quote:
M`n broer zou `m meenemen van z`n werk voor me. komt ie nu net thuis, is ie `m uiteraard vergetenquote:Op woensdag 25 april 2007 13:43 schreef pascalheister het volgende:
als echt dvdfreak ga je voor de giftset
Ik snap je nietquote:Op dinsdag 24 april 2007 11:44 schreef slindenau het volgende:
Nee joh
Het zijn 2 films van 90 minuten en nog iets van 5 minuten aan trailers...
Maar daar staat "eerst" omdat ik in de middag Grindhouse had gekeken en daarna in de avond Shooter.
Dudequote:
Die heb ik nu thuis liggen van een vriend die er helemaal gek van is, dit weekend maar 's kijkenquote:
quote:Op vrijdag 27 april 2007 20:36 schreef pascalheister het volgende:
vanavond in de stad bij de FRS de limited edition van Zwartboek nog even in me hand gehad, valt wel tegen zeg voor dat geld, denk maar dat ik voor de gewone S.E. ga
quote:Op vrijdag 27 april 2007 20:40 schreef Shogo het volgende:
Ik ga ook voor de SE, de LE lijkt me niet echt die meerprijs waard, het ziet er wel leuk uit maar ietwat overpriced.
quote:Op donderdag 26 april 2007 00:00 schreef Dizer het volgende:
[..]
Ik had hem in mijn handen gister, maar vond het echt een te slechte uitgave voor woorden.
Verpakking van niks, en het is maar een cd en een dun boekje extra.
Ik ben voor de keepcase met slipcover gegaan:
[afbeelding]
Slin, ik heb mijn geld teruggevraagd van Invelos. Via PayPal dan.quote:
Ik ga ook over ene uurtje wegquote:Op maandag 30 april 2007 08:54 schreef sjeppert het volgende:
eens kijken wat de rommelmarkt ons vandaag kwa dvd's brengt
Zal wel niet veel zijn, zoals gewoonlijkquote:Op maandag 30 april 2007 08:54 schreef sjeppert het volgende:
eens kijken wat de rommelmarkt ons vandaag kwa dvd's brengt
Het is bagger. Ik ben er geweest. Ik zag cache voor 5 euro. Rental versie. Weatherman ook voor 5 euro. Als ik ze bij de Fame haal zijn ze voor ongeveer 6,50. Vindt het niet waard om een vieze zwaargebruikte versie te kopen op de rommelmarkt.quote:Op maandag 30 april 2007 12:00 schreef Timo20 het volgende:
[..]
Zal wel niet veel zijn, zoals gewoonlijk![]()
Ik gebruik trouwens "thnx" als afkorting, dat lijkt kwa klank nog het meeste op "thanks"quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |