Het betekent letterlijk ''Het licht van de Arier''.quote:Op vrijdag 13 april 2007 19:20 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
@Aryamehr, betekent jou naam iets of ik het een samenstelling?
AryaMehr +1quote:Op vrijdag 13 april 2007 19:18 schreef AryaMehr het volgende:
De wet van boyle.
waarom zeg jij dan Wet van Gay-Lusacals je weet dat hij gelijk heeftquote:Op vrijdag 13 april 2007 19:22 schreef PhysicsRules het volgende:
[..]
Doe geen moeite, AM heeft gelijk
Uit de algemene gaswet kunnen de volgende wetten worden afgeleid:quote:Op vrijdag 13 april 2007 19:25 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
waarom zeg jij dan Wet van Gay-Lusacals je weet dat hij gelijk heeft![]()
![]()
quote:Op vrijdag 13 april 2007 19:31 schreef SaskiaR het volgende:
edward norton
Ik denk dat je wilt weten uit welke atomen hij bestaat?quote:Op vrijdag 13 april 2007 19:38 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
hoe ziet een benzeenmolecuul er uit?
Hoezo heeft PR hulp gehad??quote:Op vrijdag 13 april 2007 20:38 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
PR heefy hulp gehad
Puntje Nembrionic +1
Alleen een ringstructuur is geen benzeen maar benzeen is wel een ringstructuur.quote:Op vrijdag 13 april 2007 20:43 schreef PhysicsRules het volgende:
Trouwens, alleen een ringstructuur is geen benzeen, maar bijvoorbeeld cyclohexaan, C6H12. Het bijzondere aan benzeen is de electronenstructuur, zoals beschreven hierboven.
Mijn antwoord was trouwens een gok nav een herinnering. Jouw eerste antwoord was naar mijn idee wel duidelijker.quote:De grondstof Benzeen is een chemische verbinding met de molecuulformule C6H6. Het is bij kamertemperatuur een heldere vloeistof. Benzeen is bijzonder stabiel doordat 6 elektronen gedelocaliseerd zijn in de structuur. Waar in veel verbindingen de elektronen in één chemische binding vast zitten, is het in de ring van koolstofatomen in benzeen mogelijk dat de elektronen van binding naar binding rondlopen. Deze vrijheid wordt in de structuurformule aangegeven door de cirkel in de zeshoek. Zie ook benzeenring en fenylgroep.
Jij hebt toch het laatste punt gehaald?quote:Op vrijdag 13 april 2007 22:52 schreef Nembrionic het volgende:
Ik ga trouwens geen nieuwe vraag stellen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |