Manuelquote:Op zaterdag 5 mei 2007 13:12 schreef slindenau het volgende:
Que?
I know nothing, I'm fron Barçelonaquote:
Daarom zei ik: bijnaquote:Op zondag 6 mei 2007 02:04 schreef slindenau het volgende:
Hihi. Mooie film, maar de film die mij laat janken heb ik nog niet gevonden. Misschien ben ik wel raar
![]()
Ik heb nog nooit alle afl gezienquote:Op zondag 6 mei 2007 02:34 schreef Dizer het volgende:
Ik heb alleen gejankt bij Band Of Brothers. Meerdere keren zelfs. In verschillende afleveringen. En na meer dan 10 keer de serie te hebben gezien jank ik nog altijd op het eind bij de laatste aflevering. En wanneer de echte mannen die tussendoor (de opa's) hun verhaal kwijt moeten en dan gaan janken. Moet ik ook janken.
Ja, de laatste keer was wel erg lang geleden. Misschien toen ik voor het eerst 'Als je begrijpt wat ik bedoel' had gezien, met zwelgjequote:Op zondag 6 mei 2007 09:02 schreef Mikkie het volgende:
Ik jank echt nooit om films
Sowieso... de laatste keer dat ik gejankt heb is echt een huge tijd geleden, kan 't me niet herinneren...?
Gelukkig ben ik geen manquote:Op zondag 6 mei 2007 12:13 schreef washandje het volgende:
Jullie zijn allemaal mietjes, echte mannen durven te huilen bij films
quote:Op zondag 6 mei 2007 12:13 schreef washandje het volgende:
Jullie zijn allemaal mietjes, echte mannen durven te huilen bij films
niet? 21 Grams niet gezien?quote:
Ik niet; goeie film?quote:
Probeer Romper Stomper met Russel Crowe eensquote:Op maandag 7 mei 2007 22:48 schreef cultheld het volgende:
Zojuist Once Were Warriors gezien: Zelden zo'n spijkerharde film gezien die me zo wist te ontroeren.
30 maar?quote:Op dinsdag 8 mei 2007 00:39 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Staat in de kast, te wachten om gezien te worden. Net als zeker 30 andere titels.
Die is inderdaad vrij grof en rauw, maar pas aan het eind een beetje ontroerend. Dat vond ik dus niet zo overheersendquote:Op dinsdag 8 mei 2007 00:36 schreef Timo20 het volgende:
[..]
Probeer Romper Stomper met Russel Crowe eens
Die heb ik ook gezien, maar deed me toch minder (ondanks dat ik 't wel een goede film vond).quote:Op dinsdag 8 mei 2007 00:36 schreef Timo20 het volgende:
[..]
Probeer Romper Stomper met Russel Crowe eens
Volgens mij zijn we daar nu wel overheen gelukkig. Bedenk zelf anders wat leuksquote:Op dinsdag 8 mei 2007 16:39 schreef sjeppert het volgende:
iemand al een leuke topic titel voor het volgende deel of gaat de Bondgekte nog steeds door??
quote:Hello,
Thank you for placing your order with us here at CD WOW!
We are writing to you regarding your order for: Flags Of Our Fathers/Letters From Iwo Jima: Collector's Edition (3 Disc Set) Region 3
We are currently awaiting stock of this title and hope to be able to dispatch this item to you on the 11/05/2007.
As soon as this item is dispatched we will send you an e-mail message confirming shipment.
From the date of dispatch, would you kindly allow up to 7 working days for delivery within the UK.
Please also rest assured that the delay to this item will not affect any other items that you may have ordered from us.
We will notify you immediately if there are any further updates with regards to this title.
We hope you will accept our sincere apologies for any inconvenience this delay may have caused.
Thank you for shopping with CD-WOW!
Kind regards
CD WOW! Customer Service
James Bond zuigtquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |