dan vinden ze dat je te hard aan het rijden benquote:Op vrijdag 13 april 2007 15:04 schreef Jill-RMC het volgende:
Ja die stofhoop had ik dus ook op mn auto...vandaar de wasactie
Nopes heb een Blauwe 106...en alsof ik ooit rustig op de van Alkemadelaan rijGrapjas.
Maar dat soort mensen zijn irritant...als je langzaam bent ga rechts rijden en als je dan toch naar links wil gaan, gebruik dan je spiegels en ga opzij voor snellere auto's. Snap niet waarom dat nou zo moeilijk is voor sommige mensen.
Ja wil ik ook. Maar het sucked echt moeilijk om wat betaalbaars en leefbaars op Scheveningen te vinden. Of iig in de nabije omgeving.quote:
quote:Op vrijdag 13 april 2007 17:03 schreef Jill-RMC het volgende:
Sensatie Sensatie en meteen een goed voorbeeld waarom oudjes beter gewoon meteen hun rijbewijs in kunnen leveren.
Zeesluisweg/korbootstraat - Fiat Panda komt van links en vergeet even een aankomende Audi voorrang te geven. Oud vrouwtje in de Panda had niets en kon via het dakraam uit de auto klimmen, vrouwtje in de Audi was behoorlijk overstuur, maar leek verder ook niets ernstigs te hebben.
[afbeelding]
en ik, maar ik ben al zo lang weggeweest, ik PM je wel ffquote:Op vrijdag 13 april 2007 20:31 schreef admiraal_anaal het volgende:
Ik mis oa:
SolidasRock
Jill-RMC
Reddiablo
ook_gek
Thetallguy
2Mini
buachaille
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |