Minder bier drinken.. dan verdwijnen ze vanzelf...quote:Op zaterdag 14 april 2007 02:00 schreef street011 het volgende:
Ik vroeg me zo af hoe een vrouw op een natuurlijke manier steviger borsten kan krijgen? (dus niet groter, maar alleen steviger)
Tot nu toe heb ik drie dingen gehoord:
- Masseren van de borsten.
- Trainen van de borstspieren.
- Aankomen.
is dit allemaal waar? wat werkt nu het beste?
zijn er nog meer manieren?
matige grap, het is hier geen onzquote:Op zaterdag 14 april 2007 10:03 schreef Br3ezAhHhSleTt het volgende:
met wc papier eroverheen vegen, dat heeft bij je kont ook aardig geholpen
+1 matig![]()
De zelfregulerende werking van FOK!quote:Op zaterdag 14 april 2007 13:19 schreef Br3ezAhHhSleTt het volgende:
[..]
matige grap, het is hier geen onz![]()
Van bier schijn je juist stevigere tieten te krijgen. Iets met het hop erin ofzo.quote:Op zaterdag 14 april 2007 09:31 schreef Liquidootje het volgende:
[..]
Minder bier drinken.. dan verdwijnen ze vanzelf...
Nou ik niet hoorquote:Op zaterdag 14 april 2007 14:27 schreef Aventura het volgende:
[..]
Van bier schijn je juist stevigere tieten te krijgen. Iets met het hop erin ofzo.
En zo ken ik er meer...quote:
Vandaar dat moslimas mini tietjes hebben. Zijn al de hormonen in ons vlees nog ergens goed voorquote:Op zaterdag 14 april 2007 14:27 schreef Aventura het volgende:
[..]
Van bier schijn je juist stevigere tieten te krijgen. Iets met het hop erin ofzo.
Ook zou het eten van varkensvlees en ander hormonaal gestimuleerd vlees de borsten doen groeien.
Verder kun je natuurlijk de anticonceptiepil proberen. Sommige vrouwen krijgen er grote en volle borsten van.
ik denk dat dat meer te maken heeft met het gebrek aan zonlichtquote:Op zaterdag 14 april 2007 14:30 schreef Geqxon het volgende:
[..]
Vandaar dat moslimas mini tietjes hebben. Zijn al de hormonen in ons vlees nog ergens goed voor
Zonlicht en er tegen praten, daar groeien ze van...quote:Op zaterdag 14 april 2007 14:42 schreef r3gi3boy het volgende:
[..]
ik denk dat dat meer te maken heeft met het gebrek aan zonlicht![]()
En van de korstjes van je brood opeten.quote:Op zaterdag 14 april 2007 14:43 schreef TeleluvR het volgende:
[..]
Zonlicht en er tegen praten, daar groeien ze van...![]()
Inderdaad, ik ben indertijd door de pil ruim een cupmaat gegroeid in een paar maanden tijd, dan kijk je toch wel even raar op hoor, als al je bh's in eens echt niet meer passenquote:Op zaterdag 14 april 2007 14:27 schreef Aventura het volgende:
[..]
Ook zou het eten van varkensvlees en ander hormonaal gestimuleerd vlees de borsten doen groeien.
Verder kun je natuurlijk de anticonceptiepil proberen. Sommige vrouwen krijgen er grote en volle borsten van.
Groter is niet per definitie ook steviger...quote:Op zaterdag 14 april 2007 15:37 schreef As_33 het volgende:
[..]
Inderdaad, ik ben indertijd door de pil ruim een cupmaat gegroeid in een paar maanden tijd, dan kijk je toch wel even raar op hoor, als al je bh's in eens echt niet meer passen![]()
Nee, dat klopt. Ik heb echter het geluk om van nature stevige borsten te hebben (zit in de familie), en ook toen ze een cupmaat groter werden, heeft dat niets daaraan afgedaan. Maar goed, kleinere borsten groter maken is nou eenmaal makkelijker dan slappe borsten stevig maken.quote:Op zaterdag 14 april 2007 15:45 schreef TeleluvR het volgende:
[..]
Groter is niet per definitie ook steviger...![]()
Ja, dat werkt wel!quote:Op zaterdag 14 april 2007 17:38 schreef sander89 het volgende:
Zwanger worden natuurlijk.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |