abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_49092444
quote:
Op maandag 7 mei 2007 10:35 schreef OldJeller het volgende:

[..]

Dan geef je hem een ban, klaar.
En alle non-gelovigen verbieden in reli topics?
Nou dan ben je snel klaar met FOK! vindt je niet als je andersdenkenden niet laat reageren, gaat om topicverneukers, zij krijgen wel een ban ja, maar is irrelevant wat hun achtergrond is.

[ Bericht 1% gewijzigd door #ANONIEM op 07-05-2007 10:40:31 ]
pi_49092515
quote:
Op maandag 7 mei 2007 10:37 schreef teamlead het volgende:

[..]

want gelovigen mogen niet in andere delen komen dan L
oh, vergat ik daar een stukje te quoten?
quote:
een gelovige pikt dat op ben dan je al snel weer beland waar je niet wilt zijn, een standaard welles-nietes discussie
ah, dus toch. Ja, Triggershot vindt ook dat je ergens beland waar je niet wilt zijn als gelovigen uberhaupt iets oppikken van F (of W).

Enfin, het mag.. mits zij hun levensbeschouwelijke toon achterwege gelaten, tenzij het een topic betreft waarin men over (een bepaalde) religie filosofeert.
pi_49092603
quote:
Op maandag 7 mei 2007 10:42 schreef OldJeller het volgende:

[..]

oh, vergat ik daar een stukje te quoten?
[..]

ah, dus toch. Ja, Triggershot vindt ook dat je ergens beland waar je niet wilt zijn als gelovigen uberhaupt iets oppikken van F (of W).

Enfin, het mag.. mits zij hun levensbeschouwelijke toon achterwege gelaten, tenzij het een topic betreft waarin men over (een bepaalde) religie filosofeert.
Je hebt 2 mensen nodig voor een 'welles/nietes' discussie, schizofrenie buitengesloten natuurlijk
pi_49092777
En daarom weer je ook mensen die naar het L-deel komen om in een topic te zeggen wat over geloof gaat: 'Nee, dat is niet waar.'
Want daar heeft natuurlijk ook niemand wat aan.
In W is het moeilijk te stellen dat iets niet waar is als het feiten betreft, tenzij je iets kan weerleggen en tot een nieuwe ontdekking bent gekomen. Bij F moet je voor alternatieve perspectieven openstaan. In beide gevallen dus lastig om te zeggen 'het is niet waar'.
Overigens kan je religies ook op meerdere manieren interpreteren, dus dat is ook lastig.

Ergo: iemand die überhaupt zegt 'het is niet waar' in WFL moet een ban krijgen(, want dat is natuurlijk geen manier van discussiëren).
pi_49092863
Doe maar lekker een note, waarschuwen en kijken of betreffende zich verder blijft gedragen, stelselmatig een topic verpesten zal er voor hem niet inzitten natuurlijk.

Verder komt er misschien nog een filter in wfl bij iaw, is het momenteel een WFL-Beta filter verdeling, kijken hoe het loopt etc.
pi_49093225
Mooi.
Twee van de vier lopende topics in het F-gedeelte hebben enigszins al te maken met religie.

Maar nu duidelijk is wat wat is en je de niet meer je best hoeft te doen om de bomen door het bos te kunnen zien, verwacht ik vooral F gaat floreren in schril contrast met voorheen. Ook ik zal een menhirsteentje bijdragen.
pi_49093660
quote:
Op maandag 7 mei 2007 11:06 schreef OldJeller het volgende:
Mooi.
Twee van de vier lopende topics in het F-gedeelte hebben enigszins al te maken met religie.

Maar nu duidelijk is wat wat is en je de niet meer je best hoeft te doen om de bomen door het bos te kunnen zien, verwacht ik vooral F gaat floreren in schril contrast met voorheen. Ook ik zal een menhirsteentje bijdragen.
Fijn, time will tell
  maandag 7 mei 2007 @ 13:58:10 #108
140724 Zyggie
Geweldenaar.
pi_49099231
In overtreffende trap mag wel weg.
Zyggie.
  maandag 7 mei 2007 @ 13:59:25 #109
140724 Zyggie
Geweldenaar.
pi_49099295
The God Delusion moet in Levensbeschouwing.
Zyggie.
pi_49104705
Nu rest ons alleen nog duidelijk te maken wanneer iets onder W valt, en zo ook met F & L.
pi_49110049
quote:
Op maandag 7 mei 2007 16:14 schreef k3vil het volgende:
Nu rest ons alleen nog duidelijk te maken wanneer iets onder W valt, en zo ook met F & L.
iedere TT beginnen met [W], [F] of [L]
pi_49110948
pff, het is ook nooit goed hé.

[ Bericht 14% gewijzigd door #ANONIEM op 07-05-2007 18:54:00 ]
pi_49111006
Ergo: een ban, voor alle huillies alhier!
  maandag 7 mei 2007 @ 18:54:55 #114
66444 Lord_Vetinari
Si non confectus non reficiat
pi_49111029
quote:
Op maandag 7 mei 2007 18:53 schreef Triggershot het volgende:
Het had wellicht geholpen als er iets gedaan was met de suggesties in dit topic ipv dat er gewoon een mes door WFL gehaald was met een verdeling in 3 delen. Het lost namelijk niks op op deze manier.
De pessimist ziet het duister in de tunnel
De optimist ziet het licht aan het eind van de tunnel
De realist ziet de trein komen
De machinist ziet drie idioten in het spoor staan....
pi_49111278
quote:
Op maandag 7 mei 2007 18:54 schreef Lord_Vetinari het volgende:

[..]

Het had wellicht geholpen als er iets gedaan was met de suggesties in dit topic ipv dat er gewoon een mes door WFL gehaald was met een verdeling in 3 delen. Het lost namelijk niks op op deze manier.
Dit topic is niet geopend om te peilen hoe users tegenover een WFL scheiding staan, enkel om Replique's nieuwe feature te introduceren. Er is geen sprake van het scheiden van WFL, discussie is achter de schermen geweest, tevens geopend door Alicey en conclusie was dat WFL bleef zoals het is met filters.

Of het (n)iets oplost valt nog te bezien.

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 07-05-2007 19:01:07 ]
  maandag 7 mei 2007 @ 19:03:08 #116
36971 Invictus_
Religieuze Minderheid
pi_49111383
quote:
Op maandag 7 mei 2007 19:00 schreef Triggershot het volgende:

[..]

Dit topic is niet geopend om te peilen hoe users tegenover een WFL scheiding staan, enkel om Replique's nieuwe feature te introduceren. Er is geen sprake van het scheiden van WFL, discussie is achter de schermen geweest, tevens geopend door Alicey en conclusie was dat WFL bleef zoals het is met filters.

Of het (n)iets oplost valt nog te bezien.
erm...
quote:
Op vrijdag 13 april 2007 10:30 schreef Triggershot het volgende:
- graag de mening van de WFL users betreffende Subfora -
Een mening is een mening toch?
Now I'm walking on the sunnyside of the street
pi_49111443
quote:
Op maandag 7 mei 2007 19:03 schreef Invictus_ het volgende:

[..]

erm...
[..]

Een mening is een mening toch?
Natuurlijk, maar er wordt gevraagd naar het onderverdelen van WFL in subsubfora... niet:
quote:
er gewoon een mes door WFL
  maandag 7 mei 2007 @ 19:06:26 #118
36971 Invictus_
Religieuze Minderheid
pi_49111517
quote:
Op maandag 7 mei 2007 19:04 schreef Triggershot het volgende:

[..]

Natuurlijk, maar er wordt gevraagd naar het onderverdelen van WFL in subsubfora... niet:
[..]
Exact; stellen dat het 'gewoon een mes erdoorheen' is lijkt me een mening over de gang van zaken.
pi_49111655
quote:
Op maandag 7 mei 2007 19:06 schreef Invictus_ het volgende:

[..]

Exact; stellen dat het 'gewoon een mes erdoorheen' is lijkt me een mening over de gang van zaken.
Vindt je? Ik interpreteer het meer als een alternatief voor het onderverdelen van WFL in subfora, terwijl er geen sprake is om WFL te scheiden. Natuurlijk is het een mening, net zo als dat de mijne niet meer dan een mening is.
  maandag 7 mei 2007 @ 19:12:28 #120
36971 Invictus_
Religieuze Minderheid
pi_49111809
quote:
Op maandag 7 mei 2007 19:09 schreef Triggershot het volgende:

[..]

Vindt je? Ik interpreteer het meer als een alternatief voor het onderverdelen van WFL in subfora, terwijl er geen sprake is om WFL te scheiden. Natuurlijk is het een mening, net zo als dat de mijne niet meer dan een mening is.
Tuurlijk maar ik vond je reactie op Lord_Vetinari een beetje vreemd. In de OP vragen om meningen en dan later reageren alsof meningen niet thuis horen in deze thread. Als je er dan tegen in wilt gaan poneer dan jouw mening en beargumenteer ipv het 'de mond snoeren'.
pi_49111866
quote:
Op maandag 7 mei 2007 19:12 schreef Invictus_ het volgende:

[..]

Tuurlijk maar ik vond je reactie op Lord_Vetinari een beetje vreemd. In de OP vragen om meningen en dan reageren alsof meningen niet thuis horen in deze thread. Als je er dan tegen in wilt gaan poneer dan jouw mening en beargumenteer ipv het 'de mond snoeren'.
Nee, nooit, niet mijn bedoeling iig.. Excuses jegens Lord als het zo overkomt, gewoon een beetje moe.
  maandag 7 mei 2007 @ 19:15:24 #122
36971 Invictus_
Religieuze Minderheid
pi_49111949
quote:
Op maandag 7 mei 2007 19:13 schreef Triggershot het volgende:

[..]

Nee, nooit, niet mijn bedoeling iig.. Excuses jegens Lord als het zo overkomt, gewoon een beetje moe.
Ach, als trouw gezant is het mijn plicht om Havelock te beschermen tegen onrecht.
pi_49112007
quote:
Op maandag 7 mei 2007 19:15 schreef Invictus_ het volgende:

[..]

Ach, als trouw gezant is het mijn plicht om Havelock te beschermen tegen onrecht.
ombudsman
  maandag 7 mei 2007 @ 19:16:32 #124
66444 Lord_Vetinari
pi_49112019
Tevens, Trigger, is er vorig jaar een soortgelijke discussie achter de schermen geweest over HOC. Daarin zijn de mods toen overruled door de FA's omdat de users andere ideeën hadden over de opzet van HOC. Het kwam toen neer op 'dit forum is er voor de users, zij bepalen het succes'. In dit topic is er duidelijk door users aangegeven, dat er problemen zijn in met name de L variant van WFL. Er is meerdere malen een idee aangedragen hoe WFL aantrekkelijker kan worden en duidelijker. me dunkt dat dit dus minimaal besproken had dienen te worden, ook achter de schermen, in plaats van dat 'er besloten is dat WFL blijft zoals het is, allen in 3 delen.' Zoals ik al zei: dat lost de problemen namelijk niet op.
pi_49112222
quote:
Op maandag 7 mei 2007 19:16 schreef Lord_Vetinari het volgende:
Tevens, Trigger, is er vorig jaar een soortgelijke discussie achter de schermen geweest over HOC. Daarin zijn de mods toen overruled door de FA's omdat de users andere ideeën hadden over de opzet van HOC. Het kwam toen neer op 'dit forum is er voor de users, zij bepalen het succes'. In dit topic is er duidelijk door users aangegeven, dat er problemen zijn in met name de L variant van WFL. Er is meerdere malen een idee aangedragen hoe WFL aantrekkelijker kan worden en duidelijker. me dunkt dat dit dus minimaal besproken had dienen te worden, ook achter de schermen, in plaats van dat 'er besloten is dat WFL blijft zoals het is, allen in 3 delen.' Zoals ik al zei: dat lost de problemen namelijk niet op.
Ik geloof je, en laten we even voorop stellen, jij spreekt met meer/langer ervaring gezien je langer mod bent geweest en ouder dan bent dan ik. Maar een programma is dus momenteel bezig voor WFL zowel in Forumcrew als in FOK!crew. er is geen sprake van dat de suggesties hier niet achter de schermen worden gesproken of niet gewaardeerd, wel degelijk...ook de FA zijn betrokken met een nieuw programma voor WFL, maar het heeft nog even tijd, W/F krijgt bijvoorbeeld een nieuw gezicht en wordt meer nadruk opgelegd etc, dus dat het niets op lost wil ik bij voorbaat nog niet zeggen, gezien het verdelen van WFL in subsfora maar een klein onderdeel van is..
pi_49113126
quote:
Op maandag 7 mei 2007 18:53 schreef Triggershot het volgende:
Tja, als ik straks met Kabbala op de proppen kom, dan kan ik zeker verwachten dat het onder levensbeschouwing wordt gedumpt

Vandaar de voorgaande post
pi_49113259
quote:
Op maandag 7 mei 2007 19:39 schreef k3vil het volgende:

[..]

Tja, als ik straks met Kabbala op de proppen kom, dan kan ik zeker verwachten dat het onder levensbeschouwing wordt gedumpt

Vandaar de voorgaande post
WFL zonder filter blijft ook bestaan, dus wat maakt het uit?
pi_49146209
Ik gebruik doorgaans AT en MyAT voor de topics, maar ik krijg nu ook al die onzin van de quasi-wetenschappers van de W sectie in mijn lijst. Waarom is die optie niet ook in te stellen?
  dinsdag 8 mei 2007 @ 15:39:03 #129
150517 SpecialK
No hesitation, no delay.
pi_49146277
quote:
Op dinsdag 8 mei 2007 15:37 schreef KirmiziBeyaz het volgende:
Ik gebruik doorgaans AT en MyAT voor de topics, maar ik krijg nu ook al die onzin van de quasi-wetenschappers van de W sectie in mijn lijst. Waarom is die optie niet ook in te stellen?
!
Health In Harmony is een non-profitorganisatie die regenwoudgemeenschappen helpt met gezondheidszorg en duurzame inkomens in ruil voor bosbescherming, en zo tegelijk klimaatverandering en armoede aanpakt. - https://www.healthinharmony.org/
pi_49146551
quote:
Op dinsdag 8 mei 2007 15:37 schreef KirmiziBeyaz het volgende:
Je gebruikt het alleen als je er gebruikt van wilt maken, je kunt Wetenschap, Filosofie, Levensbeschouwing blijven gebruiken met als enig verschil dat je er boven een filter menu hebt. Topics waar je niet in reageert krijg je ook niet in je Myat.
pi_49367950
tip.... Het reguliere evolutietopic is nog filterloos

edit: Thanx ik zie dat het nu in orde is

[ Bericht 32% gewijzigd door barthol op 14-05-2007 17:17:20 ]
Huidige trend atmosf. CO2 Mauna Loa: 411 ppm ,10 jaar geleden: 387 ppm , 25 jaar geleden: 358 ppm
pi_49386613
quote:
Op maandag 14 mei 2007 15:58 schreef barthol het volgende:
tip.... Het reguliere evolutietopic is nog filterloos

edit: Thanx ik zie dat het nu in orde is
  donderdag 17 mei 2007 @ 11:20:50 #133
66444 Lord_Vetinari
pi_49472940
Waarom eigenlijk geen vierde subsubforum 'Religie'?
pi_49473007
quote:
Op donderdag 17 mei 2007 11:20 schreef Lord_Vetinari het volgende:
Waarom eigenlijk geen vierde subsubforum 'Religie'?
Religie scheiden van LB?
  donderdag 17 mei 2007 @ 11:30:26 #135
66444 Lord_Vetinari
pi_49473130
quote:
Op donderdag 17 mei 2007 11:24 schreef Triggershot het volgende:

[..]

Religie scheiden van LB?
pi_49473165
quote:
Op donderdag 17 mei 2007 11:30 schreef Lord_Vetinari het volgende:

[..]

Ik heb dan wel het idee dat veel topic elkaar zullen doorkruisen, maar zal het mee naar achter nemen.
  donderdag 17 mei 2007 @ 11:35:39 #137
66444 Lord_Vetinari
pi_49473272
quote:
Op donderdag 17 mei 2007 11:31 schreef Triggershot het volgende:

[..]

Ik heb dan wel het idee dat veel topic elkaar zullen doorkruisen, maar zal het mee naar achter nemen.
Doorkruisen is niet erg. Het gaat me erom, dat dan eventuele reli-topics, die als dusdanig bedoeld zijn, daar ook belanden. Dat in LB soms religie zich ermee gaat bemoeien is niet erg. Maar gedram over evolutietheorie door relifielen die alleen hun eigen gezwam willen horen en geen argumenten van anderen aannemen, zie ik liever vanaf het begin dan in REL. Dan weet ik dat ik daar niet mee hoef te lurken

Bovendien heb je dan een leuk hoekje om Akkersloot in te parkeren
pi_49474450
Ik zie anders eerder de evofielen in topics over religie drammen dan andersom.
  vrijdag 18 mei 2007 @ 03:40:45 #139
65434 Parafernalia
Leuker als je denkt
pi_49501210
eindelijk
Eindelijk iemand die denkt wat iedereen zegt
pi_49512985
quote:

[..]

Religie scheiden van LB?
Dat is van de zotten.
  FOK!fotograaf donderdag 31 mei 2007 @ 17:55:03 #141
17893 Forno
pi_49971879
Inhoudelijk verandert er niets nakka nada nul, alleen de vorm verandert.

Waar doen jullie zo moeilijk over? Lekker laten zo.
pi_51297132
quote:

[..]

Religie scheiden van LB?
Zolang levensbeschouwing een vraagstuk is, is het nog altijd geloof/religie?
  dinsdag 10 juli 2007 @ 22:16:10 #143
100297 teamlead
Nu met Napoleon complex
pi_51341351
hier is inmiddels alles wel over gezeg. De filters zijn er en werken prima. Dit topic kan dus dicht.
Uiteraard kun je altijd in het FB topic je ei nog kwijt als het dringend is
If you wish to be a success in the world, promise everything, deliver nothing.
Nothing is more difficult, and therefore more precious, than to be able to decide.
Victory belongs to the most persevering
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')