Ja.quote:Op zaterdag 14 april 2007 11:29 schreef borisz het volgende:
De enige duitse ploeg die nog over is zullen zij de finale halen?
In theorie is er voor beide clubs een kans van 50%.quote:Op donderdag 26 april 2007 20:21 schreef Steenarend het volgende:
Wie is er in het voordeel of is dit gewoon een 50/50 kans voor beide teams?
Wat is er mis met een Spaanse finale, sir?quote:Op donderdag 26 april 2007 20:31 schreef Lucifer_Doosje het volgende:
Liever geen Spaanse finale. Hup Bremen dus
Petrovic bij Sport1.quote:
Het is de finale van de UEFA cup, niet die van de Copa del Reyquote:Op donderdag 26 april 2007 20:33 schreef venomsnake het volgende:
[..]
Wat is er mis met een Spaanse finale, sir?
quote:Op donderdag 26 april 2007 21:06 schreef borisz het volgende:
foutje in TT trouwens WB en Espanyol moeten worden omgedraaid
haha, dat hadden wij in de CL paar jaar terug.quote:Op donderdag 26 april 2007 21:08 schreef BigFire het volgende:
'toevallig' 2 teams in de halve finale die Ajax tegen kwam
/calimero mode off
Goei tip ik ga snel over.quote:
Frank Raesquote:
ik schakelde gelijk al omquote:Op donderdag 26 april 2007 21:12 schreef tong80 het volgende:
[..]
Frank Raes![]()
Mensen doe het ook en merk het verschil
Precies geen Youri 'ik zeg altijd hetzelfde behalve als ik me herhaal' Mulderquote:Op donderdag 26 april 2007 21:14 schreef borisz het volgende:
[..]
ik schakelde gelijk al om
je hebt in de rust aad de mos + gelijk een samenvatting van die andere uefa cup pot.
Als je bij de NOS kijkt is het niks. Bij de Belg is het zeer de moeite waardquote:
Sporza is wel rielekst iddquote:Op donderdag 26 april 2007 21:17 schreef tong80 het volgende:
[..]
Als je bij de NOS kijkt is het niks. Bij de Belg is het zeer de moeite waard
Het is nou niet echt een top wedstrijdquote:Op donderdag 26 april 2007 21:27 schreef tong80 het volgende:
Nou het leeft wel hier. Doet zeker geen Nederlander mee ?
Heeft er niks mee te maken. Normaal zeggen ze dat het een kutwedstrijd is. Dat gebeurt noet eensquote:Op donderdag 26 april 2007 21:29 schreef Devrim_ het volgende:
[..]
Het is nou niet echt een top wedstrijd
Spaanse TV is daar inderdaad echt vreselijk in.quote:Op donderdag 26 april 2007 21:26 schreef VoreG het volgende:
Nog 1x een herhaling en ik reis naar Spanje om die regisseur met z'n kop op die repeatknop te rammen.
Espanyolquote:Op donderdag 26 april 2007 21:10 schreef mcyodogg het volgende:
[..]
haha, dat hadden wij in de CL paar jaar terug.
Wie maakte meer indruk van deze 2 ploegen tegen Ajax?
Italianen niet ?quote:Op donderdag 26 april 2007 21:46 schreef DIGGER het volgende:
[..]
Spaanse TV is daar inderdaad echt vreselijk in.
Nee. De Spaanse TV is een "League of their own" betreft irritante en veel te lange, niets toevoegende close ups, terwijl het spel vaak al weer aan de gang is.quote:
Komt door hun idolatie van voetballers.quote:Op donderdag 26 april 2007 22:07 schreef DIGGER het volgende:
[..]
Nee. De Spaanse TV is een "League of their own" betreft irritante en veel te lange, niets toevoegende close ups, terwijl het spel vaak al weer aan de gang is.
Moet je eens naar de BBC kijken moeten de verslaggevers zeggen dat er een gele kaart valt. Omdat ze met een close up bezig zijn.quote:Op donderdag 26 april 2007 22:07 schreef DIGGER het volgende:
[..]
Nee. De Spaanse TV is een "League of their own" betreft irritante en veel te lange, niets toevoegende close ups, terwijl het spel vaak al weer aan de gang is.
Nee, logisch na die rode kaart en nog wat ander gezeik.quote:Op donderdag 26 april 2007 22:33 schreef borisz het volgende:
5 minuten, das veel
het klopt wel jaquote:Op donderdag 26 april 2007 22:34 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Nee, logisch na die rode kaart en nog wat ander gezeik.
Inderdaad, altijdquote:Op donderdag 26 april 2007 21:47 schreef mcyodogg het volgende:
Wat is dat telkens zo'n kinderachtige vraag: "Wie scoort er eerst"
De Belg zendt de andere wedstrijd uit, volgens mij is Bremen niet op het open kanaal.quote:Op donderdag 3 mei 2007 00:01 schreef borisz het volgende:
morgen de return. Waarschijnlijk bij de Belg niet bij de NOS
Als je naar de standen van de vorige wedstrijden kijkt, totaal niet natuurlijk.quote:Op donderdag 3 mei 2007 20:52 schreef jorienvdherik het volgende:
Deze hadden ze beter kunnen uitzenden
Tweede gele kaart voor een schwalbe.quote:Op donderdag 3 mei 2007 21:08 schreef borisz het volgende:
wat deed klose?
Sport1quote:Op donderdag 3 mei 2007 20:52 schreef jorienvdherik het volgende:
Deze hadden ze beter kunnen uitzenden
quote:
Heerlijkquote:
dat was het eigenlijk alquote:Op donderdag 3 mei 2007 22:06 schreef borisz het volgende:
over en uit
De eerste helft wel ja. Ook met 10 man werd Bremen nog een paar keer gevaarlijk. De 2e helft was het niks meer.quote:Op donderdag 3 mei 2007 22:51 schreef tong80 het volgende:
Barbara Barend :
'Tot zo, het werd namelijk nog een erg spannende wedstrijd'
En ajax verloor van een finalistquote:Op donderdag 3 mei 2007 23:13 schreef Kadoc het volgende:
Zulte Waregem verloor van een finalist en AZ won van een finalist en tevens titelverdediger.
Waarom? Het moet maar eens afgelopen zijn met die walgelijke schwalbes.quote:Op donderdag 3 mei 2007 23:10 schreef Proud2beDiepfries het volgende:
Pfff... wat werd die Klose een rode kaart (2e geel) aangenaaid zeg...![]()
Ben ik met je eens.. Dat laatste bedoelde ik eigenlijk ook...quote:Op vrijdag 4 mei 2007 00:04 schreef fanneke het volgende:
[..]
Waarom? Het moet maar eens afgelopen zijn met die walgelijke schwalbes.![]()
Hij had die 2 Spanjaarden ook wel geel mogen geven omdat ze om de 2e gele kaart voor Klose vroegen. Matennaaien, net zo erg als schwalbes.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |