Met een verkeerde been uit het bed gestapt?quote:Op vrijdag 13 april 2007 07:01 schreef Wupppie het volgende:
ik vind dat je met je neus uit de poederdoos / tap moet blijven als je niet normaal kan reageren daarna.
obstenaat kut kind
Doe je toch iets foutquote:Op vrijdag 13 april 2007 04:54 schreef remlof het volgende:
Ok, het is wel lekker om af en toe zo'n chick lekker vol te blaffen, maar ik zou er toch niet voor thuisblijven.
Een eigen pijpsletje dus, ongeveer, zoiets.quote:Op vrijdag 13 april 2007 04:54 schreef remlof het volgende:
Ok, het is wel lekker om af en toe zo'n chick lekker vol te blaffen, maar ik zou er toch niet voor thuisblijven.
Wat veel bevredigender is, is om er één (of meer) te hebben die je on demand lekker oraal verwennen en er niks voor terug vragen... Wat jullie?
quote:Op vrijdag 13 april 2007 07:39 schreef teknomist het volgende:
Begrijp me niet verkeerd, pijpen is lekker. Maar als het daar bij blijft ben ik het na 1 keer wel beu. Of ik moet nog nooit een goede pijpbeurt hebben gehad, dat kan ook.
quote:Op vrijdag 13 april 2007 08:07 schreef het.ismij het volgende:
Ik weet niet, maar doe maar gewoon pijpen, en daarna haar volblaffen.
Ennuh thuisblijven,.. hoezo?? ff een vluggertje, haar deruit trappen, douchen en naar je maten toe.![]()
Hoezo?quote:
Zo klonk het.quote:
Whahah,..quote:
Pijpen is lekker? WTF zeg jij nouquote:Op vrijdag 13 april 2007 07:39 schreef teknomist het volgende:
Begrijp me niet verkeerd, pijpen is lekker. Maar als het daar bij blijft ben ik het na 1 keer wel beu. Of ik moet nog nooit een goede pijpbeurt hebben gehad, dat kan ook.
Haha, je hebt iets Haagse Harry's over je. Maar goed, dat is verder offtopic.quote:Op vrijdag 13 april 2007 08:12 schreef het.ismij het volgende:
[..]
Whahah,..
Proficiat voor het ontleden van mijn styl, zodat je ziet waar ik vandaan kom.
Dat is ook een optie inderdaad.quote:Op vrijdag 13 april 2007 08:15 schreef vosss het volgende:
Ik vind het trouwens plezieriger om eerst te neuken en het dan af te maken met gepijpt worden.
Incluïs slikken uiteraard.
quote:Op vrijdag 13 april 2007 08:14 schreef vosss het volgende:
[..]
Pijpen is lekker? WTF zeg jij nou
Gepijpt WORDEN, da't is lekker, pijpen laat ik aan de dames over. Gaylord
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |