Je tuners losdraaien, de snaren uit de body halen, nieuwe snaren er door heen en met de tuners je snaren stemmen?quote:Op maandag 16 april 2007 21:16 schreef morgane het volgende:
[..]
Ik kan het ook nog steeds niet zelfik heb ze dan ook al niet meer laten vervangen sinds ik gestopt ben met gitaarles, zeg maar ruim een half jaar
![]()
Barbaarquote:Op maandag 16 april 2007 21:16 schreef morgane het volgende:
[..]
Ik kan het ook nog steeds niet zelfik heb ze dan ook al niet meer laten vervangen sinds ik gestopt ben met gitaarles, zeg maar ruim een half jaar
![]()
Nee, ik had em toegevoegd in de OP maar kon niet meer terug vinden van welke user het was!quote:Op maandag 16 april 2007 21:16 schreef mberg86 het volgende:
Haha, hoe bedoel je "dan was jij het"? Stond de link bij je Favorieten en wist je niet meer wie hem gepost had?
Ach, het scheeld een hoop ergenis als je het niet makkelijk zelf kuntquote:Op maandag 16 april 2007 21:00 schreef TeleluvR het volgende:
[..]
Het is al erg genoeg dat er mensen zijn die hun gitaar wegbrengen om de snaren te laten vervangen...![]()
wat moet ik precies aanpassen?quote:Op maandag 16 april 2007 17:28 schreef punkjunk het volgende:
[..]
Jepalleen Lennert-CM moet nog ff zen avater aanpassen en dan dus nog 1 iemand erbij.
En nog bandjes natuurlijk!
Neuh.quote:Op maandag 16 april 2007 22:19 schreef Deansensitized het volgende:
Zijn er door mijn ge-hoer al meer Dean spelers hier??
zit em niet zo op te geilenquote:Op maandag 16 april 2007 22:33 schreef Under_Score het volgende:
ik heb er wel over zitten te denken om zo`n dean razorback te halen.
[pimpmode]quote:
Oe. Oe! OE!! Welke?quote:Op maandag 16 april 2007 22:33 schreef Under_Score het volgende:
ik heb er wel over zitten te denken om zo`n dean razorback te halen.
De zanger/itarist van me band heeft een Dean... en een B.C. Rich Ironbird... maar hij kan helaas niet meer zo goed spelenquote:Op maandag 16 april 2007 22:19 schreef Deansensitized het volgende:
Zijn er door mijn ge-hoer al meer Dean spelers hier??
whehe.quote:Op maandag 16 april 2007 23:21 schreef Deansensitized het volgende:
Komt door die BC Rich. Die dingen moet je ritueel verbranden! Hoeredingen!
Maar welke heeft ie?
dat doe ik op m'n banjo manquote:Op dinsdag 17 april 2007 01:09 schreef Deansensitized het volgende:
08.22-08.39 Martijn - pop/indie(eenmansband)
Hebben we iets gemist?
Nu dagenlang met een metronoom spelenquote:Op dinsdag 17 april 2007 03:55 schreef the_legend_killer het volgende:
Rif Raf van AC/DC effe geleerd
Geen flauw idee, iig zo een met veel puntenquote:Op maandag 16 april 2007 23:21 schreef Deansensitized het volgende:
Komt door die BC Rich. Die dingen moet je ritueel verbranden! Hoeredingen!
Maar welke heeft ie?
Bronze schijnt idd niks te zijn, platinum wordt ietsjes beter (maar nog niet echt veel), platinum pro begint ergens op te lijken...quote:Op maandag 16 april 2007 23:35 schreef imported_sphinx het volgende:
[..]
whehe.
de goedkope zijn kut, dure weet ik niet.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |