kan wel even een foto maken straks maar tis gewoon een normaal stuur maar dan houtquote:Op zaterdag 14 april 2007 11:34 schreef RacerDKB het volgende:
TvP voor me broer. Heb je misschien een foto van dat stuur?
schiedam jaquote:Op zaterdag 14 april 2007 16:23 schreef MewBie het volgende:
En waar staat ie? Schiedam?
lees de OP nou nog eens goedquote:
nee ik kocht hem zonder logo's dus heb de originele niet.quote:Op zondag 15 april 2007 10:39 schreef Ewaldus het volgende:
Vet sjieke tribal.. heb je originele Suzuki plaatje daar nog voor?
En nu kost hij 750 euro, je hebt er dus voor 300 euro in moeten investeren.quote:Op zondag 15 april 2007 01:44 schreef Duiveltja het volgende:
Hey die komt bekend voor: [TK] Suzuki Swift GS 1.3
Na 3 weken alweer verkopen?
Miskoop heh?![]()
Wat er mis mee was? kapot wiellager, remmen tot op de draad versleten, defecte claxon, een hoop kleine dingetjes en slecht plaatwerk.quote:Op zondag 15 april 2007 14:59 schreef Meh7 het volgende:
[..]
En nu kost hij 750 euro, je hebt er dus voor 300 euro in moeten investeren.
Wat was er mis mee en wat is de reden dat je hem zo snel al weg wil hebben?
in een GTI uitvoering? ga je denk ik niets nieuwers vinden. maar goedquote:Op zondag 15 april 2007 15:47 schreef Metro2005 het volgende:
[..]
Wat er mis mee was? kapot wiellager, remmen tot op de draad versleten en slecht plaatwerk.
Dat is allemaal vervangen en hij rijdt nu gewoon prima, wil alleen graag wat nieuwers.
1300cc, 8 klepjes (2 per cilinder), 4 cilinder dus en 68 pk (maar geloof me, op 750kg komt het best vooruitquote:Op maandag 16 april 2007 12:23 schreef descendent1 het volgende:
Wat voor motor zit er in? (cc inhoud, kleppen per cilinder etc. Als ik binnenkort word aangenomen heb ik misschien wel interesse..
hij verbruikt alleen benzine en de mate waarin staat 1 post boven jequote:Op maandag 16 april 2007 17:56 schreef SuN-CRuSHeR het volgende:
Wat verbruikt ie en ik welke mate?
Voor de prijs wat jij er voor betaald heb ben ik wel geinteresseerd. Zie maar hoe het loopt.
Hij is in dat vorige topic voor 450 verkochtquote:Ik hoef er niks op te winnen dus hij mag weg voor het geld wat de auto mij tot nu toe gekost heeft, en dat is 750 euro.
ja slimmerik, er is inmiddels voor 300 euro aan verspijkerd.quote:Op woensdag 18 april 2007 17:07 schreef Wiebelkont het volgende:
Komt me bekend voor
[TK] Suzuki Swift GS 1.3
- edit -
Slimmerik:
[..]
Hij is in dat vorige topic voor 450 verkocht
Dan vind ik het helemaal grappig. Toen -marz- en een 2e persoon bij mij mijn Peugeot kwamen kopen, viel het kwartje bij mij pas later. De peugeot is 4 jaar ouder, 200cc lichter (1.1 vs 1.3) en kleiner dan de Swift. Toch kocht ze mijn Peugeot en deed hier de Swift van de hand. De man die ze bij had, was vreselijk grondig met zijn onderzoek, ik zou het bijna achterdocht noemen. Ik wist dat de Peugeot in nagenoeg perfecte staat verkeerde, dus liet hem lekker zijn gang gaan, en ze hebben hem ook gekocht.quote:Op woensdag 18 april 2007 18:34 schreef Metro2005 het volgende:
[..]
ja slimmerik, er is inmiddels voor 300 euro aan verspijkerd.
Nieuw wiellager, nieuwe deuren, nieuwe remblokken, claxon, wisserblaadjes, remklauw, verlichting, nieuw luchtfilter en een hoop kleine dingetjes zoals sloten die het niet deden ed.
mwa, ik was in eerste instantie ook bij de aanschaf van deze swift toen -marz- de swift in eerste instantie kocht dus ik wist hoe de swift eruit zag en er aan toe was . Ook wist ik de gebreken van de auto.quote:Op donderdag 19 april 2007 07:05 schreef Wiebelkont het volgende:
[..]
Dan vind ik het helemaal grappig. Toen -marz- en een 2e persoon bij mij mijn Peugeot kwamen kopen, viel het kwartje bij mij pas later. De peugeot is 4 jaar ouder, 200cc lichter (1.1 vs 1.3) en kleiner dan de Swift. Toch kocht ze mijn Peugeot en deed hier de Swift van de hand. De man die ze bij had, was vreselijk grondig met zijn onderzoek, ik zou het bijna achterdocht noemen. Ik wist dat de Peugeot in nagenoeg perfecte staat verkeerde, dus liet hem lekker zijn gang gaan, en ze hebben hem ook gekocht.
Ik snapte dus pas later dat ze waarschijnlijk een goede reden had om de Swift in te ruilen voor de Peugeot
Je moet niet vergeten dat die peugeot nog een jaar APK had en de swift 2 maanden. APK is bij oude auto's een stuk meer waard dan 200cc cilinderinhoud.quote:Op donderdag 19 april 2007 07:05 schreef Wiebelkont het volgende:
[..]
Dan vind ik het helemaal grappig. Toen -marz- en een 2e persoon bij mij mijn Peugeot kwamen kopen, viel het kwartje bij mij pas later. De peugeot is 4 jaar ouder, 200cc lichter (1.1 vs 1.3) en kleiner dan de Swift. Toch kocht ze mijn Peugeot en deed hier de Swift van de hand. De man die ze bij had, was vreselijk grondig met zijn onderzoek, ik zou het bijna achterdocht noemen. Ik wist dat de Peugeot in nagenoeg perfecte staat verkeerde, dus liet hem lekker zijn gang gaan, en ze hebben hem ook gekocht.
Ik snapte dus pas later dat ze waarschijnlijk een goede reden had om de Swift in te ruilen voor de Peugeot
Lijkt me nogal logisch dat ik jouw auto voor weinig geld overneem wanneer die in een betere staat is dan mijn huidige auto?quote:Op donderdag 19 april 2007 07:05 schreef Wiebelkont het volgende:
[..]
Ik bedoel het niet slecht hoor ;-)quote:Op zondag 22 april 2007 17:47 schreef -marz- het volgende:
[..]
Lijkt me nogal logisch dat ik jouw auto voor weinig geld overneem wanneer die in een betere staat is dan mijn huidige auto?
Je noemt dat hij kleiner (wat ik betwijfel), ouder en lichter is maar je vergeet dat die Peugeot voor een heel jaar gekeurd is, itt tot de swift waar ik op korte termijn geld en tijd in zou moeten gaan steken als ik hem wilde blijven rijden.
De Swift heb ik een poosje leuk in kunnen scheuren maar wanneer er kosten aan zitten te komen kies ik liever voor een betrouwbaar wagentje om mee naar m'n werk te rijden.
En dat wij de auto ff goed bekijken voordat ik hem van je overneem mag je van mij achterdocht noemen, ik vind het niet meer dan vanzelfsprekendik laat me niet oplichten. Ik heb je die dag trouwens zelf verteld wat de reden was dat ik je 205je overnam, ik snap dus niet waarom "het kwartje" pas later gevallen is.
Ook een auto van 19 jaar moet goede schokbrekers hebben om door de APK te komenquote:Op maandag 23 april 2007 11:49 schreef Wiebelkont het volgende:
[..]
Ik bedoel het niet slecht hoor ;-)
Maar ik wist niet in wat voor staat de Swift was, en aangaande op de reparaties die Metro gedaan had kreeg ik het vermoeden dat de Swift in zeer slechte staat was. De manier waarop die man aan de auto (Peugeot) begon te trekken vond ik wel extreem, hij ging er vrij ruw mee om, we hebben het nog altijd over een autootje van 19 jaar
Overigens had ik wel wat achterdochtiger mogen zijn met de BMW, die bleek valselijk goedgekeurd te zijn, bleek naderhand op 26 punten afgekeurd te zijn![]()
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |