vriendinnetje voornamelijk, althans een klein kloddertje op het haar, en voor de rest gewoon van die kleine stipjes op de armen bij ons beide, maar we zijn tot vandaag voorzichtig met de verf geweest.quote:Op zondag 15 april 2007 22:04 schreef Djarum het volgende:
[..]
Lucky!! ouwe geluksvogel!
en zit je al helemaal onder de verf?![]()
en dag BeeDeequote:Op maandag 16 april 2007 12:38 schreef BeeDee het volgende:
Sorry, onze databaseservers zijn momenteel te druk. Schenk even wat te drinken in en probeer dan de pagina eens te herladen.
WTF is dat nou weer voor een melding.![]()
Maar het inschenken van een bak koffie hielp wel...![]()
En dag maaike en Ludo![]()
tijd vliegt als het buiten lekker weer isquote:Op maandag 16 april 2007 15:41 schreef JaapAapSmulPaap het volgende:
Hey pagina 6 alweer! hallo allemaal!
quote:Op zondag 15 april 2007 22:32 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Hand en ik vonden dat het tijd werd voor pauze, we hebben alleen nog geen vervangster.![]()
![]()
hey!quote:Op maandag 16 april 2007 20:45 schreef Tezz het volgende:
Ik ga zometeen Hanibal Rising kijken . Lekker spannend !(hoop ik)
Oh! Hoi allemaal!
Heb je niet meer te vertellen ? Zoals, wat heb je vandaag gedaan, is het een goede film die ik ga kijken, is er in de wereld iets spannends gebeurd etc. etc.quote:
eh ik heb een beetje thuis opgeruimd, heb nog steeds verhuisdozen staan.quote:Op maandag 16 april 2007 20:52 schreef Tezz het volgende:
[..]
Heb je niet meer te vertellen ? Zoals, wat heb je vandaag gedaan, is het een goede film die ik ga kijken, is er in de wereld iets spannends gebeurd etc. etc.
Kijk dat is beter!quote:Op maandag 16 april 2007 20:54 schreef JaapAapSmulPaap het volgende:
[..]
eh ik heb een beetje thuis opgeruimd, heb nog steeds verhuisdozen staan.
en ik heb die film niet gezien![]()
en heb je nog niet gehoord over die campus in de vs?
maar je moest eerst ff postenquote:Op maandag 16 april 2007 20:57 schreef Tezz het volgende:
[..]
Kijk dat is beter!
Maar ik moet ff weg, kindje kan niet slapen.
prioriteiten stellen heet dat hequote:Op maandag 16 april 2007 20:59 schreef JaapAapSmulPaap het volgende:
[..]
maar je moest eerst ff posten![]()
volgens mij is ze 'm nog een keer aan t kijkenquote:Op maandag 16 april 2007 23:49 schreef BeeDee het volgende:
Zou 't nog wat zijn ? Hannibal Rising ? Tezz moet 't inmiddels wel weten![]()
![]()
The silicon chip inside her headquote:
Ja, dat bedacht ik me net ook...quote:Op maandag 16 april 2007 23:59 schreef BeeDee het volgende:
[..]
Is helaas heel toepasselijk vandaag..![]()
Ja, daar roken we er één opquote:Op dinsdag 17 april 2007 00:01 schreef remlof het volgende:
[..]
Ja, dat bedacht ik me net ook...
Maar het is gelukkig alweer dinsdag.
neh donderdag niet hoor! je moet je nog wel kunnen verheugen op het weekend!quote:Op dinsdag 17 april 2007 00:02 schreef LudoSanders het volgende:
Van mij mogen ze de maandag, dinsdag, woensdag, donderdag sowieso van de weekkalender laten verdwijnen.
De verplichtingen voor die dagen elimineren is ook goedquote:Op dinsdag 17 april 2007 00:02 schreef LudoSanders het volgende:
Van mij mogen ze de maandag, dinsdag, woensdag, donderdag sowieso van de weekkalender laten verdwijnen.
Ja!quote:Op dinsdag 17 april 2007 00:06 schreef BeeDee het volgende:
[..]
De verplichtingen voor die dagen elimineren is ook goed![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |