Die was echt briljantquote:Op vrijdag 9 mei 2008 20:36 schreef Dark_Prince het volgende:
LOL
"Beautiful people doing high-tech police work. There might be a series in this."briljant
En over zichzelfquote:Op vrijdag 9 mei 2008 16:41 schreef PieterBas het volgende:
Een weer een grappige aflevering. Volgens CSI Files hebben de schrijvers van Two and a half men de aflevering geschreven.. met af en toe een flauwe grap over CSI
Ongelofelijk zeg, zo'n onverwacht neqschot!quote:Op vrijdag 16 mei 2008 19:45 schreef PieterBas het volgende:
Ik wist dat Warrick uit de serie geschreven zou worden... maar damn..
CSI's gaan nooit dood.. In de allereerste aflevering ging meteen de eerste CSI al doodquote:Op zaterdag 17 mei 2008 00:07 schreef miss_dynastie het volgende:
Wat is er gebeurd met Mendelsohn's 'CSI's gaan nooit dood'? Damn...
In aflevering 2quote:Op zaterdag 17 mei 2008 00:10 schreef PieterBas het volgende:
[..]
CSI's gaan nooit dood.. In de allereerste aflevering ging meteen de eerste CSI al dood
En toen pas kwam Jorja Fox. Ik vraag me af of er ook nog een vervanger komt voor Dourdan..quote:Op zaterdag 17 mei 2008 00:15 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
In aflevering 2En ook alleen maar omdat het karakter totaal niet aansloeg bij het testpubliek. Maar de uitspraak is later gedaan en had betrekking op de vaste cast.
Hij is er wel degelijk uitgeschreven, o.a. vanwege zijn drugsprobleem en recente arrestatie daarvoor.quote:Op vrijdag 16 mei 2008 21:37 schreef Jac0bus het volgende:
[..]
Ongelofelijk zeg, zo'n onverwacht neqschot!
Natuurlijk niet zeker of hij er zo uitgeschreven wordt, kan zijn dat hij overleeft en dan zelf weggaat.
Yep, klopt. Een actrice die al in twee grote series had gespeeld en goed lag bij het publiek -> een hele veilige keuze. Ze zijn voor zover ik heb begrepen wel aan het casten geslagen, ben benieuwd wat de uitkomst wordt. Ik zou zeggen: doe het lekker niet en stop na seizoen 9, maar geloof niet dat dat erin zitquote:Op zaterdag 17 mei 2008 00:18 schreef PieterBas het volgende:
[..]
En toen pas kwam Jorja Fox. Ik vraag me af of er ook nog een vervanger komt voor Dourdan..
Hoewel het bij Sara bekend werd, dat zij gewoon terug zou komen..quote:Op zaterdag 17 mei 2008 00:19 schreef Jac0bus het volgende:
Ik ben ook benieuwd hoe ze dit in seizoen 9 gaan verwerken. Dit was de season finale en Warrick zou in seizoen 9 helemaal niet meer terugkeren.
In ieder geval weer zo'n vakantielange cliffhanger, net als Sara vorig jaar
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |