Ik vind jou lief..quote:Op zaterdag 14 april 2007 02:19 schreef Disana het volgende:
<Ian schreef dat het onoverzichtelijk werd>
Daar wil ik nog aan toevoegen dat het allemaal veel te lief is!
Heb jij Hyves?quote:Op zaterdag 14 april 2007 02:20 schreef Disana het volgende:
Dat paard, dat heeft pas een staart.
Nee, en ook geen platvoetenquote:Op zaterdag 14 april 2007 02:22 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Heb je nou Hyves of niet godverdomme!![]()
Ha ha. Nou, misschien morgen dan, okay? Maar we beloven niets, want voor je het weet is deze prille liefde weer aan diggelenquote:
Mijn topic hoor...quote:Op zaterdag 14 april 2007 02:32 schreef Disana het volgende:
[..]
Ha ha. Nou, misschien morgen dan, okay? Maar we beloven niets, want voor je het weet is deze prille liefde weer aan diggelen![]()
En nu maak je me, sinds je hier rondhangt, voor het eerst aan het lachenquote:
Massa-zelfmoord in HOOLIGANS?quote:Op zaterdag 14 april 2007 02:12 schreef Ian_Nick het volgende:
Ga 's dood, allemaal!
En dan bedoel ik voornamelijk BENJOLA met die kudt-VOL-topics!
![]()
![]()
![]()
----------------------------------------------------------------------------------------------------
EN:
Peter6000!![]()
![]()
![]()
Alleen met dat laatste kan ik het helemaal eens zijn. De rest vind ik iets van een OKO gehalte hebben... teveel incrowd die anderen geen kans geeft. Je mag ervan uitgaan dat de meesten hier komen omdat iets ze aantrekt; maar ze moeten wel de kans krijgen om te wennen. Dat kan bij problemen in dit topic, maar dan wel met wat humor en een beetje geduld.quote:Op zaterdag 14 april 2007 14:27 schreef Leandra het volgende:
Nou, nee... Natuurlijk is het schoolplein-geschreeuw, maar met al die kutnewbies die geen ruk van FOK! lijken te begrijpen en die een geintje onderling in de SC al als serieus beschouwen en daarna in de COS ook nog gaan lopen zeiken dat iemand "onbeleefd" is tegen anderen....lijkt me dit een aardig alternatief: door de TT is iig duidelijk dat je wat minder op je woorden hoeft te passen, of het nou gemeend is of niet.
Die kansloze, humorloze tere zieltjes komen hier toch niet, en zo wel... dan weten ze waar ze zitten te piepen dat ze een kutnewbie of kansloos, humorloos teer zieltje worden genoemd.
Daarbij kan er hier ook af en toen eens echt iets uitgereld worden waar dat anders de COS volledig zou vernaggelen.
Je zit zelf net 1 1/2 jaar op FOK! en dan schreeuwen over newbiesquote:Op zaterdag 14 april 2007 14:27 schreef Leandra het volgende:
Nou, nee... Natuurlijk is het schoolplein-geschreeuw, maar met al die kutnewbies die geen ruk van FOK! lijken te begrijpen en die een geintje onderling in de SC al als serieus beschouwen en daarna in de COS ook nog gaan lopen zeiken dat iemand "onbeleefd" is tegen anderen....lijkt me dit een aardig alternatief: door de TT is iig duidelijk dat je wat minder op je woorden hoeft te passen, of het nou gemeend is of niet.
Die kansloze, humorloze tere zieltjes komen hier toch niet, en zo wel... dan weten ze waar ze zitten te piepen dat ze een kutnewbie of kansloos, humorloos teer zieltje worden genoemd.
Daarbij kan er hier ook af en toen eens echt iets uitgereld worden waar dat anders de COS volledig zou vernaggelen.
Ik dacht dat Gert's postje een poging was om te rellen? Een niet zo geslaagde poging weliswaar, maar dat terzijde.quote:Op zaterdag 14 april 2007 14:27 schreef Leandra het volgende:
Talitha heeft gelijk, deze discussie hoort in FBquote:Op zaterdag 14 april 2007 19:02 schreef Talitha het volgende:
[..]
Ik dacht dat Gert's postje een poging was om te rellen? Een niet zo geslaagde poging weliswaar, maar dat terzijde.![]()
Maar nu ik jouw reactie lees besef ik dat ik er volledig naast zit! We gaan een serieuze discussie voeren over het nut van het HOOLIGANS-topic? En dat in het HOOLIGANS-topic zelf?![]()
![]()
Deze kansloze, humorloze 'tere zieltjes'-newbie met een hoog VOL-gehalte is 'serieus' teleurgesteld. Ik ga m'n Libelle-abonnement maar weer verlengen.![]()
Je hebt helemaal gelijk wijffie.quote:Op zaterdag 14 april 2007 20:14 schreef APK het volgende:
Ik scheld gewoon lekker in de SC.
Dit topic is een flauwe wijvenzooi.![]()
Ben jij niet naar Schiedam, om bij Lepels het vriendinnetje van de Sint te stalken?quote:Op zaterdag 14 april 2007 23:58 schreef petraa het volgende:
Ik geef ff een rot schop tegen deze. Ik wil verdomme eens echt rellen.
Brand maar los.quote:Op zaterdag 14 april 2007 23:58 schreef petraa het volgende:
Ik geef ff een rot schop tegen deze. Ik wil verdomme eens echt rellen.
nauw is niet wijd...quote:Op zondag 15 april 2007 00:07 schreef mootie het volgende:
Nou?????????
écht wel...quote:
Wat maakt een oldbie beter als een newbie? Gaat het hier over ervaring, over intelligentie, over leeftijd of waar gaat het over? Zonder newbies zou Fok altijd oldbie blijven en dus ouderwets worden na verloop van tijd. Een newbie van 50 jaar zal vast en zeker meer levenswijsheid hebben als een oldbie van 29 jaar.quote:Op zaterdag 14 april 2007 14:27 schreef Leandra het volgende:
JIJquote:Op zondag 15 april 2007 00:15 schreef ThaSandman het volgende:
[..]
Wat maakt een oldbie beter als een newbie? Gaat het hier over ervaring, over intelligentie, over leeftijd of waar gaat het over? Zonder newbies zou Fok altijd oldbie blijven en dus ouderwets worden na verloop van tijd. Een newbie van 50 jaar zal vast en zeker meer levenswijsheid hebben als een oldbie van 29 jaar.
Daarbij worden newbies vanzelf oldbies na verloop van tijd dus wat is nu het hele probleem?
![]()
Dat overtuigt me niet echt.quote:
Knal, knal, knal...quote:Op zondag 15 april 2007 22:28 schreef petraa het volgende:
Schop, schop, schop
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |