Nou...ehh..sex ze dan Tezz, you go girl !quote:Op zondag 15 april 2007 23:05 schreef Tezz het volgende:
maar weet je wat ik ga doen, ik ga kijken hoe snel mijn man het kan!
Trusten allemaal !
@broek: zet anders ff een stoel voor je deur
Damn ! Dan maar hopen op ouders die je privacy respecteren..quote:Op zondag 15 april 2007 23:06 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Deur gaat naar buiten open en de steul haalt de kruk niet.![]()
Er komt weer een zomer vol met kansen aan...ga d'r voor zou ik zeggenquote:Op zondag 15 april 2007 23:09 schreef Broekpaling het volgende:
Ik ben jalours op Tezz, ze beschikt over de mogelijkheid te gaan neuken.
dan doe je toch gewoon een touwtje om de kruk en knoop je die toch ergens aan vast?quote:Op zondag 15 april 2007 23:06 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Deur gaat naar buiten open en de steul haalt de kruk niet.![]()
Ik heb goeie oren ondanks vele uren muziek, thank god dat de 2 trappen kraken.quote:Op zondag 15 april 2007 23:09 schreef BeeDee het volgende:
[..]
Damn ! Dan maar hopen op ouders die je privacy respecteren..![]()
Niet eens zo'n stom idee, hopen dat die kachel een beetje goed verankert is....quote:Op zondag 15 april 2007 23:12 schreef JaapAapSmulPaap het volgende:
[..]
dan doe je toch gewoon een touwtje om de kruk en knoop je die toch ergens aan vast?![]()
Ik mag hopen van welquote:Op zondag 15 april 2007 23:15 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Niet eens zo'n stom idee, hopen dat die kachel een beetje goed verankert is....![]()
PA, NEE!!! (KLUNK!) Dan zijn we met z'n 2en zwaar pissig, tapijt van 500 treuro naar de tering, dan vette discussie terwijl je vriendin onder je ligt.quote:
Omdat je dan allebei z'n benen hebt gebroken ?quote:Op zondag 15 april 2007 23:13 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Ik heb goeie oren ondanks vele uren muziek, thank god dat de 2 trappen kraken.![]()
Maar als ik met een vriendin op m'n kamer zit lopen ze niet zo 1-2-3 binnen, dan opeens gaan ze aankloppen.![]()
Alleen m'n broertje is er eentje die echt binnen zou komen stormen, het de halve wereld vertelt en dan nooit meer binnen zal komen zonder te vragen of ik of zij er is.![]()
hahaha nee dat zou niet zo'n toffe vertoning zijn, maar ja zolang zij nog onder jou ligt hequote:Op zondag 15 april 2007 23:19 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
PA, NEE!!! (KLUNK!) Dan zijn we met z'n 2en zwaar pissig, tapijt van 500 treuro naar de tering, dan vette discussie terwijl je vriendin onder je ligt.![]()
![]()
![]()
American Pie taferelen doemen nu in mijn gedachten op..quote:Op zondag 15 april 2007 23:19 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
PA, NEE!!! (KLUNK!) Dan zijn we met z'n 2en zwaar pissig, tapijt van 500 treuro naar de tering, dan vette discussie terwijl je vriendin onder je ligt.![]()
![]()
![]()
ai, die vader van jim ookquote:Op zondag 15 april 2007 23:22 schreef BeeDee het volgende:
[..]
American Pie taferelen doemen nu in mijn gedachten op..![]()
![]()
quote:Op zondag 15 april 2007 23:21 schreef JaapAapSmulPaap het volgende:
[..]
hahaha nee dat zou niet zo'n toffe vertoning zijn, maar ja zolang zij nog onder jou ligt he![]()
quote:Op zondag 15 april 2007 23:22 schreef BeeDee het volgende:
[..]
American Pie taferelen doemen nu in mijn gedachten op..![]()
![]()
Daar gaat het al fout.quote:Op zondag 15 april 2007 23:36 schreef JaapAapSmulPaap het volgende:
hoezo, in de film vindt je diverse pogingen tot romantiek...![]()
Ik ook, maar dat neemt niet weg dat ik dat soort films humor vind...quote:Op zondag 15 april 2007 23:34 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
Ik hou het liefer wat romatischer...![]()
Nou en, iedereen heeft weleens zo'n blooper gemaaktquote:
Dat is waar, de bedscene's uit heel veel slijm-slijm films bestaan in het echt nietquote:Op zondag 15 april 2007 23:40 schreef BeeDee het volgende:
[..]
Ik ook, maar dat neemt niet weg dat ik dat soort films humor vind...![]()
En humor in bed is ook onontbeerlijk...het loopt niet altijd volgens de boekjes, gelukkig![]()
quote:Op zondag 15 april 2007 23:40 schreef BeeDee het volgende:
[..]
Ik ook, maar dat neemt niet weg dat ik dat soort films humor vind...![]()
En humor in bed is ook onontbeerlijk...het loopt niet altijd volgens de boekjes, gelukkig![]()
Ik ben nog maagd.quote:Op zondag 15 april 2007 23:42 schreef JaapAapSmulPaap het volgende:
[..]
Nou en, iedereen heeft weleens zo'n blooper gemaakt![]()
Ik doe m'n bestquote:Op zondag 15 april 2007 23:44 schreef BeeDee het volgende:
En gebruik godver eens een andere smiley voor de verandering![]()
Komt allemaal een beetje zuur over anders![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
!!!!!!!!
![]()
Ja, da's wel duidelijk, maar de kracht gaat er vanaf bij overmatig gebruikquote:Op zondag 15 april 2007 23:46 schreef Broekpaling het volgende:---> is bijna m'n Fok! handtekening.
das ook zo met peuken eigenlijkquote:Op zondag 15 april 2007 23:48 schreef BeeDee het volgende:
[..]
Ja, da's wel duidelijk, maar de kracht gaat er vanaf bij overmatig gebruik![]()
Kloptquote:Op zondag 15 april 2007 23:48 schreef JaapAapSmulPaap het volgende:
[..]
das ook zo met peuken eigenlijk![]()
mooi, toch succes gewenstquote:Op zondag 15 april 2007 23:49 schreef Broekpaling het volgende:
I'm out, nog even Engelse en nederlandsche boek/filmverslagen doorlezen en morgen mondeling examen, bij een 2,5 al geslaagd dus ik ga pwnen.![]()
als je er maar 1 per dag rookt ofzo, slaat 'ie in als een bom, jammer dat ik dat effect tegenwoordig nauwelijks ervaarquote:
Laterz....en ik hoef je dus eik geen succes te wensen, komt wel goed !quote:Op zondag 15 april 2007 23:49 schreef Broekpaling het volgende:
I'm out, nog even Engelse en nederlandsche boek/filmverslagen doorlezen en morgen mondeling examen, bij een 2,5 al geslaagd dus ik ga pwnen.![]()
Voor mij zeker 20 jaar geleden... zo'n ervaringquote:Op zondag 15 april 2007 23:51 schreef JaapAapSmulPaap het volgende:
[..]
als je er maar 1 per dag rookt ofzo, slaat 'ie in als een bom, jammer dat ik dat effect tegenwoordig nauwelijks ervaar![]()
bij mij minder lang, toen ik 2 was rookte ik nog nietquote:Op zondag 15 april 2007 23:54 schreef BeeDee het volgende:
[..]
Voor mij zeker 20 jaar geleden... zo'n ervaring![]()
Bij een peuk that is...![]()
Ghegege...ik vraag er ook zelf om om met mijn leeftijd geconfronteerd te wordenquote:Op zondag 15 april 2007 23:55 schreef JaapAapSmulPaap het volgende:
[..]
bij mij minder lang, toen ik 2 was rookte ik nog niet![]()
nah dat is dan toch ook belangrijker? ik bedoel die figuren van mijn leeftijd die over van alles en nog wat gaan lopen zeiken mogen ze wat mij betreft naast de oudjes in het bejaardenhuis stoppenquote:Op zondag 15 april 2007 23:58 schreef BeeDee het volgende:
[..]
Ghegege...ik vraag er ook zelf om om met mijn leeftijd geconfronteerd te worden![]()
Maar whatever....jong van geest en dat soort gezeik..![]()
Eensch !quote:Op maandag 16 april 2007 00:04 schreef JaapAapSmulPaap het volgende:
[..]
nah dat is dan toch ook belangrijker? ik bedoel die figuren van mijn leeftijd die over van alles en nog wat gaan lopen zeiken mogen ze wat mij betreft naast de oudjes in het bejaardenhuis stoppen![]()
yee wat ben ik toch aardig![]()
Ik heb hier nog wel bier, maar het pakje is al meer dan een uur akelig leeg....quote:Op maandag 16 april 2007 03:00 schreef Eltonno het volgende:
ik voel me verslaafd....![]()
me peuken zijn al 3 uur op, ben aangeschoten, en heb uit nicotinebehoefte net maar even een sigaar opgestoken..![]()
lekker, maar niet zo relaxed als een peukie,... toch maar even een reservepakje neerleggen...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |