quote:Op vrijdag 13 april 2007 03:54 schreef uniekhoorn het volgende:
[..]
Lekker eens zonder klieren offtopicdan mag het heus vast wel eens
Slaap lekker Disana
Bah, elke keer als ze beweegt dan durf ik de streams niet uit te zetten......
Neeeeh.quote:Op vrijdag 13 april 2007 03:59 schreef Ian_Nick het volgende:
Gewoon op bed gaan liggen met je geluid kogelhard aan!
Dan hoor je vanzelf of er wat loos is!
quote:Op vrijdag 13 april 2007 04:09 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Amanda slaapt uiterst charmant. Haar linker tiet hangt helemaal buitenboord .....
[afbeelding]
Aaaah, maar nu gaat ze liggen!quote:Op vrijdag 13 april 2007 04:15 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Voorlopig lijkt hier alles redelijk rustig. De eerste voortekenen van een bevalling zijn er zeker, maar Egina blijft staan en veranderd regelmatig van houding. Nog geen neiging om te gaan liggen.
[afbeelding]
Je kunt nu niet zien of ze gewoon gaat liggen (= niets aan de hand) of op haar zij (= wel iets aan de hand)quote:
Zet je geluid ff goed.quote:Op vrijdag 13 april 2007 04:18 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Je kunt nu niet zien of ze gewoon gaat liggen (= niets aan de hand) of op haar zij (= wel iets aan de hand)
Ze stootte wel een kreet uit, zou dat iets zeggen?quote:Op vrijdag 13 april 2007 04:18 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Je kunt nu niet zien of ze gewoon gaat liggen (= niets aan de hand) of op haar zij (= wel iets aan de hand)
Het scheelt je ziet er toch niets van .. aangezien de cam gelockt isquote:Op vrijdag 13 april 2007 04:21 schreef Ian_Nick het volgende:
Gaat het nou gebeuren net als ik mijn streams wegklik!?
Alarm gaat af als ze 10+ seconden op de zij ligt. Van het alarm merk je niets, dat is alleen maar een SMS-bericht naar de eigenaresse, Ellen.quote:Op vrijdag 13 april 2007 04:17 schreef Disana het volgende:
Camera omlaag en meer licht graag.
Ik neem aan dat over een aantal minuten het alarm weer afgaat trouwens?
Er valt meer te horen dan te zienquote:Op vrijdag 13 april 2007 04:21 schreef Ian_Nick het volgende:
Gaat het nou gebeuren net als ik mijn streams wegklik!?
Heeft zij iets gemerkt? Ik zou niet weten hoe.quote:Op vrijdag 13 april 2007 04:24 schreef uniekhoorn het volgende:
Sylvia is ook wakker
Door die lig alarm? ik weet het ook nietquote:Op vrijdag 13 april 2007 04:25 schreef Disana het volgende:
[..]
Heeft zij iets gemerkt? Ik zou niet weten hoe.
Sylvia slaapt gewoon (S2). De afspraak is dat iemand van productie naar de slaapkamer van Sylvia loopt om haar te wekken.quote:Op vrijdag 13 april 2007 04:25 schreef Disana het volgende:
[..]
Heeft zij iets gemerkt? Ik zou niet weten hoe.
Ik kan me vergissen, maar het ziet eruit alsof ze nog gewoon ligt te slapen.quote:Op vrijdag 13 april 2007 04:26 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Sylvia slaapt gewoon (S2). De afspraak is dat iemand van productie naar de slaapkamer van Sylvia loopt om haar te wekken.
Vals alarmquote:Op vrijdag 13 april 2007 04:27 schreef Ian_Nick het volgende:
Zal wel aan mij liggen maar d'r gebeurd toch geen zak?
Konden we niet weten tot we iets zagen... en we hoorden genoeg.quote:Op vrijdag 13 april 2007 04:27 schreef Ian_Nick het volgende:
Zal wel aan mij liggen maar d'r gebeurd toch geen zak?
De SMS van het lig-alarm gaat naar Ellen, de eigenaresse. Regie kijkt/waakt via de cam.quote:Op vrijdag 13 april 2007 04:26 schreef uniekhoorn het volgende:
[..]
Door die lig alarm? ik weet het ook niet
Waarom niet?quote:Op vrijdag 13 april 2007 04:28 schreef STAP01 het volgende:
Die Ellen mag ik niet! trouwens
Snotverdorie! 2e keer al!quote:Op vrijdag 13 april 2007 04:28 schreef MissHobje het volgende:
[..]
Vals alarm
Geen idee.. altijd lastig inschatten
Omdat ze tijdens de streams vervelend tegen Eginia deed, omdat E. niet deed wat zij wilde toen ze alleen was met haar. Ging ze niet leuk met E. om. En ook omdat dat mijn gevoel is bij haar. Beetje een kreng. Gewend om met paarden om te gaan maar zonder echt een gevoel erbij te hebben. Een verwend wijffie.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |