Een spits en twee backs. Saha is alleen maar geblesseerd en je hebt echt drie topspitsen nodig voor 2 posities. Benzema en Berbatov lijken me mooie kandidaten. Op rechtsback wordt Neville wat oud, en Brown dreigt zijn contract niet te verlengen. Micah Richards halen zou mooi zijn, of die Clerc van Lyon. Bosingwa wordt vaak met Man Utd in verband gebracht in de kranten. Op linksback hebben we door de zware blessure van Silvestre alleen Evra. Silvestre is vaker geblesseerd geweest, het is de vraag hoeveel we daar nog aan hebben. Evra is een uitstekende back, dus een backup voor hem is voldoende. Shorey lijkt me wel een aardige optie, Veloso van Sporting wordt ook vaak genoemd maar volgens mij speelt hij liever en beter centraal in of met name voor de verdediging. Daarnaast misschien nog een opvolger voor Giggs, Nani vind ik teveel hetzelfde type als Ronaldo. Ashley Young zou ik een mooie aankoop vinden, maar die mag ook nog wel een jaartje bij Villa blijven.quote:Op maandag 25 februari 2008 04:08 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Carrick is al voetballend beter, nu nog persoonlijkheid kweken.
Ik ben echt benieuwd hoe MU de selectie nog kan verbeteren want dat zal echt niet meevallen
Hoop 't niet.quote:Op maandag 25 februari 2008 22:00 schreef Dos37 het volgende:
Maar die is ongelofelijk duur natuurlijk.
Ik denk dat Huntelaar gaat komen deze zomer.
Vind Huntelaar ook wat langzaam ja, voor het spel van Utd iig. Jammer voor Man Utd dat Spurs Bale al hebben gekocht. Hele goeie speler wat ik er van gezien heb, helaas al veel geblesseerd dit seizoen. Richards wordt moeilijk maar ik hoop dat ze het wel proberen, als het kan heb ik altijd liever Britse spelers.quote:Op maandag 25 februari 2008 22:06 schreef DatMeenJeNiet het volgende:
[..]
Hoop 't niet.Mist de snelheid. Bosingwa en Berbatov zou top zijn. Shorey zie ik niet zo zitten eigk., ik heb daar liever O'Shea als backup. En Richards lijkt mij onhaalbaar.
Hij kondigt dus weer een afscheid aan. Zal mij benieuwen zolang ze een eventuele opvloger maar zoveel vrijheid geven die hij heeft gehad in het begin.quote:Papers: Three years left
07/03/2008 09:39
Boss to quit in three years
Sir Alex Ferguson has revealed he hopes to spend three more years at the helm before stepping down as manager of Manchester United. The Scot had initially planned to retire in 2005, only to decide he had unfinished business at the top. That decision was vindicated as he rebuilt his side, going on to claim last year's Premier League title. But Sir Alex believes it will be time to call it quits when he is 69, after 25 years in charge. He said: "I'm getting beyond the future now. I still have a lot of passion. I'm still happy. But I'm 66 now - maybe three years more, then I'll finish." Ferguson believes the brutality of management means it is too soon to mark out his successor. But he said: "I have a great assistant in Carlos Queiroz. He will come into the reckoning. But we have owners and a chief executive who will choose the new man in three years' time."
Ann Gripper, Daily Mail
Ik heb het niet gezien, maar het maakt me voor deze wedstrijd niks uit eigenlijk, als het maar geen replay wordt. Wel lullig als Sar geblesseerd is en Kuszczak nu dus ook geschorst.quote:Op zaterdag 8 maart 2008 15:29 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Wat een bullshit rode kaart
Volgens mij wel. Dr was ook iemand geschorst voor de League Cup final door iets wat ie in de competitie had gedaan, weet zo niet meer wie.quote:Op zaterdag 8 maart 2008 15:47 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Niet voor de EPL
Ben Foster is net weer fit, kan die direct laten zien wat ie in huis heeft.quote:Op zaterdag 8 maart 2008 15:32 schreef DemonCleaner het volgende:
[..]
Ik heb het niet gezien, maar het maakt me voor deze wedstrijd niks uit eigenlijk, als het maar geen replay wordt. Wel lullig als Sar geblesseerd is en Kuszczak nu dus ook geschorst.
Geel was inderdaad voldoende geweest. Er stond nog (minimaal) 1 verdediger in het doel.quote:Op zaterdag 8 maart 2008 15:29 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Wat een bullshit rode kaart
2 man stonden er nog bij idd, dus geel was op zijn plaats ja.quote:Op zondag 9 maart 2008 12:33 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Geel was inderdaad voldoende geweest. Er stond nog (minimaal) 1 verdediger in het doel.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |