Mooiquote:Op zondag 15 april 2007 20:50 schreef misterDre het volgende:
De before foto's kan ik niet vinden maar hier hebben we er 4 van gemaakt.
Het waren eerst eiken stoelen met een velours bloemenmotief bekleding.
[afbeelding]
nee joh dat is heel niet moeilijk met die spijkertjes/nagels.quote:Op vrijdag 4 mei 2007 10:55 schreef m@x het volgende:
Ik heb zelf ooit eettafelstoelen een vers stofje over de zitting gegeven en dat was heel goed te doen. Die stoel waarbij je zowel de zitting als de rugleuning, compleet met van die spijkers opnieuw bekleedt lijkt me een stuk lastiger. Er zijn volgens mij wel plekken waar je cursussen kan volgen. Hier bijvoorbeeld.
errug leukquote:Op vrijdag 4 mei 2007 13:21 schreef Sadar het volgende:
Van verkeersbord naar sta tafel
De herkomst van het tafelblad ben ik vergeten![]()
[afbeelding]
[afbeelding]
quote:Op vrijdag 4 mei 2007 13:21 schreef Sadar het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
Mooie stoel!quote:Op zondag 15 april 2007 20:50 schreef misterDre het volgende:
De before foto's kan ik niet vinden maar hier hebben we er 4 van gemaakt.
Het waren eerst eiken stoelen met een velours bloemenmotief bekleding.
[afbeelding]
Wat een superleuk idee!!! Leuke keuken ookquote:Op vrijdag 4 mei 2007 13:21 schreef Sadar het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
zou je mischien willen vertellen hoe je dat schanier punt zit en hoe vastgemaakt aan bord?quote:Op vrijdag 4 mei 2007 13:21 schreef Sadar het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
M@x, met welk soort verf schilder je dit (zowel lamp als tafeltje)? Ik vind het prachtig!quote:Op zondag 15 april 2007 18:43 schreef m@x het volgende:Jippie, een kans om mijn gepimpte rommel te showen
< knip >
Bedankt voor je complimentenquote:Op dinsdag 8 mei 2007 15:46 schreef femmeChantal het volgende:
[..]
M@x, met welk soort verf schilder je dit (zowel lamp als tafeltje)? Ik vind het prachtig!
Ook de meeste andere dingen in dit topic vind ik mooi.
Bedankt voor de info!quote:Op dinsdag 8 mei 2007 19:30 schreef m@x het volgende:
Bedankt voor je complimenten![]()
Het lampje heb ik met porceleinverf beschilderd, met een heel dun penseeltje en het tafeltje is niet beschilderd maar beplakt met servetten.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |