niemand hapt ...quote:
Sparta en FC Utrecht ook , maar die begonnen al om 20.00 uur.quote:
Huntelaar is 2e reserve.quote:Op vrijdag 13 april 2007 20:49 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Ik dacht dat Huntelaar dat was. Maargoed, ik ben dom
Ben ik ook wel benieuwd naarquote:Op vrijdag 13 april 2007 20:49 schreef De_Brandweer het volgende:
Weet iemand waar ik dat stukje muziek kan downloaden wat je hoort als er gescoort word? Of hoe dat heet?
madness - one step beyondquote:Op vrijdag 13 april 2007 20:49 schreef De_Brandweer het volgende:
Weet iemand waar ik dat stukje muziek kan downloaden wat je hoort als er gescoort word? Of hoe dat heet?
Terecht/onterecht?quote:Op vrijdag 13 april 2007 20:54 schreef De_Brandweer het volgende:
1-0 voor ajax door penalty
kans de mulquote:Op vrijdag 13 april 2007 20:54 schreef SoupNazi het volgende:
Kan iemand even samenvatten wat er tot nu toe is gebeurd?![]()
Ajax begon goed, kreeg penalty, en nu zakt het al weer wat inquote:Op vrijdag 13 april 2007 20:54 schreef SoupNazi het volgende:
Kan iemand even samenvatten wat er tot nu toe is gebeurd?![]()
quote:Op vrijdag 13 april 2007 21:04 schreef RayMania het volgende:
Wehehe, ik uit andere hoek venom. Teamwork.
yup! gaat hele tijd maar net goed...quote:Op vrijdag 13 april 2007 21:04 schreef BigFire het volgende:
heitinga en vermaelen staan allebei te klungelen centraal
en deze ajaxied vergeet gewoon de 2 grote kansen die Nac kreeg via Diba en rigters........familie van barbara?quote:Op vrijdag 13 april 2007 20:56 schreef hello_moto1992 het volgende:
[..]
Ajax begon goed, kreeg penalty, en nu zakt het al weer wat in
vergeet beter te zijn dan NAC, want dat was vanzelfsprekend volgens ten cate.....zie er weinig van terugquote:Op vrijdag 13 april 2007 21:10 schreef BigFire het volgende:
Ajax vergeet de score verder uit te breiden. dit scenario zien we vaker.
Ajax speelt wel beter. maar niet veel beter nee.quote:Op vrijdag 13 april 2007 21:14 schreef djstoffel het volgende:
[..]
vergeet beter te zijn dan NAC, want dat was vanzelfsprekend volgens ten cate.....zie er weinig van terug
je moet t ook niet persoonlijk opvatten.............quote:Op vrijdag 13 april 2007 21:19 schreef RayMania het volgende:
[..]
Waarom reageer je niet op deze precies dezelfde eerdere reactie dan?.
wat een zeurpiet ben jij zegquote:Op vrijdag 13 april 2007 21:34 schreef djstoffel het volgende:
ahhh in de 48 minuut merkt driessen eindelijk op dat dit voor Nac ook een belangrijke wedstrijd is.....ach beter laat dan nooit.
Die snol in de studio zal het nooi begrijpen.
Omdat Blom het weigertquote:
neequote:Op vrijdag 13 april 2007 21:42 schreef De_Brandweer het volgende:Zou het een penalty zijn als de scheids die terug speel bal had bestrafd?
vrije trap in de 16.quote:Op vrijdag 13 april 2007 21:42 schreef De_Brandweer het volgende:Zou het een penalty zijn als de scheids die terug speel bal had bestrafd?
quote:
Inderdaad doe zoals Feijenoord en bestorm gewoon het trainingsveld en schrijf dreigbrieven naar de voorzitter.quote:
Je bent weer goed op de hoogtequote:Op vrijdag 13 april 2007 21:44 schreef tong80 het volgende:
[..]
Inderdaad doe zoals Feijenoord en bestorm gewoon het trainingsveld en schrijf dreigbrieven naar de voorzitter.
Dit dient geen nut.
en dat zegt een snotneus die net droog achter de oren is....je denkt toch niet dat ik me er echt druk over maak? Maar een beetje tegengas hier kan geen kwaad!quote:
+10 opgeteld hequote:Op vrijdag 13 april 2007 21:45 schreef RayMania het volgende:
AZ pakte tegen NAC een +7 doelsaldo, en wat doet Ajax.
wat ben jij een vies mannetjequote:Op vrijdag 13 april 2007 21:44 schreef tong80 het volgende:
[..]
Inderdaad doe zoals Feijenoord en bestorm gewoon het trainingsveld en schrijf dreigbrieven naar de voorzitter.
Dit dient geen nut.
Oh meneer gaat weer op de man spelen ?quote:
idd.quote:Op vrijdag 13 april 2007 21:46 schreef detulp050 het volgende:
FC Groningen is gebaat bij deze stand, maar de manier waarop Ajax de punten moet krijgen van de scheidsrechter is echt zum kotzen
als het aan blom ligt nietquote:Op vrijdag 13 april 2007 21:48 schreef the_legend_killer het volgende:
Denk niet dat NAC vandaag tot scoren komt
Misschien kan Ajax hem dan in de winterstop terug hurenquote:Op vrijdag 13 april 2007 21:47 schreef Martijn_fijn het volgende:
Ze missen Sneijder. Dit is een voorbode voor volgend seizoen als Sneijder bij Barcelona speelt.
Het lag aan het veld waardoor de scheids floot/ niet flootquote:Op vrijdag 13 april 2007 21:48 schreef djstoffel het volgende:
wat zal henk ten cate zeggen over de scheids deze keer?
Nac-fc blom 0-1?
Inderdaad!quote:
bij dezequote:Op vrijdag 13 april 2007 21:50 schreef Erasmusch het volgende:
Is er vandaag al gevraagd waarom de Ajacieden hier niet in de arena zitten?
Houdoequote:Op vrijdag 13 april 2007 21:51 schreef jorienvdherik het volgende:
en we kunnen gaan xboxen
We wilden eigenlijk met zn allen naar de Kuip gaan, maar daar wordt al een tijdje niet meer gevoetbalt.quote:Op vrijdag 13 april 2007 21:50 schreef Erasmusch het volgende:
Is er vandaag al gevraagd waarom de Ajacieden hier niet in de arena zitten?
quote:Op vrijdag 13 april 2007 21:52 schreef golfer het volgende:
[..]
We wilden eigenlijk met zn allen naar de Kuip gaan, maar daar wordt al een tijdje niet meer gevoetbalt.![]()
quote:Op vrijdag 13 april 2007 21:53 schreef RayMania het volgende:
Weer andere camera, venom.
[afbeelding]
quote:Op vrijdag 13 april 2007 21:52 schreef golfer het volgende:
[..]
We wilden eigenlijk met zn allen naar de Kuip gaan, maar daar wordt al een tijdje niet meer gevoetbalt.![]()
quote:Op vrijdag 13 april 2007 21:54 schreef detulp050 het volgende:
Hebben ze bij Ajax trouwens een nieuw publiek gekocht?
Het blijven Brabanders hè ?quote:Op vrijdag 13 april 2007 21:54 schreef detulp050 het volgende:
In plaats van dat ze proberen Babel tegen te houden, gaan ze allemaal met hun hand de lucht in
Laatste keer was met U2quote:Op vrijdag 13 april 2007 22:00 schreef golfer het volgende:
Heb zelden zoveel lawaai in de Arena gehoord de laatste tijd.![]()
Nee, maar het klinkt wel erg lekkerquote:
is niet live.............gewoon een geluidsopname uit een echt stadionquote:Op vrijdag 13 april 2007 22:00 schreef golfer het volgende:
Heb zelden zoveel lawaai in de Arena gehoord de laatste tijd.![]()
Matigquote:Op vrijdag 13 april 2007 21:52 schreef golfer het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 13 april 2007 22:02 schreef djstoffel het volgende:
is niet live.............gewoon een geluidsopname uit een echt stadion
Ben jij niet de gast die onder de feiten probeert weg te kruipen? If yes, sstquote:Op vrijdag 13 april 2007 22:06 schreef Erasmusch het volgende:
[..]
Was jij niet die gast met Man Utd en Arsenal sympathien? if yes; sst
Ik zag eerlijk gezegd ook maar weinig mensen meezingenquote:Op vrijdag 13 april 2007 22:08 schreef djstoffel het volgende:
ps: geluid is heel erg versterkt. Waarschijnlijk om nog een beetje sfeer te creeren in de huiskamer.
Was laatst bij vitesse-sparta Wedstrijd was ook live op tv. Toen ik het later terugzag viel me dat heel erg op. Hoorde een hoop gezang terwijl ik dat tijdens de wedstrijd bijna niet opgemerkt heb (wedstrijd ging ook nergens meer om)
Diezelfde klacht lees ik altijd van Vincent Bijlo. Dat ze bij wedstrijden van Feijenoord het beeld versterken terwijl ie zelf er niks van had gezien in de Kuip.quote:Op vrijdag 13 april 2007 22:08 schreef djstoffel het volgende:
ps: geluid is heel erg versterkt. Waarschijnlijk om nog een beetje sfeer te creeren in de huiskamer.
Was laatst bij vitesse-sparta Wedstrijd was ook live op tv. Toen ik het later terugzag viel me dat heel erg op. Hoorde een hoop gezang terwijl ik dat tijdens de wedstrijd bijna niet opgemerkt heb (wedstrijd ging ook nergens meer om)
quote:Op vrijdag 13 april 2007 22:08 schreef djstoffel het volgende:
Volgende keer je gehoorapparaat wat betere afstellen dus maar.quote:Op vrijdag 13 april 2007 22:08 schreef djstoffel het volgende:
Hoorde een hoop gezang terwijl ik dat tijdens de wedstrijd bijna niet opgemerkt heb (wedstrijd ging ook nergens meer om)
't Was op het ballen gooien na ook doodstil hoorquote:Op vrijdag 13 april 2007 22:13 schreef golfer het volgende:
[..]
Volgende keer je gehoorapparaat wat betere afstellen dus maar.![]()
Ach ja vandaag vind ik 'm wat de slumiel, dus noem ik hem maar babbel. Doet zijn naam vast eer aanquote:
Toppunt van een saaie wedstrijdquote:
kan me jullie zure reacties wel voorstellen hoor........denk je een keer dat er sfeer is wordt je gewoon bedonderd.quote:Op vrijdag 13 april 2007 22:13 schreef golfer het volgende:
[..]
Volgende keer je gehoorapparaat wat betere afstellen dus maar.![]()
Wat heeft dat met Feijenoord te makenquote:Op vrijdag 13 april 2007 22:17 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
Ach az en psv winnen toch morgen
Heracles zondag ookquote:Op vrijdag 13 april 2007 22:17 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
denk je dat nou echt?quote:Op vrijdag 13 april 2007 22:17 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
AZ moet zondag mafketel en PSV wint morgen van Twente? Roep dat maar niet te hard. Zorgen jullie er eerst maar eens voor dat je zondag gaat winnen van Heracles om nog überhaupt deel te nemen aan de play-offsquote:Op vrijdag 13 april 2007 22:17 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
ga jij xboxen!!quote:Op vrijdag 13 april 2007 22:17 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
Doe eens even normaal manquote:Op vrijdag 13 april 2007 22:21 schreef djstoffel het volgende:
hoop niet dat jij ooit in dienst komt bij "de wedstrijden" raymania....beetje eenzijdige samenvatting
quote:Op vrijdag 13 april 2007 22:21 schreef djstoffel het volgende:
hoop niet dat jij ooit in dienst komt bij "de wedstrijden" raymania....beetje eenzijdige samenvatting
je weet nieteens hoe je het moet schrijven...................quote:Op vrijdag 13 april 2007 22:24 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
Doe eens even normaal manEn maar constant provecerende reacties plaatsen
![]()
Blame it on een klein speelfoutje, kneus.quote:Op vrijdag 13 april 2007 22:27 schreef djstoffel het volgende:
[..]
je weet nieteens hoe je het moet schrijven...................![]()
![]()
vind die laatste niet echt PROVOCEREND trouwens....maar dat blijkt ook wel uit de reactie van raymania zelf! Die begrijpt het wel tenminste!
Niet verwonderlijk, alle Ajacieden zijn 818-supporters en zitten hier, in plaats van in het stadionquote:Op vrijdag 13 april 2007 22:28 schreef borisz het volgende:
een topic aan 1 vrijdag avond duel bestedendat is erg knap
Neem aan dat hij Kwalbert na wou doen met Boulevardquote:Op vrijdag 13 april 2007 22:33 schreef mcyodogg het volgende:
Ik zap net in, maar wat een onwaarschijnlijke blouse van Derksen zeg
durf je wel achter je pc´tje? wat een held ben je toch....quote:Op vrijdag 13 april 2007 22:29 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
Blame it on een klein speelfoutje, kneus.
Gelukkig is er een zomerstop danquote:Op vrijdag 13 april 2007 22:35 schreef DrDentz het volgende:
Hij heeft dat blousje wel vaker aangehad geloof ik, dat komt door het warme weer.. gaat ie wat zomerser
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |