komt omdat Jorien de laatste vijf heeft geopendquote:Op zaterdag 14 april 2007 10:44 schreef Notorious_Roy het volgende:
Pfff, dat gejank om demo's. Er is hier nou echt nooit een TT waarin staat dat men blij is met de 360 is het wel
Chaggo ofzo?quote:Op zaterdag 14 april 2007 10:44 schreef Notorious_Roy het volgende:
Pfff, dat gejank om demo's. Er is hier nou echt nooit een TT waarin staat dat men blij is met de 360 is het wel
We zijn ook helemaal neit blij met de 360, tis alleen maar wachten op andere toppers en zoquote:Op zaterdag 14 april 2007 10:44 schreef Notorious_Roy het volgende:
Idd ik ben er nog nooit blij mee geweest ook!quote:Op zaterdag 14 april 2007 11:28 schreef Morthill het volgende:
[..]
We zijn ook helemaal neit blij met de 360, tis alleen maar wachten op andere toppers en zo
Wie hier is verliefd op zijn 360? Meeste mensen hebben meer een haat/liefde verhoudingquote:Op zaterdag 14 april 2007 11:50 schreef ijsmeis het volgende:
*gniffelt*
Ik heb geen haatverhouding met mijn 360. Alleen maar liefdequote:Op zaterdag 14 april 2007 12:05 schreef Morthill het volgende:
[..]
Wie hier is verliefd op zijn 360? Meeste mensen hebben meer een haat/liefde verhoudingRRD enzo
Naja, ik heb ook geen problemen met mijn 360, dus de liefde brandt ook hier nogquote:Op zaterdag 14 april 2007 12:05 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Ik heb geen haatverhouding met mijn 360. Alleen maar liefde. Ik aai 'm elke dag even, voordat ik ga gamen.
Zieje! Als je maar aardig bent voor 't ding, gaat ie tenminste niet kapot.quote:Op zaterdag 14 april 2007 12:06 schreef Morthill het volgende:
[..]
Naja, ik heb ook geen problemen met mijn 360, dus de liefde brandt ook hier nog
Dan vraag ik me af wat die andere mensen er mee doenquote:Op zaterdag 14 april 2007 12:08 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Zieje! Als je maar aardig bent voor 't ding, gaat ie tenminste niet kapot..
Jah, en die mensen vertrouwen er ook echt op dat je het geld over gaat makenquote:Op zaterdag 14 april 2007 09:16 schreef jorienvdherik het volgende:
Ach marktplaats , ik ga niet eerst betalen, hun sturen het maar op eerst
tt was wegquote:Op zaterdag 14 april 2007 10:49 schreef AQuila360 het volgende:
Goeie TT !! Ik ben echt op die demo aan het wachten.
En zo is het.quote:Op zaterdag 14 april 2007 12:15 schreef Gamedemon het volgende:
[..]
Jah, en die mensen vertrouwen er ook echt op dat je het geld over gaat maken
Mensen betalen maar eerst, dan stuur ik het op
Of ik nou koop of verkoop bij particulieren. eerst wil ik het product en dan betaal ik. met verkoop eerst betalen dan stuur ik het op.quote:
Note to self; geen spellen verkopen aan Jorien.quote:Op zaterdag 14 april 2007 13:16 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
Of ik nou koop of verkoop bij particulieren. eerst wil ik het product en dan betaal ik. met verkoop eerst betalen dan stuur ik het op.
Ik ga geen risico nemen![]()
Kortom, je denkt dat alleen jij het recht hebt om je in te dekkenquote:Op zaterdag 14 april 2007 13:16 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
Of ik nou koop of verkoop bij particulieren. eerst wil ik het product en dan betaal ik. met verkoop eerst betalen dan stuur ik het op.
Best hypocriet aangezien je dus niet wil dat de ander het product eerst wil, terwijl je zelf wel het eerst wil hebben.quote:Op zaterdag 14 april 2007 13:16 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
Ikquote:Op zaterdag 14 april 2007 10:46 schreef kepler het volgende:
[..]
wie is er nu blij met zijn 360 pffff
yeahquote:Op zaterdag 14 april 2007 14:08 schreef PBateman1978 het volgende:
Nieuwe Super Street Fighter II Turbo XBLA game met (opnieuw getekende) HD Sprites.
[afbeelding]
En er komt ook een Puzzle Fighter met verbeterde HD graphics.
Het werd iig eens tijd dat die oude sprites de prullenbak in gaan.quote:Op zaterdag 14 april 2007 14:10 schreef Morthill het volgende:
[..]
yeahvond de vorige SSFII al slecht op de 360
www.wehkamp.nlquote:Op zaterdag 14 april 2007 13:19 schreef Morthill het volgende:
[..]
Je loopt toch ook niet een winkel uit om later te betalen
Damn dat is echt vet. Als er online mode inzit schaf ik deze game aan.quote:Op zaterdag 14 april 2007 14:08 schreef PBateman1978 het volgende:
Nieuwe Super Street Fighter II Turbo XBLA game met (opnieuw getekende) HD Sprites.
[afbeelding]
En er komt ook een Puzzle Fighter met verbeterde HD graphics.
na goed, een aantal online winkels, die hebben tenminste nog de mogelijkheid om incassobureau achter je aan te sturen. Het enige wat je via marktplaats kunt doen is aangifte, maar daar schiet je niets mee op.quote:
Lekker buggyquote:Op zaterdag 14 april 2007 15:14 schreef BMH het volgende:
Ik zit met texas hold 'em te pokeren in een tournament. Zie ik eeneens iedereen uit de game gaan.. Staat er eeneens dat ik 8ste ben geworden... Ik had nog $3000. Meteen mijn inleggeld kwijt. Leuk...
Is inmiddels al snel door de redacteur aangepast. Maar wat een huillie ben jij toch ook zegquote:Op zaterdag 14 april 2007 01:23 schreef Heintje het volgende:
[..]
Een foutje kan, een fout ook nog wel, blunders zijn al erg.
Maar dit....
Regelrecht schandalig.
Hey, we komen elkaar ook overal tegenquote:Op zaterdag 14 april 2007 15:34 schreef Cyberia18 het volgende:
He René!
[afbeelding]
Laat die Heintje maar, die gast is een enorme azijnzeiker
Jammer dat de stream zo traag isquote:Op zaterdag 14 april 2007 16:16 schreef Cyberia18 het volgende:
IGN Weekly: Ep. 43: Too Human, Lair, and Chrome Wii
Men is te spreken over Too Human![]()
De 4-player co-op lijkt me gaaf zeg![]()
Je moet me niet verwarren met BMH he, Daar zit ook een H in, ik weet dat dat verlastig is....quote:Op zaterdag 14 april 2007 15:34 schreef Cyberia18 het volgende:
He René!
Laat die Heintje maar, die gast is een enorme azijnzeiker
Zover ik weet is de inhoud van de LE nog niet bekend gemaakt. Maar goed je kan ervan uitgaan dat we een extra dvd kunnen verwachten met de making of, wat Forza stickers voor in je Poëziealbum en nog andere overbodige extra's. Erg cliché dusquote:Op zaterdag 14 april 2007 16:31 schreef twi het volgende:
Is er nu al bekend wat er extra is aan de LE van Forza 2, behalve dat je mag betalen voor extra auto's?
Ik weet jullie dondersgoed te onderscheiden, dus helaas volgende keer beterquote:Op zaterdag 14 april 2007 16:39 schreef Heintje het volgende:
[..]
Je moet me niet verwarren met BMH he, Daar zit ook een H in, ik weet dat dat verlastig is....
Nou weet ik eigenlijk niet wat erger is. Het foutje in het bericht of dat jij het kopieerd.
Maar ok, tuurlijk kunnen foutjes gebeuren. Zo erg is het ook niet. Maar deze viel wel heel erg op. Maar als het aangepast is is het goed hoor.
Note: Misschien moet ik toch eens smiley's gaan gebruiken.
Ach ja, of 60 euro bij Zuiderpark voor de LE, of 60 voor de gewone bij Dimension Plus. Ik neig naar de laatste, aangezien de service daar doorgaans beter is.quote:Op zaterdag 14 april 2007 16:42 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
Zover ik weet is de inhoud van de LE nog niet bekend gemaakt. Maar goed je kan ervan uitgaan dat we een extra dvd kunnen verwachten met de making of, wat Forza stickers voor in je Poëziealbum en nog andere overbodige extra's. Erg cliché dus
Hey Twi ga nu eens voor de grap naar de site van Zuiderpark en zoek op ''Forza 2''. Kijk vervolgens bij de LE en dan naar de prijs, wat valt er op?quote:Op zaterdag 14 april 2007 16:43 schreef twi het volgende:
[..]
Ach ja, of 60 euro bij Zuiderpark voor de LE, of 60 voor de gewone bij Dimension Plus. Ik neig naar de laatste, aangezien de service daar doorgaans beter is.
/edit: WTF, prijs is bij Zuiderpark flink omhoog gegaanGewone bij DimPlus dus
Dank je.quote:Op zaterdag 14 april 2007 16:39 schreef Heintje het volgende:
[..]
Je moet me niet verwarren met BMH he, Daar zit ook een H in, ik weet dat dat verlastig is....
Ik heb het hem nog niet zien spelen.quote:
Jep,quote:Op zaterdag 14 april 2007 18:44 schreef Henk-B het volgende:
Iedereen die nog geen GH 2 heeft, KOPEN!
Wat een gaaf spel zeg!
Niet meer dan normaalquote:Op zaterdag 14 april 2007 17:34 schreef Wessiej het volgende:
Krijg ook echt een oudere 360 terug dan de oude
omfquote:Op zaterdag 14 april 2007 15:39 schreef Cyberia18 het volgende:
Yes indeed![]()
!
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
![]()
Wanneer komt die demo nou eens verdomme![]()
.
En wat een muziek. Afschuwelijkquote:Op zaterdag 14 april 2007 18:44 schreef Henk-B het volgende:
Iedereen die nog geen GH 2 heeft, KOPEN!
Wat een gaaf spel zeg!
Ben je nou echt zo dom of doe je gewoon maar zo om reacties uit te lokken? Wat is er normaal aan? Het ding wat je terugkrijgt moet minstens zo goed zijn als wat je in hebt geleverd. Als het een paar weken scheelt, oke. Maar als iemand bijvoorbeeld in 2007 een 360 kocht, deze stuk gaat en je er eentje van 2005 terug krijgt, dan is 'ie gewoon hard genaaid.quote:Op zaterdag 14 april 2007 18:51 schreef jorienvdherik het volgende:
Niet meer dan normaal
Geef mij maar gewoon normale games.quote:Op zaterdag 14 april 2007 18:53 schreef BMH het volgende:
Geef mij maar de andere muziek/rythemn games. Bongo's, sambaballen, dansmatten & touchscreens gaan mij wat beter af.
quote:Op zaterdag 14 april 2007 18:53 schreef BMH het volgende:
[..]
En wat een muziek. Afschuwelijk
Mijn probleem met het spel is dat de knoppen aan de achterkant van de controller zitten, ze allemaal even groot zijn en je het ribbeltje moet zoeken om je vingers te traceren. En waarom zitten er kleuren op de knoppen als de knoppen naar de tv wijzen?
Geef mij maar de andere muziek/rythemn games. Bongo's, sambaballen, dansmatten & touchscreens gaan mij wat beter af.
Gebeurd zelde op basis van totale verkoopquote:Op zaterdag 14 april 2007 19:19 schreef Asskicker14 het volgende:
Wat een fiasco met die Xbox 360 die krassen maakt op de schijven.
Net ofdat dat jouw iets uitmaakt, jij hebt toch geen 360.quote:Op zaterdag 14 april 2007 19:19 schreef Asskicker14 het volgende:
Nee 1 miljoen defecte Xbox 360's op circa 20 miljoen apparaten valt wel mee hé.quote:Op zaterdag 14 april 2007 19:20 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
Gebeurd zelde op basis van totale verkoop
laat eens zien dat het om 1 miljoen xboxen gaat dan ?quote:Op zaterdag 14 april 2007 19:23 schreef Asskicker14 het volgende:
[..]
Nee 1 miljoen defecte Xbox 360's op circa 20 miljoen apparaten valt wel mee hé.
En ook tenenkrommend hoe Microsoft blijft volhouden dat indien de apparaat stabiel wordt geplaatst, er geen krassen op de apparaat kunnen ontstaan. Nemen ze die honderdduizenden consumenten waaronder ook trouwe Microsoft-gebruikers dan totaal niet serieus, dat ze niet eens tegemoet willen treden?
Over klantonvriendelijkheid gesproken zeg, alleen op basis hiervan zou ik de Xbox 360 laten liggen en voor de Wii of PS3 gaan.
Kassa probeert er een groot fiasco van te maken. Het gaat om een specifiek type, en die moet Microsoft inderdaad vervangen. Ze staan op het punt om dat dus te doen, en dan is het probleem opgelost. Ik heb zelf bij de 3 verschillende X360's die ik heb gehad nooit problemen gehad met krassen. Wel andere problemen, en daar moet Microsoft de prioriteit leggen.quote:Op zaterdag 14 april 2007 19:19 schreef Asskicker14 het volgende:
1 miljoen? 20 miljoen? honderdduizen? Hoe kom je aan die cijfers? Van die knurft van RTLZ? De enge bron die cijfers heeft is Kassa, die melding maakt van 1000 mensen die contact opgenomen hebben. Ik neem aan dat de mensen die de ergste klachten hebben zijn uitgenodigd, waarvan nog eens zo'n 80% zonder bekraste game naar huis terug werd gestuurd na die test.quote:Op zaterdag 14 april 2007 19:23 schreef Asskicker14 het volgende:
Nee 1 miljoen defecte Xbox 360's op circa 20 miljoen apparaten valt wel mee hé.
Nemen ze die honderdduizenden consumenten waaronder ook trouwe Microsoft-gebruikers dan totaal niet serieus, dat ze niet eens tegemoet willen treden?
dus nu moeten we liegen om een goed apparaat te krijgenquote:Op zaterdag 14 april 2007 19:24 schreef twi het volgende:
Dat die 1000 andere klanten nou zo dom zijn dat ze hun X360 niet opgestuurd hebben met een andere reden, tsja.
Daar kun je wel gerust van uitgaan, het is in ieder geval aangetoond dat het niet om een 'klein probleem' gaat wat maar enkele mensen treft. Er is in Kassa gemeld dat het uitsluitend voorkomt bij Xbox'en met de schrijver van Toshiba die gedurende 2006 is geproduceerd en verkocht. Dan zou je uit de jaarrapporten natuurlijk een indicatie kunnen krijgen van hoeveel apparaten het precies betreft. Dan hoeft het niet zo te zijn dat alleen Xbox 360-bezitters in Nederland met defecte apparaten te maken heeft.quote:Op zaterdag 14 april 2007 19:24 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
laat eens zien dat het om 1 miljoen xboxen gaat dan ?
Als de moeilijke weg op dat moment geen optie is, kies ik voor de makkelijke weg. Wat dan verder de manier van handelen van het bedrijf is interesseert me dat als klant niet, zolang ik maar een werkend product heb.quote:Op zaterdag 14 april 2007 19:27 schreef donald_dick het volgende:
dus nu moeten we liegen om een goed apparaat te krijgen![]()
in een lekkere wereld leef jij
![]()
een aantal jaquote:Op zaterdag 14 april 2007 19:37 schreef s0ul1991 het volgende:
Dezen al langs gekomen ?
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Sorry voor de Watermark maar kon zo snel geen anderen vinden![]()
Holy shit..en ik dacht dat ik een zeikerd was.quote:Op zaterdag 14 april 2007 18:53 schreef BMH het volgende:
[..]
En wat een muziek. Afschuwelijk
Mijn probleem met het spel is dat de knoppen aan de achterkant van de controller zitten, ze allemaal even groot zijn en je het ribbeltje moet zoeken om je vingers te traceren. En waarom zitten er kleuren op de knoppen als de knoppen naar de tv wijzen?
Ik vind dat die vaak wel een punt heeftquote:Op zaterdag 14 april 2007 19:39 schreef Un4 het volgende:
[..]
Holy shit..en ik dacht dat ik een zeikerd was.
En hooray voor eindelijk een TT zonder dat hoerige Forza erin.![]()
Beetje een Forza overkill in deze topics, maar stiekem ben ik wel benieuwd naar de game hoor.quote:Op zaterdag 14 april 2007 20:03 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Ik vind dat die vaak wel een punt heeft![]()
En hoe kom je er bij dat Forza Hoerig is![]()
zover ik weet krijg je de auto's gewoon gratis hoorquote:Op zaterdag 14 april 2007 16:31 schreef twi het volgende:
Is er nu al bekend wat er extra is aan de LE van Forza 2, behalve dat je mag betalen voor extra auto's?
quote:Op zaterdag 14 april 2007 19:56 schreef Cyberia18 het volgende:
MS stond vandaag weer uitgebreid in de spotlights bij Kassa
quote:Microsoft geeft fout in Xbox toe lees voor
Uitgegeven: 14 april 2007 19:26
Laatst gewijzigd: 14 april 2007 19:59
AMSTERDAM - Na meer dan duizend klachten van Xbox-360 gebruikers, heeft Microsoft zaterdagavond toegegeven dat er een fout zit in de spelcomputer. Dat gebeurde in het programma Kassa. De fout heeft tot gevolg dat cd's en dvd's die in de speler draaien worden beschadigd.
Volgens een persverklaring van Microsoft kan de Xbox-360 de krassen veroorzaken. Aanvankelijk ontkende het bedrijf schuldig te zijn aan de beschadiging. Maandenlang hield Microsoft vol dat de gamers zelf verantwoordelijk zijn voor krassen op de schijfjes.
Stootkussentjes
Na onderzoek van de Xbox-360 werd vastgesteld dat de krassen ontstaan door het ontbreken van stootkussentjes bij de lens. Uit gegevens van Kassa zou blijken dat het wereldwijd om een serie van ongeveer 1 à 2 miljoen Xboxen gaat.
In de uitzending van het consumentenprogramma Kassa beloofde Microsoft hulp te bieden aan gebruikers die klachten hebben in de vorm van reparatie. Het is echter niet mogelijk een nieuwe spelcomputer te krijgen.
dussss...quote:While Guitar Hero 2 is an excellent game, it has been plagued by hardware problems, being that the guitar's whammy/tremolo bar does not function properly. Word has just reached us though from Activision that it's not the guitar that's broken but the software.
DIY-artists have already supplied remedies involving taking the guitar apart yourself, but as it turns out it's just anti-cheating software gone hyperactive. Game developer Red Octane's official word on the subject:
"On learning of potential issues with the whammy bar on the Xbox360 guitar, we immediately began extensive testing of both the guitar and the software to isolate any issues with whammy bar functionality and the corresponding causes. Our testing identified a specific software element that may, in certain situations, cause the whammy bar to lose responsiveness. Given that this is a software-driven, an patch is being developed to fix the issue and will arrive as soon as possible via download on Xbox Live. We will confirm soon a target date for this download."
joepie, wordt het nog drukker bij de xbox reperatiedienstquote:
quote:Op zondag 15 april 2007 03:29 schreef piet_pelle het volgende:
Xbox 360 is kut hardware.
Whammy bar problemen worden gelukkig gefixed.
Colin McRea: Dirt is ook kut.
Forza 2 wordt cool.
BMH is een eikel.
16 mei komt de Halo 3 beta
Game on![]()
Vooral blijven melden. Dan blijft iedereen het geloven.quote:
Dat was wereldwijd toch? of alleen in NL?quote:Op zondag 15 april 2007 08:35 schreef Theebag het volgende:
En die reactie van BOL.com; "En om hoeveel verkochte console gaat het", "Ja, minder dan 1 %".
Volgens Kassa zijn er wereldwijd tussen de 1 a 2 miljoen systemen mank. Dus dat is zo'n 10-18%.quote:Op zondag 15 april 2007 10:25 schreef wc-eend het volgende:
[..]
Dat was wereldwijd toch? of alleen in NL?
lijkt me erg veel. Want hoeveel mensen in dit topic hebben last gehad van (de bewuste ronde) krassen op een DVD? Dat zijn er niet heel veel geweest. Dat er een probleem is is nu wel zeker, maar volgens mij is 10-20% een beetje overdreven. Dat aantal lijkt me aannemelijker voor de rode ringenquote:Op zaterdag 14 april 2007 21:58 schreef Notorious_Roy het volgende:
1 a 2 miljoen... Op 10 miljoen verkochte units... Dat is 10 tot 20 %, en dat alleen voor krassen![]()
Inderdaad, ik ken een hoop mensen met een X360, maar niemand heeft er een die krassen maakt.quote:Op zondag 15 april 2007 11:11 schreef kepler het volgende:
Dat aantal lijkt me aannemelijker voor de rode ringen
Agh, beetje leuke tv moet ook gemaakt wordenquote:Op zondag 15 april 2007 11:11 schreef kepler het volgende:
[..]
lijkt me erg veel. Want hoeveel mensen in dit topic hebben last gehad van (de bewuste ronde) krassen op een DVD? Dat zijn er niet heel veel geweest. Dat er een probleem is is nu wel zeker, maar volgens mij is 10-20% een beetje overdreven. Dat aantal lijkt me aannemelijker voor de rode ringen
waarom heb ik daar nooit last vanquote:Op zondag 15 april 2007 11:58 schreef BMH het volgende:
Ik speel weer een tournament game in texas hold 'em. Bevriest het spel. Inleggeld weer kwijt.
Anti-gokverslaafde software.quote:Op zondag 15 april 2007 11:58 schreef BMH het volgende:
Ik speel weer een tournament game in texas hold 'em. Bevriest het spel. Inleggeld weer kwijt.
quote:Worms Downloadable Content (It's FREE!)
Great news as the first batch of Worms DLC looks to be free (registration required), but don't expect this to come anytime really soon. Spadge of Team 17 has stated that the Worms patch is first on their plate.
PREMIUM DLC
Gamerpics 150 pts (standard MS pricing)
Worms Dashboard Theme 150 pts (standard MS pricing)
DLC Speech Pack 1 (FREE) - A dozen or so speech banks. ** Space Theme & Audio (FREE) - New background level to play on Audio Pack (FREE) - Various background audio and Worms theme
Expect additional speech packs, level themes, more audio, gamerpics and dashboard themes from then on. Some of the content will be charged, some will be free.
**Africaan, Angry Scots, Classic, Cyberworms, Danish2, DanisPyrus, DoubleohSeven, Dutch, Dutch2, Finnish, Greek, Hungarian, Irish, Norwegian, Polish, Portuguese, Redneck, Russian, Scouser, Stiff Upper Lip, Swedish & Swedish 2 (Note: It is currently hoped that all speech banks will be supplied FREE).
Dus eigenlijk de dingen die al in het spel zouden moeten zitten? Die soundbanks hebben ze nog van hun vorige games importeren en klaar.quote:
De X360 die nu gemaakt wordt heeft een Hitachi drive, en die heeft dat probleem niet. Maar laat jij je maar lekker leiden door de angst die Kassa inboezemt hoor. Als je dan zo nodig zekerheid wilt bestel je dat ding bij Bol.com, die heeft gisteren publiekelijk aangegeven elke X360 te zullen vervangen die zij hebben geleverd, inclusief nieuwe game discs.quote:Op zondag 15 april 2007 12:21 schreef MLPValley het volgende:
Je zal maar net degene zijn die wel de bewuste circles krijgen. Ben je wel mooi de lulIk koop wel een 360 als ik zeker weet dat het probleem verholpen is/iedereen die het probleem had nu geholpen is
Het klopt dat worms op xbla echt bagger is vergeleken met worms2, maar altijd mooi dat ze het nu gratis uitbrengen.quote:Op zondag 15 april 2007 12:24 schreef BMH het volgende:
[..]
Dus eigenlijk de dingen die al in het spel zouden moeten zitten? Die soundbanks hebben ze nog van hun vorige games importeren en klaar.
En dan klaag je dat iedereen je zo'n ultieme zuurpruim vindt...quote:Op zondag 15 april 2007 12:24 schreef BMH het volgende:
[..]
Dus eigenlijk de dingen die al in het spel zouden moeten zitten? Die soundbanks hebben ze nog van hun vorige games importeren en klaar.
Als het een keer gratis is wordt er nog steeds geklaagdquote:Op zondag 15 april 2007 12:24 schreef BMH het volgende:
[..]
dan download je ze toch nietquote:Op zondag 15 april 2007 12:24 schreef BMH het volgende:
[..]
Paste toch niet meer idiootquote:Op zondag 15 april 2007 12:24 schreef BMH het volgende:
[..]
alleen de consoles die ze daarvoor hebben geleverd, ik denk niet dat ze vanaf vandaag nog gaan doenquote:Op zondag 15 april 2007 12:25 schreef twi het volgende:
[..]
De X360 die nu gemaakt wordt heeft een Hitachi drive, en die heeft dat probleem niet. Maar laat jij je maar lekker leiden door de angst die Kassa inboezemt hoor. Als je dan zo nodig zekerheid wilt bestel je dat ding bij Bol.com, die heeft gisteren publiekelijk aangegeven elke X360 te zullen vervangen die zij hebben geleverd, inclusief nieuwe game discs.
als ik ooit me xbox nog terug krijg, verkoop ik hem maarquote:Op zondag 15 april 2007 13:44 schreef Niek. het volgende:
Eerst werkt de gitaar van GH2 niet goed, nu blijkt de patch je 360 te kunnen bricken
Vast welquote:Op zondag 15 april 2007 14:04 schreef BMH het volgende:
[..]
En alle coole wapens pasten er zeker ook net niet in?
TF 2quote:Op zondag 15 april 2007 14:20 schreef Cyberia18 het volgende:
Half-Life 2: Orange Box
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Valve kennende zullen we weer tot Q2 2008 moeten wachten
Eerst idioot, nu zuurpruim. Je word milder.quote:Op zondag 15 april 2007 14:27 schreef MMaRsu het volgende:
[..]
Vast wel. Vraag het hun zelf op hun forums zuurpruim
![]()
rightquote:Op zondag 15 april 2007 13:44 schreef Niek. het volgende:
Eerst werkt de gitaar van GH2 niet goed, nu blijkt de patch je 360 te kunnen bricken
Hardware matig bricken? Nee. Het ligt aan de software. Het blijft Microsoft.quote:Op zondag 15 april 2007 15:09 schreef kepler het volgende:
[..]
rightLaten we het er gewoon over eens zijn dat alles je 360 kan bricken, omdat de console gewoon brak is
Ligt dus aan de console zelf, en niet aan de software
En daarom is worms 43 mb grootquote:
demo's are freequote:Op zondag 15 april 2007 16:00 schreef Digixz het volgende:
Kheb er nu ook een. En nu vroeg ik me af of je voor de demo's op live ook moet betalen..
Maar dan gaat mn Gold periode gelijk in toch. En daar heb ik atm niet echt tijd voorquote:Op zondag 15 april 2007 16:01 schreef MMaRsu het volgende:
Nee. Je had het ook zelf kunnen zien door gewoon je Xbox aan te zetten.
Deze week, voor 500MS puntenquote:Op zondag 15 april 2007 16:46 schreef Notorious_Roy het volgende:
Wanneer komt de Crackdown update met de laatste 100 punten ?
Ik weet zeker dat veel mensen dat over hebben voor 100 punten.quote:
Jaquote:
quote:Op zondag 15 april 2007 17:12 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
Dat meen je niet![]()
!!!!
F*cking retards![]()
Mmhhh. Nog nooit gehoord. Hoeveel lampjes knipperen er?quote:Op zondag 15 april 2007 18:57 schreef markthemen het volgende:
Wat te doen? mn 360 begint em te flippen.. als ik een spel speel stopt ie opeens en gaat de linkerhelft van de rode ring knipperen zegmaar.. iemand ervaringen ermee?![]()
![]()
opzoeken in de manual wat het betekent zou ik zeggenquote:Op zondag 15 april 2007 18:57 schreef markthemen het volgende:
Wat te doen? mn 360 begint em te flippen.. als ik een spel speel stopt ie opeens en gaat de linkerhelft van de rode ring knipperen zegmaar.. iemand ervaringen ermee?![]()
![]()
OMFG, dat is gewoon domquote:Op zondag 15 april 2007 16:57 schreef BMH het volgende:
[..]
Ik weet zeker dat veel mensen dat over hebben voor 100 punten.
Ik ken zelfs iemand die GH2 voor de Xbox heeft gekocht terwijl hij al een GH gitaar voor de PS2 had!
quote:Op zondag 15 april 2007 18:57 schreef markthemen het volgende:
![]()
quote:Sections 1, and 3 are flashing red
- Overheating
/
/
Alternativly Overheating can be cause by the console locking up or "freezing" after a set amount of time. Lockups that occur at a specific point in a game are generally problems with the game itself and not caused by overheating.
THINGS TO TRY
1. Let the Xbox 360 console cool.
Note You may have to wait several hours for the console to cool enough. Do not turn on the console when the console is hot.
2. Verify that the console has sufficient ventilation and that the fan is operating. For more information about ventilation, see the "More Information" section.
PREVENTION SUGGESTIONS
To try to prevent this problem, use the following precautions:
* Do not block any ventilation openings on the Xbox 360 console.
* Do not put the Xbox 360 console on a bed, on a sofa, or on any other soft surface that may block ventilation openings.
* Do not put the Xbox 360 console in a confined space, such as a bookcase, a rack, or a stereo cabinet, unless the space is well-ventilated.
* Do not put the Xbox 360 console near any heat source, such as a radiator, a heat register, a stove, or an amplifier.
DO NOT EVER PUT YOUR CONSOLE IN THE FREEZER OR OUT IN COLD WEATHER
Some people think that doing this might help "fix" an overheating console, in fact doing so could cause even bigger problems. Electronic devices like your console are made to function at and around room temperature, extreme cold temperatures can often cause just as many problems as extreme warm temperatures (such as overheating). Also if the console is located in a dramatically cold area while running, the difference in temperature between the hot console and cold air can create condensation which in turn will short out your console making the situation far worse. Condensation will happen more quickly if your console is overheating due to the greater difference in temperature. In short... DON'T DO IT.
A more agressive Solution to overheating is to improve the cooling system of the console. The best solution is to replace the thermal compound. If you attempt this you do so at your own risk. If you're console is still underwaranty it is recomended that you contact MS for a replacement before attempting to fix it yourself.
Dat kan er maar 1 zijn toch?quote:Op zondag 15 april 2007 21:20 schreef donald_dick het volgende:
welke josti heeft trouwens de TT bedacht
Als je het topic hebt doorgelezen, kan je weten dat ik dat ben geweestquote:Op zondag 15 april 2007 21:20 schreef donald_dick het volgende:
welke josti heeft trouwens de TT bedacht
Die kerelquote:
had er met je klaauwen van afgeblevenquote:Op zondag 15 april 2007 21:21 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Als je het topic hebt doorgelezen, kan je weten dat ik dat ben geweest. Dankje.
Eens met jorien! Zijn TT was in ordequote:Op zondag 15 april 2007 22:15 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
had er met je klaauwen van afgebleven
Ja nouja welke demo is het danquote:Op zondag 15 april 2007 22:14 schreef JimmieTheSaint het volgende:
En weer heeft mn vriendin mn 360 gekaapt. klote XBL demo's.
Luxor ofzo, en momenteel boom boom rocket.quote:
Geile MILFENquote:Op zondag 15 april 2007 23:08 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
Hoe was de sfeer in de perskamer vandaag Jorien?![]()
![]()
Photo mode.. volgende week gaat de eerste demo van het spel naar de pers toe, verwacht volgende week een hele lading photomode screens!quote:
Zuiderpark is wel knetterduur gewordenquote:
hij moet trouwenquote:Op maandag 16 april 2007 09:54 schreef Morthill het volgende:
[..]
Zuiderpark is wel knetterduur geworden
Hoezo? Ik zit ff te bladeren, maar 100 euro voor Guitar Hero II, of 140 euro voor racing wheel met PGR3. Waanzin.quote:
Net klaar met babbelen, Ik krijg een nieuwe!quote:Op maandag 16 april 2007 01:35 schreef computermistake het volgende:
Damn mijn wireless controller heeft de geest gegeven, morgen ochtend maar eens met MS babbelen!!!!!!!!!!!
Bah, nu moet ik dus mijn PC gaan upgraden....quote:Op maandag 16 april 2007 12:00 schreef Scarface2004 het volgende:
De Xbox 360 begint van alle genres een beetje te krijgen en daarbij horen ook RPG's. Zowel Westerse als Japanse RPG's vinden hun weg naar de Xbox 360.
Ook de MMORPG's zoeken de Xbox 360 beetje bij beetje op. Final Fantasy XI was de eerste en Age of Conan leek de tweede te worden. Deze wordt echter een gewone RPG, terwijl de PC versie van de game wel een MMORPG wordt.
Een Dragon Ball MMORPG dan? Als het aan Namco Bandai ligt misschien wel, ze zoeken namelijk een programmeur die de game (die momenteel alleen gepland staat voor de PC) naar de Xbox 360 kan brengen. De PC game staat gepland voor 2008 (Japan) en een Europese release is niet zeker. Afwachten dus.
Is goedquote:Op maandag 16 april 2007 13:09 schreef Heintje het volgende:
@Goku, vanavond dan maar eens TDU gaan doen?
Ja en ik moet iedere dag nog heerlijk kunnen etenquote:
Voor Conan?quote:Op maandag 16 april 2007 13:32 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Bah, nu moet ik dus mijn PC gaan upgraden....
Voor Conan ja, dat wordt een geweldige MMO.quote:Op maandag 16 april 2007 14:52 schreef piet_pelle het volgende:
[..]
Voor Conan?![]()
Een console versie van DBZ lijkt me wel ubervet.![]()
Zijn de systeemeisen dan zó hoog? Van wat ik tot dusver heb gezien kan ik niet echt zeggen dat ik grafisch onder de indruk benquote:Op maandag 16 april 2007 14:56 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Voor Conan ja, dat wordt een geweldige MMO.
Oblivion-achtige graphics in MMO-vorm.quote:Op maandag 16 april 2007 14:59 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
Zijn de systeemeisen dan zó hoog? Van wat ik tot dusver heb gezien kan ik niet echt zeggen dat ik grafisch onder de indruk ben
quote:Het geheim van de X-knop in Halo 3
Lange tijd deed Bungie, ontwikkelaar van Halo 3, er geheimzinnig over. De X-knop in het spel zou een speciale functie krijgen, maar welke dat was wilden ze niet kwijt ... tot nu!
In haar nieuwste update lezen we dat de X-knop onder andere gebruikt zal worden voor de activering van speciale items als de Bubble Shield en Tripmine.
quote:
--------------------------------------------------------------------------------
"You guys did see the final revelation of the mysterious X button. It's what's known (at the moment) as Equipment. The two very plain examples shown in the Vidoc were the Bubble Shield and the Tripmine. Both can be used in all manner of strategic and hilarious ways. There might have been another, but you can wait a month to see that one."
--------------------------------------------------------------------------------
Deze equipment zal lastig te vinden zijn, maar des te waardevoller in gebruik. Als je deze gevonden hebt kun je het oprapen en kiezen waar je het wil gebruiken, let er echter wel op dat de rest op de map kunt zien dat jij het hebt. Door nog een keer op de X-knop te drukken laat je deze weer vallen, je gooit het dus niet weg of laat het weg rollen.
We hoeven overigens niet bang te zijn dat de toevoeging ervan het Halo gevoel weg zal halen. Er zal altijd maar één equiment item aanwezig zijn in een map en ze verbeteren de gameplay van Halo door een strategisch element toe te voegen.
En stond dit ook op de frontpage?quote:Op maandag 16 april 2007 15:29 schreef kepler het volgende:
[..]
al een weekje oud, maar wel leuk natuurlijk
Fixedquote:Op maandag 16 april 2007 15:20 schreef JimmieTheSaint het volgende:
Wat een non-nieuws zeg, van Halo 2.1 1.5
m'n vriendin, probleem is dat er maar 1 liedje inzit dat je op easy/medium kan spelen in de demo, dus ik kan "Rave new world" wel dromen.quote:Op maandag 16 april 2007 15:31 schreef Bastard het volgende:
Spelen hier mensen trouwens .. boom boom rocket?
Klikquote:Op maandag 16 april 2007 15:31 schreef Bastard het volgende:
Kijken!!!!quote:Vanaf maandag 16 April kun je iedere dag genieten van de avonturen van jouw favoriete pinatat op Nickelodeon. Nickelodeon gaat namelijk de eerste 52 afleveringen van de tekenfilmserie Viva Pinata uitzenden. Op iedere werkdag om 16:20 uur en in het weekend om 18:20 zie je de vrolijk gekleurde pinata over het beeld denderen.
Ja, en dat terwijl het lijkt dat je ook 1 ander nummer kan kiezen... vond ik.quote:Op maandag 16 april 2007 15:55 schreef JimmieTheSaint het volgende:
[..]
m'n vriendin, probleem is dat er maar 1 liedje inzit dat je op easy/medium kan spelen in de demo, dus ik kan "Rave new world" wel dromen.
He daar zeg je me watquote:
quote:
Je blijft jezelf overtreffen hequote:
uiteraardquote:Op maandag 16 april 2007 15:31 schreef Bastard het volgende:
Koop gewoon GH2 voor die must van je. Heb je war meer verschillende muziek. En het is zoveel leuker. (je kan BBR dan ook met de gitaar spelen)quote:Op maandag 16 april 2007 15:55 schreef JimmieTheSaint het volgende:
[..]
m'n vriendin, probleem is dat er maar 1 liedje inzit dat je op easy/medium kan spelen in de demo, dus ik kan "Rave new world" wel dromen.
Je kan ook een ander nummer kiezen, die kan je alleen op hard spelen.quote:Op maandag 16 april 2007 16:18 schreef Bastard het volgende:
[..]
Ja, en dat terwijl het lijkt dat je ook 1 ander nummer kan kiezen... vond ik.
Nee.. heb het spelletje een kans gegeven... maar wat is dat belabberd 'gamen' zeg..
Tis wel schattig hoor, die mensen die denken dat Bungie met een half af versie van HALO komt..quote:Op maandag 16 april 2007 16:47 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
Och hebben we hem weer hoor*zucht*
Ja straks kunnen we inderdaad nóg betere graphics verwachten, want dit zijn zogenaamd oude beelden van de alpha versiequote:Op maandag 16 april 2007 18:39 schreef Panick het volgende:
[..]
Tis wel schattig hoor, die mensen die denken dat Bungie met een half af versie van HALO komt...
Beetje naief, maar ach. Dat waren we al gewend.
Ben je bekend met de term marketing?quote:Op maandag 16 april 2007 21:08 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
Ja straks kunnen we inderdaad nóg betere graphics verwachten, want dit zijn zogenaamd oude beelden van de alpha versieMet een release in september/oktober wordt het wel eens tijd voor indrukwekkende beelden.
Ik heb in GTA nog nooit een missie gehad waar je een school moest uitmoorden. Beetje onzin dus he.quote:Op maandag 16 april 2007 21:06 schreef AQuila360 het volgende:
OMG die schietpartij op een school in Amerika!! Wedden dat die GTA speelde dat kan niet anders![]()
Mensen gaan dus hetzelfde doen als in GTA. (Mensen neerschieten)quote:Op maandag 16 april 2007 21:17 schreef Heintje het volgende:
[..]
Ik heb in GTA nog nooit een missie gehad waar je een school moest uitmoorden. Beetje onzin dus he.
Weet ik ook wel maar die verhalen gaan wel komen nu let maar op!quote:Op maandag 16 april 2007 21:17 schreef Heintje het volgende:
[..]
Ik heb in GTA nog nooit een missie gehad waar je een school moest uitmoorden. Beetje onzin dus he.
Inderdaad hele goede marketing inderdaad, in anno 2007 nog komen met graphics van het niveau Far Cry Instincts: Predatorquote:Op maandag 16 april 2007 21:16 schreef Panick het volgende:
[..]
Ben je bekend met de term marketing?
En dan bedoel ik niet in 2004 een FMV laten zien van een game die er 3 jaar later bij lange na niet zo mooi uitziet als toen, wat Sony meestal doet.
Ik weet nu al zeker dat als Halo 3 komt iedereen verbaasd zal zijn.
underpromise, overdeliverquote:Op maandag 16 april 2007 21:08 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
Ja straks kunnen we inderdaad nóg betere graphics verwachten, want dit zijn zogenaamd oude beelden van de alpha versieMet een release in september/oktober wordt het wel eens tijd voor indrukwekkende beelden.
En ookal is het lelijk, ze hebben er iig geen geheim van gemaakt.quote:
Zie je wel, ik ben blijkbaar niet de enige die zo (logisch) redeneert.quote:
quote:America, and specifically the Virginia Tech campus, has suffered a great tragedy. Apparently, a lone gunman went on a shooting rampage at two different buildings, killing 32 people and wounding dozens of others. Wall-to-wall coverage on all the 24/7 cable networks, and, of course, anti-gaming crusader Jack Thompson pops up on Fox News Channel as a "specialist" in school shootings.
Forget that the details are hazy; we don't even know if it's one person, what his name is, what his motive was, etc. Crazy, facing disbarment, Jack Thompson is an "expert" who is ready to immediately blame violent videogames for allowing this shooter to "rehearse" the incident.
The shooting makes me sick. That Thompson can pass as an "expert" before any real information has been recovered. Ridiculous. That videogames are blamed without any proof whatsoever. Typical.
This is a time to sit and reflect, try to make it not happen again. I want to hear from students, teachers, law enforcement officials. I don't care what some raving "moral crusader" has to say about this horrible tragedy. Why not let them confiscate his computer, figure out some semblance of a motive, before we jump to blaming one form of entertainment. As far as anyone can tell, he was looking for his girlfriend.
This is one of the worst days in American history; videogames should be the least of anyone's concern.
En ik maar denken dat mensen met geweren schietpartijen veroorzaken.quote:Op maandag 16 april 2007 23:16 schreef Niek. het volgende:
Jack Thompson is al op Fox News geweest om duidelijk te maken dat er grote kans is dat games de oorzaak zijn van de schietpartij in Amerika.
http://www.geek.com/news/geeknews/2007Apr/gee20070416004276.htm
[..]
De mensen in amerika tegen de redelijk vrije verkoop van wapens hebben weer een argument om wapens te laten verbieden, jack thompson heeft weer een reden om games te verbieden, en reken maar dat als er ook maar 1 game, liefst gta-achtig op de dader zn pc word gevonden hij helemaal los gaatquote:Op maandag 16 april 2007 23:19 schreef BMH het volgende:
[..]
En ik maar denken dat mensen met geweren schietpartijen veroorzaken.
quote:Op maandag 16 april 2007 23:16 schreef Niek. het volgende:
Jack Thompson is al op Fox News geweest om duidelijk te maken dat er grote kans is dat games de oorzaak zijn van de schietpartij in Amerika.
http://www.geek.com/news/geeknews/2007Apr/gee20070416004276.htm
[..]
dat is die gozer die zo zeikt om geweld in gamesquote:Op maandag 16 april 2007 23:38 schreef MMaRsu het volgende:
?
Ik heb gisteren eens dat filmpje over de MP gezien dat op XBL staat.quote:
Gisteren ben ik niet online geweest. Maar jij mag nog wel wat auto's gaan kopen in het spel. Je hebt echt een A bak nodig om een beetje mee te kunnen in de MP.quote:
gow vind ik vet dan.. of viva pinata was ook wel genieten danquote:Op dinsdag 17 april 2007 00:13 schreef MMaRsu het volgende:
Ik ga zo eens ff lekker smoken en beetje op XBL kloten
Nope nog niet,quote:Op dinsdag 17 april 2007 09:02 schreef Gajes het volgende:
Is colonisten al verkrijgbaar?
'smoken'. Echt waar, gebruik die term niet, dat getuigt echt van zo weinig smaak. Da's echt iets wat de VMBO bontkraagjes roepen.quote:Op dinsdag 17 april 2007 00:13 schreef MMaRsu het volgende:
Ik ga zo eens ff lekker smoken en beetje op XBL kloten
En binnenkort is?????quote:Op dinsdag 17 april 2007 09:05 schreef Heintje het volgende:
[..]
Nope nog niet,
En morgen komt die ook nog niet.
Zal wel binnenkort een keer komen....
Bijzonder fraaie special effectsquote:Op dinsdag 17 april 2007 00:15 schreef Cyberia18 het volgende:
Nieuwe screens van Timeshift
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Damn Sierra heeft er in een jaar tijd echt werk van gemaakt zeg![]()
In MS termen is dat tussen nu en 2 maanden of zo.quote:
Tnxquote:Op dinsdag 17 april 2007 09:27 schreef Heintje het volgende:
[..]
In MS termen is dat tussen nu en 2 maanden of zo.
Gewoon games.fok.nl in de gaten houden. Daar komt wel te staan als online komt. (als hij komt is het op een woensdag)
De hoofdpersoon is dus wel een brildrager.quote:Op dinsdag 17 april 2007 09:12 schreef BMH het volgende:
[..]
Bijzonder fraaie special effects. Vooral de regendruppels die je zicht doen belemmeren
![]()
Het valt me nou pas op. Je bent een keer positief.quote:Op dinsdag 17 april 2007 09:12 schreef BMH het volgende:
[..]
Bijzonder fraaie special effects. Vooral de regendruppels die je zicht doen belemmeren
![]()
Alsof systemen niet overal ns vastlopen. Ik word een beetje moe van die negatieve kritiek die Microsoft altijd krijgt. Ga lekker op een NIntendo spelen andersquote:Op dinsdag 17 april 2007 09:38 schreef jpg97 het volgende:
Bel ik net de microsoft helpdesk voor xbox 360, zegt die medewerker ( ene Leon ): " Sorry meneer, maar mijn systeem loopt vast! Zou u over een kwartier kunnen terugbellen want mijn collega's zijn ook in gesprek en anders krijg je mij weer aan de lijn. "
Typisch microsoft![]()
quote:Op dinsdag 17 april 2007 09:07 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
'smoken'. Echt waar, gebruik die term niet, dat getuigt echt van zo weinig smaak. Da's echt iets wat de VMBO bontkraagjes roepen.
Hetzelfde als 'bieren', 'borrelen' en 'een bakkie doen'. Die zijn dan weer 40+, maar nog steeds smakeloos.
Een unicum mensen, wie legt dit even vast?quote:Op dinsdag 17 april 2007 09:12 schreef BMH het volgende:
[..]
![]()
Beter dan Xboxic of 360 onlyquote:Op dinsdag 17 april 2007 09:27 schreef Heintje het volgende:
[..]
In MS termen is dat tussen nu en 2 maanden of zo.
Gewoon games.fok.nl in de gaten houden. Daar komt wel te staan als online komt. (als hij komt is het op een woensdag)
quote:Nieuws: Premium en Core inruilbaar voor Xbox 360 Elite?
Dinsdag 17 april 2007 - We meldden het gerucht al eerder. Volgens een aantal bronnen waarvan de betrouwbaarheid onbekend is, zou Microsoft binnenkort een actie starten waarin de Xbox 360 Premium en Core ingeruild kunnen worden voor een Xbox 360 Elite, uiteraard met bijbetaling.
Dit keer is het gerucht afkomstig van iemand die zichzelf Kaizer_911 noemt, en zegt een EB Games Manager te zijn. Lees even mee:
Its me again, Kaizer_911 an EB Games Manager…not sure when the promotion starts but we got the flyers and materials a few days ago in our marketing update…there is going to be Elite trade-in/up promotions…trade in a working 360 Pro towards an elite and you get 250 off, trade in a working 360 core and get 200 off, trade in a regular xbox towards an elite and get 90 off. Once again not sure when this starts but I would imagine once the systems hit store shelves.
The deal DOES not work with pre-orders because the company is NOT taking pre-orders on the Elite. The company says they won’t take pre-orders on the because for one, the allocation is going to be VERY tight….maybe only 2-4 units per store at launch and two, just to see exactly how badly people want this new unit. Thanks.
Volgens hem zou een goed werkende Xbox 360 Premium of Core in te ruilen zijn om hier met bijbetaling een Xbox 360 Elite voor terug te krijgen. Een Premium console zou zorgen voor een korting van 250 dollar, waardoor de Xbox 360 Elite nog 230 dollar zou kosten. Een Core console zorgt voor een korting van 200 dollar, waarna de Elite nog 280 dollar kost.
Ook weet hij te melden dat de Xbox 360 Elite in het begin erg schaars verkrijgbaar zal zijn. Winkels krijgen slechts 2-4 consoles per vestiging binnen, omdat Microsoft eerst wil zien hoe populair deze nieuwe Elite consoles gaan worden. In hoeverre dit gerucht betrouwbaar is, is vooralsnog onbekend.
quote:
Wauw... mooi zeg.quote:Op dinsdag 17 april 2007 12:37 schreef Cyberia18 het volgende:
Veel leesvoer omtrent Too Human in de Hands-on.
Hands-on Too Human
Wat nieuwe screens:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
More screens
Ach ik vind het een prima deal hoorquote:Op dinsdag 17 april 2007 12:39 schreef BMH het volgende:
[..]
![]()
Leuk voor iemand die graag HDMI wil hebben voor 200 euro. Meer hardeschijf ruimte heb IK iig nog niet nodig gehad.
DIe kerel lijkt op Shepard van Mass Effectquote:
Jij hebt 'm al?quote:Op dinsdag 17 april 2007 12:51 schreef MMaRsu het volgende:
Hij is niet stiller.
Nee die extra garantie is mooi meegenomen.quote:Op dinsdag 17 april 2007 12:53 schreef BMH het volgende:
Dat je 230 euro/dollar wilt betalen voor extra garantie is toch te belachelijk voor woorden.
Nee, afwachten tot je 360 net buiten garantie kapot gaat en dan moeten betalen voor de reparaties, da's slim.quote:Op dinsdag 17 april 2007 12:53 schreef BMH het volgende:
Dat je 230 euro/dollar wilt betalen voor extra garantie is toch te belachelijk voor woorden.
Nee maar er zit geen 65mm in zoals gespeculeerd word? MS heeft verder ook nergens gezegd dattie stiller is.quote:
Volgens mij hebben ze dat wel gezegd ergens.quote:Op dinsdag 17 april 2007 12:56 schreef MMaRsu het volgende:
[..]
Nee maar er zit geen 65mm in zoals gespeculeerd word? MS heeft verder ook nergens gezegd dattie stiller is.
Hehe, merkte ik idd ook al op.quote:Op dinsdag 17 april 2007 12:50 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
DIe kerel lijkt op Shepard van Mass Effect![]()
Nee, prematuur betalen voordat je console kapot gaat is lekker.quote:Op dinsdag 17 april 2007 12:56 schreef JimmieTheSaint het volgende:
[..]
Nee, afwachten tot je 360 net buiten garantie kapot gaat en dan moeten betalen voor de reparaties, da's slim.
ik vraag me af ik 250 euro kan vangen voor mijn xbox 360 2e hands hoorquote:Op dinsdag 17 april 2007 13:04 schreef Notorious_Roy het volgende:
Trade-in deals lijken altijd interessant voor de gamers, maar de bedrijven worden er alleen maar beter van. Ze kopen dingen terug die ze met winst weer verkopen. Zo hebben ze twee keer winst op hetzelfde apparaat, een keer als ie nieuw verkocht wordt en een keer alsie 2e hands verkocht wordt.
Die FRS Played it Trade it actie is hetzelfde, en die werd afgedaan als belachelijk. Maar als het gaat om de 360 is het ineens een goeie deal?![]()
Waar zie jij staan dat die 2ehands dingen de verkoop weer in gaan?quote:Op dinsdag 17 april 2007 13:04 schreef Notorious_Roy het volgende:
Trade-in deals lijken altijd interessant voor de gamers, maar de bedrijven worden er alleen maar beter van. Ze kopen dingen terug die ze met winst weer verkopen. Zo hebben ze twee keer winst op hetzelfde apparaat, een keer als ie nieuw verkocht wordt en een keer alsie 2e hands verkocht wordt.
De prijzen die de FRS gaf voor je games waren nou niet bepaald markt-conform. 250 euro voor een 2 jaar oude 360 zonder accessoires vind ik persoonlijk geen slechte prijs.quote:Die FRS Played it Trade it actie is hetzelfde, en die werd afgedaan als belachelijk. Maar als het gaat om de 360 is het ineens een goeie deal?![]()
Als je jouw 360 op marktplaats verkoopt voor 200 heb je 200 euro in je portmonie. Doe je de trade in deal bij M$ dan verlies je 230 euro.quote:Op dinsdag 17 april 2007 13:09 schreef kepler het volgende:
[..]
ik vraag me af ik 250 euro kan vangen voor mijn xbox 360 2e hands hoor
quote:Op dinsdag 17 april 2007 13:47 schreef BMH het volgende:
[..]
Als je jouw 360 op marktplaats verkoopt voor 200 heb je 200 euro in je portmonie. Doe je de trade in deal bij M$ dan verlies je 230 euro.
Ik zie niet waarom mensen verkopen aan anderen en traden met M$ met elkaar vergelijken.
Dit ga je als volwassene toch niet spelenquote:Op dinsdag 17 april 2007 17:35 schreef Retarded het volgende:
[afbeelding]
niet slecht.... meer shots hier
Ik snap niet, dat jij als volwassene een Xbox hebt.quote:Op dinsdag 17 april 2007 17:40 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
Dit ga je als volwassene toch niet spelen![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |