Leef je uit zou ik zeggenquote:Op vrijdag 13 april 2007 10:20 schreef Godlike02 het volgende:
Geen samenvatting van de vorige beste?![]()
TS was te lui, en wou ook eindelijk eens een 300 reply topic hebbenquote:Op vrijdag 13 april 2007 10:20 schreef Godlike02 het volgende:
NSFW = graag alleen de link.quote:Op vrijdag 13 april 2007 10:25 schreef haaahaha het volgende:
En geen rotten.com of andere smerige foto's!!!
quote:
idd, leuke WTF plaatjesquote:Op vrijdag 13 april 2007 10:39 schreef haaahaha het volgende:
[..]
Ja maar geen rotten of andere ranzige shit!
Mooiquote:
en een mooie OP met de regels enzo?quote:Op vrijdag 13 april 2007 10:20 schreef Godlike02 het volgende:
quote:Op vrijdag 13 april 2007 10:56 schreef Mardoek50 het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Oorspronkelijke link? Of site met meer van dit soort foto's?quote:
quote:Op vrijdag 13 april 2007 11:53 schreef Icefire het volgende:
tvp
NEEH OFZEAU!quote:Op vrijdag 13 april 2007 12:45 schreef Sosa het volgende:
valt dit ook onder WTF? Was mijn reactie overigens wel...
[afbeelding]
het gaat uiteraard om de TV toren.
Wat is er dan met die TV toren?quote:Op vrijdag 13 april 2007 12:45 schreef Sosa het volgende:
valt dit ook onder WTF? Was mijn reactie overigens wel...
[afbeelding]
het gaat uiteraard om de TV toren.
Denk dat het een grapje was en dat je dan naar die meid zou kijken omdat die grote tieten heeft maar dat het dan uiteindelijk om die tv-toren gaat en dat moet blijkbaar een humoristisch gevoel bij iedereen losmaken maar ik voelde ook geen lach op mn gezicht verschijnen.quote:Op vrijdag 13 april 2007 12:54 schreef Bravo_Johnny het volgende:
[..]
Wat is er dan met die TV toren?
quote:Op vrijdag 13 april 2007 12:54 schreef Bravo_Johnny het volgende:
[..]
Wat is er dan met die TV toren?
quote:Op vrijdag 13 april 2007 11:52 schreef NordicBlue het volgende:
tevepe
haha 90 sletten, en zie dan dat vrouwtje in de bus lachen. Stomme slet!quote:
quote:Op vrijdag 13 april 2007 12:58 schreef partyyboyy het volgende:
[..]
Denk dat het een grapje was en dat je dan naar die meid zou kijken omdat die grote tieten heeft maar dat het dan uiteindelijk om die tv-toren gaat en dat moet blijkbaar een humoristisch GEIL gevoel bij iedereen losmaken maar ik voelde ook geen lach op mn gezicht een paal in mijn broek verschijnen.
quote:
Een hoax. Waarschijnlijk een dode zeehondachtige..quote:
pfoequote:Op vrijdag 13 april 2007 13:34 schreef haaahaha het volgende:
[..]
Kunst van Art in Context: http://www.artincontext.org/image/image_main.aspx?id=3472
http://www.snopes.com/photos/gruesome/chupacabra.asp
http://www.rense.com/general35/chh.htm
Zie ik het nu niet op die 1ste foto?quote:Op vrijdag 13 april 2007 13:55 schreef Roellie80 het volgende:
kan het orgineel niet meer vinden.. maar gesoept of niet, blijft grappig
[afbeelding]
de jeugd van tegenwoordig
[afbeelding]
ik weet.. matige bijdrage
quote:Op vrijdag 13 april 2007 10:17 schreef Goover het volgende:
Game ON!
Soms kom je weleens een foto op internet tegen waarvan je denkt: 'Wat is dit?', 'wat bezielt hem/haar'...kortom: What the fuck?!
Ik zie het al schoonheid, een kerel die linksboven zijn piemul laat zien.quote:Op vrijdag 13 april 2007 14:07 schreef Strychnine het volgende:
[..]
Same, maar dat kan ook gewoon aan mij (ons nu dus) liggen
vind deze toch wel grappigquote:
Die kerel mag wel opnieuw schildernen nu met Vista op de markt.quote:
Ik ook, 1 van de leukste vind ik zelfquote:
LOL! ik ookquote:
die is eig echt asociaal hardquote:
Volgens mij is dat geen lachen, maar is die kerel kwaad en heeft gezichtsuitdrukkingen bij wat hij die kerel wie hij tegen praat duidelijk wil maken.quote:
Ik denk helemaal niet dattie keihard staat te lachen. Je zou eik een filmpje moeten zien wat er nou precies gebeurt. Misschien zegt ie gewoon iets waarbij hij altijd zo kijkt ofzo.quote:
Dat ding met tieten en een leuter tussen zn benen met een fles wijn in zn reet bv ja.quote:Op vrijdag 13 april 2007 16:28 schreef Mederiacvm het volgende:
Er zitten wel een aantal heel enge tussen![]()
Inderdaad, en die kerel ervoor met z'n visnetquote:Op vrijdag 13 april 2007 16:33 schreef vosss het volgende:
[..]
Dat ding met tieten en een leuter tussen zn benen met een fles wijn in zn reet bv ja.
Ik vind dat eng![]()
quote:Op vrijdag 13 april 2007 16:33 schreef vosss het volgende:
[..]
Dat ding met tieten en een leuter tussen zn benen met een fles wijn in zn reet bv ja.
Ik vind dat eng![]()
ach een breezersletje, jij zult dat humor nooit begrijpenquote:Op vrijdag 13 april 2007 16:47 schreef Viswijfje het volgende:
wat is er mis met die basketbalfoto?
quote:Op vrijdag 13 april 2007 16:54 schreef m-ice het volgende:
[..]
ach een breezersletje, jij zult dat humor nooit begrijpen
En dat zeg je over iemand die WAP in zn haren geschoren heeft?!quote:Op vrijdag 13 april 2007 17:07 schreef m-ice het volgende:
die laatste foto van tamaartje, hoe kan iemand zo laag zinken
![]()
mm true jaquote:Op vrijdag 13 april 2007 17:12 schreef vosss het volgende:
[..]
En dat zeg je over iemand die WAP in zn haren geschoren heeft?!
WTF te denken van die kerel/wijf met een fles Port in zn reet?!!!!
Besides, misschien heeft die kerel wel een Wireless Access Point in zn kop zitten, weten wij veel
Nee, want je zus vindt jou geen slet. We will get over itquote:Op vrijdag 13 april 2007 17:01 schreef Viswijfje het volgende:
[..]
ik kon om veel van deze fotos hartstikke lachen hoor
en ik ben absoluut geen slet![]()
Ach lig niet zo te huilen jij met je emo-gedoe!quote:Op vrijdag 13 april 2007 17:01 schreef Viswijfje het volgende:
[..]
ik kon om veel van deze fotos hartstikke lachen hoor
en ik ben absoluut geen slet![]()
Begin jij nu ook alweer te janken?quote:Op vrijdag 13 april 2007 18:21 schreef Maisnon het volgende:
Jezus kunnen we dit een viswijfdiscussieloos topic houden
For your enjoyment zekerquote:Op vrijdag 13 april 2007 18:38 schreef partyyboyy het volgende:
[..]
Begin jij nu ook alweer te janken?
Wat hebben jullie vrouwen toch. Trek gewoon een rokje aan en ga paraderen in de stad!
quote:Op vrijdag 13 april 2007 18:21 schreef Maisnon het volgende:
Jezus kunnen we dit een viswijfdiscussieloos topic houden
Doe eens lief jij!quote:Op vrijdag 13 april 2007 18:42 schreef Maisnon het volgende:
[..]
For your enjoyment zekerdoe het zelf en ga daarmee dan fijne reacties uitlokken
[afbeelding]
En anders komt de juggernaut je kietelen
Ik zie et ook nietquote:Op vrijdag 13 april 2007 18:46 schreef Maisnon het volgende:
[..]
if you see it youll shit bricksklik er maar eens op en kijk goed
Zeik zelf dan niet zoveel over je sexleven. Het zal nooit zo interessant zijn als dat van mij.quote:Op vrijdag 13 april 2007 18:42 schreef Viswijfje het volgende:
[..]
graag, doe nog maar een grappig plaatje!
ik ben t ook zat dat elke topic waar ik in kom uiteindelijk gaat over breezers en me seksleven![]()
ik zie geen ene shitquote:Op vrijdag 13 april 2007 18:46 schreef Maisnon het volgende:
[..]
if you see it youll shit bricksklik er maar eens op en kijk goed
quote:
Met HEEL veel moeite is het een hoofd dat iets opzij kijkt. 2 puntjes zijn ogen.. haar naar achter en een oor...quote:Op vrijdag 13 april 2007 19:13 schreef NordicBlue het volgende:
[..]
Ik zie hem ook niet, is het een kat ofzo?
Die 2de is echt een Hoax!quote:
Zo'n "internetgevel" is ook bij ons in de buurt te vinden:quote:Op vrijdag 13 april 2007 14:29 schreef Nonneke het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
![]()
[afbeelding]
handig toch zo'n oprit![]()
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Das jammer genoeg wel erg nepquote:Op vrijdag 13 april 2007 19:38 schreef _Arual_ het volgende:
[..]
Zo'n "internetgevel" is ook bij ons in de buurt te vinden:
[afbeelding]
Het is helaas echt. Ik heb ook zo'n soort gevel.quote:Op vrijdag 13 april 2007 19:39 schreef MLPValley het volgende:
[..]
Das jammer genoeg wel erg nepZou wel leuk zijn hahaha.
Zekerquote:
ik zou het wel willen hebbenquote:Op vrijdag 13 april 2007 19:41 schreef _Arual_ het volgende:
[..]
Het is helaas echt. Ik heb ook zo'n soort gevel.
sommige wel, maar je moet het 15 jaar laten zitten, en dan heb je met deze uitvoering van de gevel wel een heel ouderwetse uitstraling.quote:Op vrijdag 13 april 2007 19:45 schreef Tamaartje het volgende:
[..]
ik zou het wel willen hebbenvind het wel hip
![]()
was dat voor mij?quote:
Ja dat is idd wel erg jammer.. dan loop je na een tijdje al achterquote:sommige wel, maar je moet het 15 jaar laten zitten, en dan heb je met deze uitvoering van de gevel wel een heel ouderwetse uitstraling.
als je voorbij dat enge hoofd kijkt, lijkt het net of je ook een kont ziet!quote:
Ik zie echt geen hoofd erinquote:Op vrijdag 13 april 2007 21:07 schreef Sosa het volgende:
[..]
als je voorbij dat enge hoofd kijkt, lijkt het net of je ook een kont ziet!
dat bolletje in het midden van de foto met die oplichtende puntjes moet een hoofd voorstellen volgens mij, maar als je dieper kijkt zie je een kont, wat denk ik de grap moet zijn...quote:
Toepasselijke sig...quote:
Die laatstequote:Op zaterdag 14 april 2007 10:41 schreef Mardoek50 het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
http://forum.fok.nl/forum/8quote:Op zaterdag 14 april 2007 13:01 schreef Lauder-Frost het volgende:
meer chicks aub.
Geweldigquote:
Het is sneu, heb hem al heeeel vaak gezien en nu begrijp ik hem pasquote:
Ik snap m echt nog nietquote:Op zaterdag 14 april 2007 17:21 schreef Smash-it het volgende:
[..]
Het is sneu, heb hem al heeeel vaak gezien en nu begrijp ik hem pas. It's fun to stay tralala..
OH LOLquote:
ahahahahaha die Hitler kan echt niet!quote:
quote:Op zondag 15 april 2007 23:24 schreef Mirel het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
jij komt vast op 4chanquote:Op zondag 15 april 2007 23:24 schreef Mirel het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
-Hey, what's up babe?quote:Op maandag 16 april 2007 12:41 schreef webspider het volgende:
[afbeelding]
En dan nog gewoon doorbellen
quote:Op maandag 16 april 2007 12:41 schreef webspider het volgende:
[afbeelding]
En dan nog gewoon doorbellen
Ik snap geen kut van 4chan. Ik ga gewoon op b0g.org journals.quote:
Chagerijnquote:Op maandag 16 april 2007 22:05 schreef Agiath het volgende:
Ja die katplaatjes heb ik nou al 100x gezien
quote:
wtf!? is dit nou echt of een photoshop..?quote:
tit·mouse (–noun, plural -mice)quote:
auwquote:
Die is wel gaafquote:Op woensdag 18 april 2007 15:10 schreef Kadesh het volgende:
Hier nog een stuk of 40 WTF foto's
http://www.leenks.com/gallery522.htm
Die website geeft gewoon steeds een random plaatje en kwam toevallig voorbijzettenquote:Op woensdag 18 april 2007 16:25 schreef Impry het volgende:
NordicBlue, waar heb je die eendjes gevonden!
Deze is ook WTF
[afbeelding]
Zijn al minstens 4 keer voorbij gekomen hierquote:Op woensdag 18 april 2007 16:25 schreef Impry het volgende:
NordicBlue, waar heb je die eendjes gevonden!
Ja ik word ze een beetje moe eigenlijkquote:Op woensdag 18 april 2007 16:29 schreef Goover het volgende:
[..]
Zijn al minstens 4 keer voorbij gekomen hier
ik zie nietsquote:Op woensdag 18 april 2007 16:31 schreef NordicBlue het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Katten worden echt nooit oudquote:Op woensdag 18 april 2007 18:05 schreef Maisnon het volgende:
Die eendjes en katten hebben we nu al wel gezien
Ja maar het zijn toch geen WTF foto'squote:Op woensdag 18 april 2007 18:18 schreef -Dries- het volgende:
[..]
Katten worden echt nooit oud
Voor de liefhebbers: http://www.acc.umu.se/~zqad/cats/
Maar ze zijn wel leukquote:Op woensdag 18 april 2007 18:05 schreef Maisnon het volgende:
Die eendjes en katten hebben we nu al wel gezien
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |