Voor zover ik weet niet, het schijnt de bedoeling te zijn dat ook Ronnie snel verdwijnt.quote:Op zondag 14 oktober 2007 11:56 schreef PieterBas het volgende:
Dus Ronnie wordt straks de vervanger van Sara
quote:Op dinsdag 23 oktober 2007 15:02 schreef hydraulix het volgende:
Ik dacht dat het de laatste episode was van Sara
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Voor de zekerheid maar ff als spoiler gezet
Een Tic-tac zou verfrissend werken, maar een wekker is best nog taai.
quote:Op dinsdag 23 oktober 2007 16:13 schreef Foreverblue het volgende:
[..]Thanks!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Voor de zekerheid maar ff als spoiler gezetSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Is inderdaad een mooie vervanging voor Sarahquote:Op vrijdag 2 november 2007 20:21 schreef Dark_Prince het volgende:
Met die shots van Ronnie merkte ik dat mn ogen steeds afdwaalden
Ik had al zoiets vernomen.. Gaat lekker daarzoquote:Op maandag 5 november 2007 20:41 schreef BlueCurl het volgende:
verwacht maar geen 24 afleveringen. hoop aar op een stuk of 10 aangezien de hele tv industrie momenteel plat ligt in de USA en naar verwachting zal geen enkele tv serie een volledig seizoen hebben!
dit is niet vanwege de branden maar vanwege dat vele overkoepelende organisaties een enorme staking hebben van waarschijnlijk minimaal 2 maanden en zoals het er nu voor staat waarschijnlijk tot juni 2008.zie elke amrikaanse nieuwswebsite bij entertainment! Het schijnt echt heftig te zijn!
nee!quote:Op maandag 5 november 2007 22:12 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Ik had al zoiets vernomen.. Gaat lekker daarzo
4 cent. VIER cent. Dat is alles wat ze krijgen per DVD van 20 euro.quote:Op dinsdag 6 november 2007 00:16 schreef BlueCurl het volgende:
Stelletje sukkels daaro. Alsof ze nog niet genoeg verdiende allebij de partijen. pfff
quote:Marg Helgenberger, actress on CBS’ “CSI: Crime Scene Investigation” is currently walking the WGA picket lines at Universal Studios in Universal City, Calif.
Mrs. Helgenberger is married to Alan Rosenberg, current president of the Screen Actors’ Guild.
4 cent keer hoeveel dvd's worden er verkochtquote:Op dinsdag 6 november 2007 00:18 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
4 cent. VIER cent. Dat is alles wat ze krijgen per DVD van 20 euro.
lees je even in voor je dit soort dingen zegt?
Ik snap compleet waarom ze staken en vind het ook jammer dat m'n series die ik volg er onder lijden.
trouwens:
CSI Actrice staakt mee!
[..]
Als je serieus niet snapt waar je het over hebt, doe dan niet zo stoer.quote:Op dinsdag 6 november 2007 00:27 schreef BlueCurl het volgende:
4 cent keer hoeveel dvd's worden er verkocht![]()
daarnaast zijn er toalloze mensen die ook uit al die dingen moeten worden betaald hoor.
[Slowchat deel #194] De plek waar er van nerds gehouden word... please?quote:Op dinsdag 6 november 2007 00:34 schreef BlueCurl het volgende:
klopt. maar je zaniken zelf over alle inkomsten van de online media dus jij met je 4 cent van de dvd argument is dan ook erg stoere praat.
en als je gaat kijken wat een dvd meer kost en hoeveel mensen er uit betaald worden is 4 cent uit een dvd-tje echt veel! maargoed... ik doe stoer
4 cent per verkochte dvd, dat is niet echt veel.. voor het werk wat ze doenquote:Op dinsdag 6 november 2007 00:18 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
4 cent. VIER cent. Dat is alles wat ze krijgen per DVD van 20 euro.
lees je even in voor je dit soort dingen zegt?
Ik snap compleet waarom ze staken en vind het ook jammer dat m'n series die ik volg er onder lijden.
trouwens:
CSI Actrice staakt mee!
[..]
Let wel, het zijn de acteurs die zes en zeven cijfers binnenhalen, niet de schrijvers! Voor de meeste van deze mensen gaat het niet om het verschil tussen een villa van zes miljoen of een villa van acht miljoen, maar over het veilig stellen van je pensioen e.d. Ze hebben heel lang gepraat, wel jaren geloof ik, en ze zijn er niet uitgekomen. Nou ben ik echt iemand die geen voorstander is van staken, echt niet, ik ben zelfs vrij groot tegenstander, en ook ik geef deze mensen gelijk. Die afspraken stammen uit de jaren 80!! Ik ben benieuwd of jij het leuk zou vinden als een deel van jouw salaris verschrikkelijk laag is vanwege een afspraak die gebaseerd is op hoge kosten van videobanden, kosten die al jaaaaaaren niet meer zo hoog zijn! Mijn steun hebben ze.quote:Op dinsdag 6 november 2007 00:16 schreef BlueCurl het volgende:
Stelletje sukkels daaro. Alsof ze nog niet genoeg verdiende allebij de partijen. pfff
haar man is voorzitter van de Screen Actors Guild en ik vind het erg goed dat ze meestaakt om haar steun te betuigen.quote:Op dinsdag 6 november 2007 17:50 schreef miss_dynastie het volgende:
Overigens moet mrs. Helgenberger wel ontslagen worden, tenslotte is het niet haar strijd en zijn er acteurs ontslagen wegens het kwijtraken van een poststuk, dus wieberen.
preciesquote:Op dinsdag 6 november 2007 17:54 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
haar man is voorzitter van de Screen Actors Guild en ik vind het erg goed dat ze meestaakt om haar steun te betuigen.
Ik weet zeker dat Sara nog 1 aflevering te gaan heeft, die van volgende week. Ik weet ook zeker dat zowel actrice als Mendelsohn hebben toegegeven dat ze terug komt, dus w.m.b. mag die staking nog wel een jaar aanhoudenquote:Op zaterdag 10 november 2007 11:48 schreef PieterBas het volgende:
Nou, ik vermoed dat Sara nog 1-2 afleveringen aanwezig zal zijn.
PeRi, deel 2 is uitgezonden in Without a Trace he, dat komt niet in CSIquote:Op zondag 11 november 2007 13:11 schreef PeRi het volgende:
Erg spannend, eindelijk weer eens een goede aflevering! Jammer dat het to be continued is. Ben benieuwd naar volgende week meteen!
Wat suf?quote:Op zondag 11 november 2007 16:06 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
PeRi, deel 2 is uitgezonden in Without a Trace he, dat komt niet in CSI [afbeelding]
Welke aflevering was dat?quote:Op zondag 11 november 2007 16:06 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
PeRi, deel 2 is uitgezonden in Without a Trace he, dat komt niet in CSI
Ja, da's echt een stomme serie hequote:Op zondag 11 november 2007 18:24 schreef PeRi het volgende:
Net de aflevering van Without a trace gezien, en ik vind het een stomme saaie serie. Heel de aflevering verneukt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |