21=5quote:
mjah.., er is altijd een volgend jaar.quote:Op vrijdag 13 april 2007 12:03 schreef TIM-846 het volgende:
[..]
maar dan wordt Ajax nooit kampioen natuurlijk..![]()
Ja, 10 kneuzenquote:Op vrijdag 13 april 2007 12:10 schreef TerroRobbie het volgende:
[..]
Dat werd in Wolluk toch ook na 10 minuten al geroepen?![]()
Die gaat dus echt niet naar Ajax komen.quote:Op vrijdag 13 april 2007 12:11 schreef koningdavid het volgende:
Veel topics gemist.![]()
Zou wel mooi zijn als Boulah komt. Financieel gezien vrij onrealistisch, maar het is wel een oud-Ajacied he.![]()
Na zo'n baalseizoen bij Chelsea zal hij misschien best bij het grote Ajax willen spelen, met jongens als Jaap Stam en Edgar Davids. Zou een hele mooie transfer zijn, al reken ik helemaal nergens op.quote:Op vrijdag 13 april 2007 12:11 schreef koningdavid het volgende:
Veel topics gemist.![]()
Zou wel mooi zijn als Boulah komt. Financieel gezien vrij onrealistisch, maar het is wel een oud-Ajacied he.![]()
Staat inderdaad vrij domquote:
MIsschien als Japie het even vriendelijk vraagt, Stam is Boulah's idool. Zou wel echt een te tof verdedigingsduo zijn: Stam & Boulah. Ik zou bang worden.quote:Op vrijdag 13 april 2007 12:11 schreef thewishmaster het volgende:
[..]
Die gaat dus echt niet naar Ajax komen.
Het zou wel de ideale opvolger zijn van Jaap Stam, want die houdt er na volgend seizoen wel mee op.quote:Op vrijdag 13 april 2007 12:14 schreef koningdavid het volgende:
[..]
MIsschien als Japie het even vriendelijk vraagt, Stam is Boulah's idool. Zou wel echt een te tof verdedigingsduo zijn: Stam & Boulah. Ik zou bang worden.
Maar goed, erg realistisch is het inderdaad allemaal niet.
Dat zou een leuke verdediging worden dan volgend jaarquote:Op vrijdag 13 april 2007 12:14 schreef koningdavid het volgende:
[..]
MIsschien als Japie het even vriendelijk vraagt, Stam is Boulah's idool. Zou wel echt een te tof verdedigingsduo zijn: Stam & Boulah. Ik zou bang worden.
Misschien voor een jaar huren.quote:Op vrijdag 13 april 2007 12:14 schreef koningdavid het volgende:
[..]
Geen idee, maar het is altijd leuk om het er even over te hebben.quote:Op vrijdag 13 april 2007 12:30 schreef TerroRobbie het volgende:
Wat is de bron van het bericht eigenlijk? Sowieso een raar bericht Ajax wil Boulah of Hyppia... of ronaldinho of messi of puyol
stel je voor dat ze alle 5 komenquote:Op vrijdag 13 april 2007 12:30 schreef TerroRobbie het volgende:
Wat is de bron van het bericht eigenlijk? Sowieso een raar bericht Ajax wil Boulah of Hyppia... of ronaldinho of messi of puyol
ik wil Ronaldinho met zijn ...lach helemaal niet bij Ajaxquote:Op vrijdag 13 april 2007 12:35 schreef TIM-846 het volgende:
[..]
stel je voor dat ze alle 5 komen![]()
![]()
![]()
------------ Stekelenburg---------
Puyol Stam Hyppia Boulah---
----------Heitinga--------
-------- Gabri ---- Davids---
------------ Ronaldinho----------
------ Huntelaar Messi-------
![]()
Forum Opties | |