abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  Donald Duck held zondag 15 april 2007 @ 23:13:28 #181
46149 __Saviour__
Superstapelsmoor op Kristel
pi_48365606
quote:
Op zondag 15 april 2007 23:10 schreef Aasgier het volgende:
Ze kennen gewoon geen middenweg?
Bedoel ok; het was erg van die vliegtuigen etc maar om nu gelijk maar even een paar oorlogen daarmee te rechtvaardigen gaat weer heel ver en uiteindelijk doet het nog meer schade dan die paar vliegtuigen ooit hebben gedaan zowel in die ''oorlogsgebieden'' als op economisch vlak thuis.

ja, dan heb je feest...
Die aanslagen rechtvaardigen absoluut een keiharde vergelding. Het was in feite een pure oorlogsverklaring en Amerika heeft daar op gereageerd
❤ Rozen zijn rood ❤
❤ Viooltjes zijn blauw ❤
❤ Kristel, ik hou van jou! ❤
  zondag 15 april 2007 @ 23:15:46 #182
120804 Yildiz
Freedom or loyalty?
pi_48365731
quote:
Op zondag 15 april 2007 23:13 schreef __Saviour__ het volgende:

[..]

Die aanslagen rechtvaardigen absoluut een keiharde vergelding. Het was in feite een pure oorlogsverklaring en Amerika heeft daar op gereageerd
Welke president zei dan "en nu is het oorlog!" ?

Niks oorlogsverklaring. War on terror, hier en daar wat individuen die zich over de grens bevinden overhoop knallen. Dat is het. Wat de inval in Irak zou rechtvaardigen staat nog steeds in een document waar Balkenende mee staat te zwaaien, maar waar niemand in mag kijken.
Bovenstaande tekst = C C 3.0 NL BY-NC-ND - quotes inkorten uitgezonderd.
pi_48365778
quote:
Op zondag 15 april 2007 23:13 schreef __Saviour__ het volgende:

[..]

Maar irak heeft er niks mee te maken ( met die aanslagen), maar dat terzijde..
  Donald Duck held zondag 15 april 2007 @ 23:18:51 #184
46149 __Saviour__
Superstapelsmoor op Kristel
pi_48365883
quote:
Op zondag 15 april 2007 23:15 schreef Yildiz het volgende:
Welke president zei dan "en nu is het oorlog!" ?

Niks oorlogsverklaring. War on terror, hier en daar wat individuen die zich over de grens bevinden overhoop knallen. Dat is het.
Geen letterlijke oorlogsverklaring. Maar daar komt het wel op neer in feite. Alleen is de vijand geen land.
❤ Rozen zijn rood ❤
❤ Viooltjes zijn blauw ❤
❤ Kristel, ik hou van jou! ❤
pi_48365983
quote:
Op zondag 15 april 2007 23:10 schreef Aasgier het volgende:
Vind het overigens wel ironisch dat amerika kapot gaat in het oude babylon.. amerika kan je zien als het hedendaagse babylon.
Of Rome natuurlijk, dat ging ook in Mesopotamie kapot.
Zelden schryf ik wat ik wil, en nooit wat 'n ander wil.
  zondag 15 april 2007 @ 23:47:13 #186
117098 Hathor
Effe niet
pi_48366998
quote:
Op zondag 15 april 2007 23:21 schreef Apropos het volgende:

[..]

Of Rome natuurlijk, dat ging ook in Mesopotamie kapot.
Nauwelijks, Rome is ten onder gegaan door interne twisten en vetes, de Hunnen waren de druppel die de emmer deed overlopen. Maar das offtopic.
Radical islam is the snake in the grass.
Moderate islam is the grass that hides the snake.
pi_48367070
quote:
Op zondag 15 april 2007 22:56 schreef StefanP het volgende:

[..]

Ja jochie, 3000 onschuldige doden zijn gewoon acceptabel. Niet zeuren! Het is de eigen schuld van de VS dat een stelletje niets-presterende, jaloerse honden zich geroepen voelt om uit haat 3000 gezinnen te ontwrichten. Da's een goede zaak natuurlijk, want het is OK om de VS te haten als je zelf nog nooit iets bereikt hebt - daar kun je mooi die Amerikanen de schuld van geven!
Alsof een huis en een auto alles is
Ga je nu maar aftrekken op je mooie huis en auto en je meer voelen dan anderen. Jezelf prijzen etc.
Wie ben jij nu? ben jij je huis en auto? is dat wat je bent?

WTF cares, jij.
Wij niet.
  zondag 15 april 2007 @ 23:51:35 #188
117098 Hathor
Effe niet
pi_48367165
quote:
Op zondag 15 april 2007 23:49 schreef Aasgier het volgende:

[..]

Ga je nu maar aftrekken op je mooie huis en auto en je meer voelen dan anderen. Jezelf prijzen etc.

WTF cares, jij.
Wij niet.
Wij? Spreek voor jezelf mafkees.
pi_48367290
quote:
Op zondag 15 april 2007 23:51 schreef Hathor het volgende:

[..]

Wij? Spreek voor jezelf mafkees.
Jonge, hij loopt te pronken als een pauw met zijn huis en auto.

Dat jij dat wel belangrijk vindt is jou recht maar de meesten zal het een worst zijn.
En blijkbaar ben je niet veel anders dan hem dat je het persoonlijk op de man gaat spelen.
  zondag 15 april 2007 @ 23:56:27 #190
46960 StefanP
polemicist
pi_48367350
quote:
Op zondag 15 april 2007 23:49 schreef Aasgier het volgende:

[..]

WTF cares, jij.
Wij niet.
Wat is dat voor stompzinnige poging om de discussie te doen derailleren? Waar haal je die onzin in hemelsnaam vandaan? Ben je bang om antwoord te geven op de vraag? Wat een slappe poging om mij erbij te betrekken. Je wordt gewezen op je voslagen krankzinnige goedkeuring van laffe terroristische aanslagen, en het enige dat je kan wanneer je op die kronkel in je hersenen gewezen wordt, is vervolgens over mij te gaan zeuren. Gefeliciteerd! Lafbek.

Ja jochie, 3000 onschuldige doden zijn gewoon acceptabel. Niet zeuren! Het is de eigen schuld van de VS dat een stelletje niets-presterende, jaloerse honden zich geroepen voelt om uit haat 3000 gezinnen te ontwrichten. Da's een goede zaak natuurlijk, want het is OK om de VS te haten als je zelf nog nooit iets bereikt hebt - daar kun je mooi die Amerikanen de schuld van geven!

Pijnlijk, niet?
"Welfare culture is bad not just because, as in Europe, it's bankrupting the state, but because it enfeebles the citizenry, it erodes self-reliance and resourcefulness."
-Mark Steyn
  zondag 15 april 2007 @ 23:57:31 #191
117098 Hathor
Effe niet
pi_48367381
quote:
Op zondag 15 april 2007 23:54 schreef Aasgier het volgende:

[..]

Jonge, hij loopt te pronken als een pauw met zijn huis en auto.

Dat jij dat wel belangrijk vindt is jou recht maar de meesten zal het een worst zijn.
En blijkbaar ben je niet veel anders dan hem dat je het persoonlijk op de man gaat spelen.
Ik vind een huis en een goed inkomen inderdaad belangrijk ja, een auto hecht ik minder waarde aan maar ook dat heb je nodig tegenwoordig. Jij niet dan? Jij kan het zonder huis, geld en auto? Dan moet je me toch je succesformule even uitleggen, ben ik wel nieuwsgierig naar.
pi_48367817
quote:
Op zondag 15 april 2007 23:56 schreef StefanP het volgende:

[..]

Wat is dat voor stompzinnige poging om de discussie te doen derailleren? Waar haal je die onzin in hemelsnaam vandaan? Ben je bang om antwoord te geven op de vraag? Wat een slappe poging om mij erbij te betrekken. Je wordt gewezen op je voslagen krankzinnige goedkeuring van laffe terroristische aanslagen, en het enige dat je kan wanneer je op die kronkel in je hersenen gewezen wordt, is vervolgens over mij te gaan zeuren. Gefeliciteerd! Lafbek.

Pijnlijk, niet?
3000 doden en 600.000+ doden in irak maar die 3.000 doden zijn natuurlijk nog altijd 10x zo erg dan die 600.000+

Dat moment was een goed moment om naar jezelf te kijken, haat komt niet vanzelf.
Enkel uit het oogpunt van: wij hebben de macht en de wapens en wij doen wat wij willen gingen de amerikanen wel even deze problemen oplossen.
De klootzakken! waar hebben wij dit aan verdient? wij zijn zo goed voor deze wereld etc etc.

Ik ging enkel ''zeuren'' omdat je zelf met die belediging kwam van ''ja jonkie''.
Ik ga graag ergens 100% tegen in.

Oog om oog, tand om tand.

Sorry dat ik je even kwaad maakte.
pi_48368672
quote:
Op zondag 15 april 2007 21:30 schreef StefanP het volgende:

[..]

Ja, dat vond je wel leuk he? Kreeg je er een stijve plasser van? Dat was echt kicken, al die mensen dood! Dat kut Amerika! Dat zal ze leren! Ben je ook de straat opgegaan om feest te vieren?
Nee, ik krijg een stijve van mooie vrouwen.
En die jongens in Ede vierden een bruiloft, niet de aanval op de Twin Towers.
En ja, ik vond het een heel mooi schouwspel.
En nee, ik had niet zo heel veel medelijden met die yuppen die sneuvelden.
Ze keken vanuit de Twin Towers, naar ik heb horen zeggen, ver uit over de wereld. Over de sloppenwijken in de VS, over de kinderarbeid in arme landen, over de grondstofroof en genocide in Zaďre, over de kopermijn in Irian Jaya, over de olievelden in Nigeria. En ze schoven met geld om daar aan te verdienen.
Hoe was het ook weer: elke drie seconden sterft een kind van de honger. Ja natuurlijk, dat heeft niet genoeg gebruik gemaakt van zijn mogelijjkheden en het is zelf verantwoordelijk voor zijn eigen geluk.
3.000 yuppen dood, dat is evenveel als er kinderen sterven in 2,5 uur! Alleen: het sterven van yuppen stopte, het sterven van kinderen is doorgegaan, uur na uur.

Dus nee, ik ben niet gaan feestvieren en ja, ik begrijp ook wel dat Osama het niet uit liefde voor die kinderen gedaan heeft. Maar je moet geen krokodillentranen gaan huilen!
quote:
[..]
Stukken intelligenter dan een jaloerse nul die nog nooit iets bereikt heeft en z'n jaloezie botviert door te kankeren over een volk dat wel iets presteert.
Zo, wat een diepte-analyse van mij ziel! Welk een inzicht in mijn motieven! Of is her projectie?

[ Bericht 0% gewijzigd door Kees22 op 16-04-2007 01:16:44 ]
Onderschat nooit de kracht van domme mensen in grote groepen!
Der Irrsinn ist bei Einzelnen etwas Seltenes - aber bei Gruppen, Parteien, Völkern, Zeiten die Regel. (Friedrich Nietzsche)
pi_48368812
quote:
Op zondag 15 april 2007 22:56 schreef StefanP het volgende:

Niets presteren? Nou, ik was persoonlijk toch wel onder de indruk. Spielberg had het hen niet verbeterd!
Der Irrsinn ist bei Einzelnen etwas Seltenes - aber bei Gruppen, Parteien, Völkern, Zeiten die Regel. (Friedrich Nietzsche)
pi_48368991
quote:
Op zondag 15 april 2007 23:56 schreef StefanP het volgende:

Je wordt gewezen op je voslagen krankzinnige goedkeuring van laffe terroristische aanslagen, en het enige dat je kan wanneer je op die kronkel in je hersenen gewezen wordt, is vervolgens over mij te gaan zeuren. Gefeliciteerd! Lafbek.
Over de rest laat ik me niet uit. maar laf waren de aanslagen niet. De sneuvelbereidheid was groot.
Voor de goede orde: ik vind dat tamelijk stupide van de daders.
En voor een betere orde: ik vind de aanslagen op de treinstations nog kwalijker en die moeten krachtdadig bestreden worden. Want forensen zijn nergens schuldig aan. Die gaan gewoon dom naar hun werk, elke ochtend.
  maandag 16 april 2007 @ 01:02:29 #196
10763 popolon
Fetchez la vache!
pi_48369058
Raar. Die mensen die omkwamen met 9/11 waren ook forensen voornamelijk. Alleen waren ze al aanwezig op hun werk. Maakt dat ze geen forensen meer?
Patience is not one of my virtues, neither is memory. Or patience for that matter.
  maandag 16 april 2007 @ 01:04:15 #197
117098 Hathor
Effe niet
pi_48369082
quote:
Op maandag 16 april 2007 01:02 schreef popolon het volgende:
Raar. Die mensen die omkwamen met 9/11 waren ook forensen voornamelijk. Alleen waren ze al aanwezig op hun werk. Maakt dat ze geen forensen meer?
Gearriveerde forensen tellen niet.
  maandag 16 april 2007 @ 01:05:27 #198
10763 popolon
Fetchez la vache!
pi_48369103
quote:
Op maandag 16 april 2007 01:04 schreef Hathor het volgende:

[..]

Gearriveerde forensen tellen niet.
Dat blijkt wel. Hoe krom.
Patience is not one of my virtues, neither is memory. Or patience for that matter.
pi_48369113
quote:
Op zondag 15 april 2007 23:57 schreef Hathor het volgende:

Jij kan het zonder huis, geld en auto? Dan moet je me toch je succesformule even uitleggen, ben ik wel nieuwsgierig naar.
Ik kan niet voor iemand anders spreken, maar wel voor mezelf.
Ik huur een huis, simpel, voor een persoon. Zonder huursubsidie (voor iemand daar over begint!). Mijn geld is aan het eind van de maand schoon op. Ik heb een uitstekende fiets.
Hoe?
Ik ben alleen en maak me zo min mogelijk druk. Heel eenvoudig. En af en toe help ik eens iemand en krijg daar wat voor terug. Ook heel leuk.
pi_48369218
quote:
Op maandag 16 april 2007 00:57 schreef Kees22 het volgende:

[..]

Over de rest laat ik me niet uit. maar laf waren de aanslagen niet. De sneuvelbereidheid was groot.
Voor de goede orde: ik vind dat tamelijk stupide van de daders.
En voor een betere orde: ik vind de aanslagen op de treinstations nog kwalijker en die moeten krachtdadig bestreden worden. Want forensen zijn nergens schuldig aan. Die gaan gewoon dom naar hun werk, elke ochtend.
Je zit zo vol stront he, die mensen in het WTC waren ook nergens schuldig aan. Een paar maanden voor de aanslagen stond ik ook vrolijk als toerist op het observatiedek op een doordeweekse ochtend, net als vele honderden anderen, en dan zijn er nog die tienduizenden mensen die daar braaf naar hun werk gingen, iedere dag.

Sterf.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')