niemand hapt ...quote:
Sparta en FC Utrecht ook , maar die begonnen al om 20.00 uur.quote:
Huntelaar is 2e reserve.quote:Op vrijdag 13 april 2007 20:49 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Ik dacht dat Huntelaar dat was. Maargoed, ik ben dom
Ben ik ook wel benieuwd naarquote:Op vrijdag 13 april 2007 20:49 schreef De_Brandweer het volgende:
Weet iemand waar ik dat stukje muziek kan downloaden wat je hoort als er gescoort word? Of hoe dat heet?
madness - one step beyondquote:Op vrijdag 13 april 2007 20:49 schreef De_Brandweer het volgende:
Weet iemand waar ik dat stukje muziek kan downloaden wat je hoort als er gescoort word? Of hoe dat heet?
Terecht/onterecht?quote:Op vrijdag 13 april 2007 20:54 schreef De_Brandweer het volgende:
1-0 voor ajax door penalty
kans de mulquote:Op vrijdag 13 april 2007 20:54 schreef SoupNazi het volgende:
Kan iemand even samenvatten wat er tot nu toe is gebeurd?![]()
Ajax begon goed, kreeg penalty, en nu zakt het al weer wat inquote:Op vrijdag 13 april 2007 20:54 schreef SoupNazi het volgende:
Kan iemand even samenvatten wat er tot nu toe is gebeurd?![]()
quote:Op vrijdag 13 april 2007 21:04 schreef RayMania het volgende:
Wehehe, ik uit andere hoek venom. Teamwork.
yup! gaat hele tijd maar net goed...quote:Op vrijdag 13 april 2007 21:04 schreef BigFire het volgende:
heitinga en vermaelen staan allebei te klungelen centraal
en deze ajaxied vergeet gewoon de 2 grote kansen die Nac kreeg via Diba en rigters........familie van barbara?quote:Op vrijdag 13 april 2007 20:56 schreef hello_moto1992 het volgende:
[..]
Ajax begon goed, kreeg penalty, en nu zakt het al weer wat in
vergeet beter te zijn dan NAC, want dat was vanzelfsprekend volgens ten cate.....zie er weinig van terugquote:Op vrijdag 13 april 2007 21:10 schreef BigFire het volgende:
Ajax vergeet de score verder uit te breiden. dit scenario zien we vaker.
Ajax speelt wel beter. maar niet veel beter nee.quote:Op vrijdag 13 april 2007 21:14 schreef djstoffel het volgende:
[..]
vergeet beter te zijn dan NAC, want dat was vanzelfsprekend volgens ten cate.....zie er weinig van terug
je moet t ook niet persoonlijk opvatten.............quote:Op vrijdag 13 april 2007 21:19 schreef RayMania het volgende:
[..]
Waarom reageer je niet op deze precies dezelfde eerdere reactie dan?.
wat een zeurpiet ben jij zegquote:Op vrijdag 13 april 2007 21:34 schreef djstoffel het volgende:
ahhh in de 48 minuut merkt driessen eindelijk op dat dit voor Nac ook een belangrijke wedstrijd is.....ach beter laat dan nooit.
Die snol in de studio zal het nooi begrijpen.
Omdat Blom het weigertquote:
neequote:Op vrijdag 13 april 2007 21:42 schreef De_Brandweer het volgende:Zou het een penalty zijn als de scheids die terug speel bal had bestrafd?
vrije trap in de 16.quote:Op vrijdag 13 april 2007 21:42 schreef De_Brandweer het volgende:Zou het een penalty zijn als de scheids die terug speel bal had bestrafd?
quote:
Inderdaad doe zoals Feijenoord en bestorm gewoon het trainingsveld en schrijf dreigbrieven naar de voorzitter.quote:
Je bent weer goed op de hoogtequote:Op vrijdag 13 april 2007 21:44 schreef tong80 het volgende:
[..]
Inderdaad doe zoals Feijenoord en bestorm gewoon het trainingsveld en schrijf dreigbrieven naar de voorzitter.
Dit dient geen nut.
en dat zegt een snotneus die net droog achter de oren is....je denkt toch niet dat ik me er echt druk over maak? Maar een beetje tegengas hier kan geen kwaad!quote:
+10 opgeteld hequote:Op vrijdag 13 april 2007 21:45 schreef RayMania het volgende:
AZ pakte tegen NAC een +7 doelsaldo, en wat doet Ajax.
wat ben jij een vies mannetjequote:Op vrijdag 13 april 2007 21:44 schreef tong80 het volgende:
[..]
Inderdaad doe zoals Feijenoord en bestorm gewoon het trainingsveld en schrijf dreigbrieven naar de voorzitter.
Dit dient geen nut.
Oh meneer gaat weer op de man spelen ?quote:
idd.quote:Op vrijdag 13 april 2007 21:46 schreef detulp050 het volgende:
FC Groningen is gebaat bij deze stand, maar de manier waarop Ajax de punten moet krijgen van de scheidsrechter is echt zum kotzen
als het aan blom ligt nietquote:Op vrijdag 13 april 2007 21:48 schreef the_legend_killer het volgende:
Denk niet dat NAC vandaag tot scoren komt
Misschien kan Ajax hem dan in de winterstop terug hurenquote:Op vrijdag 13 april 2007 21:47 schreef Martijn_fijn het volgende:
Ze missen Sneijder. Dit is een voorbode voor volgend seizoen als Sneijder bij Barcelona speelt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |