Je weet niet of dat zo is. Dat is al moeilijk te bepalen als je het beestje zelf ziet, laat staan achter je beeldscherm.quote:Op maandag 17 september 2007 16:37 schreef Pietverdriet het volgende:
Nee, makkelijk is het beest maar te laten lijden omdat je de beslissing niet wilt nemen.
Hoe weet jij nou hoe het met die kat is gesteld, dat kan Lady Wrb toch echt wel zelf beoordelen...quote:Op maandag 17 september 2007 16:08 schreef Pietverdriet het volgende:
Ik zou hem in laten slapen.
quote:Op dinsdag 18 september 2007 10:26 schreef Cat22 het volgende:
En, ben je al geweest?
quote:Op dinsdag 18 september 2007 11:35 schreef lady-wrb het volgende:
ik ben trouwens ook weer begonnen om luca op het overlijden van doerak voor te bereiden.
hij weet natuurlijk al een hele tijd dat doerak ziek is en niet meer beter kan worden.
maar nu heb ik hem verteld dat doerak soms zo ziek is dat ze best naar wimpy (eerdere kat die al een paar jaar dood is) wil omdat die in de hemel is en dat ze daar weer beter zal zijn.
dat begrijpt hij.
maar ik heb hem gezegd dat hij daar ook best verdrietig over mag zijn omdat wij haar allemaal erg zullen missen.
tja, wat is kapen..... de kat uit de OP is helaas overledenquote:Op woensdag 19 september 2007 09:43 schreef Cat22 het volgende:
We hebben het topic wel gekaapt zeg.![]()
Fijn dat Doerak het nog zo goed doet.
Dat is alleen maar heel positief!quote:Op dinsdag 18 september 2007 21:53 schreef lady-wrb het volgende:
en ze eet en drinkt ook gewoon hoor. dus de topictitel is niet op doerak van toepassing.
quote:Op woensdag 19 september 2007 10:24 schreef Twinkly het volgende:
[..]
Dat is alleen maar heel positief!![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |