Ik heb gisteren eens dat filmpje over de MP gezien dat op XBL staat.quote:
Gisteren ben ik niet online geweest. Maar jij mag nog wel wat auto's gaan kopen in het spel. Je hebt echt een A bak nodig om een beetje mee te kunnen in de MP.quote:
gow vind ik vet dan.. of viva pinata was ook wel genieten danquote:Op dinsdag 17 april 2007 00:13 schreef MMaRsu het volgende:
Ik ga zo eens ff lekker smoken en beetje op XBL kloten
Nope nog niet,quote:Op dinsdag 17 april 2007 09:02 schreef Gajes het volgende:
Is colonisten al verkrijgbaar?
'smoken'. Echt waar, gebruik die term niet, dat getuigt echt van zo weinig smaak. Da's echt iets wat de VMBO bontkraagjes roepen.quote:Op dinsdag 17 april 2007 00:13 schreef MMaRsu het volgende:
Ik ga zo eens ff lekker smoken en beetje op XBL kloten
En binnenkort is?????quote:Op dinsdag 17 april 2007 09:05 schreef Heintje het volgende:
[..]
Nope nog niet,
En morgen komt die ook nog niet.
Zal wel binnenkort een keer komen....
Bijzonder fraaie special effectsquote:Op dinsdag 17 april 2007 00:15 schreef Cyberia18 het volgende:
Nieuwe screens van Timeshift
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Damn Sierra heeft er in een jaar tijd echt werk van gemaakt zeg![]()
In MS termen is dat tussen nu en 2 maanden of zo.quote:
Tnxquote:Op dinsdag 17 april 2007 09:27 schreef Heintje het volgende:
[..]
In MS termen is dat tussen nu en 2 maanden of zo.
Gewoon games.fok.nl in de gaten houden. Daar komt wel te staan als online komt. (als hij komt is het op een woensdag)
De hoofdpersoon is dus wel een brildrager.quote:Op dinsdag 17 april 2007 09:12 schreef BMH het volgende:
[..]
Bijzonder fraaie special effects. Vooral de regendruppels die je zicht doen belemmeren
![]()
Het valt me nou pas op. Je bent een keer positief.quote:Op dinsdag 17 april 2007 09:12 schreef BMH het volgende:
[..]
Bijzonder fraaie special effects. Vooral de regendruppels die je zicht doen belemmeren
![]()
Alsof systemen niet overal ns vastlopen. Ik word een beetje moe van die negatieve kritiek die Microsoft altijd krijgt. Ga lekker op een NIntendo spelen andersquote:Op dinsdag 17 april 2007 09:38 schreef jpg97 het volgende:
Bel ik net de microsoft helpdesk voor xbox 360, zegt die medewerker ( ene Leon ): " Sorry meneer, maar mijn systeem loopt vast! Zou u over een kwartier kunnen terugbellen want mijn collega's zijn ook in gesprek en anders krijg je mij weer aan de lijn. "
Typisch microsoft![]()
quote:Op dinsdag 17 april 2007 09:07 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
'smoken'. Echt waar, gebruik die term niet, dat getuigt echt van zo weinig smaak. Da's echt iets wat de VMBO bontkraagjes roepen.
Hetzelfde als 'bieren', 'borrelen' en 'een bakkie doen'. Die zijn dan weer 40+, maar nog steeds smakeloos.
Een unicum mensen, wie legt dit even vast?quote:Op dinsdag 17 april 2007 09:12 schreef BMH het volgende:
[..]
![]()
Beter dan Xboxic of 360 onlyquote:Op dinsdag 17 april 2007 09:27 schreef Heintje het volgende:
[..]
In MS termen is dat tussen nu en 2 maanden of zo.
Gewoon games.fok.nl in de gaten houden. Daar komt wel te staan als online komt. (als hij komt is het op een woensdag)
quote:Nieuws: Premium en Core inruilbaar voor Xbox 360 Elite?
Dinsdag 17 april 2007 - We meldden het gerucht al eerder. Volgens een aantal bronnen waarvan de betrouwbaarheid onbekend is, zou Microsoft binnenkort een actie starten waarin de Xbox 360 Premium en Core ingeruild kunnen worden voor een Xbox 360 Elite, uiteraard met bijbetaling.
Dit keer is het gerucht afkomstig van iemand die zichzelf Kaizer_911 noemt, en zegt een EB Games Manager te zijn. Lees even mee:
Its me again, Kaizer_911 an EB Games Manager…not sure when the promotion starts but we got the flyers and materials a few days ago in our marketing update…there is going to be Elite trade-in/up promotions…trade in a working 360 Pro towards an elite and you get 250 off, trade in a working 360 core and get 200 off, trade in a regular xbox towards an elite and get 90 off. Once again not sure when this starts but I would imagine once the systems hit store shelves.
The deal DOES not work with pre-orders because the company is NOT taking pre-orders on the Elite. The company says they won’t take pre-orders on the because for one, the allocation is going to be VERY tight….maybe only 2-4 units per store at launch and two, just to see exactly how badly people want this new unit. Thanks.
Volgens hem zou een goed werkende Xbox 360 Premium of Core in te ruilen zijn om hier met bijbetaling een Xbox 360 Elite voor terug te krijgen. Een Premium console zou zorgen voor een korting van 250 dollar, waardoor de Xbox 360 Elite nog 230 dollar zou kosten. Een Core console zorgt voor een korting van 200 dollar, waarna de Elite nog 280 dollar kost.
Ook weet hij te melden dat de Xbox 360 Elite in het begin erg schaars verkrijgbaar zal zijn. Winkels krijgen slechts 2-4 consoles per vestiging binnen, omdat Microsoft eerst wil zien hoe populair deze nieuwe Elite consoles gaan worden. In hoeverre dit gerucht betrouwbaar is, is vooralsnog onbekend.
quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |