[pimpmode]quote:
Oe. Oe! OE!! Welke?quote:Op maandag 16 april 2007 22:33 schreef Under_Score het volgende:
ik heb er wel over zitten te denken om zo`n dean razorback te halen.
De zanger/itarist van me band heeft een Dean... en een B.C. Rich Ironbird... maar hij kan helaas niet meer zo goed spelenquote:Op maandag 16 april 2007 22:19 schreef Deansensitized het volgende:
Zijn er door mijn ge-hoer al meer Dean spelers hier??
whehe.quote:Op maandag 16 april 2007 23:21 schreef Deansensitized het volgende:
Komt door die BC Rich. Die dingen moet je ritueel verbranden! Hoeredingen!
Maar welke heeft ie?
dat doe ik op m'n banjo manquote:Op dinsdag 17 april 2007 01:09 schreef Deansensitized het volgende:
08.22-08.39 Martijn - pop/indie(eenmansband)
Hebben we iets gemist?
Nu dagenlang met een metronoom spelenquote:Op dinsdag 17 april 2007 03:55 schreef the_legend_killer het volgende:
Rif Raf van AC/DC effe geleerd
Geen flauw idee, iig zo een met veel puntenquote:Op maandag 16 april 2007 23:21 schreef Deansensitized het volgende:
Komt door die BC Rich. Die dingen moet je ritueel verbranden! Hoeredingen!
Maar welke heeft ie?
Bronze schijnt idd niks te zijn, platinum wordt ietsjes beter (maar nog niet echt veel), platinum pro begint ergens op te lijken...quote:Op maandag 16 april 2007 23:35 schreef imported_sphinx het volgende:
[..]
whehe.
de goedkope zijn kut, dure weet ik niet.
Nee een oudere, en dat ie niet meer kan spelen komt omdat ie zijn pols gebroken had, nu moet ie het weer opnieuw leren...quote:Op dinsdag 17 april 2007 12:49 schreef Deansensitized het volgende:
De fik er in, allemaal!
Een Dean Razorback?
[afbeelding]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |