De beaver is eruit geëdit, omwille van Fok en kleine kinderen die hier kijkenquote:
quote:Op vrijdag 13 april 2007 03:08 schreef Disana het volgende:
Daar had ik niet aan gedacht. Weet je waaraan ik wel ineens (helaas) denk? Aan BB5 en de nacht van Tanja![]()
NIcolaas ligt wel erg gemoedelijk zo ongeveer midden in het bed trouwens....quote:Op vrijdag 13 april 2007 03:13 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Sylvia kijkt de hele tijd op naar het LCD-scherm. Ze blijft het waarschijnlijk in de gaten houden.
[afbeelding]
Nee, het paard is liever en mooierquote:Op vrijdag 13 april 2007 03:13 schreef Veulen het volgende:
[..]
Mensen dat is niks. Bij beesten vind ik het mooier. Of bedoel je dat Tanja wel iets weg hadvan een paard? Want dan moet ik je misschien wel gelijk geven.
Plaats jouw paardenbek eensquote:Op vrijdag 13 april 2007 03:13 schreef Veulen het volgende:
[..]
Mensen dat is niks. Bij beesten vind ik het mooier. Of bedoel je dat Tanja wel iets weg hadvan een paard? Want dan moet ik je misschien wel gelijk geven.
Ik heb je een PM gestuurd, wees eens een grote vent en reageer daar is op.quote:
quote:Op vrijdag 13 april 2007 03:17 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Je bent echt geyl hé?
Stream 1 niet genoeg voor je?
Die is te lelijk voor woordenquote:
Daarom vroeg ik ook min of meer om een plaatjequote:
Dat hoef je hier niet te vermelden hoorquote:Op vrijdag 13 april 2007 03:18 schreef Veulen het volgende:
[..]
Ik heb je een PM gestuurd, wees eens een grote vent en reageer daar is op.
Hou op, stelletje teasersquote:Op vrijdag 13 april 2007 03:16 schreef uniekhoorn het volgende:
Haar staart hangt nog te dicht bij haar kont...
Anders wisten wij het toch niet?!quote:Op vrijdag 13 april 2007 03:20 schreef Prospera het volgende:
[..]
Dat hoef je hier niet te vermelden hoor![]()
Misschien dat je nu lang genoeg wakker kan blijven om 't mee te maken.quote:Op vrijdag 13 april 2007 03:20 schreef uniekhoorn het volgende:
Zo lief, bij een wee (tje) weer met haar snuit naar haar buik
Tja sorry hoor, heb meer dan 100 kalfjes geboren zien worden maar die van de paarden altijd gemist.
Whehe, jij viezerikquote:
* fluistert: Haar staart stond heel wijd net, maar ze moest poepenquote:Op vrijdag 13 april 2007 03:20 schreef uniekhoorn het volgende:
Tja sorry hoor, heb meer dan 100 kalfjes geboren zien worden maar die van de paarden altijd gemist.
Hoe lang gaat het volgens jou nu nog duren? (ik ga nu ff uit van jouw expertise)quote:Op vrijdag 13 april 2007 03:20 schreef uniekhoorn het volgende:
Die is echt aan het bevallen, of in elk geval de voorbereiding ervanquote:
Alles kan, een half uur maar ook 2 dagen .......quote:Op vrijdag 13 april 2007 03:23 schreef STAP01 het volgende:
[..]
Hoe lang gaat het volgens jou nu nog duren? (ik ga nu ff uit van jouw expertise)
Meestal krijg je in deze fase ook het 'kegelen'. De harsproppen uit de tepels verdwijnen en de tepels gaan een beetje lekken. Dat was nog niet het geval volgens Sylvia.quote:Op vrijdag 13 april 2007 03:24 schreef Prospera het volgende:
[..]
Die is echt aan het bevallen, of in elk geval de voorbereiding ervan![]()
Wel jammer dat ze dat helemaal alleen moet doen![]()
Ik zie twee lief slapende menschen met netjes den handen boven de deken heur!quote:Op vrijdag 13 april 2007 03:26 schreef Prospera het volgende:
Een beetje sexuele voorlichting kan ook geen kwaad voor deze 2
[afbeelding]
2 DAGEN?!!!!!pfffffffffffffffffff Ze heeft al wel ervaring he met het baren van veulens. Dit is volgens mij haar 5de of 6dequote:Op vrijdag 13 april 2007 03:24 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Alles kan, een half uur maar ook 2 dagen .......
Kegelen ken ik niet, hoelang duren die fases?quote:Op vrijdag 13 april 2007 03:26 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Meestal krijg je in deze fase ook het 'kegelen'. De harsproppen uit de tepels verdwijnen en de tepels gaan een beetje lekken. Dat was nog niet het geval volgens Sylvia.
Waarom ? Ze slapen braaf met de handjes boven de dekens .....quote:Op vrijdag 13 april 2007 03:26 schreef Prospera het volgende:
Een beetje sexuele voorlichting kan ook geen kwaad voor deze 2
[afbeelding]
Rip off!quote:Op vrijdag 13 april 2007 03:28 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Waarom ? Ze slapen braaf met de handjes boven de dekens .....
Zie mij 1 minuut sneller zijn!quote:Op vrijdag 13 april 2007 03:27 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Ik zie twee lief slapende menschen met netjes den handen boven de deken heur!
Vooral niet doen.. echt paarden zijn eigenwijze dierenquote:Op vrijdag 13 april 2007 03:23 schreef STAP01 het volgende:
[..]
Hoe lang gaat het volgens jou nu nog duren? (ik ga nu ff uit van jouw expertise)
Kegelen, het beginnen te lekken van de tepels, is meestal enkele uren tot 24 uur voor de bevalling. Het is -normaal- de bedoeling dat het veulen binnen 1 uur begint te drinken. Na ongeveer 6 maanden wordt het zogen gestopt.quote:Op vrijdag 13 april 2007 03:28 schreef Prospera het volgende:
[..]
Kegelen ken ik niet, hoelang duren die fases?
Jij baggert ook overal om je postcount op te krikken hèquote:Op vrijdag 13 april 2007 03:29 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Rip off!
![]()
[..]
Zie mij 1 minuut sneller zijn!
Ik ben murp niet...quote:Op vrijdag 13 april 2007 03:31 schreef Leandra het volgende:
[..]
Jij baggert ook overal om je postcount op te krikken hè![]()
Best kans dan dat ze alleen heeft zitten kegelen, hoe vaak komt Syl daar, 2xper dag?quote:Op vrijdag 13 april 2007 03:30 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Kegelen, het beginnen te lekken van de tepels, is meestal enkele uren tot 24 uur voor de bevalling. Het is -normaal- de bedoeling dat het veulen binnen 1 uur begint te drinken. Na ongeveer 6 maanden wordt het zogen gestopt.
Waarom niet overdag? Door het licht?quote:Op vrijdag 13 april 2007 03:30 schreef uniekhoorn het volgende:
[..]
Vooral niet doen.. echt paarden zijn eigenwijze dierenEn wat Bright zegt, het kan vannacht gebeuren maar ook morgennacht... bijna zeker niet overdag.
Ze heeft nu zeer zeker af en toe weeen.
Ik maak helemaal niemand in de war... Iedereen ziet toch dat ik Ian_Nick ben en niet murp?!quote:Op vrijdag 13 april 2007 03:35 schreef Leandra het volgende:
[..]
Maak die DGK-Fokkers nou eens niet zo in de war joh, al die vreemde namen.....![]()
Niet zozeer door het licht, ze bevallen het liefst als het zo rustig mogelijk is. Daarom mocht Sylvia er er in eerste instantie ook niet heen omdat ze dan de bevallig uit gaat stellen.quote:Op vrijdag 13 april 2007 03:35 schreef STAP01 het volgende:
[..]
Waarom niet overdag? Door het licht?
Het idee van weeen had ik wel omdat ze zo onrustig is en met dr hoofd naar dr buik grijpt. En niet te vergeten het kreunen van Eginia. Ik vind het echt heel bijzonder om het live te kunnen zien. Ik heb dit nooit eerder gezien nl. Echt mooi om te zien!
Ja! Echt prachtig wanneer dit gaat gebeuren! Ik hoop er in ieder geval wel bij te kunnen zijn! Ik weet alleen niet hoe lang ik mn ogen nog open kan houden.quote:Op vrijdag 13 april 2007 03:38 schreef uniekhoorn het volgende:
[..]
Niet zozeer door het licht, ze bevallen het liefst als het zo rustig mogelijk is. Daarom mocht Sylvia er er in eerste instantie ook niet heen omdat ze dan de bevallig uit gaat stellen.
Mooi he? Vind het ook erg bijzonder.
Sylvia kijkt daar iedere keer na, ook zojuist toen ze de band weer goed deed.quote:Op vrijdag 13 april 2007 03:34 schreef Prospera het volgende:
Best kans dan dat ze alleen heeft zitten kegelen, hoe vaak komt Syl daar, 2xper dag?
Het zal wel instinct zijn. Maar overdag is hoogst ongebruikelijk, wellicht om zo veel als kan ongestoord te kunnen bevallen. Let op, een paard heeft geen assistentie nodig bij een bevalling. Er is, ook op fokkerijen, nooit iemand bij.quote:
Geen idee, ik denk niet dat we het mee makenquote:Op vrijdag 13 april 2007 03:40 schreef STAP01 het volgende:
[..]
Ja! Echt prachtig wanneer dit gaat gebeuren! Ik hoop er in ieder geval wel bij te kunnen zijn! Ik weet alleen niet hoe lang ik mn ogen nog open kan houden.
Het is mooi als je het toevallig kunt meemaken. De techniek daarvoor is in ieder geval geweldig mooi. Maar het heeft geen zin erop te wachten. Ik ga ook dadelijkquote:Op vrijdag 13 april 2007 03:42 schreef uniekhoorn het volgende:
[..]
Geen idee, ik denk niet dat we het mee maken![]()
Ik ook.. wat ik je zeg tussen 5 en 6 uur... Paarden....quote:Op vrijdag 13 april 2007 03:45 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Het is mooi als je het toevallig kunt meemaken. De techniek daarvoor is in ieder geval geweldig mooi. Maar het heeft geen zin erop te wachten. Ik ga ook dadelijk
Lekker eens zonder klieren offtopicquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |