Ik ben blij dat ik je zo...euh...semantisch kan beroeren dat jij over MSN foto's van me aanvraagt.quote:Op vrijdag 13 april 2007 23:31 schreef HosnerYeah het volgende:
[..]
Best wel logisch, aangezien je nadrukkelijk vroeg niet de foto's waarbij je ook zit op Fok te publiceren.
Gelukkig hebben we de msn contacten nog. Maar of ik met jouw foto's blij moet zijn, is een tweede...
Van autist tot psychopaat. Hou eens op.quote:Op vrijdag 13 april 2007 23:31 schreef HosnerYeah het volgende:
Best wel logisch, aangezien je nadrukkelijk vroeg niet de foto's waarbij je ook zit op Fok te publiceren.
Gelukkig hebben we de msn contacten nog. Maar of ik met jouw foto's blij moet zijn, is een tweede...
Hm, eens kijken... kan zijn dat ik ernaast zit..quote:Op vrijdag 13 april 2007 23:32 schreef Floripas het volgende:
[..]
Volgens mij stond ik ook in het geheel niet op de foto, maar goed.
Je hebt gelijk.quote:Op vrijdag 13 april 2007 23:33 schreef ExtraWaskracht het volgende:
[..]
Hm, eens kijken... kan zijn dat ik ernaast zit..
Ik ben pas in 1980 geboren en heb het mentalisme ook met de paplepel ingegoten gekregen.quote:Op vrijdag 13 april 2007 23:31 schreef Floripas het volgende:
[..]
![]()
Dikke vette onzin.
Laat me raden: jij hebt óf voor 1980, óf in Utrecht gestudeerd?
Hoe kom je dan op die enorme onzin van die moedertaal en die groeven? Ik dacht dat alleen onze oude geflipte huiscommunist van een Chomsky dat nog verkondigde, en dat is echt de Loose Change van de liguïstiek.quote:Op vrijdag 13 april 2007 23:32 schreef bofneger het volgende:
[..]
Je hebt duidelijk geen aanleg om te raden.
Hoe dan ook, het maakt het feit dat vele mannen wegvluchten wanneer ze jou zien, iig niet beter opquote:Op vrijdag 13 april 2007 23:32 schreef Floripas het volgende:
Volgens mij stond ik ook in het geheel niet op de foto, maar goed.
Way to go.quote:Op vrijdag 13 april 2007 23:33 schreef Ringo het volgende:
[..]
Van autist tot psychopaat. Hou eens op.
Hoeft niet per sé. Als iemands leven lijkt af te hangen om gelijk te krijgen, zoals Florispas, dan ben ik de beroerdste niet om hun lolletje te gunnen. Laat d'r maar lekker doorratelen.quote:Op vrijdag 13 april 2007 23:32 schreef Claudia_x het volgende:
Ik ben er echter op gebrand om de TS op een of andere manier gelijk te laten krijgen.
Dat hoeft ook helemaal niet, want jij meldt het netjes elke twee minuten.quote:Op vrijdag 13 april 2007 23:34 schreef HosnerYeah het volgende:
[..]
Hoe dan ook, het maakt het feit dat vele mannen wegvluchten wanneer ze jou zien, iig niet beter op
Maar hé, je bent al bijna een kwartier over de tijd met je vermelding dat er wel mannen zijn die tevreden zijn over je bedprestaties.
Niet echt, ze zaten tussen de andere foto's in de zip-file.quote:Op vrijdag 13 april 2007 23:33 schreef Floripas het volgende:
Ik ben blij dat ik je zo...euh...semantisch kan beroeren dat jij over MSN foto's van me aanvraagt.
Chomsky zelf gaat volgens mij niet zo ver dat lexicon aangeboren zou zijn. Hij is immers semantisch afkerig.quote:Op vrijdag 13 april 2007 23:30 schreef bofneger het volgende:
[..]
Mensen hebben aanleg om te leren. In de groeven van je brein zetelt zich je moedertaal.
Ahum --> Term voor dat je veel woorden kentquote:Op vrijdag 13 april 2007 23:37 schreef HosnerYeah het volgende:
[..]
Niet echt, ze zaten tussen de andere foto's in de zip-file.
Ik werd er zelfs bijna kwaad om
Ik heb een zwak voor het zwarte schaap.quote:Op vrijdag 13 april 2007 23:35 schreef HosnerYeah het volgende:
[..]
Hoeft niet per sé. Als iemands leven lijkt af te hangen om gelijk te krijgen, zoals Florispas, dan ben ik de beroerdste niet om hun lolletje te gunnen. Laat d'r maar lekker doorratelen.
En toch evengoed bedankt voor je hulp.
Tenzij je het diep in het mentalisme, het platonisme of het hindoeïsme zoekt kom je niet ver. En zelfs die stromingen hebben het juist niet over de onderlinge verschillen in aanleg tussen mensen, maar over een vaste set ideëen en syntactische lijnen die zijn voorgeprogrammeerd - bij ieder nondefect mens ongeveer gelijk.quote:Op vrijdag 13 april 2007 23:32 schreef Claudia_x het volgende:
Ik ben er echter op gebrand om de TS op een of andere manier gelijk te laten krijgen.
Afslag gemist dus.quote:Op vrijdag 13 april 2007 23:34 schreef Floripas het volgende:
[..]
Hoe kom je dan op die enorme onzin van die moedertaal en die groeven? Ik dacht dat alleen onze oude geflipte huiscommunist van een Chomsky dat nog verkondigde, en dat is echt de Loose Change van de liguïstiek.
Tja, de andere users wisten hun camera's kennelijk beter te richtenquote:Op vrijdag 13 april 2007 23:38 schreef ExtraWaskracht het volgende:
Ahum --> Term voor dat je veel woorden kent
Als je sigme bedoelt, het andere vrouwmens in da house, die is niet te versmaden, hoor.quote:Op vrijdag 13 april 2007 23:37 schreef HosnerYeah het volgende:
[..]
Niet echt, ze zaten tussen de andere foto's in de zip-file.
Ik werd er zelfs bijna kwaad om
Er is altijd wel een taalfilosoof die soelaas biedt.quote:Op vrijdag 13 april 2007 23:39 schreef Floripas het volgende:
[..]
Tenzij je het diep in het mentalisme, het platonisme of het hindoeïsme zoekt kom je niet ver. En zelfs die stromingen hebben het juist niet over de onderlinge verschillen in aanleg tussen mensen, maar over een vaste set ideëen en syntactische lijnen die zijn voorgeprogrammeerd - bij ieder nondefect mens ongeveer gelijk.
Dat weet ik niet, want ik ben geen taalkundige. Ik zal het goeie ouwe Iblardi eens vragen.quote:Op vrijdag 13 april 2007 23:39 schreef Ringo het volgende:
[..]
Afslag gemist dus.(in Groningen, na 1980)
Wie kan ik beter lezen dan?
Volgens hem was het sigme niet, dat was op een andere foto.quote:Op vrijdag 13 april 2007 23:40 schreef Floripas het volgende:
Als je sigme bedoelt, het andere vrouwmens in da house, die is niet te versmaden, hoor.![]()
Vandaar dat je ernaast zit (voor wat betreft Chomsky en de gangbaarheid van zijn theorie).quote:Op vrijdag 13 april 2007 23:41 schreef Floripas het volgende:
Dat weet ik niet, want ik ben geen taalkundige.
Chomsky heeft een mooie bibberende stem.quote:Op vrijdag 13 april 2007 23:34 schreef Floripas het volgende:
[..]
Hoe kom je dan op die enorme onzin van die moedertaal en die groeven? Ik dacht dat alleen onze oude geflipte huiscommunist van een Chomsky dat nog verkondigde, en dat is echt de Loose Change van de liguïstiek.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |