abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_48397971
quote:
Op maandag 16 april 2007 21:46 schreef Miss_S het volgende:
daarom en voel me nog steeds gezond dus
Ik vind, gebaseerd op je posts, dat jij over het algemeen weinig (calorieën) eet. Op zich niks mis mee, maar zoals Alcarin ook al zegt, ik geloof niet dat je alle voedingsstoffen genoeg binnenkrijgt. Misschien is het een idee om je voeding daar ook eens op te analyseren in plaats van de calorieën?

Ik heb laatst eens gekeken naar mijn vetconsumptie, en ik kwam tot de conclusie dat ik te weinig goede vetten binnen kreeg. Op sommige dagen at ik zó mager. Nu eet ik gewoon kaas op mijn brood en 's avonds een stukje vlees, vis op kip bij het avondeten. En ik val af.
pi_48398050
ik krijg waarschijnlijk te weinig vetten binnen inderdaad
maar ik heb gewoon niet de zin en tijd om zo met mijn eten bezig te zijn

zolang ik gewoon genoeg fruit en groente eet en goed sport vind ik het best
pi_48398163
quote:
Op maandag 16 april 2007 22:25 schreef Miss_S het volgende:

Fruit en groente is ook niet alles. Ik dacht trouwens dat jij best wel met eten bezig was, maar je hebt geen zin om naar de voedingswaarde te kijken dus. En júist omdat je goed sport. Ik wil je niet aanvallen, maar ik zou er toch eens over nadenken als ik jou was.
pi_48398244
quote:
Op maandag 16 april 2007 22:28 schreef Plukie86 het volgende:

[..]

Fruit en groente is ook niet alles. Ik dacht trouwens dat jij best wel met eten bezig was, maar je hebt geen zin om naar de voedingswaarde te kijken dus. En júist omdat je goed sport. Ik wil je niet aanvallen, maar ik zou er toch eens over nadenken als ik jou was.
ik eet gevarieerd alleen afentoe te weinig dus volgens mij gaat het goed hoor
pi_48399687

Zit ik zo een beetje goed?

Ik weet dat ik meer caloriën in moet nemen, over de dag... alleen kan ik er zo niets bijverzinnen. (Avondeten moet nog )

Iemand?

Ik wil rond de 1700/1800 eindigen...
  dinsdag 17 april 2007 @ 07:42:55 #206
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_48405973
quote:
Op maandag 16 april 2007 22:25 schreef Miss_S het volgende:

nou dat is niet waar, want je doet wel aan calorieën tellen .

Maar deze discussie hebben we al gevoerd, dames, en ik heb liever geen herhaling .
Niet meer actief op Fok!
pi_48405999
ik tel geen calorieen tenminste niet elke dag
ik weet gewoon naar 4 jaar wel ongeveer hoeveel cal overal in zit
  dinsdag 17 april 2007 @ 07:48:10 #208
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_48406012
Ok, dat verklaart het .
Niet meer actief op Fok!
pi_48406028
en van vetter, suikers, vezels etc weet ik dat niet
behalve dan bij de vruchtensap die mijn moeder vorige week kocht dat was 20 gram suiker per glas
pi_48406326
quote:
Op maandag 16 april 2007 23:02 schreef bubbub het volgende:
[afbeelding]

Ik weet dat ik meer caloriën in moet nemen, over de dag... alleen kan ik er zo niets bijverzinnen. (Avondeten moet nog )

Iemand?

Eet jij geen avondeten? Dat mis is nog. Verder ziet het er op zich wel goed uit, maar er zijn nog wel wat kleine dingetjes die beter kunnen, zoals de kruidkoek. Maar dat is net hoe streng je voor jezelf bent.
En sport?
pi_48406372
Jeej! De weegeschaal zegt hier 64,8, eindelijk onder de 65! Ik bedenk me net dat ik nu al ruim over de helft ben, dus voordat het echt zomer is zou het haalbaar zijn om 62 te kunnen wegen.
Ik voel me al een stuk beter, de hamlapjes zijn van de zijkanten af en mijn buik is een stuk platter. Ook flubberen mijn bovenarmen niet meer zo. Ook mn kont is mooier van vorm door het sporten. Er zit overal nog wel vet, maar wel minder. En mijn kleding zit ook een stuk beter.

Mijn dag kan niet meer stuk!
pi_48406420
quote:
Op dinsdag 17 april 2007 08:26 schreef Plukie86 het volgende:
Jeej! De weegeschaal zegt hier 64,8, eindelijk onder de 65! Ik bedenk me net dat ik nu al ruim over de helft ben, dus voordat het echt zomer is zou het haalbaar zijn om 62 te kunnen wegen.
Ik voel me al een stuk beter, de hamlapjes zijn van de zijkanten af en mijn buik is een stuk platter. Ook flubberen mijn bovenarmen niet meer zo. Ook mn kont is mooier van vorm door het sporten. Er zit overal nog wel vet, maar wel minder. En mijn kleding zit ook een stuk beter.

Mijn dag kan niet meer stuk!
dat is nou goed nieuws

ik ga zometeen trouwens eindeijik mijn roeitrainer kopen
pi_48406505
quote:
Op dinsdag 17 april 2007 08:29 schreef Miss_S het volgende:
ik ga zometeen trouwens eindeijik mijn roeitrainer kopen
Stoer, wat voor één ga je kopen? En hoevaak wil je hem dan gebruiken?
pi_48406865
quote:
Op dinsdag 17 april 2007 08:34 schreef Plukie86 het volgende:

[..]

Stoer, wat voor één ga je kopen? En hoevaak wil je hem dan gebruiken?
de kettler coach, alleen las ik nu ergens dat er 2 versies van zijn dus moet ik daar ff naar vragen maar de eerste versie vond ik al goed genoeg
en ik ga hem gewoon bij mijn dagelijkse workout gebruiken

ik heb ook een crosstrainer, loopband, hometrainer en stepper van kettler en die gebruik ik eigenlijk bijna dagelijks
  dinsdag 17 april 2007 @ 08:52:07 #215
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_48406891
Dat je daar ruimte voor hebt, zeg . Complete sportschool daar bij jou in huis.
Niet meer actief op Fok!
pi_48406896
wow, dan zou ik niet meer door m'n kamer kunnen lopen
Not all those who wander are lost. - J.R.R. Tolkien
As far as we can discern, the sole purpose of human existance is to kindle a light of meaning in the darkness of mere being. - C.G. Jung
  dinsdag 17 april 2007 @ 08:52:51 #217
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_48406908
quote:
Op dinsdag 17 april 2007 08:52 schreef Tangarine het volgende:
wow, dan zou ik niet meer door m'n kamer kunnen lopen

my thoughts exactly .
Niet meer actief op Fok!
pi_48406951
we hebben gewoon de garage gebruikt
omdat we er toch niet het nut van zagen om de auto erin te zetten
soms staat er ook een tafeltennistafel bij maar die gaat in de zomer naar buiten
  dinsdag 17 april 2007 @ 08:55:53 #219
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_48406975
Wie zijn 'we'? .
Niet meer actief op Fok!
pi_48406985
mijn ouders want toen had ik nog geen auto
  dinsdag 17 april 2007 @ 08:59:05 #221
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_48407044
o ok

@ Maarten (uit het dieettopic), nav een dr Phil afslankplan:
quote:
Op dinsdag 17 april 2007 08:46 schreef Tangarine het volgende:
zal wel iets zijn als 'bidden voor en na het eten zodat god je zal helpen het voedsel beter te verteren' en dat soort moralistische Dr Phil onzin *begeeft zich waarschijnlijk op glad ijs*
Wat bedoel je hiermee? .
Niet meer actief op Fok!
pi_48407072
Is dat niet heel saai, in de garage trainen? Ik heb zo'n ministepper, maar die gebruik ik alleen als er iets leuks op tv is zodat ik wat heb om naar te kijken, anders hou ik het nog geen 10 minuten vol. Soms zoek ik iets leuks op uitzending gemist.nl om naar te kijken.
Hoe doe jij dat?
  dinsdag 17 april 2007 @ 09:14:47 #223
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_48407410
Ja lijkt mij ook erg saai ja, al die apparaten lijken me sowieso erg saai. Ik roep wel altijd dat ik zelf een minsportschooltje wil later, maar ik weet nu al dat daar toch niks van terecht komt. Alleen een loopband is misschien nog wel eens leuk, maar dan alleen als het koud en vies weer is buiten .
Niet meer actief op Fok!
pi_48407458
quote:
Op dinsdag 17 april 2007 08:59 schreef Viking84 het volgende:
o ok

@ Maarten (uit het dieettopic), nav een dr Phil afslankplan:
[..]

Wat bedoel je hiermee? .
Bedoel je met het op glas ijs begeven? Dat er vast mensen zijn die hem adoreren en hem geweldig vinden...

Maar ik heb ondertussen genoeg van hem gezien (het is wel leuke entertainment tijdens het studeren ) om te weten dat een groot deel van wat hij vertelt of ontzettend logisch is, of totale onzin, of puur moralistisch op een eng Amerikaans-christelijke manier Iig zul je ongetwijfeld god moeten vragen je te helpen bij het afvallen enzo
As far as we can discern, the sole purpose of human existance is to kindle a light of meaning in the darkness of mere being. - C.G. Jung
  dinsdag 17 april 2007 @ 09:19:17 #225
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_48407520
Dr. Phil heeft nog nooit voor wat dan ook het advies gegeven dat je maar vooral hard moet bidden.
The love you take is equal to the love you make.
pi_48407635
Ik vind Dr. Phil eigenlijk best wel goed, hij zegt meestal precies wat de mensen in zijn programma moeten horen. En dat is niet altijd het meest logische. Ik vind 'm wel tof
Ik heb hem inderdaad ook nooit over bidden gehoord hoor...
In the end, all you can hope for is for the love you’ve felt to equal the pain you’ve gone through.
  dinsdag 17 april 2007 @ 09:26:56 #227
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_48407728
Nou, Maarten heeft dus duidelijk nog nooit naar dr. Phil gekeken . Sinds zijn bemoeienis met de verdwijning van Natalee Holloway moet ik hem niet meer (wat zat die man af te geven op Nederland, zeg ) en hij doet me denken aan iemand die ik niet mag , maar ik heb hem nog nooit het advies zien geven dat je voor iets moet bidden, zoals Lienekien al zegt. En hij zegt idd ook vaak goede dingen. Soms vind ik hem wat ongenuanceerd, maar over het algemeen...

En als we het dan over talkshows hebben... ik vind Tyra Banks pas een verschrikkelijke host. Ze staat niet onbevangen tegenover haar gasten. Maar daar open ik maar een apart topic voor .
Niet meer actief op Fok!
pi_48407806
Van de frontpage:
Voor alle vrouwen die bij het passen van een spijkerbroek verrukt roepen "Gelukkig, nog steeds maatje 36!" is er nu slecht nieuws. Uit onderzoek van de Britse krant 'The Sunday Times' is gebleken dat de meeste spijkerbroeken groter zijn dan de maat aangeeft. De fabrikanten hebben de maten de afgelopen jaren aangepast aan de letterlijk groter wordende klantenkring.

De dames zijn maar wat blij dat ze nog steeds in maatje 38 passen, terwijl de broek in feite al groter is dan een maatje veertig. Vooral de merken Gap, Zara, H&M en French Connection maken de wereld voor de vrouw wat rooskleuriger. Deze praktijk van onjuiste maten is overgewaaid uit de Verenigde Staten. Daar wordt dit al veel langer gedaan.

Dit vermoeden had ik al eerder.. jullie ook? Op m'n zwaarst kocht ik namelijk een spijkerbroek maat 30 van hetzelfde merk waar ik me 3 jaar en 8 kilo eerder met moeite in een 31 wist te wurmen...
Nu zijn ze beiden te groot
Maar er is ook slecht nieuws.... ik dacht, ik probeer gewoon of ik nu wel discipline heb, en ik heb gisteravond een pak koekjes gekocht...
en die is nu dus op.
Dat doe ik dus echt niet meer!!
Het mooi kotsende meisje.
pi_48407844
Nee ok, misschien overdrijf ik iets, maar alles wat hij doet is volgens de amerikaans christelijke moraal, waar ik nogal wat vraagtekens bij heb... heb je die aflevering dan gezien waar hij iemand uitnodigt van een of andere online video's, en dan zegt 'ik vind dit te erg, ik wil niet met je praten', dat was echt te triest voor woorden

Maar goed, er is vast ergens een Dr. Phil topic Ik moet nu aan de studie anyway

owja, en Tyra Banks is nog erger
pi_48409027
quote:
Op dinsdag 17 april 2007 09:00 schreef Plukie86 het volgende:
Is dat niet heel saai, in de garage trainen? Ik heb zo'n ministepper, maar die gebruik ik alleen als er iets leuks op tv is zodat ik wat heb om naar te kijken, anders hou ik het nog geen 10 minuten vol. Soms zoek ik iets leuks op uitzending gemist.nl om naar te kijken.
Hoe doe jij dat?
gewoon muziekje op en gaan
maar ik vind sporten ook leuk dus is het misschien makkelijker voor mij
en de discipline weer he
en een ministepper is sowieso een heel ander verhaal

vrijdag word de roeitrainer gebracht
en ik heb mijn oude skates weer gevonden

[ Bericht 4% gewijzigd door Miss_S op 17-04-2007 10:24:24 ]
pi_48409667
quote:
Op dinsdag 17 april 2007 10:14 schreef Miss_S het volgende:
en een ministepper is sowieso een heel ander verhaal
Ja, ik vind een ministepper maar saai. Zou ik ook niet lang volhouden...
In the end, all you can hope for is for the love you’ve felt to equal the pain you’ve gone through.
pi_48409787
quote:
Op dinsdag 17 april 2007 10:35 schreef Alcarin het volgende:

[..]

Ja, ik vind een ministepper maar saai. Zou ik ook niet lang volhouden...
ik zou er nog geen eens aan beginnen
het is gewoon zo'n nutteloze workout
pi_48410071
http://www.vandewaartinternational.com/Eetmeter.rar

Als je wil weten of je genoeg vitamines en mineralen binnen krijgt is dit best een goed programmaatje.
Er zijn hier natuurlijk wel wat sceptici van het voedingscentrum aanwezig, maar dit programma geeft een neutraal overzicht over je hoeveelheid voedingsstoffen en geeft ook neutrale aanbevelingen voor verbetering.
Het enige nadeel is dat het slechts per dag bekeken kan worden, en niet over een langere periode.
Zelf vind ik het wel handig, zo kwam ik er achter dat ik toch wel vaak laag in m'n ijzerinname zit, zo kan ik er wat aan doen.
Het mooi kotsende meisje.
pi_48410082
quote:
Op dinsdag 17 april 2007 10:38 schreef Miss_S het volgende:
ik zou er nog geen eens aan beginnen
het is gewoon zo'n nutteloze workout
Workout is een groot woord
Ik ga nog liever lopen
pi_48410310
lopen is ook veel beter
pi_48410380
quote:
[afbeelding]

Iemand?

Je berekening klopt niet 190+60= 250 en niet 150 (als ik je schema goed begrepen heb)
  dinsdag 17 april 2007 @ 11:00:24 #237
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_48410513
Als je een week lang 4 keer 40 minuten loopt (zoals ik gedaan heb, atm is het even wat minder ) en vervolgens op de stepper gaat staan, merk je pas wat een nutteloos k*tding zo'n stepper is. Je kunt net zo goed niks doen .
Niet meer actief op Fok!
pi_48410527
quote:
[afbeelding]

Iemand?

Gooi er meer fruit bij
pi_48410623
quote:
Op dinsdag 17 april 2007 11:00 schreef Viking84 het volgende:
Als je een week lang 4 keer 40 minuten loopt (zoals ik gedaan heb, atm is het even wat minder ) en vervolgens op de stepper gaat staan, merk je pas wat een nutteloos k*tding zo'n stepper is. Je kunt net zo goed niks doen .
precies

trouwens de stepper die ik heb is wel heel anders dan zo'n mini stepper
die ik heb gaat ook echt meer om krachtraining en geen cardio
pi_48411408
Ik vind sporten ook enorm leuk, maar gewoon in een garage is gewoon saai. Ik heb bij mijn ouders een racefiets, en als ik daar op fietste deed ik zo 40km. Als ik diezelfde racefiets op de tacx zette, kwam ik in de garage nooit verder dan een halfuurtje.

En ik weet best dan een stepper niet een ideale workout is, maar ik gebruik hem wel regelmatig. Op sommige dagen kom ik niet aan sporten toe, en dan is het toch lekker om 45 minuten of een uurtje op dat ding te staan. OK, die calorieteller geloof ik ook niet, maar als het nutteloze workout is, hoe verklaren jullie dan dat ik er toch moet op wordt? Beter dan niks toch?
  dinsdag 17 april 2007 @ 11:37:54 #241
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_48411776
Als ik zou fietsen op een hometrainer zou ik sneller geneigd zijn af te haken. Als je echt buiten fietst, kun je niet zo snel stoppen, want je moet ook nog terug . Bovendien heb ik een bepaald aantal km (minimaal 30) in m'n hoofd zitten wat ik beslist wil halen .
Niet meer actief op Fok!
  dinsdag 17 april 2007 @ 11:38:55 #242
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_48411809
Oh ja, ananas .

Ik dacht even dat 'ie niet helemaal rijp was, want ik kreeg hem een beetje moeilijk door de helft ("uhoh, daar gaat m'n reputatie als ananaswhisperer!" ), maar hij is erg lekker .
Niet meer actief op Fok!
  dinsdag 17 april 2007 @ 13:27:45 #243
147048 Zeeltje
Nog teveel kilo's
pi_48415671
3 kg
The girl that lost her mind
pi_48417192
Plukie86, dat is goed nieuws zeg, dat je eindelijk onder de 65 kg zit

En Zeeltje gaat ook al zo lekketr met 3 kg eraf

Ik eet met dit warme weer ook veel te weinig hoor, gisteren 2 sneen brood met smeerkaas gegeten, 2 raketjes en Risotto, maar kwam niet alleen door het warme weer, maar ook omdat ik zowat de hele dag in de trein en op school zat.

Ben nog wel steeds onder de 55 kg nu, 54.8 gaf hij aan

Sporten in de garage lijkt mij ook niks, of er moet daar ook een tv staan En het enige apparaat dat ik zal gebruiken is de crosstrainer, rest vind ik niet leuk genoeg om thuis te doen, vind ik zat om in de sportschool te doen. Maar bleh, door jullie gepraat heb ik wel vet zin gekregen om te sporten, maar moet nog tot juni wachten Loop nu wel zonder krukken, maar dat kan ik ook nog maar kleine stukjes, anders krijg ik weer last van mn hamstring. Over 2 weken mag ik rustig aan gaan beginnen met fietsen, maar dat zal ook in het begin nog niet echt ver worden ofzo.
pi_48417927
quote:
Op dinsdag 17 april 2007 10:56 schreef voodoolady het volgende:

[..]

Je berekening klopt niet 190+60= 250 en niet 150 (als ik je schema goed begrepen heb)
Daar kwam ik achteraf ook achter

Maar op de kruidkoek na + wat meer fruit zou ie opzich goed moeten zijn?

Avondeten moet er natuurlijk nog bij op, maar dat verschilt per dag natuurlijk
pi_48420673
Ik sta hier weliswaar niet in het lijstje, maar ik lees enthousiast mee, en ik moet toch even iets kwijt.. Ik stond net bij een apotheek voor de grap op een grote, officiele doktersweegschaal.. Geeft die me toch even zés kilo minder aan dan mijn weegschaal thuis!
Nu heb ik thuis ook wel een heel gammele, goedkope prutweegschaal, maar zes kilo is - zeker wanneer je rond de zestig weegt - toch ineens wel aardig wat! Ik overweeg een chocoladetaart te bakken ter viering! Maar dat is vast geen goed idee. Haal ik straks mijn eigen weegschaal weer in..

O, en wie op een lollige manier wil sporten.. Hooping/hoepelen! Ik raad de aanschaf van een grote-mensen-hoepel ten zeerste aan. Zweten en spierpijn op de juiste plekken gegarandeerd, en je raakt er ook nog eens mooi van in balans. Een hoepel kost maar een fractie van wat allerlei apparaten kosten, en dit is wél hartstikke leuk om te doen in de garage! Zeker met een muziekje erbij!
pi_48429936
quote:
Op dinsdag 17 april 2007 11:26 schreef Plukie86 het volgende:
Ik vind sporten ook enorm leuk, maar gewoon in een garage is gewoon saai. Ik heb bij mijn ouders een racefiets, en als ik daar op fietste deed ik zo 40km. Als ik diezelfde racefiets op de tacx zette, kwam ik in de garage nooit verder dan een halfuurtje.

En ik weet best dan een stepper niet een ideale workout is, maar ik gebruik hem wel regelmatig. Op sommige dagen kom ik niet aan sporten toe, en dan is het toch lekker om 45 minuten of een uurtje op dat ding te staan. OK, die calorieteller geloof ik ook niet, maar als het nutteloze workout is, hoe verklaren jullie dan dat ik er toch moet op wordt? Beter dan niks toch?
wat voor sport doe je normaal dan?

ik vind sportscholen irritant omdat er zoveel mensen zitten omdat het gezellig is en willen kletsen
ik wil gewoon sporten en als je het goed doet kan je niet kletsen

trouwens de kinderen op mijn stage waren erg aardig
ik vroeg een 4jarig meisje hoe oud ze dacht dat ik was.....................38
pi_48430746
quote:
Op dinsdag 17 april 2007 14:04 schreef Sylvana het volgende:

Sporten in de garage lijkt mij ook niks, of er moet daar ook een tv staan En het enige apparaat dat ik zal gebruiken is de crosstrainer, rest vind ik niet leuk genoeg om thuis te doen, vind ik zat om in de sportschool te doen. Maar bleh, door jullie gepraat heb ik wel vet zin gekregen om te sporten, maar moet nog tot juni wachten Loop nu wel zonder krukken, maar dat kan ik ook nog maar kleine stukjes, anders krijg ik weer last van mn hamstring. Over 2 weken mag ik rustig aan gaan beginnen met fietsen, maar dat zal ook in het begin nog niet echt ver worden ofzo.
moet er wel bij zeggen dat onze garage er meer uit ziet als een speel/woonkamer hoor
we hebben het wel eerst geschilderd en schilderijtjes enzo opgehangen
pi_48433755
hey allemaal, ff tijdje niet gepost qua gewicht is er geen verandering, merk wel dat mn spieren flink aan het groeien zijn. Ik kan sowieso ook de gewichten elke week iets zwaarder maken. Cardio is het wat minder.. hier en daar een RPM lesje, maar daar houd het ook mee op. Vanavond wel weer hard gelopen dus dat was weer ff lekker

Weet iemand hier iets over shakes? Proteïne shakes enzo.. heb hier en daar wat dingetjes erover gehoord en mijn pa heeft die poeders in de kast staan. Alleen ik weet zeker dat ik van hem krijg te horen: Probeer het gewoon joh, kan geen kwaad...
Alleen ik win liever eerst wat informatie in.. in Lifestyle ook al gezocht naar een fitness/bodybuild topic maar misschien overheen gekeken? Wie weet iets?
pi_48433858
waarvoor zou je die shakes dan willen nemen?
  dinsdag 17 april 2007 @ 20:34:13 #251
69655 mordradead
Wat is een leesje?
pi_48434032
quote:
Op dinsdag 17 april 2007 20:28 schreef Thrilled het volgende:
hey allemaal, ff tijdje niet gepost qua gewicht is er geen verandering, merk wel dat mn spieren flink aan het groeien zijn. Ik kan sowieso ook de gewichten elke week iets zwaarder maken. Cardio is het wat minder.. hier en daar een RPM lesje, maar daar houd het ook mee op. Vanavond wel weer hard gelopen dus dat was weer ff lekker

Weet iemand hier iets over shakes? Proteïne shakes enzo.. heb hier en daar wat dingetjes erover gehoord en mijn pa heeft die poeders in de kast staan. Alleen ik weet zeker dat ik van hem krijg te horen: Probeer het gewoon joh, kan geen kwaad...
Alleen ik win liever eerst wat informatie in.. in Lifestyle ook al gezocht naar een fitness/bodybuild topic maar misschien overheen gekeken? Wie weet iets?
Een vriend van me neemt dagelijks eiwitshakes, hij traint ook 5x in de week. Daarnaast eet hij zo'n 6x per dag dus zeer regelmatig en enkel gezond en veel eiwitten om de spieren te laten groeien.
Bernie en ik zijn tof.
pi_48434417
spieren kweken
pi_48434808
quote:
Op dinsdag 17 april 2007 15:21 schreef minilotje het volgende:
Ik sta hier weliswaar niet in het lijstje, maar ik lees enthousiast mee, en ik moet toch even iets kwijt.. Ik stond net bij een apotheek voor de grap op een grote, officiele doktersweegschaal.. Geeft die me toch even zés kilo minder aan dan mijn weegschaal thuis!
Nu heb ik thuis ook wel een heel gammele, goedkope prutweegschaal, maar zes kilo is - zeker wanneer je rond de zestig weegt - toch ineens wel aardig wat! Ik overweeg een chocoladetaart te bakken ter viering! Maar dat is vast geen goed idee. Haal ik straks mijn eigen weegschaal weer in..
Wow, dat scheelt wel heel veel! Nu vraag ik me meteen af of mijn hema-10 euro-weegschaal wel goed is. Maar hoe dan ook, al geeft ie 5 kilo te veel of te weinig aan, het verschil tussen datum 1 en datum 2 zal wel kloppen
quote:
O, en wie op een lollige manier wil sporten.. Hooping/hoepelen! Ik raad de aanschaf van een grote-mensen-hoepel ten zeerste aan. Zweten en spierpijn op de juiste plekken gegarandeerd, en je raakt er ook nog eens mooi van in balans. Een hoepel kost maar een fractie van wat allerlei apparaten kosten, en dit is wél hartstikke leuk om te doen in de garage! Zeker met een muziekje erbij!
Ik had al eerder over hooping gelezen ja, het lijkt me erg leuk En toch hou ik het voorlopig op zwemmen, ik vind het echt iets voor mij om met dat hooping allerlei dingen inclusief mezelf te vernielen
pi_48441928
quote:
Op dinsdag 17 april 2007 19:04 schreef Miss_S het volgende:

[..]

ik vroeg een 4jarig meisje hoe oud ze dacht dat ik was.....................38
Dat word ik overmorgen

Ach een zoontje van een kennis dacht laatst dat ik 25 was, dus daar houd ik me dan maar aan vast....

Vandaag had ik de hele dag m'n moeder op bezoek. Op de Albert Cuijp allemaal leuke dingetjes gekocht (ik een heeeeel lief jurkje) en daarna hebben we bij een Japans restaurant gegeten. Dat was de eerste keer voor mijn moeder (evenals het eten met stokjes ) Het was echt heeerlijk én licht verteerbaar, maar wel veel want ik wilde mijn moeder zoveel mogelijk gerechtjes laten proeven. Zij kan echt eten als een bootwerker zeg en ze is helemaal niet dik, ik schat zo'n 65 kilo en ze is 1m73 (wáárom moet ik nu weer kleiner zijn dan mijn moeder...) Voor een vrouw van 57 vind ik dat helemaal niet gek. Ik heb ook wel een beetje teveel gegeten, maar ik denk dat het wel meevalt, want er zat ook echt heel veel groenten en soep en zo bij.
pi_48447585
quote:
Op dinsdag 17 april 2007 23:24 schreef conleche het volgende:

[..]

blablabla Japans restaurant blablabla
Klinkt allemaal erg lekker! Jammer dat het vaak vrij duur is... (of ik ken gewoon geen goedkope hier in het noorden )

Vandaag wordt een dagje stressen... Ik heb 4 uur college, 2 uur werkgroepoverleg, en ik moet studeren voor m'n tentamen wat morgen is... Owja, en eigenlijk zou ik ook nog naar de bieb moeten om te helpen bij de kids, maar dat sla ik maar een weekje over Na morgenmiddag neem ik lang weekend
  woensdag 18 april 2007 @ 08:41:27 #256
12913 GreatWhiteSilence
Bite me! (Not you, Annicka!)
pi_48447745
Hmm, ik vind dat hoelahoepen(zo noem(de) ik het altijd) wel een idee, alleen jammer dat het mij nog nooit gelukt is...

En gisteren ben ik braaf aan de thee gebleven bij een lotus-oefening(doen alsof je gewond bent) alleen kreeg je er een bonbon bij, die ik niet kon weerstaan... En ik heb twee kopjes thee genomen...
Man, unlike the animals, has never learned that the sole purpose of life is to enjoy it. (Samuel Butler)
pi_48448322
Lang leven de etentjes, 69,6
Het enige moment waar ik nog niet de discipline heb om niet al te vet te eten.
Ondanks het meer sporten lukt het me maar niet om op m'n pre-kerst gewicht van 68,5 te komen.
Maar ff een balansweek inplannen ofzo.
pi_48448520
Ik zit onder de 79
Geen idee hoeveel, driekwart mm ongeveer denk ik
pi_48448771
kennelijk hebben de afgelopen balansdagen wel gewerkt
woog vanmorgen 74
ben nu bijna een kwart van mijn gewicht afgevallen

[ Bericht 32% gewijzigd door Miss_S op 18-04-2007 09:34:38 ]
  woensdag 18 april 2007 @ 10:06:55 #260
12913 GreatWhiteSilence
pi_48450250
Ik heb hopelijk binnenkort frambozen uit eigen tuin. Nou ja, balkon dan...

Het zal nog niet veel zijn, want ik heb ze net neergezet, maar de zomerframboos doet flink zijn best...
Man, unlike the animals, has never learned that the sole purpose of life is to enjoy it. (Samuel Butler)
  woensdag 18 april 2007 @ 10:09:04 #261
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_48450322
moeilijke studie-opdrachten . Daar krijg je maar honger van . Zometeen even een banaan eten. Ik was trouwens ook weer iets lichter vanochtend, maar ik heb de magische 76,9 nog niet weer bereikt . Maar ik verwacht dat dat niet lang meer zal duren. Als het zo doorgaat als nu, is dat nog voor het weekend .
Niet meer actief op Fok!
pi_48450350
quote:
Op woensdag 18 april 2007 10:06 schreef GreatWhiteSilence het volgende:
Ik heb hopelijk binnenkort frambozen uit eigen tuin. Nou ja, balkon dan...

Het zal nog niet veel zijn, want ik heb ze net neergezet, maar de zomerframboos doet flink zijn best...
uit eigen tuin/balkon zijn altijd de lekkerste
pi_48450376
quote:
Op woensdag 18 april 2007 10:09 schreef Viking84 het volgende:
moeilijke studie-opdrachten . Daar krijg je maar honger van . Zometeen even een banaan eten. Ik was trouwens ook weer iets lichter vanochtend, maar ik heb de magische 76,9 nog niet weer bereikt . Maar ik verwacht dat dat niet lang meer zal duren. Als het zo doorgaat als nu, is dat nog voor het weekend .
gaat lekker dus
je bent toch meer afgevallen dan dat in deze lijst staat?
  woensdag 18 april 2007 @ 10:11:22 #264
12913 GreatWhiteSilence
pi_48450397
quote:
Op woensdag 18 april 2007 10:09 schreef Miss_S het volgende:

[..]

uit eigen tuin/balkon zijn altijd de lekkerste
En het goedkoopst...
  woensdag 18 april 2007 @ 10:11:40 #265
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_48450408
Ik wil later ook een groente- en fruittuintje . Je betaalt je blauw aan rode bessen van de supermarkt (waarom zijn die krengen eigenlijk zo duur?), maar wij hadden ze vroeger gewoon in de achtertuin groeien. Dat is toch veel gemakkelijker? .
Niet meer actief op Fok!
  woensdag 18 april 2007 @ 10:14:17 #266
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_48450501
quote:
Op woensdag 18 april 2007 10:10 schreef Miss_S het volgende:

[..]

gaat lekker dus
je bent toch meer afgevallen dan dat in deze lijst staat?
nee hoor. Ik was afgelopen weekend al 76,9, maar dat was maar voor even en ik kwam weer wat aan (het ging toen ineens ook wel heel snel). Nu zit ik dus weer op 77,1, dus de 76,9 is in beeld.
Maar ik maak me er gek genoeg niet zo druk meer om. Ik baal wel als ik niks afval, maar als ik iets afval heb ik ook zoiets van: ja leuk, maar verder niet. Het is leuker om in 1 nacht een halve kilo af te vallen, vind ik dan . En jij bent ineens ook lekker veel kwijt zeg, zie ik net. Weeg jij je eigenlijk elke ochtend?
Niet meer actief op Fok!
pi_48450508
quote:
Op woensdag 18 april 2007 10:11 schreef GreatWhiteSilence het volgende:

[..]

En het goedkoopst...
dat ook ja
  woensdag 18 april 2007 @ 10:15:04 #268
69655 mordradead
Wat is een leesje?
pi_48450530
Wij hebben die rode bessen hier ook in de tuin maar niemand eet ze dus ze gaan allemaal naar m'n opa en oma
Ik ben trouwens 900 gram aangekomen tov m'n laatste update nou ja, dat gaat er maar weer mooi af
Bernie en ik zijn tof.
pi_48450534
quote:
Op woensdag 18 april 2007 10:14 schreef Viking84 het volgende:

[..]

nee hoor. Ik was afgelopen weekend al 76,9, maar dat was maar voor even en ik kwam weer wat aan (het ging toen ineens ook wel heel snel). Nu zit ik dus weer op 77,1, dus de 76,9 is in beeld.
Maar ik maak me er gek genoeg niet zo druk meer om. Ik baal wel als ik niks afval, maar als ik iets afval heb ik ook zoiets van: ja leuk, maar verder niet. Het is leuker om in 1 nacht een halve kilo af te vallen, vind ik dan .
nee zo bedoelde ik het niet
ik bedoelde je begin gewicht in dit lijstje
je hebt toch ooit meer gewogen?
pi_48450598
quote:
Op dinsdag 17 april 2007 20:28 schreef Thrilled het volgende:

Ik was hem ook ff kwijt, maar zit in sport [Centraal] Bodybuilding topic deel 61
  woensdag 18 april 2007 @ 10:23:50 #271
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_48450816
quote:
Op woensdag 18 april 2007 10:15 schreef Miss_S het volgende:

[..]

nee zo bedoelde ik het niet
ik bedoelde je begin gewicht in dit lijstje
je hebt toch ooit meer gewogen?
Oh zo. Ja, ik begon met ongeveer 86 kg (bij de diëtiste woog ik 87,5, maar dat was midden op de dag, met kleren, zonder schoenen, andere weegschaal, dus ik trek er dan 1,5 kg van af ).
Op één of andere manier was mijn startgewicht uit het lijstje verdwenen toen ik een tijdje niet ge-update had, dus heb ik maar het startgewicht ingevuld dat ik had toen ik weer met het lijstje begon. Eigenlijk ben ik nu dus ongeveer 9 kg afgevallen .
Niet meer actief op Fok!
pi_48450887
quote:
Op woensdag 18 april 2007 10:23 schreef Viking84 het volgende:

[..]

Oh zo. Ja, ik begon met ongeveer 86 kg (bij de diëtiste woog ik 87,5, maar dat was midden op de dag, met kleren, zonder schoenen, andere weegschaal, dus ik trek er dan 1,5 kg van af ).
Op één of andere manier was mijn startgewicht uit het lijstje verdwenen toen ik een tijdje niet ge-update had, dus heb ik maar het startgewicht ingevuld dat ik had toen ik weer met het lijstje begon. Eigenlijk ben ik nu dus ongeveer 9 kg afgevallen .
had ik het toch goed onthouden
en in hoeveel tijd ben nu dan bijna 9kg afgevallen?
  woensdag 18 april 2007 @ 10:36:07 #273
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_48451323
quote:
Op woensdag 18 april 2007 10:25 schreef Miss_S het volgende:

[..]

had ik het toch goed onthouden
en in hoeveel tijd ben nu dan bijna 9kg afgevallen?
ehm, dat is lastig te zeggen. Ik ben vorig jaar rond deze tijd begonnen bij de diëtist. Daar ben ik tot november 2 kilo afgevallen (niet zo'n succes dus ). Dus toen was ik 85,5 (84 dus eigenlijk ). Maar ik tel zelf altijd vanaf eind januari. Toen woog ik 84,4 volgens mijn eigen weegschaal en nu dus 77,1 = 7,3 kg in bijna 3 maanden tijd (en nog een maand stilgestaan dus, toen ik 82,5 woog, dus eigenlijk zelfs in 2 maanden tijd).
Niet meer actief op Fok!
pi_48451388
quote:
Op woensdag 18 april 2007 10:36 schreef Viking84 het volgende:

[..]

ehm, dat is lastig te zeggen. Ik ben vorig jaar rond deze tijd begonnen bij de diëtist. Daar ben ik tot november 2 kilo afgevallen (niet zo'n succes dus ). Dus toen was ik 85,5 (84 dus eigenlijk ). Maar ik tel zelf altijd vanaf eind januari. Toen woog ik 84,4 volgens mijn eigen weegschaal en nu dus 77,1 = 7,3 kg in bijna 3 maanden tijd (en nog een maand stilgestaan dus, toen ik 82,5 woog, dus eigenlijk zelfs in 2 maanden tijd).
maar je bent nu dus ongeveer een jaar bezig
hoe kwam dat het met de dietist niet werkte?
  woensdag 18 april 2007 @ 10:44:49 #275
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_48451671
quote:
Op woensdag 18 april 2007 10:37 schreef Miss_S het volgende:

[..]

maar je bent nu dus ongeveer een jaar bezig
hoe kwam dat het met de dietist niet werkte?
ja, een jaar bezig, maar ik was niet zo serieus of misschien wel té serieus in het begin. Ik kreeg te horen wat ik allemaal wel en niet mocht eten en ik zag door de bomen even het bos niet meer. Ik ben niet echt een keukenprinses en ik wist gewoon niet wat ik moest klaarmaken. Dus het ging een tijdje redelijk goed, maar na de zomer ben ik langzaamaan weer slechter gaan eten. Niet zo erg als voorheen (chips en ijs als avondeten), maar wel vaak patat en pizza.
De week voordat ik naar de diëtist ging, at ik heel braaf wat zij voorschreef, maar goed, het hielp toch niet. De dag na mijn verjaardag besloot ik dat ik nu echt wilde afvallen en zo geschiedde het. Ik heb de diëtiste gemaild dat ik niet meer zou komen, omdat ik het zelf wilde doen en dat ook zelf meende te kunnen. En dat was ze met me eens. Want ik wist best wel wat wel en niet mocht, maar ik leefde er niet naar. En dat laatste moet je toch echt zelf doen.
Dus ik beschouw mijn periode bij de diëtiste als een soort van valse start en ben pas eind januari écht begonnen .
Niet meer actief op Fok!
pi_48451732
quote:
Op woensdag 18 april 2007 10:44 schreef Viking84 het volgende:

[..]

ja, een jaar bezig, maar ik was niet zo serieus of misschien wel té serieus in het begin. Ik kreeg te horen wat ik allemaal wel en niet mocht eten en ik zag door de bomen even het bos niet meer. Ik ben niet echt een keukenprinses en ik wist gewoon niet wat ik moest klaarmaken. Dus het ging een tijdje redelijk goed, maar na de zomer ben ik langzaamaan weer slechter gaan eten. Niet zo erg als voorheen (chips en ijs als avondeten), maar wel vaak patat en pizza.
De week voordat ik naar de diëtist ging, at ik heel braaf wat zij voorschreef, maar goed, het hielp toch niet. De dag na mijn verjaardag besloot ik dat ik nu echt wilde afvallen en zo geschiedde het. Ik heb de diëtiste gemaild dat ik niet meer zou komen, omdat ik het zelf wilde doen en dat ook zelf meende te kunnen. En dat was ze met me eens. Want ik wist best wel wat wel en niet mocht, maar ik leefde er niet naar. En dat laatste moet je toch echt zelf doen.
Dus ik beschouw mijn periode bij de diëtiste als een soort van valse start en ben pas eind januari écht begonnen .
en toch hoor je dat vaak
als ze naar de dietist moeten eten ze ff goed maar daarna en daarvoor weer niet
pi_48452066
De dietiste heeft mij best wel een beetje in de goede richting geholpen, maar je moet er absoluut geen wonderen van verwachten. Bij mij waren het echt hele kleine tips ter verbetering van mijn eetpatroon, want dat was in principe al prima. Zij raadde dan bijvoorbeeld een merk aan met minder calorieen. Verder wees ze me op dingen die ik zelf ook wel wist, maar waar ik niet zo veel mee deed (zoals dat je bijvoorbeeld de trap moet nemen ipv de lift). Ook meette zij m'n buikomtrek en vetpercentage, maar dat kan ik ook op de sportschool doen. Ik vond het allemaal niet zo boeiend en na vier afspraken had ik het ook wel weer gezien.
pi_48452461
maar tegenwoordig heb je ook op tv genoeg programma's waar je tips van mee kan pikken
pi_48452645
quote:
Op woensdag 18 april 2007 11:03 schreef Miss_S het volgende:
maar tegenwoordig heb je ook op tv genoeg programma's waar je tips van mee kan pikken
Ja is ook zo. Alleen zijn die natuurlijk een stuk minder gericht op jouw eigen situatie. Ik drink zelf bijvoorbeeld geen water en om toch water binnen te krijgen, had ik bedacht dat ik siroop ging drinken en ik had dus een fles Lessini Light gekocht. De dietiste zei toen dat daar nog behoorlijk wat calorieen in zaten en raadde een of ander B merk aan waar echt bijna niks in zit. Dat vond ik dan nog wel een aardige tip, maar was niet bepaald rocket science.
  woensdag 18 april 2007 @ 11:13:34 #280
12913 GreatWhiteSilence
pi_48452892
'Tuurlijk is het geen rocket science, alleen komen toch een heleboel mensen niet op het idee om te kijken naar de voedingswaarde van de verschillende producten. Maar zeker als je kijkt naar het aantal mensen met overgewicht in Nederland (zo'n 40%, dacht ik), is even kijken hoeveel kcal er in verschillende producten zit echt geen overbodige luxe...
  woensdag 18 april 2007 @ 11:13:55 #281
147048 Zeeltje
Nog teveel kilo's
pi_48452906
Een vriendin van mij doet al 2 dagen sonja bakker, en is al 1,1 kg afgevallen.. neem aan dat dat vocht is toch?
  woensdag 18 april 2007 @ 11:17:59 #282
12913 GreatWhiteSilence
pi_48453085
Meestal is dat idd alleen maar vocht. En dan is het vocht weg en gaat als het goed is het 'echte' afvallen beginnen.
pi_48453179
quote:
Op woensdag 18 april 2007 11:13 schreef GreatWhiteSilence het volgende:
'Tuurlijk is het geen rocket science, alleen komen toch een heleboel mensen niet op het idee om te kijken naar de voedingswaarde van de verschillende producten. Maar zeker als je kijkt naar het aantal mensen met overgewicht in Nederland (zo'n 40%, dacht ik), is even kijken hoeveel kcal er in verschillende producten zit echt geen overbodige luxe...
nee
afvallen is echt niet moeilijk als je flink overgewicht hebt maar je moet wel op zulke dingen letten
  woensdag 18 april 2007 @ 11:21:49 #284
147048 Zeeltje
Nog teveel kilo's
pi_48453268
ja maar na 2 dagen al?
bedoel ik drink veel water enz.. zij weinig.. ik let op, zij doet sonja... aaaaaarg niet eerlijk
pi_48453351
quote:
Op woensdag 18 april 2007 11:13 schreef GreatWhiteSilence het volgende:
Precies dus voor die mensen is een dietiste misschien wel een goed idee. Ik kijk over het algemeen wel naar het etiket, maar ik wist niet dat er nog andere merken verkrijgbaar waren (in mijn supermarkt zijn die er namelijk ook niet) dus voor mij bleef het een beetje steken bij deze ene tip
pi_48453420
quote:
Op woensdag 18 april 2007 11:21 schreef Zeeltje het volgende:
ja maar na 2 dagen al?
bedoel ik drink veel water enz.. zij weinig.. ik let op, zij doet sonja... aaaaaarg niet eerlijk
denk je dan echt dat dat 1,1 kilo vet in 2 dagen is?
  woensdag 18 april 2007 @ 11:27:47 #287
147048 Zeeltje
Nog teveel kilo's
pi_48453511
Nee ik weet dat het eerst vocht is.. maar op een gegeven moment verandert dat.
en ik blijf maar steken

ben in een afvaldip vandaag
pi_48453545
quote:
Op woensdag 18 april 2007 11:27 schreef Zeeltje het volgende:
en ik blijf maar steken

gewoon door blijven gaan het gaat altijd een tijdje langzamer

wat eet je op het moment? en hoeveel beweeg je
  woensdag 18 april 2007 @ 11:30:14 #289
12913 GreatWhiteSilence
pi_48453629
quote:
Op woensdag 18 april 2007 11:27 schreef Zeeltje het volgende:
en ik blijf maar steken

Kleine troost, zij heeft dat morgen...
  woensdag 18 april 2007 @ 11:30:31 #290
147048 Zeeltje
Nog teveel kilo's
pi_48453642
ik doe 2 keer per week in sportschool sporten,
ik doe 2 keer per week een jogprogramma volgen
en ik daarnaast werk ik in een restaurant dat bom vol zit elk weekend en ik loop dus veel heen en weer enz..
pi_48453678
quote:
Op woensdag 18 april 2007 11:30 schreef Zeeltje het volgende:
ik doe 2 keer per week in sportschool sporten,
ik doe 2 keer per week een jogprogramma volgen
en ik daarnaast werk ik in een restaurant dat bom vol zit elk weekend en ik loop dus veel heen en weer enz..
dus beweging krijg je genoeg
misschien moet je je eten weer een keer aanpassen
  woensdag 18 april 2007 @ 11:36:53 #292
147048 Zeeltje
Nog teveel kilo's
pi_48453932
ik eet als ontbijt: 2 boterham met meestal smeerkaas 48+, jus d'orange, thee
ik eet als tussendoortje: appel, af en toe een sultana
ik eet als lunch: 2 boterham meestal met kalkoenfilet
dan eet ik als tussendoortje: appel
en avond eten is gezond omdat mijn moeder daar heel goed oplet.

we hebben het al een keer over gehad. Misschien kweek ik nu meer spieren enz.. maar dit is al 5 weken zo.. maar ja ben toch 3 kilo afgevallen sinds ik hier ben maar het is wel erg langzaam
pi_48453998
ik denk dat je toch inderdaad gewoon zo door moet gaan en dat je dan zal zien dat je opeens weer een keer een kilo kwijt bent
  woensdag 18 april 2007 @ 11:39:31 #294
147048 Zeeltje
Nog teveel kilo's
pi_48454056
probleem met afvallen is geduld!
en wat ik niet heb is geduld
pi_48454228
quote:
Op woensdag 18 april 2007 11:36 schreef Zeeltje het volgende:
ik eet als ontbijt: 2 boterham met meestal smeerkaas 48+, jus d'orange, thee
ik eet als tussendoortje: appel, af en toe een sultana
ik eet als lunch: 2 boterham meestal met kalkoenfilet
dan eet ik als tussendoortje: appel
en avond eten is gezond omdat mijn moeder daar heel goed oplet.

we hebben het al een keer over gehad. Misschien kweek ik nu meer spieren enz.. maar dit is al 5 weken zo.. maar ja ben toch 3 kilo afgevallen sinds ik hier ben maar het is wel erg langzaam
3 kilo in vijf weken? Dat is toch niet langzaam. Of eerst drie kilo en toen vijf weken niks? Dat is wel irritant, maar ook afhankelijk van je gewicht. Als je echt nog overgewicht hebt is het wel raar.
pi_48454566
Ik las trouwens dat je helemaal geen 2-3 literwater per dag hoeft te drinken, je lichaam heeft maar 1,5 liter per dag nodig en niet meer? Dus dat het nutteloos zou zijn om zoveel te drinken?
Dit biedt hoop voor probleemdrinkers (suggestief woord) zoals ik.
  woensdag 18 april 2007 @ 11:50:54 #297
12913 GreatWhiteSilence
pi_48454579
Ik heb het ook, dat als ik begin er verder niet zoveel vanaf gaat. Maar je ziet het toch echt wel aan mijn lichaam.

Misschien is een meetlint in jouw geval handig, Zeeltje. Even meten of je lichaam centimeters inlevert.
pi_48454580
Zeeltje, ziet er goed uit dat eetpatroon hoor, en zo te lezen krijg je ook wel genoeg beweging, dus ik zou ook niet weten wat je moet doen om weer af te vallen, waarschijnlijk sta je nu gewoon even stil en val je na een tijdje weer vanzelf af Heb het zelf ook gehad, het is erg frustrerend, maar daar moet je gewoon even doorheen

Ik ga zo lekker groentensoep eten, heb 2 grote rode paprika's ( 1 voor vandaag en 1 voor morgen) en vanavond ga ik fuslilli eten. Eet op het moment erg weinig naast de gewone maaltijden, maar dat komt omdat mn geld weer bijna op is. Van het weekend lekker het hele weekend naar vriendlief toe, en na het weekend nog maar 1 dagje tot de stufi weer komt
  woensdag 18 april 2007 @ 11:59:10 #299
147048 Zeeltje
Nog teveel kilo's
pi_48454937
3 kilo in 5 weken

@ greatwhitesilince: dat probeer ik maar weet niet hoe. Wel waar maar niet hoe. moet ik de meetlint zo strak mogelijk om me heen doen, of anders?

@ sylvana: ik hoop dat ik niet te lang even stil sta.. pff demotiveert wel sneller..

@ plukie86: ik las ooit dat inderdaad na 1,5 liter heeft het geen zin omdat dan je afvalstoffen of wat dan ook water zuiver genoeg zijn meegenomen
  woensdag 18 april 2007 @ 12:21:26 #300
12913 GreatWhiteSilence
pi_48455877
Ik leg het lint altijd netjes om mijn lichaam, zodat er geen open gaatjes blijven, maar ook weer niet zo dat ik mijn buik inhoud/moet inhouden. In ieder geval moet je het wel iedere keer op dezelfde manier meten. Dus áls je de buik inhoud, dan moet je dat ook iedere keer doen...
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')