dussss...quote:While Guitar Hero 2 is an excellent game, it has been plagued by hardware problems, being that the guitar's whammy/tremolo bar does not function properly. Word has just reached us though from Activision that it's not the guitar that's broken but the software.
DIY-artists have already supplied remedies involving taking the guitar apart yourself, but as it turns out it's just anti-cheating software gone hyperactive. Game developer Red Octane's official word on the subject:
"On learning of potential issues with the whammy bar on the Xbox360 guitar, we immediately began extensive testing of both the guitar and the software to isolate any issues with whammy bar functionality and the corresponding causes. Our testing identified a specific software element that may, in certain situations, cause the whammy bar to lose responsiveness. Given that this is a software-driven, an patch is being developed to fix the issue and will arrive as soon as possible via download on Xbox Live. We will confirm soon a target date for this download."
joepie, wordt het nog drukker bij de xbox reperatiedienstquote:
quote:Op zondag 15 april 2007 03:29 schreef piet_pelle het volgende:
Xbox 360 is kut hardware.
Whammy bar problemen worden gelukkig gefixed.
Colin McRea: Dirt is ook kut.
Forza 2 wordt cool.
BMH is een eikel.
16 mei komt de Halo 3 beta
Game on![]()
Vooral blijven melden. Dan blijft iedereen het geloven.quote:
Dat was wereldwijd toch? of alleen in NL?quote:Op zondag 15 april 2007 08:35 schreef Theebag het volgende:
En die reactie van BOL.com; "En om hoeveel verkochte console gaat het", "Ja, minder dan 1 %".
Volgens Kassa zijn er wereldwijd tussen de 1 a 2 miljoen systemen mank. Dus dat is zo'n 10-18%.quote:Op zondag 15 april 2007 10:25 schreef wc-eend het volgende:
[..]
Dat was wereldwijd toch? of alleen in NL?
lijkt me erg veel. Want hoeveel mensen in dit topic hebben last gehad van (de bewuste ronde) krassen op een DVD? Dat zijn er niet heel veel geweest. Dat er een probleem is is nu wel zeker, maar volgens mij is 10-20% een beetje overdreven. Dat aantal lijkt me aannemelijker voor de rode ringenquote:Op zaterdag 14 april 2007 21:58 schreef Notorious_Roy het volgende:
1 a 2 miljoen... Op 10 miljoen verkochte units... Dat is 10 tot 20 %, en dat alleen voor krassen![]()
Inderdaad, ik ken een hoop mensen met een X360, maar niemand heeft er een die krassen maakt.quote:Op zondag 15 april 2007 11:11 schreef kepler het volgende:
Dat aantal lijkt me aannemelijker voor de rode ringen
Agh, beetje leuke tv moet ook gemaakt wordenquote:Op zondag 15 april 2007 11:11 schreef kepler het volgende:
[..]
lijkt me erg veel. Want hoeveel mensen in dit topic hebben last gehad van (de bewuste ronde) krassen op een DVD? Dat zijn er niet heel veel geweest. Dat er een probleem is is nu wel zeker, maar volgens mij is 10-20% een beetje overdreven. Dat aantal lijkt me aannemelijker voor de rode ringen
waarom heb ik daar nooit last vanquote:Op zondag 15 april 2007 11:58 schreef BMH het volgende:
Ik speel weer een tournament game in texas hold 'em. Bevriest het spel. Inleggeld weer kwijt.
Anti-gokverslaafde software.quote:Op zondag 15 april 2007 11:58 schreef BMH het volgende:
Ik speel weer een tournament game in texas hold 'em. Bevriest het spel. Inleggeld weer kwijt.
quote:Worms Downloadable Content (It's FREE!)
Great news as the first batch of Worms DLC looks to be free (registration required), but don't expect this to come anytime really soon. Spadge of Team 17 has stated that the Worms patch is first on their plate.
PREMIUM DLC
Gamerpics 150 pts (standard MS pricing)
Worms Dashboard Theme 150 pts (standard MS pricing)
DLC Speech Pack 1 (FREE) - A dozen or so speech banks. ** Space Theme & Audio (FREE) - New background level to play on Audio Pack (FREE) - Various background audio and Worms theme
Expect additional speech packs, level themes, more audio, gamerpics and dashboard themes from then on. Some of the content will be charged, some will be free.
**Africaan, Angry Scots, Classic, Cyberworms, Danish2, DanisPyrus, DoubleohSeven, Dutch, Dutch2, Finnish, Greek, Hungarian, Irish, Norwegian, Polish, Portuguese, Redneck, Russian, Scouser, Stiff Upper Lip, Swedish & Swedish 2 (Note: It is currently hoped that all speech banks will be supplied FREE).
Dus eigenlijk de dingen die al in het spel zouden moeten zitten? Die soundbanks hebben ze nog van hun vorige games importeren en klaar.quote:
De X360 die nu gemaakt wordt heeft een Hitachi drive, en die heeft dat probleem niet. Maar laat jij je maar lekker leiden door de angst die Kassa inboezemt hoor. Als je dan zo nodig zekerheid wilt bestel je dat ding bij Bol.com, die heeft gisteren publiekelijk aangegeven elke X360 te zullen vervangen die zij hebben geleverd, inclusief nieuwe game discs.quote:Op zondag 15 april 2007 12:21 schreef MLPValley het volgende:
Je zal maar net degene zijn die wel de bewuste circles krijgen. Ben je wel mooi de lulIk koop wel een 360 als ik zeker weet dat het probleem verholpen is/iedereen die het probleem had nu geholpen is
Het klopt dat worms op xbla echt bagger is vergeleken met worms2, maar altijd mooi dat ze het nu gratis uitbrengen.quote:Op zondag 15 april 2007 12:24 schreef BMH het volgende:
[..]
Dus eigenlijk de dingen die al in het spel zouden moeten zitten? Die soundbanks hebben ze nog van hun vorige games importeren en klaar.
En dan klaag je dat iedereen je zo'n ultieme zuurpruim vindt...quote:Op zondag 15 april 2007 12:24 schreef BMH het volgende:
[..]
Dus eigenlijk de dingen die al in het spel zouden moeten zitten? Die soundbanks hebben ze nog van hun vorige games importeren en klaar.
Als het een keer gratis is wordt er nog steeds geklaagdquote:Op zondag 15 april 2007 12:24 schreef BMH het volgende:
[..]
dan download je ze toch nietquote:Op zondag 15 april 2007 12:24 schreef BMH het volgende:
[..]
Paste toch niet meer idiootquote:Op zondag 15 april 2007 12:24 schreef BMH het volgende:
[..]
alleen de consoles die ze daarvoor hebben geleverd, ik denk niet dat ze vanaf vandaag nog gaan doenquote:Op zondag 15 april 2007 12:25 schreef twi het volgende:
[..]
De X360 die nu gemaakt wordt heeft een Hitachi drive, en die heeft dat probleem niet. Maar laat jij je maar lekker leiden door de angst die Kassa inboezemt hoor. Als je dan zo nodig zekerheid wilt bestel je dat ding bij Bol.com, die heeft gisteren publiekelijk aangegeven elke X360 te zullen vervangen die zij hebben geleverd, inclusief nieuwe game discs.
als ik ooit me xbox nog terug krijg, verkoop ik hem maarquote:Op zondag 15 april 2007 13:44 schreef Niek. het volgende:
Eerst werkt de gitaar van GH2 niet goed, nu blijkt de patch je 360 te kunnen bricken
Vast welquote:Op zondag 15 april 2007 14:04 schreef BMH het volgende:
[..]
En alle coole wapens pasten er zeker ook net niet in?
TF 2quote:Op zondag 15 april 2007 14:20 schreef Cyberia18 het volgende:
Half-Life 2: Orange Box
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Valve kennende zullen we weer tot Q2 2008 moeten wachten
Eerst idioot, nu zuurpruim. Je word milder.quote:Op zondag 15 april 2007 14:27 schreef MMaRsu het volgende:
[..]
Vast wel. Vraag het hun zelf op hun forums zuurpruim
![]()
rightquote:Op zondag 15 april 2007 13:44 schreef Niek. het volgende:
Eerst werkt de gitaar van GH2 niet goed, nu blijkt de patch je 360 te kunnen bricken
Hardware matig bricken? Nee. Het ligt aan de software. Het blijft Microsoft.quote:Op zondag 15 april 2007 15:09 schreef kepler het volgende:
[..]
rightLaten we het er gewoon over eens zijn dat alles je 360 kan bricken, omdat de console gewoon brak is
Ligt dus aan de console zelf, en niet aan de software
En daarom is worms 43 mb grootquote:
demo's are freequote:Op zondag 15 april 2007 16:00 schreef Digixz het volgende:
Kheb er nu ook een. En nu vroeg ik me af of je voor de demo's op live ook moet betalen..
Maar dan gaat mn Gold periode gelijk in toch. En daar heb ik atm niet echt tijd voorquote:Op zondag 15 april 2007 16:01 schreef MMaRsu het volgende:
Nee. Je had het ook zelf kunnen zien door gewoon je Xbox aan te zetten.
Deze week, voor 500MS puntenquote:Op zondag 15 april 2007 16:46 schreef Notorious_Roy het volgende:
Wanneer komt de Crackdown update met de laatste 100 punten ?
Ik weet zeker dat veel mensen dat over hebben voor 100 punten.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |