Goed filmpje, Keane wat een held was dat tochquote:Op zondag 13 januari 2008 00:48 schreef Un-X-PecteD het volgende:
En weer gelijk met Arsenal
http://www.youtube.com/watch?v=8Tf6mrA0-tA Wat een pitbull
Vooral dat moment op 0:56
Om 2:02 iedereen wild gaan met Jaapie vooraan![]()
hij is echt een held, ging altijd voorop in de strijd. Toch opvallend dat hij zoveel rode kaarten pakte als aanvoerderquote:Op zondag 13 januari 2008 00:48 schreef Un-X-PecteD het volgende:
En weer gelijk met Arsenal
http://www.youtube.com/watch?v=8Tf6mrA0-tA Wat een pitbull
Vooral dat moment op 0:56
Om 2:02 iedereen wild gaan met Jaapie vooraan![]()
Ah, hetzelfde kan je toepassen op Keane.quote:Op zondag 13 januari 2008 14:54 schreef maniack28 het volgende:
Shearer is een kutventje, atlijd geweest, altijd gebleven.. arrogante kwal.
Keane is geen arrogante kwal... Keane is temperamentvol, een doorzetter, een vechter... Keane doet niks op slinkse wijze, Keane is recht voor zijn raap, Shearer niet...quote:Op zondag 13 januari 2008 15:07 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
Ah, hetzelfde kan je toepassen op Keane.
Keane was absoluut recht voor zijn raap en zeker tov Shearer maar ik vond hem altijd behoorlijk arrogant over het veld heen lopen om over zijn hoge irritatie-gehalte maar te zwijgen.quote:Op zondag 13 januari 2008 15:14 schreef maniack28 het volgende:
[..]
Keane is geen arrogante kwal... Keane is temperamentvol, een doorzetter, een vechter... Keane doet niks op slinkse wijze, Keane is recht voor zijn raap, Shearer niet...
Ik heb hem nooit als arrogant gezien.. wel irriterend, maar dat kan je ook zien als een kwaliteitquote:Op zondag 13 januari 2008 18:08 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
Keane was absoluut recht voor zijn raap en zeker tov Shearer maar ik vond hem altijd behoorlijk arrogant over het veld heen lopen om over zijn hoge irritatie-gehalte maar te zwijgen.
Tis wel weer een type speler die iedere club in zijn selectie wil hebben.
En Vieiraquote:Op zondag 13 januari 2008 15:07 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
Ah, hetzelfde kan je toepassen op Keane.
Ik ben dan geen fan, maar ik had ook meer van hem verwacht. Carrick ben ik ook niet helemaal ondersteboven van. De enige middenvelder van Man.U. waar ik echt onder de indruk van ben is Anderson. Die jongen kan voetballen zeg, al is het nu en dan een kwal.quote:Op zondag 13 januari 2008 14:56 schreef Dos37 het volgende:
Wie van de fans hier vinden Hargreaves nog meer de teleurstelling van het seizoen zover? Ik heb echt 10x liever Carrick.
Gisteren ook weer heerlijk zeg.quote:Op zaterdag 26 januari 2008 13:19 schreef zjroentje het volgende:
Hargreaves valt idd wat tegen, al is hij wel een tijd geblesseerd geweest.
Carrick ben ik tevreden over, ontzettend nuttige voetballer.
Het is wel handig als je beide hebt. Hargreaves voor de zwaardere duels, Carrick voor de wat minder sterke ploegen. Hargreaves valt wel tegen tot nu toe, zeker omdat ie zoveel geld kostte.quote:Op zondag 24 februari 2008 22:02 schreef Grimm het volgende:
Ik heb Carrick altijd geweldig gevonden maar zo'n vuurvreter als hargreaves is ook altijd geweldig. Alleen hij heeft nog geen vuurgevonden
Ik heb Carrick hoger zitten.quote:Op zondag 24 februari 2008 22:05 schreef DemonCleaner het volgende:
[..]
Het is wel handig als je beide hebt. Hargreaves voor de zwaardere duels, Carrick voor de wat minder sterke ploegen. Hargreaves valt wel tegen tot nu toe, zeker omdat ie zoveel geld kostte.
Dat van de zwaardere duels klopt idd wel, tegen Liverpool uit was ie wel goed. Maar ik zie liever Carrick daar zit wat meer voetbal in.quote:Op zondag 24 februari 2008 22:05 schreef DemonCleaner het volgende:
[..]
Het is wel handig als je beide hebt. Hargreaves voor de zwaardere duels, Carrick voor de wat minder sterke ploegen. Hargreaves valt wel tegen tot nu toe, zeker omdat ie zoveel geld kostte.
Ik zie Benzema toch graag komenquote:Op maandag 25 februari 2008 04:08 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Carrick is al voetballend beter, nu nog persoonlijkheid kweken.
Ik ben echt benieuwd hoe MU de selectie nog kan verbeteren want dat zal echt niet meevallen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |