ah, ja, makkelijk al die informatie... welk programme gebruik je?quote:Op vrijdag 13 april 2007 15:46 schreef HosnerYeah het volgende:
[afbeelding]
Ik wil m dus ff opslaan, maar vreemd genoeg pakt-ie slechts de eerste 10 seconden.
Verschil tussen downloaden en vanaf het filesystem afspelen?quote:Op vrijdag 13 april 2007 15:50 schreef HosnerYeah het volgende:
En vreemd genoeg gaat het gifje nu traag, maar als je 'm extern opent, niet meerx
Ik heb em net even gedownload (eerst volledig laten laden) en toch stopt het opgeslagen bestand zomaar met spelen. Het bestand is wel 3 meg groot op de schijf, dus volledig binnen.quote:Op vrijdag 13 april 2007 16:26 schreef HuHu het volgende:
Het gaat erom dat een GIFje traag afspeelt als deze nog niet helemaal geladen is. En als een GIFje nog niet helemaal geladen is (voor 10 % bijv.) en je slaat hem dan op, dan krijg je ook maar 10%.
Dus lang genoeg wachten en dan pas opslaan. Laat een browservenster of tabblad voor de proef eens een kwartier open staan en probeer hem dan op te slaan. Dan moet hij wel ondertussen voor 100% geladen zijn.
Je hebt 'm doorquote:Op vrijdag 13 april 2007 16:32 schreef The_Terminator het volgende:
Ik heb em net even gedownload (eerst volledig laten laden) en toch stopt het opgeslagen bestand zomaar met spelen. Het bestand is wel 3 meg groot op de schijf, dus volledig binnen.
Edit: het probleem lijkt em in de Windows viewer te zitten, als ik em in IE open gaat het wel goed.
Misschien omdat nog niemand die bug gemeld heeft?quote:Op vrijdag 13 april 2007 17:34 schreef HosnerYeah het volgende:
[..]
Overigens, waarom kan Windows viewer hier niet mee omgaan, eigenlijk? Op de buglijst van Microsoft zie ik hierover niks staan.
Je bent scherp vandaagquote:Op vrijdag 13 april 2007 17:36 schreef The_Terminator het volgende:
Misschien omdat nog niemand die bug gemeld heeft?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |