Ja, maarja als het niet anders kanquote:Op vrijdag 13 april 2007 15:54 schreef Diovarus het volgende:
Trein is kut
* Diovarus is oud NB gebruikerquote:Op vrijdag 13 april 2007 15:56 schreef marcb1974 het volgende:
Zitten we nou echt op ruim 1 1/2 topic per dag ineens weer
Moet jij de auto afstaan.quote:
Mja zou kunnenquote:
NBquote:Op vrijdag 13 april 2007 15:58 schreef Diovarus het volgende:
[..]
* Diovarus is oud NB gebruiker
Maar ik ga der vandoor.
prettig weekend allemaal
Nachtbaggeraarsquote:
Bak zequote:Op vrijdag 13 april 2007 16:07 schreef Pheno het volgende:
Ik ga op huis aan
Ja, ik was ook wel gek om hier nog veel langer te blijvenquote:Op vrijdag 13 april 2007 16:07 schreef Pheno het volgende:
Ik ga op huis aan
sex?quote:Op vrijdag 13 april 2007 16:28 schreef Burdie het volgende:
In een hemdje en rokje in het zonnetje op het balkon je kater verwerken met laptop aan en een goede cd op. Wat wil een mens nog meer?!
Have funquote:Op vrijdag 13 april 2007 16:42 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]is het wer zo ver?
rennen naar werk
Een concert van Jan Smit?quote:Op vrijdag 13 april 2007 16:46 schreef Burdie het volgende:
Volgens mij organiseren ze in de straat achter mijn huis een soort karaoke-achtig iets... ik hoor in elk geval te harde muziek en mensen die vals zingen..
Een biertje erbij.quote:Op vrijdag 13 april 2007 16:28 schreef Burdie het volgende:
In een hemdje en rokje in het zonnetje op het balkon je kater verwerken met laptop aan en een goede cd op. Wat wil een mens nog meer?!
Da's nooit verkeerd.quote:Op vrijdag 13 april 2007 16:51 schreef Burdie het volgende:
Oja, goeie. En een leuke jongen erbij zou ook niet heel verkeerd zijn..
leeftijd?quote:Op vrijdag 13 april 2007 16:51 schreef Burdie het volgende:
[..]
Oja, goeie. En een leuke jongen erbij zou ook niet heel verkeerd zijn..
Je bedoelt van mij? Ik ben iets ouder dan jij en woon dicht bij je in de buurtquote:Op vrijdag 13 april 2007 17:00 schreef qu63 het volgende:
[..]
leeftijd?
ohja, woonplaats is ook wel makkelijk
hoeveel is iets?quote:Op vrijdag 13 april 2007 17:08 schreef Burdie het volgende:
[..]
Je bedoelt van mij? Ik ben iets ouder dan jij en woon dicht bij je in de buurt.
in jaren uitgedrukt?quote:
Kuukske was ook al aan het kijkenquote:
dat red ik nietquote:Op vrijdag 13 april 2007 17:26 schreef Burdie het volgende:
Oké, over een uurtje op CS?
quote:Op vrijdag 13 april 2007 17:26 schreef Burdie het volgende:
Oké, over een uurtje op CS?
ophoeren Flesquote:
Heh bah, betrapt.quote:
Of wil je ook daten?quote:
Rustig maar hoor jankerdquote:
Nah, ik hou het wel bij JDude.quote:Op vrijdag 13 april 2007 17:50 schreef qu63 het volgende:
Of wil je ook daten?
JDude ziet het toch niet
Zeg als jij nou gewoon even het hele kippenhok bij elkaar nueckt, dan help ik Mori even met verhuizen, goed?quote:Op vrijdag 13 april 2007 17:50 schreef qu63 het volgende:
[..]
Of wil je ook daten?
JDude ziet het toch niet
wat is dan het verschil met de rest van de weekquote:Op vrijdag 13 april 2007 17:50 schreef Dr_Flash het volgende:
en jeweettt: vrijdagmiddag + bier + schoenen uit = Einde Dienst
is coolquote:Op vrijdag 13 april 2007 17:51 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Zeg als jij nou gewoon even het hele kippenhok bij elkaar nueckt, dan help ik Mori even met verhuizen, goed?
Wie weet ben ik op een door de weekse avond nog voor een date te strikkenquote:Op vrijdag 13 april 2007 17:51 schreef qu63 het volgende:
[..]
wat is dan het verschil met de rest van de week
Sorry, je bent te jongquote:
Geboortedatum: 19-07-1985quote:
Ik doelde ook eigenlijk meer op "quote:
quote:
Hoiquote:
Flesje!quote:
Een huis met een (grote) tuin is okayquote:Op vrijdag 13 april 2007 18:01 schreef Kuukske het volgende:
Minimaal 25 hoor.
Maare, terrastijdFijne avond.
Niet meer nemen dan (die extran dusquote:Op vrijdag 13 april 2007 18:02 schreef es70 het volgende:
[..]
Hoi.
Groene Extran (citrus, geen alg) is niet lekker
.
Nee, ik heb nu het flesje dus ik kan er gewoon ordinaire limo indoen nuquote:Op vrijdag 13 april 2007 18:04 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Niet meer nemen dan (die extran dus)
Daar weet "Het Flesje" anders niks van hoorquote:
Probeer eens, voor de geinquote:dus ik kan er gewoon ordinaire limo indoen nu.
quote:Op vrijdag 13 april 2007 18:19 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Daar weet "Het Flesje" anders niks van hoor
[..]
Probeer eens, voor de gein
Goed ben ik hč, je hebt het niet eens in de gatenquote:Op vrijdag 13 april 2007 18:19 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Daar weet "Het Flesje" anders niks van hoor
[..]
Probeer eens, voor de gein
Omdat je zo boos keek dacht ik dat je moest spugen van ranjaquote:
Het hebben van een tuin is nou eenmaal niet voor iedereen een vanzelfsprekendheidquote:Op vrijdag 13 april 2007 18:32 schreef Bengeltje het volgende:
Dat jullie niet lekker in de tuin hebben gezeten, męn wat een weertje.
ik zat op mijn balkonnetje met m'n laptopquote:Op vrijdag 13 april 2007 18:32 schreef Bengeltje het volgende:
Ohquote:Op vrijdag 13 april 2007 18:30 schreef es70 het volgende:
[..]
Omdat je zo boos keek dacht ik dat je moest spugen van ranja.
Mijn zonne-uitslag begint net een beetje minder te wordenquote:Op vrijdag 13 april 2007 18:32 schreef Bengeltje het volgende:
terrasje. balkonnetje ....beetje fantsie lieverd,quote:Op vrijdag 13 april 2007 18:37 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Het hebben van een tuin is nou eenmaal niet voor iedereen een vanzelfsprekendheid
Zequote:Op vrijdag 13 april 2007 18:40 schreef Bengeltje het volgende:
terrasje. balkonnetje ....beetje fantsie lieverd,![]()
Nou, wat ergquote:Op vrijdag 13 april 2007 18:42 schreef Burdie het volgende:
Ik vrees dat ik vanavond toch maar de stad in ga.
Ik heb de hele dag op een muf kantoor gezetenquote:Op vrijdag 13 april 2007 18:32 schreef Bengeltje het volgende:
quote:Op vrijdag 13 april 2007 18:40 schreef es70 het volgende:
[..]
Mijn zonne-uitslag begint net een beetje minder te worden.
klinkt als niet gezellig maar ik moet wat.quote:Op vrijdag 13 april 2007 18:42 schreef Burdie het volgende:
Ik vrees dat ik vanavond toch maar de stad in ga.
Is de zon al weg?quote:Op vrijdag 13 april 2007 18:44 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
Ik heb de hele dag op een muf kantoor gezeten
Klinkt meer alsquote:Op vrijdag 13 april 2007 18:45 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
klinkt als niet gezellig maar ik moet wat.
heb ik gedaanquote:Op vrijdag 13 april 2007 18:32 schreef Bengeltje het volgende:
Nee hoorquote:Op vrijdag 13 april 2007 18:43 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nou, wat ergKereltjes van 17 scoren?
die 25 red ik welquote:Op vrijdag 13 april 2007 18:01 schreef Kuukske het volgende:
Minimaal 25 hoor.
Maare, terrastijdFijne avond.
De Acu?quote:Op vrijdag 13 april 2007 18:48 schreef Burdie het volgende:
[..]
Nee hoor. Gewoon gezellig wat chillen in de Acu. Ik ga niet echt uit om te scoren en 17 is wel een beetje érg jong he
.
Nouja, het was meer bedoeld als: met een halve kater van gisteren besluit ik toch maar om vanavond vrolijk verder te gaan, terwijl ik eigenlijk verstandig zou moeten zijn door thuis te blijven, maar uitgaan is eigenlijk iets leukerquote:Op vrijdag 13 april 2007 18:45 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
klinkt als niet gezellig maar ik moet wat.
21 is beter, toch?quote:Op vrijdag 13 april 2007 18:48 schreef Burdie het volgende:
[..]
Nee hoor. Gewoon gezellig wat chillen in de Acu. Ik ga niet echt uit om te scoren en 17 is wel een beetje érg jong he
.
Nou fles doe je best.quote:Op vrijdag 13 april 2007 18:46 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Klinkt meer als
VRAAG MIJ UIT!!!! Nu kan het nog
Lekker kleurtje gekregen of ook zonne uitslag.quote:
duizelig rijdenquote:Op vrijdag 13 april 2007 18:53 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Lekker kleurtje gekregen of ook zonne uitslag.
Oja ik moet nog even weg, duizelig rijden, mja....
Tot later.![]()
groetjes aan Kuukskequote:
Dat telt niet als uitgaan. Uitgaan is midden in de nacht feesten en dansen en disco's en shitquote:Op vrijdag 13 april 2007 18:55 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
Een keertje een biertje doen op 't terras kan echt geen kwaad hoor
Ach, af en toe flink uit mijn dak gaan vind ik heerlijk. Een terrasje pikken en tot uurtje of 12/half 1 op een terras zitten is ook uitgaan lijkt me. Je hoeft niet te dansen en springen in een discotheek om een gezellige avond te hebben.quote:Op vrijdag 13 april 2007 19:03 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Dat telt niet als uitgaan. Uitgaan is midden in de nacht feesten en dansen en disco's en shit
*ril*
En dan weer naar huisquote:
je vergeet drugsquote:Op vrijdag 13 april 2007 19:03 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Dat telt niet als uitgaan. Uitgaan is midden in de nacht feesten en dansen en disco's en shit
*ril*
quote:Op vrijdag 13 april 2007 19:36 schreef Pheno het volgende:
vergeet drugs
Ik gebruik niet, dus ik kan het ook niet vergetenquote:
En wat was daarvoor nodig?quote:Op vrijdag 13 april 2007 19:44 schreef marcb1974 het volgende:
Het is eindelijk bewezen. De kip is een directe afstammeling van de T-rex
Dan heb ik net T-rex opquote:Op vrijdag 13 april 2007 19:44 schreef marcb1974 het volgende:
Het is eindelijk bewezen. De kip is een directe afstammeling van de T-rex
Ik denk er gewoon niet aanquote:Op vrijdag 13 april 2007 19:44 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ik gebruik niet, dus ik kan het ook niet vergeten
Ik ben geen uitgaander, ik doe niet aan achterlijk dansen, roken als een ketter, klemzuipen en weet ik nog wat meer.quote:
Ik mag mijn drugs niet vergeten hoorquote:
En TOCH tegen een vrouw aan geblunderd?quote:
Minor detailquote:
Het is nog erger: via fokquote:Op vrijdag 13 april 2007 19:48 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
En TOCH tegen een vrouw aan geblunderd?
er is hoop
* Diovarus heeft Dr_Flash beledigd ?quote:
Of je krijgt morgen een oproep voor een operatiequote:Op vrijdag 13 april 2007 19:57 schreef Diovarus het volgende:
[..]
* Diovarus heeft Dr_Flash beledigd ?
Nee ben zeer te vreden met de lul die ik benquote:Op vrijdag 13 april 2007 19:59 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Of je krijgt morgen een oproep voor een operatie
Treinen zijn tofquote:Op vrijdag 13 april 2007 19:57 schreef Diovarus het volgende:
[..]
* Diovarus heeft Dr_Flash beledigd ?
ik ben nog tevredenquote:
Toch blijf ik bij mijn standpunt.quote:
Hmm nee, ik dacht eigenlijk ergens anders aanquote:
quote:
Jij hebt het flesje zonder dat hij het zelf weet, dus qu heeft het mis, simpel, klaarquote:Op vrijdag 13 april 2007 20:25 schreef es70 het volgende:
[..]
Sinds wanneer is Fles een stoephoer
. En waarom ben ik weer de laatste die dat soort dingen te weten komt
.
Ah, okayquote:Op vrijdag 13 april 2007 20:29 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Jij hebt het flesje zonder dat hij het zelf weet, dus qu heeft het mis, simpel, klaar
Ik had even de indruk dat Burdie wel date-baar was, maar toen begon ze over drugs en toen kedeng kedeng, reden we over een wissel, ging ik rechtdoor, en zij van 't padjequote:Op vrijdag 13 april 2007 20:24 schreef Dr_Flash het volgende:
Hmm nee, ik dacht eigenlijk ergens anders aan
quote:
Mwoa, het is wel weer ff best zoquote:Op vrijdag 13 april 2007 20:47 schreef es70 het volgende:
[..]Ik zou er nog wel iets positiefs over kunnen zeggen, maar ik denk dat dan de praatjes in de wereld komen
.
Neh, da's niet zo lekker eigenlijk... En ik had alleen het flesje nodigquote:Op vrijdag 13 april 2007 20:48 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Mwoa, het is wel weer ff best zo
Extrannetje m'vroi?
Wil je naar de winkel of wil je gewoon dat Pat z'n tangen meeneemt naar huis en hier je bril goedvouwtquote:Op vrijdag 13 april 2007 20:54 schreef Dr_Flash het volgende:
Hee maar ff sereneus, ik wil best een keertje naar Amsterdam komen voor een ECHTE opticien hoorWanneer?
Best wel iddquote:
Naar de winkel lijkt me prima hoorquote:Op vrijdag 13 april 2007 21:03 schreef es70 het volgende:
[..]
Wil je naar de winkel of wil je gewoon dat Pat z'n tangen meeneemt naar huis en hier je bril goedvouwt.
Daar krijgt 'ie geen problemen mee hoor... Ga je een keer op zaterdag, kwartiertje voor sluitingstijd en daarna mee hierheen, zorg ik dat er een warme prak op tafel komtquote:Op vrijdag 13 april 2007 21:04 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Naar de winkel lijkt me prima hoormoet geen problemen krijgen met het mee naar huis nemen van bedrijfseigendommen en shit
Als er niemand komt, ga je dan mee naar Hilversum?quote:
oh, ik ga sowieso wel even de stad in hoorquote:Op vrijdag 13 april 2007 21:25 schreef qu63 het volgende:
[..]
Als er niemand komt, ga je dan mee naar Hilversum?
niet naar Hilversum dusquote:Op vrijdag 13 april 2007 21:52 schreef Burdie het volgende:
[..]
oh, ik ga sowieso wel even de stad in hoor.
Snuif wat, spuit wat, slik wat, iedereen is je vriendquote:Op vrijdag 13 april 2007 21:59 schreef Burdie het volgende:
Ik ken helemaal niemand in Hilversum.
quote:Op vrijdag 13 april 2007 22:13 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Snuif wat, spuit wat, slik wat, iedereen is je vriend
mijquote:Op vrijdag 13 april 2007 21:59 schreef Burdie het volgende:
Ik ken helemaal niemand in Hilversum.
pics filmpje url?quote:Op vrijdag 13 april 2007 22:46 schreef marcb1974 het volgende:
Ik wil dat ook,
gewoon een simpele auto op een raket binden en dan kijken of je er weer veilig mee kan landen
Ik zou het niet wetenquote:Op zaterdag 14 april 2007 00:07 schreef D.Rose het volgende:
Speedy aan het werk?
neuh, bijhouden doe ik niet, wil ik ook niet ook.quote:Op zaterdag 14 april 2007 03:26 schreef SpeedyGJ het volgende:
Whaha daar komen we gauw genoeg achter
Geen idee, boeit nou ook nietquote:Op zaterdag 14 april 2007 03:26 schreef indahnesia.com het volgende:
hoeveel heb je er nu al?
Om 4 uur geef ik een standquote:Op zaterdag 14 april 2007 03:31 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
nou, is toch redelijk belangrijk
Nah vooruit: Na deze nog 8 postenquote:
Idd valt nog wel mee, maar vergis niet dat het heel snel kan gaanquote:Op zaterdag 14 april 2007 07:15 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
dat is niet echt veel, maar mijn recorddag begon pas rond zeven uur geloof ik.
Maakt ook niet uit hoorquote:Op zaterdag 14 april 2007 08:15 schreef indahnesia.com het volgende:
maar goed, ik moet ook af en toe wat dingen doen hier, dus ik kan je niet altijd helpen aan veel posts
Mah zoiets jaquote:Op zaterdag 14 april 2007 08:16 schreef indahnesia.com het volgende:
wat voor no hotlink hadden die dan? Tubgirl?
Erg ranzig, gelukkig hadden ze me weer geunbannedquote:
Moggequote:
Kloon?quote:Op zaterdag 14 april 2007 08:36 schreef indahnesia.com het volgende:
nou ja, mijn kloon is nog niet gebanned
Okequote:Op zaterdag 14 april 2007 08:45 schreef indahnesia.com het volgende:
ja.. ik zal eens kijken of ik hem nog kan vinden.
Was dat niet die ene keer dat we stom toevallig allebei tegen een ban aanliepen, en ook nog min of meer om hetzelfde?quote:Op zaterdag 14 april 2007 08:48 schreef indahnesia.com het volgende:
die had ik gemaakt om even tot ziens te zeggen bij een afkoelban geloof ik.
quote:Op zaterdag 14 april 2007 08:48 schreef indahnesia.com het volgende:
die had ik gemaakt om even tot ziens te zeggen bij een afkoelban geloof ik.
Goedemorgenquote:
quote:Op zaterdag 14 april 2007 08:52 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Was dat niet die ene keer dat we stom toevallig allebei tegen een ban aanliepen, en ook nog min of meer om hetzelfde?
dat zou zomaar kunnen.. maar ik weet dus niet meer waarom precies die ban was zeg maarquote:Op zaterdag 14 april 2007 08:52 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Was dat niet die ene keer dat we stom toevallig allebei tegen een ban aanliepen, en ook nog min of meer om hetzelfde?
Koooooffffffieeeeeetijjjjjjdddddddd een beetje gezelschap, lalalalaquote:
We hadden allebei tegen een teringnewbie die dood moest gezegd dat het een teringnewbie was en dat hij dood moestquote:Op zaterdag 14 april 2007 09:01 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
dat zou zomaar kunnen.. maar ik weet dus niet meer waarom precies die ban was zeg maar
owh, DAT herinner ik me nog wel ja... ik deed toen een mooie GA DOOD Multipostquote:Op zaterdag 14 april 2007 09:07 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
We hadden allebei tegen een teringnewbie die dood moest gezegd dat het een teringnewbie was en dat hij dood moest
Maar wel tegen verschillende teringnewbies
quote:Op zaterdag 14 april 2007 09:07 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
We hadden allebei tegen een teringnewbie die dood moest gezegd dat het een teringnewbie was en dat hij dood moest
Maar wel tegen verschillende teringnewbies
Dan had ik ook wel een ban gehadquote:
ja, ik sta ook nog altijd achter mijn woorden van toenquote:Op zaterdag 14 april 2007 09:22 schreef Dr_Flash het volgende:
Volkomen ontrecht trouwens want het was ECHT een teringnewbie
en hij moest ECHT dood
Dat moet je denken, of desnoods hardop roepen, maar niet posten hč, vinden ze niet lievquote:
quote:Op zaterdag 14 april 2007 09:34 schreef JDude het volgende:
Welke newbie hebben jullie doodgemaakt?
Mooi getal. Ik ben net over de helftquote:Op zaterdag 14 april 2007 09:24 schreef Dr_Flash het volgende:
Oh dat was nummertje 104.000
Mooi moment om even koffie te zetten en te gaan douchen
tja, je mag zoveel niet, en de ban was 48 uur. dus ach..quote:Op zaterdag 14 april 2007 09:34 schreef es70 het volgende:
[..]
Dat moet je denken, of desnoods hardop roepen, maar niet posten hč, vinden ze niet liev.
* indahnesia.com wast handen in onschuldquote:Op zaterdag 14 april 2007 09:34 schreef JDude het volgende:
Newbies doodmaken?quote:Op zaterdag 14 april 2007 09:34 schreef JDude het volgende:
Geen idee meerquote:Op zaterdag 14 april 2007 09:34 schreef JDude het volgende:
Met een beetje een lekker figuur ontspringen ze de dans vaakquote:
Gaat het dan trouwens om newbies op Fok, of newbies in een topic?quote:Op zaterdag 14 april 2007 09:45 schreef indahnesia.com het volgende:
niet allemaal hoor, wees maar niet bang.
Goedemorgenquote:
Ah. Newbie... weren't we all once.quote:Op zaterdag 14 april 2007 09:55 schreef indahnesia.com het volgende:
volgens mij was het een kutnewbie op het forum, FP kom ik eigenlijk zelden.
Ja hierquote:Op zaterdag 14 april 2007 09:56 schreef D.Rose het volgende:
Waar is die postaantal-amateur?
We zijn het nog steedsquote:
Whaha i know d.rose maar ik ben jouw nietquote:Op zaterdag 14 april 2007 09:58 schreef D.Rose het volgende:
[..]
Je moet eens wat kortere posts maken
Alles gaat snel tegenwoordigquote:
Ja weet ikquote:
Je hoeft mij niet te zijn, maar ik heb alleen wat tips waar je iets aan hebtquote:Op zaterdag 14 april 2007 10:00 schreef SpeedyGJ het volgende:
[..]
Whaha i know d.rose maar ik ben jouw niet
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |