Ik vind jou lief..quote:Op zaterdag 14 april 2007 02:19 schreef Disana het volgende:
<Ian schreef dat het onoverzichtelijk werd>
Daar wil ik nog aan toevoegen dat het allemaal veel te lief is!
Heb jij Hyves?quote:Op zaterdag 14 april 2007 02:20 schreef Disana het volgende:
Dat paard, dat heeft pas een staart.
Nee, en ook geen platvoetenquote:Op zaterdag 14 april 2007 02:22 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Heb je nou Hyves of niet godverdomme!![]()
Ha ha. Nou, misschien morgen dan, okay? Maar we beloven niets, want voor je het weet is deze prille liefde weer aan diggelenquote:
Mijn topic hoor...quote:Op zaterdag 14 april 2007 02:32 schreef Disana het volgende:
[..]
Ha ha. Nou, misschien morgen dan, okay? Maar we beloven niets, want voor je het weet is deze prille liefde weer aan diggelen![]()
En nu maak je me, sinds je hier rondhangt, voor het eerst aan het lachenquote:
Massa-zelfmoord in HOOLIGANS?quote:Op zaterdag 14 april 2007 02:12 schreef Ian_Nick het volgende:
Ga 's dood, allemaal!
En dan bedoel ik voornamelijk BENJOLA met die kudt-VOL-topics!
![]()
![]()
![]()
----------------------------------------------------------------------------------------------------
EN:
Peter6000!![]()
![]()
![]()
Alleen met dat laatste kan ik het helemaal eens zijn. De rest vind ik iets van een OKO gehalte hebben... teveel incrowd die anderen geen kans geeft. Je mag ervan uitgaan dat de meesten hier komen omdat iets ze aantrekt; maar ze moeten wel de kans krijgen om te wennen. Dat kan bij problemen in dit topic, maar dan wel met wat humor en een beetje geduld.quote:Op zaterdag 14 april 2007 14:27 schreef Leandra het volgende:
Nou, nee... Natuurlijk is het schoolplein-geschreeuw, maar met al die kutnewbies die geen ruk van FOK! lijken te begrijpen en die een geintje onderling in de SC al als serieus beschouwen en daarna in de COS ook nog gaan lopen zeiken dat iemand "onbeleefd" is tegen anderen....lijkt me dit een aardig alternatief: door de TT is iig duidelijk dat je wat minder op je woorden hoeft te passen, of het nou gemeend is of niet.
Die kansloze, humorloze tere zieltjes komen hier toch niet, en zo wel... dan weten ze waar ze zitten te piepen dat ze een kutnewbie of kansloos, humorloos teer zieltje worden genoemd.
Daarbij kan er hier ook af en toen eens echt iets uitgereld worden waar dat anders de COS volledig zou vernaggelen.
Je zit zelf net 1 1/2 jaar op FOK! en dan schreeuwen over newbiesquote:Op zaterdag 14 april 2007 14:27 schreef Leandra het volgende:
Nou, nee... Natuurlijk is het schoolplein-geschreeuw, maar met al die kutnewbies die geen ruk van FOK! lijken te begrijpen en die een geintje onderling in de SC al als serieus beschouwen en daarna in de COS ook nog gaan lopen zeiken dat iemand "onbeleefd" is tegen anderen....lijkt me dit een aardig alternatief: door de TT is iig duidelijk dat je wat minder op je woorden hoeft te passen, of het nou gemeend is of niet.
Die kansloze, humorloze tere zieltjes komen hier toch niet, en zo wel... dan weten ze waar ze zitten te piepen dat ze een kutnewbie of kansloos, humorloos teer zieltje worden genoemd.
Daarbij kan er hier ook af en toen eens echt iets uitgereld worden waar dat anders de COS volledig zou vernaggelen.
Ik dacht dat Gert's postje een poging was om te rellen? Een niet zo geslaagde poging weliswaar, maar dat terzijde.quote:Op zaterdag 14 april 2007 14:27 schreef Leandra het volgende:
Talitha heeft gelijk, deze discussie hoort in FBquote:Op zaterdag 14 april 2007 19:02 schreef Talitha het volgende:
[..]
Ik dacht dat Gert's postje een poging was om te rellen? Een niet zo geslaagde poging weliswaar, maar dat terzijde.![]()
Maar nu ik jouw reactie lees besef ik dat ik er volledig naast zit! We gaan een serieuze discussie voeren over het nut van het HOOLIGANS-topic? En dat in het HOOLIGANS-topic zelf?![]()
![]()
Deze kansloze, humorloze 'tere zieltjes'-newbie met een hoog VOL-gehalte is 'serieus' teleurgesteld. Ik ga m'n Libelle-abonnement maar weer verlengen.![]()
Je hebt helemaal gelijk wijffie.quote:Op zaterdag 14 april 2007 20:14 schreef APK het volgende:
Ik scheld gewoon lekker in de SC.
Dit topic is een flauwe wijvenzooi.![]()
Ben jij niet naar Schiedam, om bij Lepels het vriendinnetje van de Sint te stalken?quote:Op zaterdag 14 april 2007 23:58 schreef petraa het volgende:
Ik geef ff een rot schop tegen deze. Ik wil verdomme eens echt rellen.
Brand maar los.quote:Op zaterdag 14 april 2007 23:58 schreef petraa het volgende:
Ik geef ff een rot schop tegen deze. Ik wil verdomme eens echt rellen.
nauw is niet wijd...quote:Op zondag 15 april 2007 00:07 schreef mootie het volgende:
Nou?????????
écht wel...quote:
Wat maakt een oldbie beter als een newbie? Gaat het hier over ervaring, over intelligentie, over leeftijd of waar gaat het over? Zonder newbies zou Fok altijd oldbie blijven en dus ouderwets worden na verloop van tijd. Een newbie van 50 jaar zal vast en zeker meer levenswijsheid hebben als een oldbie van 29 jaar.quote:Op zaterdag 14 april 2007 14:27 schreef Leandra het volgende:
JIJquote:Op zondag 15 april 2007 00:15 schreef ThaSandman het volgende:
[..]
Wat maakt een oldbie beter als een newbie? Gaat het hier over ervaring, over intelligentie, over leeftijd of waar gaat het over? Zonder newbies zou Fok altijd oldbie blijven en dus ouderwets worden na verloop van tijd. Een newbie van 50 jaar zal vast en zeker meer levenswijsheid hebben als een oldbie van 29 jaar.
Daarbij worden newbies vanzelf oldbies na verloop van tijd dus wat is nu het hele probleem?
![]()
Dat overtuigt me niet echt.quote:
Knal, knal, knal...quote:Op zondag 15 april 2007 22:28 schreef petraa het volgende:
Schop, schop, schop
pff oud wijf hou je erbuiten.quote:Op zondag 15 april 2007 22:59 schreef Leandra het volgende:
Ah.. het oude niveau is weer terug zie ik... stelletje kleuters![]()
Ik weet hetquote:
Mmm ik heb hele middag aan oostvoornse meer gehangen ... dus mij niveau is ook ehhh kleuterschool.quote:Op zondag 15 april 2007 23:16 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ik weet het![]()
Vanmiddag lekker loom op een terrasje gezeten... dus dat gaat m niet meer worden hier![]()
quote:Op maandag 16 april 2007 01:10 schreef Prospera het volgende:
Is die ronde paardenbuik al eindelijk verlost van d'r ongewenste zwangerschap![]()
Ik wordt er een beetje zat van![]()
Nivootje keurslager.....quote:Op zondag 15 april 2007 23:21 schreef petraa het volgende:
[..]
En waar bemoei jij je nu weer mee Schnitzel![]()
Nee ik haat uiltjesquote:Op maandag 16 april 2007 15:37 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Dit vraagt toch gewoon om nog zo'n uiltje?
Muil huilen Schnitzelquote:Op maandag 16 april 2007 19:30 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
[[url= en ]afbeelding[/url]] eromheen kutnewbie.
Dan hoop ik dat je dat niet net gisteren hebt gezien, want toen had mijn PC even downtime...quote:Op maandag 16 april 2007 22:48 schreef Disana het volgende:
Ian, weet je nog dat we het over het plusje en het minnetje hadden? Als jij offline bent, sta je in de min, ook al ben je niet uitgelogd. Weten we dat ook weer.
Oh ja, en: fuck you![]()
Ja, was gisteren. Een nieuwe test is dus nodig.quote:Op maandag 16 april 2007 22:52 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Dan hoop ik dat je dat niet net gisteren hebt gezien, want toen had mijn PC even downtime...![]()
Oh ja, en: Krijg de grafhoest!![]()
Neuken?quote:Op maandag 16 april 2007 23:00 schreef Disana het volgende:
[..]
Ja, was gisteren. Een nieuwe test is dus nodig.
Krijg toch helemaal het heen en weer, snotjong!
De vraag was, twee dagen geleden, of er een plusje blijft staan als je wel bent ingelogd maar niet hier aanwezig. Ian en ik loggen nl. nooit uit, dus we vroegen het ons af. Gisteravond 'verdween' Ian, en hij kreeg een minnetje.quote:Op maandag 16 april 2007 23:03 schreef Leandra het volgende:
Voor de duidelijkheid: als je aanwezigheid niet verborgen is dan ben je zichtbaar aanwezig dmv een blauw plusje, dit duurt tot exact 5 minuten nadat je uitgelogd bent... dan staat er weer een rood minnetje.
Dat was al duidelijk.quote:Op maandag 16 april 2007 23:09 schreef Leandra het volgende:
Met uitloggen wordt zowel het werkelijke uitloggen bij FOK! bedoeld als het wegklikken van alle FOK! pagina's... met weer die 5 minuten.
Dus als je al 6 min. geen FOK! pagina meer open hebt staan sta je dus als afwezig (rood minnetje)
... Maar dus nog niet of je, als je niet uitlogt, ook als aanwezig genoteerd staat terwijl je het niet bentquote:Op maandag 16 april 2007 23:14 schreef Leandra het volgende:
Mooi...
Nee, jij snapt de vraag nietquote:Op maandag 16 april 2007 23:17 schreef Leandra het volgende:
Dat stond in mijn antwoord, wat volgens jou al duidelijk was![]()
Joh, krijg wat!quote:Op maandag 16 april 2007 23:18 schreef Ian_Nick het volgende:
Jullie vergeten te schelden.
Ik snap de vraag wel, jij snapt het antwoord niet.......quote:
Je snapt de vraag niet.................quote:Op maandag 16 april 2007 23:20 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ik snap de vraag wel, jij snapt het antwoord niet.......
Zolang er een FOK pagina openstaat sta je aanwezig als je niet uitgelogd hebt, of je nou voor je PC zit, of de slager staat te versieren... je staat afwezig vanaf 5 minuten nadat je uitgelogd hebt of alle FOK pagina's afgesloten hebt...
Jij zou een goeie rel nog niet herkennen al beukt ie met 140 kilometer per uur dwars door je grafhok heen en pist ie in je van pure shock opengesperde snavel.quote:Op maandag 16 april 2007 23:23 schreef petraa het volgende:
Wat een gelul hier zeg. Tis een reltopic dus rellen met die zooi
En waar zit jij de hele avond...kaarten maken van theezakjes?quote:Op maandag 16 april 2007 23:23 schreef petraa het volgende:
Wat een gelul hier zeg. Tis een reltopic dus rellen met die zooi
Wat ik al 3 keer geroepen heb: als er geen enkele FOK pagina open staat, staat er een minnetje...quote:Op maandag 16 april 2007 23:26 schreef Disana het volgende:
In kindertaal (ook voor BZV - bijzonder STOERE vrouwen):
Bovenin links staat de optie Logout. Maar daar maak je nooit gebruik van; je staat dus altijd ingelogd en als je weggaat en weer terugkomt, hoef je je niet eerst in te loggen.
Goed, je staat dus ingelogd. Maar je hebt geen enkele fok! pagina open. Sterker nog, je systeem staat uit en je bent boodschappen doen.
Die situatie dus (moeilijk he, maar het stond er de eerste keer ook al maar dan in klare taal)... wat staat er dan voor je naam op fok!, een plusje of een minnetje.
Nog simpeler: hangt het plusje/minnetje gebeuren af van het werkelijk aanwezig zijn alhier, of hangt het af van het ingelogd zijn i.t.t. gebruikmaking van Loguit.
Knap, een direct antwoord na drie slagen. Je begreep gewoon de vraag nietquote:Op maandag 16 april 2007 23:27 schreef Leandra het volgende:
[..]
Wat ik al 3 keer geroepen heb: als er geen enkele FOK pagina open staat, staat er een minnetje...
Ik heb de hele avond al RUZIE met CHELLOquote:Op maandag 16 april 2007 23:25 schreef Mokum020 het volgende:
[..]
En waar zit jij de hele avond...kaarten maken van theezakjes?![]()
Als het om de streams gaat, drie ervan staan hier ook vrijwel constant stil... tutholaquote:Op maandag 16 april 2007 23:29 schreef petraa het volgende:
[..]
Ik heb de hele avond al RUZIE met CHELLO![]()
![]()
Dus ik ben MEGA SAGGO.![]()
![]()
Sodemieter op zeg, wel gedeelte begreep jij niet van mijn letterlijke woorden "Met uitloggen wordt zowel het werkelijke uitloggen bij FOK! bedoeld als het wegklikken van alle FOK! pagina's... "quote:Op maandag 16 april 2007 23:29 schreef Disana het volgende:
[..]
Knap, een direct antwoord na drie slagen. Je begreep gewoon de vraag niet![]()
Gvd....alle loosers hebben Chello, dus jij ook...quote:Op maandag 16 april 2007 23:29 schreef petraa het volgende:
[..]
Ik heb de hele avond al RUZIE met CHELLO![]()
![]()
Dus ik ben MEGA SAGGO.![]()
![]()
Ja ja, je dook erin met een algemeen verhaaltje en bij de tweede slag had je een vaag idee waarom de vraag draaide.quote:Op maandag 16 april 2007 23:31 schreef Leandra het volgende:
[..]
Sodemieter op zeg, wel gedeelte begreep jij niet van mijn letterlijke woorden "Met uitloggen wordt zowel het werkelijke uitloggen bij FOK! bedoeld als het wegklikken van alle FOK! pagina's... "
Ik hoef mijn status iig niet op "verborgen" te zetten omdat ik na ruim een jaar FOK nog steeds niet snap hoe het nou zit met het aan of afwezig zijn van personen...
Stoer en lekker!quote:Op maandag 16 april 2007 23:32 schreef Disana het volgende:
[..]
Ja ja, je dook erin met een algemeen verhaaltje en bij de tweede slag had je een vaag idee waarom de vraag draaide.
Oh oh, wat ben jij toch STOER![]()
quote:Op maandag 16 april 2007 23:25 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Jij zou een goeie rel nog niet herkennen al beukt ie met 140 kilometer per uur dwars door je grafhok heen en pist ie in je van pure shock opengesperde snavel.
Nee ik had dat vage verhaal van jullie al in de SC of een ander topic gelezen dus ik wist precies waar het over ging, ik had ook al gelezen dat jij je status op verborgen had gezet vanwege deze vraagquote:Op maandag 16 april 2007 23:32 schreef Disana het volgende:
[..]
Ja ja, je dook erin met een algemeen verhaaltje en bij de tweede slag had je een vaag idee waarom de vraag draaide.
Oh oh, wat ben jij toch STOER![]()
Oh, wat ben jij toch oplettend EN knap EN stoer!quote:Op maandag 16 april 2007 23:34 schreef Leandra het volgende:
[..]
Nee ik had dat vage verhaal van jullie al in de SC of een ander topic gelezen dus ik wist precies waar het over ging, ik had ook al gelezen dat jij je status op verborgen had gezet vanwege deze vraag![]()
Nee daar gaat ut niet om. Ik kan niet msnen, ik kan niet hyven, ik kan niet fokken, ik kan vanavond gewoon helemaal nix. Nu doet ie ut weer ff, maar IK HAAT het.quote:Op maandag 16 april 2007 23:31 schreef Disana het volgende:
[..]
Als het om de streams gaat, drie ervan staan hier ook vrijwel constant stil... tuthola![]()
[Loverscorner # 3] Kwaliteitsknuffelhoek voor FOK!kersquote:Op maandag 16 april 2007 23:35 schreef Disana het volgende:
[..]
Oh, wat ben jij toch oplettend EN knap EN stoer!![]()
En wat kun jij daar toch enorm slecht tegen... al zou ik je de relativiteitstheorie uitleggen in de exacte bewoording van Einstein dan zou je het er nog niet mee eens zijn omdat ik degene zou zijn die het je uit zou leggenquote:Op maandag 16 april 2007 23:35 schreef Disana het volgende:
[..]
Oh, wat ben jij toch oplettend EN knap EN stoer!![]()
Ook daar kom ik niet. Is het leuk?quote:Op maandag 16 april 2007 23:36 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
[Loverscorner # 3] Kwaliteitsknuffelhoek voor FOK!kers![]()
Vertel!quote:Op maandag 16 april 2007 23:37 schreef Disana het volgende:
Overigens kom ik nooit in de SC omdat, toen ik er wel keek, het veel te veel draaide om het afzeiken van en sneren naar posters in andere topics. Dus, de slowchat was het niet![]()
![]()
![]()
Dan was het ergens anders, maakt het wat uit, het gaat erom dat jij denkt dat ik niet wist waar het over ging terwijl het dus duidelijk was dat ik het weer eens wel wist.... en ook nog gelijk hadquote:Op maandag 16 april 2007 23:37 schreef Disana het volgende:
Overigens kom ik nooit in de SC omdat, toen ik er wel keek, het veel te veel draaide om het afzeiken van en sneren naar posters in andere topics. Dus, de slowchat was het niet![]()
![]()
![]()
Beetje para, Leandra? Pas op het vliegjequote:Op maandag 16 april 2007 23:37 schreef Leandra het volgende:
[..]
En wat kun jij daar toch enorm slecht tegen... al zou ik je de relativiteitstheorie uitleggen in de exacte bewoording van Einstein dan zou je het er nog niet mee eens zijn omdat ik degene zou zijn die het je uit zou leggen![]()
Nah, je bemoeit je ermee met een algemeen verhaal, in tweede instantie heb je een vaag idee waar de klepel hangt, en pas na een simpel verhaaltje ben je to the pointquote:Op maandag 16 april 2007 23:38 schreef Leandra het volgende:
[..]
Dan was het ergens anders, maakt het wat uit, het gaat erom dat jij denkt dat ik niet wist waar het over ging terwijl het dus duidelijk was dat ik het weer eens wel wist.... en ook nog gelijk had![]()
Ik denk dat ik destijds zo'n anderhalve slowchat heb doorgelezen... En het meeste ging over users die er niet kwamen, en dan niet op de meest vriendelijke toon.quote:
Sorry pop, ik ben gewoon gewend dat mensen ook zelf een beetje nadenken en dat je ze niet ieder lettertje hoeft voor te kauwen en dat ze iig algemene begrippen gewoon begrijpen...quote:Op maandag 16 april 2007 23:40 schreef Disana het volgende:
[..]
Nah, je bemoeit je ermee met een algemeen verhaal, in tweede instantie heb je een vaag idee waar de klepel hangt, en pas na een simpel verhaaltje ben je to the point![]()
Oei, daar wringt het, he? Leandra, opwerpster voor kleine menschen en schoffeerder van kutnewbiesquote:Op maandag 16 april 2007 23:42 schreef Leandra het volgende:
[..]
Sorry pop, ik ben gewoon gewend dat mensen ook zelf een beetje nadenken en dat je ze niet ieder lettertje hoeft voor te kauwen en dat ze iig algemene begrippen gewoon begrijpen...
Ik zal er rekening mee houden als ik ooit nog een keer de moeite wil nemen je iets uit te leggen![]()
Ik wist waar het om ging, ik ben alleen niet zo narrowminded dat ik met "uitloggen" ook het daadwerkelijke klikken op een "Logout" button bedoel... ook het wegklikken van alle pagina's van de betreffende site valt daar bij mij (en een hoop andere internetters) onder.quote:Op maandag 16 april 2007 23:45 schreef Disana het volgende:
[..]
Oei, daar wringt het, he? Leandra, opwerpster voor kleine menschen en schoffeerder van kutnewbies![]()
Serieus: een directe opmerking (wel of niet tegen jou) verdient een directe reactie. Als jij had begrepen waarom het ging, had je dat directe antwoord kunnen geven. Neem het een ander niet kwalijk dat je dat niet deed![]()
Dan maak ik de muziek....quote:Op maandag 16 april 2007 23:53 schreef petraa het volgende:
ik ga een relrap maken
Juist. En dat was dus juist wel waarover Prospera, Ian en ik het twee dagen geleden even over hadden. Door Prospera heb ik trouwens ook pas oog gekregen voor Opties, vandaar dat ik nog op een minnetje sta (en misschien wel blijf staan).quote:Op maandag 16 april 2007 23:50 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ik wist waar het om ging, ik ben alleen niet zo narrowminded dat ik met "uitloggen" ook het daadwerkelijke klikken op een "Logout" button bedoel...
Al dat bazige, dirigerende en uit de hoogte gedoe laat ik maar gewoon in het midden, als je het niet erg vindt. Je bent een beste meid verder, serieusquote:Verder heb ik idd een probleem met, je zegt het goed, "kutnewbies" en als je nou eens 1 keer de moeite had genomen om op te zoeken wat een "Kutnewbie" nou eigenlijk is, dan zou je ook weten dat het niets met de duur van het bestaan van iemands FOK-account te maken heeft maar des te meer met iemands gedrag...
En FYI: dit is een gewoon gebruikte term op FOK!...
Daarom even een linkje, dan kun je even opzoeken wat een Kutnewbie nou eigenlijk is...
Het Officiële Fok!woordenboek
Nee, echt nietquote:Op maandag 16 april 2007 23:49 schreef Ian_Nick het volgende:
@Disana.
Ik lees net je naam in SC!
Ga je nu dan ook niet kijken?
Whatever girl.... en waarschijnlijk weet je nog steeds de definitie van Kutnewbie niet... maar dat geeft niet... ingnorance is blissquote:Op maandag 16 april 2007 23:56 schreef Disana het volgende:
Al dat bazige, dirigerende en uit de hoogte gedoe laat ik maar gewoon in het midden, als je het niet erg vindt. Je bent een beste meid verder, serieus![]()
Ik ben geen MUTS, LULLOquote:Op maandag 16 april 2007 23:55 schreef Mokum020 het volgende:
[..]
Dan maak ik de muziek....
en je vergeet te schelden..muts![]()
De topics waar je wel komt?quote:Op maandag 16 april 2007 23:57 schreef Disana het volgende:
[..]
Nee, echt nietEr zijn nog veel meer topics waar ik niet kom hoor... wil je soms een lijstje van de topics waar ik wel kom?
![]()
Voor JOU is het belangrijk alles te weten zodat je dat kunt laten merken... voor mij doet dat er veel minder toe... en overigens, je moet eerst de vraag stellen voordat je de bewering doet, dat weet je toch ook wel?quote:Op maandag 16 april 2007 23:57 schreef Leandra het volgende:
[..]
Whatever girl.... en waarschijnlijk weet je nog steeds de definitie van Kutnewbie niet... maar dat geeft niet... ingnorance is bliss
Dat is gelul.quote:Op maandag 16 april 2007 23:59 schreef Disana het volgende:
[..]
Voor JOU is het belangrijk alles te weten zodat je dat kunt laten merken... voor mij doet dat er veel minder toe... en overigens, je moet eerst de vraag stellen voordat je de bewering doet, dat weet je toch ook wel?![]()
Jamnkngbbv (dit deed mijn zieke kat, no kidding)quote:Op maandag 16 april 2007 23:59 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
De topics waar je wel komt?
http://forum.fok.nl/user/history/137949
Stomme kutnewbie.
Ik wil één ding zeggen tegen je. "JIJ WILT GEEN RUZIE MET MIJ"quote:
Ik wel.quote:Op dinsdag 17 april 2007 00:03 schreef petraa het volgende:
[..]
Ik wil één ding zeggen tegen je. "JIJ WILT GEEN RUZIE MET MIJ"![]()
Ga jij eens lekker in me hyve boekkie kalken, eerder maak ik geen ruzie met je.quote:
Niet zeggen wat ik niet wil....dan wil ik juist....quote:Op dinsdag 17 april 2007 00:03 schreef petraa het volgende:
[..]
Ik wil één ding zeggen tegen je. "JIJ WILT GEEN RUZIE MET MIJ"![]()
Leandra poneert een stelling over iemand zonder te weten of hij wel klopt... in dit geval dat ik niet weet waar 'kutnewbie' voor staat. Doet me een beetje aan BANJ denkenquote:Op dinsdag 17 april 2007 00:00 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Dat is gelul.
Hey, dat was een bewering zonder vraag!![]()
MMMM dit klinkt erg aantrekkelijk, maar ik hou me in.quote:Op dinsdag 17 april 2007 00:05 schreef Mokum020 het volgende:
[..]
Niet zeggen wat ik niet wil....dan wil ik juist....
ONTHOU DAT.....simpele 010'er![]()
Hoe lang ga jij je nog inhouden? Scheitbak..quote:Op dinsdag 17 april 2007 00:08 schreef petraa het volgende:
[..]
MMMM dit klinkt erg aantrekkelijk, maar ik hou me in.
STOMME 020'er![]()
Neuken dan?!quote:Op dinsdag 17 april 2007 00:05 schreef petraa het volgende:
[..]
Ga jij eens lekker in me hyve boekkie kalken, eerder maak ik geen ruzie met je.![]()
Zolang je niet schrijft, staak ik. Ik weiger te rellen vanaf NU>quote:
Wat is daar mis mee? Is gewoon geil...quote:Op dinsdag 17 april 2007 00:14 schreef Leandra het volgende:
[..]
Sjezus kutpuber, je valt gewoon op MILF's hè![]()
quote:Op dinsdag 17 april 2007 00:16 schreef petraa het volgende:
[..]
Zolang je niet schrijft, staak ik. Ik weiger te rellen vanaf NU>![]()
Met of zonder uitdagingen?? Of door juist finaal te negeren??quote:Op dinsdag 17 april 2007 00:17 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
![]()
![]()
Hoelang denken mijn mede-rellerts dat het duurt voordat ze terug is?
Bemoei je er niet mee, jij bent gewoon een ouwe lulquote:Op dinsdag 17 april 2007 00:17 schreef Mokum020 het volgende:
[..]
Wat is daar mis mee? Is gewoon geil...![]()
Ze komt pas terug als ik een kudtkrabbel op graftyfushaifs neer zet?quote:Op dinsdag 17 april 2007 00:18 schreef Leandra het volgende:
[..]
Met of zonder uitdagingen?? Of door juist finaal te negeren??
Had je maar niet zo met je hyves moeten lopen leurenquote:Op dinsdag 17 april 2007 00:19 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Ze komt pas terug als ik een kudtkrabbel op graftyfushaifs neer zet?
Daar kan ze lang op wachten...![]()
quote:Op dinsdag 17 april 2007 00:19 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Ze komt pas terug als ik een kudtkrabbel op graftyfushaifs neer zet?
Daar kan ze lang op wachten...![]()
de ouwe lul doet het nog prima....wedden?quote:Op dinsdag 17 april 2007 00:19 schreef Leandra het volgende:
[..]
Bemoei je er niet mee, jij bent gewoon een ouwe lul![]()
Jij bent lievvvvvvvvvv, ik hou van jouquote:Op dinsdag 17 april 2007 00:21 schreef Leandra het volgende:
[..]
Had je maar niet zo met je hyves moeten lopen leuren![]()
Wie hyvet moet krabbelen![]()
Hyvet?quote:Op dinsdag 17 april 2007 00:21 schreef Leandra het volgende:
[..]
Had je maar niet zo met je hyves moeten lopen leuren![]()
Wie hyvet moet krabbelen![]()
Wat zetten we erop?? (behalve mij)quote:Op dinsdag 17 april 2007 00:22 schreef Mokum020 het volgende:
[..]
de ouwe lul doet het nog prima....wedden?![]()
Verkeerde topic doos... en zeker voor iemand die in Hooli-staking isquote:Op dinsdag 17 april 2007 00:22 schreef petraa het volgende:
[..]
Jij bent lievvvvvvvvvv, ik hou van jou![]()
Ik weiger te rellen ......, maar ik ga ut gewoon vergallen hiero door lievvv te doen.quote:Op dinsdag 17 april 2007 00:24 schreef Leandra het volgende:
[..]
Verkeerde topic doos... en zeker voor iemand die in Hooli-staking is![]()
Topic-killerquote:Op dinsdag 17 april 2007 00:25 schreef petraa het volgende:
[..]
Ik weiger te rellen ......, maar ik ga ut gewoon vergallen hiero door lievvv te doen.![]()
![]()
Ik wacht nog steeds op mijn ledenpas!quote:Op dinsdag 17 april 2007 00:32 schreef Prospera het volgende:
guttegut, in m'n sm-kelder is het nog spannender dan hier![]()
Vergallen ben jij wel goed in he...quote:Op dinsdag 17 april 2007 00:25 schreef petraa het volgende:
[..]
Ik weiger te rellen ......, maar ik ga ut gewoon vergallen hiero door lievvv te doen.![]()
![]()
Ja he, zegt me moeder ook altijdquote:Op dinsdag 17 april 2007 00:33 schreef Mokum020 het volgende:
[..]
Vergallen ben jij wel goed in he...![]()
Die krijg je niet omdat je constant geil bentquote:Op dinsdag 17 april 2007 00:32 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Ik wacht nog steeds op mijn ledenpas!![]()
quote:Op dinsdag 17 april 2007 00:35 schreef Prospera het volgende:
[..]
Die krijg je niet omdat je constant geil bent![]()
Sjezus.............sukkel!quote:Op dinsdag 17 april 2007 00:36 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
![]()
Hier heb ik gewoon geen weerwoord voor.
Kijk zo krijg je je pasje, en nu luisterenquote:Op dinsdag 17 april 2007 00:36 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
![]()
Hier heb ik gewoon geen weerwoord voor.
Ja, meesteres Prospera...quote:Op dinsdag 17 april 2007 00:38 schreef Prospera het volgende:
[..]
Kijk zo krijg je je pasje, en nu luisteren![]()
Het lijkt wel of jij jezelf heel wat vindt.quote:Op dinsdag 17 april 2007 00:45 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
God, die kutkloon komt ook al hier de boel verzieken...
Gert, tief op!![]()
Dat lijkt niet alleen maar zo, Gert.quote:Op dinsdag 17 april 2007 00:46 schreef Netty het volgende:
[..]
Het lijkt wel of jij jezelf heel wat vindt.![]()
Ja, ik moest ook lachen, stream 5 bestaat helemaal niet.quote:Op dinsdag 17 april 2007 00:47 schreef Leandra het volgende:
* Leandra ligt hier ff heel off-topic dubbel van het lachen![]()
![]()
![]()
![]()
Niet? Balen voor je....quote:Op dinsdag 17 april 2007 00:44 schreef petraa het volgende:
[..]
ik ben blont, maar ik heb geen stream 5
Je meent het.............quote:Op dinsdag 17 april 2007 00:48 schreef Netty het volgende:
[..]
Ja, ik moest ook lachen, stream 5 bestaat helemaal niet.![]()
![]()
![]()
Bij jou niet... bij mij welquote:Op dinsdag 17 april 2007 00:48 schreef Netty het volgende:
[..]
Ja, ik moest ook lachen, stream 5 bestaat helemaal niet.![]()
![]()
![]()
Stream 5 isquote:Op dinsdag 17 april 2007 01:05 schreef Leandra het volgende:
[..]
Je kent stream 5 ook?!
Goed is die hè![]()
Idd... ik kan me wel voorstellen dat Talpa dat niet zomaar in de lucht wil hebben, zo'n "members only" stream.quote:
Hoe meer lid hoe beter....toch?quote:Op dinsdag 17 april 2007 01:11 schreef Leandra het volgende:
[..]
Idd... ik kan me wel voorstellen dat Talpa dat niet zomaar in de lucht wil hebben, zo'n "members only" stream.
Nog nix, hij hapert weer eensquote:Op dinsdag 17 april 2007 01:20 schreef Ian_Nick het volgende:
Wat is er momenteel te zien op Stream 5?
Dan weet ik of het de inbelkosten waard is.
Hendig sjieke actie.quote:Op dinsdag 17 april 2007 01:26 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ik hou m'n betaling gewoon in joh... en jeweets.....
Tjek deze gstar streamlockquote:Op dinsdag 17 april 2007 01:28 schreef Leandra het volgende:
[..]
Uiteraard, een hendig sjieke actie voor een hendig sjieke slip![]()
quote:Op dinsdag 17 april 2007 01:31 schreef Leandra het volgende:
[..]
Oh damn... ik voel een ONZ of KLB topic opkomen![]()
![]()
Je kunt hier wel bezig blijvenquote:Op dinsdag 17 april 2007 01:34 schreef APK het volgende:
Het was even veelbelovend met de Stoïcijnse Disana, maar het kakt weer in naar SC.![]()
Wtf.. waar is de belediging!?quote:Op dinsdag 17 april 2007 01:34 schreef APK het volgende:
Het was even veelbelovend met de Stoïcijnse Disana, maar het kakt weer in naar SC.![]()
Tuurlijk geef ons maar weer de schuld... achterlijke S5 sukkelquote:Op dinsdag 17 april 2007 01:33 schreef Mokum020 het volgende:
[..]
Ja lijkt er niet meer op he.....klotewijven....![]()
quote:Op dinsdag 17 april 2007 01:33 schreef Mokum020 het volgende:
[..]
Ja lijkt er niet meer op he.....klotewijven....![]()
Ikke wel.quote:Op dinsdag 17 april 2007 01:39 schreef Disana het volgende:
Ik kan niet in mijn eentje voor alle sensatie zorgen![]()
Prima, dan blijf je hier, je bent gewoon geil en hoopt dat er een fokker je komt fokkenquote:Op dinsdag 17 april 2007 23:09 schreef petraa het volgende:
Ik ben aan het staken. IK weiger hier te rellen, ik doe hier alleen nog maar Lievvvvv![]()
Ellen heeft geloof ik net een potje zaad in voorraadquote:Op dinsdag 17 april 2007 23:30 schreef Prospera het volgende:
[..]
Prima, dan blijf je hier, je bent gewoon geil en hoopt dat er een fokker je komt fokken![]()
"Ik ben voor verplichte linkjes WANT [vul in]"quote:Op donderdag 19 april 2007 00:36 schreef petraa het volgende:
Schop
Dat jij dat nu pas doorhebt... Gert wist het allangquote:Op donderdag 19 april 2007 00:55 schreef Ian_Nick het volgende:
Disana is een kloon van Tong80!
Zegt het grootste mietjequote:Op maandag 23 april 2007 22:31 schreef Mokum020 het volgende:
Wat is dit nou...4 dagen geen rellen? Stelletje watjes...ingeslapen mietjes...![]()
ALS IK ZEG BEMOEI JE ER NIET VAN, DAN IS HET BEMOEI JE ER NIET VAN. Ga jij lekker met je knikkers spelen.quote:
Dat zou je wel willen he....?quote:Op maandag 23 april 2007 23:32 schreef petraa het volgende:
[..]
ALS IK ZEG BEMOEI JE ER NIET VAN, DAN IS HET BEMOEI JE ER NIET VAN. Ga jij lekker met je knikkers spelen.![]()
OH sorry KING Mokum, mijn nederige excuses, ik zal het werkelijk nooit meer doen.quote:Op maandag 23 april 2007 23:34 schreef Mokum020 het volgende:
[..]
Dat zou je wel willen he....?![]()
En schreeuw niet zo tegen mij...viswijf!![]()
Pas maar op...ik heb zeven persoonlijkheden....quote:Op maandag 23 april 2007 23:38 schreef petraa het volgende:
[..]
OH sorry KING Mokum, mijn nederige excuses, ik zal het werkelijk nooit meer doen.
Pfff wat een eikel zeg.
Zeven oke welke van de zeven spreekt nu ????quote:Op maandag 23 april 2007 23:39 schreef Mokum020 het volgende:
[..]
Pas maar op...ik heb zeven persoonlijkheden....
Jij moet mij dienen! Onderdaan!![]()
Dat zegt Jaap ook elke dag.....dus vandaar mijn tekst....ik zal wat milder zijn...quote:Op maandag 23 april 2007 23:41 schreef petraa het volgende:
[..]
Zeven oke welke van de zeven spreekt nu ????
En ik moet jou dienen ???? Dat moet je dan eerst verdienen.![]()
Wees us duidelijk, ik ben BlonTquote:Op maandag 23 april 2007 23:45 schreef Mokum020 het volgende:
[..]
Dat zegt Jaap ook elke dag.....dus vandaar mijn tekst....ik zal wat milder zijn...![]()
Zo saai als jouw persoonlijkheid, er komt niet meer uit bij U als saai en libelle mutsen enz. enz.quote:
En hij houdt ook al niet van veulentjes. PAK HEM!!!!quote:Op dinsdag 24 april 2007 00:10 schreef petraa het volgende:
[..]
Zo saai als jouw persoonlijkheid, er komt niet meer uit bij U als saai en libelle mutsen enz. enz.![]()
Vind je het gek als trutjes zoals jij een hooligantopic volblaten met wezenloos gezever?quote:Op dinsdag 24 april 2007 00:10 schreef petraa het volgende:
er komt niet meer uit bij U als saai en libelle mutsen enz. enz.![]()
En toch, ben je zo verschrikkelijk nieuwsgierig, dat je toch steeds komt kijken en commentaar leveren als je ziet dat er hier wat is gekladderd.quote:Op dinsdag 24 april 2007 00:14 schreef APK het volgende:
[..]
Vind je het gek als trutjes zoals jij een hooligantopic volblaten met wezenloos gezever?
Een hooligan.quote:Op dinsdag 24 april 2007 00:20 schreef petraa het volgende:
Dan ben ik misschien wel een trutje, maar wat maakt het jou dan ???![]()
Een hooligan, nou ik weet zeker dat je dat veel beter kunt.quote:Op dinsdag 24 april 2007 00:30 schreef APK het volgende:
[..]
Een hooligan.
En nu weer opbokken naar de slowchat. [afbeelding]
quote:
Wil je soms iets duidelijk maken, buuf?quote:Op woensdag 25 april 2007 14:19 schreef debuurvrouw het volgende:
http://www.concerta.net/concerta/pages/index.jsp
denk je dat?!quote:Op woensdag 25 april 2007 14:30 schreef versabommie het volgende:
[..]
Wil je soms iets duidelijk maken, buuf?
Nee dat niveau zal niet snel meer gehaald worden. Dus je kan hier natuurlijk 1 en ander aan adhd verwijten gaan maken aan die en degene, maar je zou je tijd ook wijs kunnen gebruiken door zoals god het bedoelt had met die klotsende zwangerput van je op je blote poten in de keuken te gaan staan wachten tot iemand een bord naar je hoofd gooit zodat je weet dat je iets te vreten moet klaarmaken of bier moet komen brengen!!quote:Op woensdag 25 april 2007 14:33 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
denk je dat?!![]()
het topic wil nog maar niet tot het niveau van de good old beschimp topics komen..![]()
sprak de it-er vanuit het serverhok van bedrijf A.quote:Op woensdag 25 april 2007 14:41 schreef versabommie het volgende:
[..]
Nee dat niveau zal niet snel meer gehaald worden. Dus je kan hier natuurlijk 1 en ander aan adhd verwijten gaan maken aan die en degene, maar je zou je tijd ook wijs kunnen gebruiken door zoals god het bedoelt had met die klotsende zwangerput van je op je blote poten in de keuken te gaan staan wachten tot iemand een bord naar je hoofd gooit zodat je weet dat je iets te vreten moet klaarmaken of bier moet komen brengen!!
Als het de bedoeling had geweest dat vrouwen in de weer zouden gaan met internet en andere technologie dan hadden ze wel een paar hersencellen meer gehad!
![]()
Heerlijk luchtgekoeld overigens. Zou voor jou ook wat zijn, want gezien je brutale huismoedersmondje heb jij aardig de stoom door je bovenkamer blazen!quote:Op woensdag 25 april 2007 14:58 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
sprak de it-er vanuit het serverhok van bedrijf A.
en zoals blijkt uit jou opmerking: het gaat niet om de kwantiteit maar om de kwaliteit. Maar ja, het is boven de 20 graden. Dé temperatuur waarop mannen niet meer normaal kunnen functioneren omdat elk stukje blote huid voor hormonale onbalans zorgt.
ik ben nog niet half op stoom...quote:Op woensdag 25 april 2007 15:02 schreef versabommie het volgende:
[..]
Heerlijk luchtgekoeld overigens. Zou voor jou ook wat zijn, want gezien je brutale huismoedersmondje heb jij aardig de stoom door je bovenkamer blazen!
Tip van de dag: meer is minder.quote:Op woensdag 25 april 2007 14:09 schreef versabommie het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Met droge ogen gewoon he!
Picornie wanabee dat je d'r rondhangt, met je ubervrouwelijke kuttekop, je bochel en je zwabberpoten! Zeker het vlaggeschip van vakkie 410, de redactie van De Anus Ster ( das) het fanzine van ojox!
Ik heb zelden zukke narcistische Corky's met zo'n nare vorm van Asperger rond zien dartelen zeg, je zou hem uit naam van greenpeace toch doodknuppelen al was het maar uit medelijden??
Godzijdank is het morgen donderdag en worden de kliko's weer opgehaald!
![]()
Enige stoom waar jij je bij moet houden is die van het strijkijzer!quote:Op woensdag 25 april 2007 15:20 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
ik ben nog niet half op stoom...![]()
Ik vind een beetje meer altijd net iets lekkerder!quote:
Een beetje meer haarverlies, een beetje meer shampoo in je ogen, een beetje meer schulden bij de bank, een beetje meer ruzie, een beetje meer...quote:Op woensdag 25 april 2007 19:47 schreef versabommie het volgende:
[..]
Ik vind een beetje meer altijd net iets lekkerder!
versabommie, voor al uw originele one-linersquote:Op woensdag 25 april 2007 19:47 schreef versabommie het volgende:
[..]
Enige stoom waar jij je bij moet houden is die van het strijkijzer!
ja hequote:Op woensdag 25 april 2007 20:25 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
versabommie, voor al uw originele one-liners![]()
Een beetje meer tiet en kont!quote:Op woensdag 25 april 2007 20:22 schreef Talitha het volgende:
[..]
Een beetje meer haarverlies, een beetje meer shampoo in je ogen, een beetje meer schulden bij de bank, een beetje meer ruzie, een beetje meer...![]()
Je vergeet 'een beetje meer voetbal'.quote:
HARK!quote:Op woensdag 25 april 2007 20:32 schreef mootie het volgende:
Dat doe ik Jaap dus niet na, met mn been op het aanrecht!
Sorry, maar oppervlakkigheid scoor je maar bij iemand andersquote:Op woensdag 25 april 2007 20:33 schreef Talitha het volgende:
[..]
Je vergeet 'een beetje meer voetbal'.![]()
Wat sta ik nou te springen?Voetbal is stom.
mee-zwangeren heet zoiets...quote:Op woensdag 25 april 2007 20:28 schreef versabommie het volgende:
[..]
ja heben het een beetje kwijt... Zag pas laatst die enorme lange postings van mezelf voorbij komen en eerlijk gezegd zou ik er echt niet meer zoveel moeite voor doen iemand te beledigen...zal wel soft worden
ben enorm bang dat dat het idd is.......kan wel janken...waar is de chocola?quote:
new york super fudge chunk....quote:Op woensdag 25 april 2007 20:39 schreef versabommie het volgende:
[..]
ben enorm bang dat dat het idd is.......kan wel janken...waar is de chocola?![]()
Voor diepzinnigheid kan ik ook al niet bij je terecht. Wat heb ik nou aan jou?!quote:Op woensdag 25 april 2007 20:35 schreef versabommie het volgende:
[..]
Sorry, maar oppervlakkigheid scoor je maar bij iemand anders![]()
Waarom niet? Alsof die hooligans hier zo gevaarlijk zijn. Het zijn gewoon allemaal watjes.quote:Op donderdag 26 april 2007 16:06 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Je moet je zwaktes niet prijs geven in HOOLIGANS!![]()
Een zwakke plek!quote:
mammmmmmmmmmmmmmaaaaaaaaaquote:
Ik wacht eigenlijk tot die botox-behoevende feeks van een carpediem23 zich hier durft te vertonen.quote:Op donderdag 26 april 2007 20:58 schreef beequeen het volgende:
Waar blijft die klootzak van een Pietje Puk?![]()
En jij dan, vader van de Likkende Lieke en Dansgodin Melissa rukker.quote:Op donderdag 26 april 2007 21:04 schreef PietjePuk63 het volgende:
[..]
Ik wacht eigenlijk tot die botox-behoevende feeks van een carpediem23 zich hier durft te vertonen.![]()
Maar had je wat, moeder aller COS-onbenulligheden en Libelle-gemeenplaatsen?
O zo!quote:Op donderdag 26 april 2007 21:21 schreef beequeen het volgende:
[..]
En jij dan, vader van de Likkende Lieke en Dansgodin Melissa rukker.
Dan ben je verkeerd geinformeerd, je weet wat er vorige week is gebeurd met die borstvergrotings patiente, dus het wordt nog duurder namelijk 400 euries per maand.quote:Op donderdag 26 april 2007 22:43 schreef Soury het volgende:
Oh ff tussendoor Het is geen 4 euries pr maand maar 40 euries .. De buikcorrectie valt wat duurder uit
Volgens mij ben je gekke Pietje wel, IK MOET GEEN borstvergroting, ik zou ze wel wat kleiner willen dussssssssss SMOEL HOUDEN>quote:Op donderdag 26 april 2007 22:54 schreef Talitha het volgende:
Dus we moeten betalen voor Soury's buikcorrectie èn voor Petraa's borstvergroting?!
Ik ben toch zeker gekke Pietje niet!![]()
Misschien kunnen we beter mee betalen aan het inkorten van je lange tenen?quote:Op donderdag 26 april 2007 23:04 schreef petraa het volgende:
[..]
Volgens mij ben je gekke Pietje wel, IK MOET GEEN borstvergroting, ik zou ze wel wat kleiner willen dussssssssss SMOEL HOUDEN>![]()
met je hangtieten!quote:Op donderdag 26 april 2007 23:04 schreef petraa het volgende:
[..]
Volgens mij ben je gekke Pietje wel, IK MOET GEEN borstvergroting, ik zou ze wel wat kleiner willen dussssssssss SMOEL HOUDEN>![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |