ne hij stopte die aansteker in ze bek ipv ze peuk, vergissing is menselijkquote:Op zaterdag 14 april 2007 02:59 schreef PietjePuk63 het volgende:
Geeft Huub hiermee een niet zo subtiele hint aan Eric?
[afbeelding]
Ahh the baby boom watchersquote:Op zaterdag 14 april 2007 03:01 schreef Prospera het volgende:
In welk topic zit ik hier ook al weer
quote:Op zaterdag 14 april 2007 03:03 schreef APK het volgende:
Dat paard doet helemaal niks.![]()
Ik wil een veulen in mijn FEBO-topic.![]()
Je hoort zeker geluiden. Let niet op geluid van stampen, in de stal ernaast staat een hengst die duvels goed in de gaten heeft dat hij een buurvrouw heeft ...... Zijn hormonen gieren door de strot en doet nu echt geen dutje.quote:Op zaterdag 14 april 2007 03:01 schreef bunnyma het volgende:
[..]
Top, BSOL![]()
En gaat ze er ook nog geluiden bij maken?
Ikword helemaal nerveus als ik haar zo bezig zie.
De camara houdt haar wel heel goed in de gaten.
En jij bent waarschijnlijk te lelijk om op te geilen.quote:
wat je zegt ben je zelfquote:Op zaterdag 14 april 2007 03:05 schreef APK het volgende:
[..]
En jij bent waarschijnlijk te lelijk om op te geilen.![]()
quote:Op zaterdag 14 april 2007 03:05 schreef APK het volgende:
[..]
Je had een veulen op je PM vannachtquote:Op zaterdag 14 april 2007 03:03 schreef APK het volgende:
Dat paard doet helemaal niks.![]()
Ik wil een veulen in mijn FEBO-topic.![]()
Ik denk het wel ja. Hij merkt ook dat Eric met Nicolaas goed door een deur kan. Hij baalt ervan volgens mij. Maar hij moet niet zo zeuren. Hij snapt nog niet waarom Nicolaas de dingen doet die hij doet.quote:Op zaterdag 14 april 2007 03:03 schreef PietjePuk63 het volgende:
Van Huub's weblog:
[..]
Ik meende al te merken dat Huub niet helemaal lekker in zijn vel zit. Zou het irriteren van Nicolaas zijn werslag al beginnen te krijgen?
Woehahahahaha! gaan we katten?!quote:Op zaterdag 14 april 2007 03:05 schreef APK het volgende:
[..]
Schrijft Huub echt telkens gebeurD??quote:Op zaterdag 14 april 2007 03:03 schreef PietjePuk63 het volgende:
Van Huub's weblog:
[..]
Ik meende al te merken dat Huub niet helemaal lekker in zijn vel zit. Zou het irriteren van Nicolaas zijn werslag al beginnen te krijgen?
Kan er niet geconstateerd worden of ze ontsluiting heeft?quote:Op zaterdag 14 april 2007 03:04 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Je hoort zeker geluiden. Let niet op geluid van stampen, in de stal ernaast staat een hengst die duvels goed in de gaten heeft dat hij een buurvrouw heeft ...... Zijn hormonen gieren door de strot en doet nu echt geen dutje.
En wat heb ik jou aangedaan om dit te verdienen?quote:
De ontsluiting bij een paard gaat heel snel (het is eigenlijk geen ontsluiting zoals bij mensen). Het hele traject tot/met de bevalling is hooguit 10 minuten.quote:Op zaterdag 14 april 2007 03:12 schreef bunnyma het volgende:
[..]
Kan er niet geconstateerd worden of ze ontsluiting heeft?
Hoeveel nachten kan dit duren, trouwens?
Ik begreep uit je eerdere posts dat paarden altijd tijdens de nacht bevallen, is dit vanwege de rust die ze kan hebben.
Ik heb wel bevallingen van kalfjes meegemaakt en dan moesten we altijd "trekken" (touwtje aan de voorpootjes). Dit gebeurt dus niet bij paarden?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |