Ja man van 10 gram nootmuskaat ga je dood.quote:Op zaterdag 14 april 2007 11:59 schreef okkie-man het volgende:
Koken kan heel gevaarlijk zijn als je verkeerde ingredieënten gebruik.
Hij bedoelde zeker coke-en.quote:Op zaterdag 14 april 2007 12:06 schreef Max-Westerman het volgende:
Jaja
Een snuifje van dit een snuifje van dat
Ik maak s'middags ook wel eens verse soep ofzo. Dr is geen betere soep dan verse zelf gemaakte en ja dit noem ik ook koken.quote:Op zaterdag 14 april 2007 12:10 schreef Goover het volgende:
2 keer koken op een dag? Wanneer dan? Ik kook elke dag, maar alleen voor het avond eten.
Gevaarlijk.. sinds wanneer is koken gevaarlijk. (Op de scherpe messen, hete pannen en kokende pastaslierten na dan)
Zelf gemaakte soep is zeker ook kokenquote:Op zaterdag 14 april 2007 12:16 schreef TranceAction het volgende:
[..]
Ik maak s'middags ook wel eens verse soep ofzo. Dr is geen betere soep dan verse zelf gemaakte en ja dit noem ik ook koken.
Dan moet je voor het koken even langs de GGD, daar kunnen ze testen of je wel veilig kookt.quote:Op zaterdag 14 april 2007 12:19 schreef Isabeau het volgende:
Kan best link zijn als je ingrediënten niet zuiver zijnJe weet nooit wat voor troep ze er allemaal door doen, tenzij je een hele scheikunde uitrusting thuis hebt.
ik nietquote:
Ik weet het niet. Wel zeiden ze tegen me dat als ik mijn kookgedrag zou continueren ik flink zou afvallen. Ik heb geen idee wat ze hier mee bedoelen.quote:Op zaterdag 14 april 2007 12:38 schreef Forau_Diavolina het volgende:
Bedoelen ze niet dat veel koken(en dus veel grote maaltijden nuttigen) slecht voor je is?
Koken doe ik trouwens ook graag, en dan niet kant en klaar in de oven of magnetron.
Teveel speed er in denk ik...quote:Op zaterdag 14 april 2007 13:04 schreef TranceAction het volgende:
[..]
Ik weet het niet. Wel zeiden ze tegen me dat als ik mijn kookgedrag zou continueren ik flink zou afvallen. Ik heb geen idee wat ze hier mee bedoelen.
Daarmee bedoelen ze dat koken veel beter voor je is dan kant en klaar maaltijden eten. Van het ene wordt je dik en lui, en van het andere krijg je energie en val je af.quote:Op zaterdag 14 april 2007 13:04 schreef TranceAction het volgende:
[..]
Ik weet het niet. Wel zeiden ze tegen me dat als ik mijn kookgedrag zou continueren ik flink zou afvallen. Ik heb geen idee wat ze hier mee bedoelen.
Nou dat weet ik niet. Ik speel vaak genoeg Need for Speed maar ik val niet af.quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |