Voor zover ik weet niet, het schijnt de bedoeling te zijn dat ook Ronnie snel verdwijnt.quote:Op zondag 14 oktober 2007 11:56 schreef PieterBas het volgende:
Dus Ronnie wordt straks de vervanger van Sara
quote:Op dinsdag 23 oktober 2007 15:02 schreef hydraulix het volgende:
Ik dacht dat het de laatste episode was van Sara
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Voor de zekerheid maar ff als spoiler gezet
Een Tic-tac zou verfrissend werken, maar een wekker is best nog taai.
quote:Op dinsdag 23 oktober 2007 16:13 schreef Foreverblue het volgende:
[..]Thanks!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Voor de zekerheid maar ff als spoiler gezetSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Is inderdaad een mooie vervanging voor Sarahquote:Op vrijdag 2 november 2007 20:21 schreef Dark_Prince het volgende:
Met die shots van Ronnie merkte ik dat mn ogen steeds afdwaalden
Ik had al zoiets vernomen.. Gaat lekker daarzoquote:Op maandag 5 november 2007 20:41 schreef BlueCurl het volgende:
verwacht maar geen 24 afleveringen. hoop aar op een stuk of 10 aangezien de hele tv industrie momenteel plat ligt in de USA en naar verwachting zal geen enkele tv serie een volledig seizoen hebben!
dit is niet vanwege de branden maar vanwege dat vele overkoepelende organisaties een enorme staking hebben van waarschijnlijk minimaal 2 maanden en zoals het er nu voor staat waarschijnlijk tot juni 2008.zie elke amrikaanse nieuwswebsite bij entertainment! Het schijnt echt heftig te zijn!
nee!quote:Op maandag 5 november 2007 22:12 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Ik had al zoiets vernomen.. Gaat lekker daarzo
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |