Opgezocht en nog nooit van gehoord? Vreemd, het is toch een hele bekende vind ik.quote:Op vrijdag 13 april 2007 11:21 schreef MadMaster het volgende:
Opgezocht en nog nooit van gehoord, ook niet van zijn werken...
Ik heb aardig wat klassiek werk in huis, dus helemaal 'klasieke componisten-vreemd' ben ik toch echt niet.quote:Op vrijdag 13 april 2007 11:24 schreef RoofingBurner het volgende:
Opgezocht en nog nooit van gehoord? Vreemd, het is toch een hele bekende vind ik.
quote:Op vrijdag 13 april 2007 11:34 schreef RoofingBurner het volgende:
Zullen we dan een andere doen?
quote:is een muziekstijl die genoemd is naar de eerste dancing waar deze muziek gespeeld werd: "The
", geopend in 1969 te Vrasene in het Waasland in Belgie. De naam van de dancing is afkomstig van een toenmalige hit van James Brown, "
![]()
".
oldies zijn een mengeling van soul, latin, chacha, highschool, rock, evergreens, doo wop, ska en rhythm-and-blues, uit de vroege jaren zestig op een bijzonder swingbaar tempo.
Demuziek blijft onafscheidelijk verbonden met een speciale dansstijl, een soort soulswing, minder explosief dan de rock-'n-roll.
nee, volgens mij heeft Brown geen nummer met daarin het woord Jive.quote:
Sibelius?quote:Op vrijdag 13 april 2007 11:51 schreef RoofingBurner het volgende:
De componist mag trouwens open blijven, of niet?
Tikkie terug Jaap!quote:Op vrijdag 13 april 2007 13:01 schreef RoofingBurner het volgende:
Always look on the bright side of life.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |