Zn moeder zei: Ajax!, dat is de club van Cruijff. Zn vroeg overleden vader was ook idolaat van Cruijff naar het schijnt.quote:Op vrijdag 13 april 2007 08:40 schreef denthemen het volgende:
[..]
Is HTC god voor hem dan? Hij is mede naar Ajax gekomen omdat het een goeie naam heeft, vooral in Barcelona
En denk je dat Ajax hem even veel salaris bied als Barcelona? Of zou Henk de rest erbij storten?![]()
Welnee joh PSV gaat morgen gewoon weer onderuitquote:Op vrijdag 13 april 2007 09:16 schreef RayMania het volgende:
Vrij jammer dat wij eerst moeten spelen vanavond. Dan sta je misschien eerste, ben je blij, maar is het zondag gewoon weer weg en sta je derde.
ik denk dat het eerst spelen wel positief kan werken.. je voert hiermee de druk toch behoorlijk op. Zeker met de tegenstanders van Az en Psv.. psv ontvangt twente en az moet tegen heerenveen toch? Beetje extra druk erbij + slechte resultaten europees afgelopen week + winst ajax (zal eerst moeten gebeuren) = #1quote:Op vrijdag 13 april 2007 09:16 schreef RayMania het volgende:
Vrij jammer dat wij eerst moeten spelen vanavond. Dan sta je misschien eerste, ben je blij, maar is het zondag gewoon weer weg en sta je derde.
Ok ik zet 120 euro op Ajax 5-2, als ik verlies krijg ik het dan terugquote:Op vrijdag 13 april 2007 08:49 schreef denthemen het volgende:
5-2
Je bederft de pretquote:Op vrijdag 13 april 2007 08:30 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
Nee, sorry. Met zo'n ding wil ik niet dood gevonden worden! De nieuw ingeslagen YMCA-style van de ultra's van 410 bevalt mij niet echt, what's next? Cowboy-style? Indianen-style? Politieagent-style?
Doe het zelf dan, denk dat dan ook genoeg mensen stukgaan hehequote:Op vrijdag 13 april 2007 09:35 schreef PLAE@ het volgende:
[..]
Je bederft de pret. Das toch grappig jij met zo'n hoedje, 3 wedstrijden lang. Voor mij dan
![]()
Als je me maar niet wéér gaat mailen, net als bij dat legervest. Hoe laat vanavond home?quote:Op vrijdag 13 april 2007 09:35 schreef PLAE@ het volgende:
[..]
Je bederft de pret. Das toch grappig jij met zo'n hoedje, 3 wedstrijden lang. Voor mij dan
![]()
Nog steeds heb ik geen bron gezienquote:Op vrijdag 13 april 2007 09:38 schreef HeinekenAFCA het volgende:
SCC-prijs dus weer omhoog. Ik had niet anders verwacht
Verder mogen Boulahrouz en Hyppia beiden komen
Ja, of course. Je bent een Joof of je bent het niet.quote:
Dat denk ik ook. Maar hij en Hyppia mogen wmb altijd komen.quote:Op vrijdag 13 april 2007 10:03 schreef SiemeN het volgende:
Dat verhaal over Bouhlarouz is er eentje in de categorie 'eerst zien, dan geloven'.
Hadden mijn woorden kunnen zijn.quote:Op vrijdag 13 april 2007 08:02 schreef Suijk het volgende:
Ik vind het wel een voordeel om te moeten spelen voordat AZ en PSV moeten. Al heb ik nog niet zo'n goed gevoel over vanavond.
Niet dromen, niet doen. Kan het alleen maar meevallen uiteindelijkquote:Op vrijdag 13 april 2007 10:25 schreef M0NTANA het volgende:
Als we vanavond winnen, staan we in elk geval een dag bovenaan! Daarbij komt de druk (opnieuw) bij PSV en AZ te liggen, kan weer een mooi weekend worden.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |