Dat is mijn eer te na, Wickedangel. Dat zou je moeten weten.quote:Op zaterdag 14 april 2007 02:33 schreef Wickedangel het volgende:
Troost je met de gedachte dat er op dit forum legio mensen zijn die voortdurend bewijzen dat ze niet kunnen spellen, zich nergens voor schamen en 's nachts slapen als een roos.
nee, trouwens het nummer van Eminem heeft dezelfde titelquote:Op zaterdag 14 april 2007 02:38 schreef Wickedangel het volgende:
Walk this way?
Daarom mag ik je er graag een beetje mee plagenquote:Op zaterdag 14 april 2007 02:39 schreef broer het volgende:
Dat is mijn eer te na, Wickedangel. Dat zou je moeten weten.
Ze moeten toch wát. Als ze het antwoord op de vraag niet weten.quote:Op zaterdag 14 april 2007 02:39 schreef Wickedangel het volgende:
Zie je nou wat je aanricht, broer. Nu gaan mensen de fout zoeken.
quote:
Nah hoezo? Is ie zo onmogelijkquote:Op zaterdag 14 april 2007 02:46 schreef Wickedangel het volgende:
Dit lijkt me de enige gepaste reactie op die BMX-vraag![]()
[..]
Te weinig, waarschijnlijk.quote:Op zaterdag 14 april 2007 02:47 schreef erkel het volgende:
of jullie moeten veel verstand hebben van albums van Aerosmith
Och, ik zie soms schei- of natuurkundevragen langskomen waarvan ik exact hetzelfde denk. Dan mag het op muziekgebied ook wel wat moeilijker zijn, wat mij betreft.quote:Op zaterdag 14 april 2007 02:52 schreef Wickedangel het volgende:
Niet behorende bij algemene kennis, als je het mij vraagt
quote:Op zaterdag 14 april 2007 02:53 schreef erkel het volgende:
Ik ga hier vreselijk de fout inHet nummer van Aerosmith heet dus Dream On, wat Wickedangel al opperde
![]()
Strychnine +1quote:Op zaterdag 14 april 2007 02:57 schreef Strychnine het volgende:
Liv Tyler
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |