Sinds wanneer verkopen bad endings qua kijkcijfers/inkomsten beter dan happy endings? Het is volgens mij nog altijd zo dat men in verhouding altijd nog happy endings prefereert, tot het walgelijke aan toe.quote:Maareh, we weten allemaal dat angst beter verkoopt dan happy endings, dus het wordt even afwachten.
Het is geen ending, het is een break voor het karakter. En dan verkoopt angst altijd beter dan happy happy joy joy. Zeggen de mensen die er verstand van hebben. Ik had liever gehad dat ze vrolijk was vertrokken, maar blijkbaar ben ik geen standaard kijker of zo.quote:Op zaterdag 17 november 2007 04:33 schreef Mr.Silencer het volgende:
Sinds wanneer verkopen bad endings qua kijkcijfers/inkomsten beter dan happy endings? Het is volgens mij nog altijd zo dat men in verhouding altijd nog happy endings prefereert, tot het walgelijke aan toe.
Ik vind Ronnie wel een leuke vervanging voor Sara.. Ik ga Sara absoluut niet missen..quote:Op maandag 19 november 2007 09:07 schreef BliksemSchigt het volgende:
Ik ben blij dat ze weg is. Laatste tijd alleen maar aan lopen ergeren.
Een hele grappige aflevering en elke keer Dawson die de eerste verdachte wasquote:Op vrijdag 23 november 2007 21:19 schreef Mr.Silencer het volgende:
Haha, inderdaad een wazige maar ook een hele grappige en luchtige aflevering.
Het moment dat Brass heel droog 'Gun!' zegt, en zijn handelingen daarop .![]()
Of Archie die onder de coke zatquote:Op zondag 25 november 2007 11:47 schreef Geqxon het volgende:
Wat een heerlijke episode. Vooral als de acteurs in het spel mee zaten te spelen, zoals bijvoorbeeld de "Hey! It's a neck wound!".
quote:Jorja Fox has admitted that quitting CSI could be the worst decision she ever makes.
The actress announced in October that she was quitting her role as Sara Sidle on the show after seven years.
"I've been thinking about leaving for a year and a half. I had to get up the courage," Fox told the New York Post. "Maybe I'm just having a midlife crisis. Maybe this will be the worst decision I ever make."
On her future projects, she added: "Theatre is one of my loves, so I'm open for that after 11 and a half years of working in prime time TV. I've never been to college so I think about that.
"But I kept putting it off, and I am also thinking about having a child, and that's really important. Also I want to do a lot of travelling and surfing - two of my hobbies."
eindelijk! mijn god zeg...quote:Op maandag 18 februari 2008 15:09 schreef BliksemSchigt het volgende:
Vanaf 3 april weer nieuwe afleveringen, 6 maar liefst! En uiteraard ook volgend seizoen weer te zien.
Woohooquote:Op maandag 18 februari 2008 15:09 schreef BliksemSchigt het volgende:
Vanaf 3 april weer nieuwe afleveringen, 6 maar liefst! En uiteraard ook volgend seizoen weer te zien.
Ik denk dat we die gozer op het einde nog wel eens terug gaan zien. Heb de vorige aflevering nog niet gezien, maar aan de reacties te zien was 812 niet echt heel interessantquote:Op zaterdag 12 april 2008 15:44 schreef PeRi het volgende:
Ik vond het zeker wel een coole aflevering!! Stomme Catherine, er is een kind involved en meteen is ze ´moeder´ en doet ze haar werk nogal bevooroordeeld. Goeie ep, die vader was helemaal niet zo krimi als ie er uit zag dus.
Wel toevallig, CSI NY had ook een aflevering die om een kind draaide.
quote:CSI star arrested for drugs - April 30, 2008 - 12:59PM
Actor Gary Dourdan ... arrested.
CSI star Gary Dourdan has been arrested for possession of narcotics and dangerous drugs after falling asleep in his car outside a police station, authorities said today.
The 41-year-old actor has played crime-scene investigator Warrick Brown on CSI since 2000, but his arrest was caused by rookie errors.
He was sleeping in his car which was parked on the wrong side of the street outside the Palm Springs police station with the interior light on.
When an officer checked the vehicle around 5am he found Dourdan to be disoriented and possibly under the influence of alcohol or drugs.
He arrested Dourdan after locating suspected cocaine, heroin, ecstasy, miscellaneous prescription drugs and paraphernalia according to Palm Springs Police Sergeant Mitch Spike.
Dourdan was released on bail later and a court date was not immediately scheduled.
Ik las het een paar dagen geleden ook op Fok!quote:Op vrijdag 2 mei 2008 22:05 schreef PeRi het volgende:
'Warrick' is trouwens van de week irl opgepakt voor drugsbezit hè!
[ afbeelding ]
[..]
Lijkt wel een CSI aflevering. "Zou hij in de val gelokt zijn? Heeft hij problemen thuis? Is het een exeperiment van CSI irl en wordt het een aflevering? This and more.. After the breakcourthearing"..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |