Minder bier drinken.. dan verdwijnen ze vanzelf...quote:Op zaterdag 14 april 2007 02:00 schreef street011 het volgende:
Ik vroeg me zo af hoe een vrouw op een natuurlijke manier steviger borsten kan krijgen? (dus niet groter, maar alleen steviger)
Tot nu toe heb ik drie dingen gehoord:
- Masseren van de borsten.
- Trainen van de borstspieren.
- Aankomen.
is dit allemaal waar? wat werkt nu het beste?
zijn er nog meer manieren?
matige grap, het is hier geen onzquote:Op zaterdag 14 april 2007 10:03 schreef Br3ezAhHhSleTt het volgende:
met wc papier eroverheen vegen, dat heeft bij je kont ook aardig geholpen
+1 matig![]()
De zelfregulerende werking van FOK!quote:Op zaterdag 14 april 2007 13:19 schreef Br3ezAhHhSleTt het volgende:
[..]
matige grap, het is hier geen onz![]()
Van bier schijn je juist stevigere tieten te krijgen. Iets met het hop erin ofzo.quote:Op zaterdag 14 april 2007 09:31 schreef Liquidootje het volgende:
[..]
Minder bier drinken.. dan verdwijnen ze vanzelf...
Nou ik niet hoorquote:Op zaterdag 14 april 2007 14:27 schreef Aventura het volgende:
[..]
Van bier schijn je juist stevigere tieten te krijgen. Iets met het hop erin ofzo.
En zo ken ik er meer...quote:
Vandaar dat moslimas mini tietjes hebben. Zijn al de hormonen in ons vlees nog ergens goed voorquote:Op zaterdag 14 april 2007 14:27 schreef Aventura het volgende:
[..]
Van bier schijn je juist stevigere tieten te krijgen. Iets met het hop erin ofzo.
Ook zou het eten van varkensvlees en ander hormonaal gestimuleerd vlees de borsten doen groeien.
Verder kun je natuurlijk de anticonceptiepil proberen. Sommige vrouwen krijgen er grote en volle borsten van.
ik denk dat dat meer te maken heeft met het gebrek aan zonlichtquote:Op zaterdag 14 april 2007 14:30 schreef Geqxon het volgende:
[..]
Vandaar dat moslimas mini tietjes hebben. Zijn al de hormonen in ons vlees nog ergens goed voor
Zonlicht en er tegen praten, daar groeien ze van...quote:Op zaterdag 14 april 2007 14:42 schreef r3gi3boy het volgende:
[..]
ik denk dat dat meer te maken heeft met het gebrek aan zonlicht![]()
En van de korstjes van je brood opeten.quote:Op zaterdag 14 april 2007 14:43 schreef TeleluvR het volgende:
[..]
Zonlicht en er tegen praten, daar groeien ze van...![]()
Inderdaad, ik ben indertijd door de pil ruim een cupmaat gegroeid in een paar maanden tijd, dan kijk je toch wel even raar op hoor, als al je bh's in eens echt niet meer passenquote:Op zaterdag 14 april 2007 14:27 schreef Aventura het volgende:
[..]
Ook zou het eten van varkensvlees en ander hormonaal gestimuleerd vlees de borsten doen groeien.
Verder kun je natuurlijk de anticonceptiepil proberen. Sommige vrouwen krijgen er grote en volle borsten van.
Groter is niet per definitie ook steviger...quote:Op zaterdag 14 april 2007 15:37 schreef As_33 het volgende:
[..]
Inderdaad, ik ben indertijd door de pil ruim een cupmaat gegroeid in een paar maanden tijd, dan kijk je toch wel even raar op hoor, als al je bh's in eens echt niet meer passen![]()
Nee, dat klopt. Ik heb echter het geluk om van nature stevige borsten te hebben (zit in de familie), en ook toen ze een cupmaat groter werden, heeft dat niets daaraan afgedaan. Maar goed, kleinere borsten groter maken is nou eenmaal makkelijker dan slappe borsten stevig maken.quote:Op zaterdag 14 april 2007 15:45 schreef TeleluvR het volgende:
[..]
Groter is niet per definitie ook steviger...![]()
Ja, dat werkt wel!quote:Op zaterdag 14 april 2007 17:38 schreef sander89 het volgende:
Zwanger worden natuurlijk.
En veel op z'n russisch doen uiteraard!quote:Op zaterdag 14 april 2007 02:00 schreef street011 het volgende:
Ik vroeg me zo af hoe een vrouw op een natuurlijke manier steviger borsten kan krijgen? (dus niet groter, maar alleen steviger)
- Aankomen.
Ook maar tijdelijk en daarna wordt het nog erger dan het ooit geweest is als ik de verhalen in mijn omgeving moet geloven.quote:
Fijn vooruitzicht...quote:Op zaterdag 14 april 2007 22:25 schreef MinderMutsig het volgende:
[..]
Ook maar tijdelijk en daarna wordt het nog erger dan het ooit geweest is als ik de verhalen in mijn omgeving moet geloven.![]()
quote:Op zaterdag 14 april 2007 10:03 schreef Br3ezAhHhSleTt het volgende:
met wc papier eroverheen vegen, dat heeft bij je kont ook aardig geholpen
+1 matig![]()
Hitler.quote:Op zaterdag 14 april 2007 02:04 schreef Repeat het volgende:
theezakjes is niks aan te doen, leer er maar mee leven
draakje, bedankt voor je reactie, wat kan je verwachten van die pilletjes? is het een tijdelijk effect? moet je 't 5x daags struktureel innemen?quote:Op maandag 16 april 2007 18:54 schreef draakje1984 het volgende:
je heb er ook pillen voor, bij mij hebben ze wel geholpen het heet breastgrow en je kan het gewoon bij de tuinen ofzo halen is wel redelijk duur maar alle ingredienten zijn puur natuur anders was ik er ook niet aan begonnen, succes
wa ne crapkoek is da nu weer...quote:Op zaterdag 14 april 2007 02:11 schreef MinderMutsig het volgende:
Helemaal niets.
De borstspieren liggen onder de borsten, trainen heeft dus geen enkel effect op het borstweefsel.
nogal wiedes, er zat eerst melk in, dan kolf je en dan is het wegquote:Op maandag 16 april 2007 16:09 schreef erodome het volgende:
Nou als dat onzin is dan vraag ik me af waarom ik voor mijn zwangerschap supertieten had en daarna niet meer...
De vulling was gewoon voor een deel weg en de huid was uitgerekt, na het kolven was dat gewoon weg...
de melkkliergroei wordt aangestuurd door hormonenquote:Op dinsdag 17 april 2007 20:35 schreef EchnaDarr het volgende:
En wat dacht je van de vrouwelijk hormoon productie die overuren draait? Dat heeft ook een effect op de borstomvang.
Dat is dus echt zo'n kul-argument. Paddo's zijn ook puur natuur, maar er zijn mensen van in psychoses geraakt waar ze niet meer uitkwamen. Verder zijn er ontzettend veel planten en andere stoffen die harstikke dodelijk zijn voor mensen.quote:Op maandag 16 april 2007 18:54 schreef draakje1984 het volgende:
je heb er ook pillen voor, bij mij hebben ze wel geholpen het heet breastgrow en je kan het gewoon bij de tuinen ofzo halen is wel redelijk duur maar alle ingredienten zijn puur natuur anders was ik er ook niet aan begonnen, succes
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.zzz
Maar wrijven is natuurlijk wel een leuke bezigheid.quote:Op zaterdag 14 april 2007 02:11 schreef MinderMutsig het volgende:
Helemaal niets.
De borstspieren liggen onder de borsten, trainen heeft dus geen enkel effect op het borstweefsel.
Smeren met goedjes is allemaal leuk voor je huid enzo maar ook dat doet niets voor je borstweefsel.
Wat wil je precies met masseren bereiken? Dat haalt ook niets uit. Vet- en klierweefsel wordt echt niet steviger van een potje wrijven.
quote:Het enige dat een klein beetje helpt om het te voorkomen is vanaf het begin een goede BH dragen en een goede sport-BH gebruiken als je gaat sporten. Maar ook dat veranderd niets aan hangtieten.
Als het hangt dan hangt het.
Dat wel natuurlijk.quote:Op zondag 22 april 2007 21:58 schreef SpecialK het volgende:
Maar wrijven is natuurlijk wel een leuke bezigheid.![]()
als je opgewonden raakt nemen je borsten toe in omvang met 10% door de extra bloedtoevoer..quote:
Zwanger raken. Dan zijn ze in notime stevig, erug stevig zelfs. Al lijkt t me niet best om daar nou zwanger voor te geraken.quote:Op zaterdag 14 april 2007 02:00 schreef street011 het volgende:
- Aankomen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |