ffsquote:Op donderdag 12 april 2007 23:48 schreef PLAE@ het volgende:
Nou, das nooit mooi meegenomen natuurlijk als je links en rechts nog wat af moet betalen, he Jasper.
Als we morgen verliezen word het een heel zware zaterdag.quote:
Een goede verdediger hoeft niet veel te rennen, die moet gewoon op de juiste plek staan.quote:Op vrijdag 13 april 2007 00:27 schreef BobbyHill het volgende:
De komst van Hyppia lijkt me niet ondenkbaar, als het gerucht klopt dan. Hij is aan het eind van z'n carriere, is niet zo'n geldbeluste speler en toch al lang binnen, spreekt Nederlands, kent de competitie en speelt mee om de prijzen. Maar het is net als Stam niet de allersnelste natuurlijk.
Maar een verdediger die snel is en op de juiste plek staat is nog veel nuttigerquote:Op vrijdag 13 april 2007 00:29 schreef stefmans het volgende:
Een goede verdediger hoeft niet veel te rennen, die moet gewoon op de juiste plek staan.
Ja dan zit je toch al snel in de categorie Matarazzi, Canavaro etc.quote:Op vrijdag 13 april 2007 00:38 schreef BobbyHill het volgende:
[..]
Maar een verdediger die snel is en op de juiste plek staat is nog veel nuttigerMaar het zou best eens een goed duo kunnen worden inderdaad, mocht er iets van waar zijn dan.
Je moet van de drugs afblijvenquote:Op vrijdag 13 april 2007 00:48 schreef TerroRobbie het volgende:
AZ verloren en gelijk tegen Bremen. Dus is Ajax beterder !!1111einz twee trois baguette!!!111![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Waarom doet Gabri dat wel dan? En niet alleen vanwege HTC hoorquote:Op donderdag 12 april 2007 22:58 schreef Vakkie_W het volgende:
[..]
Waarom zou Hyppia naar Nederland komen? Om salaris in te gaan leveren? Bij elke andere Engelse club kan hij meer verdienen als bij Ajax.
Nee, sorry. Met zo'n ding wil ik niet dood gevonden worden! De nieuw ingeslagen YMCA-style van de ultra's van 410 bevalt mij niet echt, what's next? Cowboy-style? Indianen-style? Politieagent-style?quote:Op vrijdag 13 april 2007 01:09 schreef PLAE@ het volgende:
montana krijgt er eentje van me op voorwaarde dat ie m 3 wedstrijden draagt.
quote:Op vrijdag 13 april 2007 08:30 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
Nee, sorry. Met zo'n ding wil ik niet dood gevonden worden! De nieuw ingeslagen YMCA-style van de ultra's van 410 bevalt mij niet echt, what's next? Cowboy-style? Indianen-style? Politieagent-style?
Ag lul toch niet. Als ten Cate niet naar Ajax was gegaan dan had Gabri nooit getekend bij Ajax.quote:Op vrijdag 13 april 2007 08:24 schreef denthemen het volgende:
[..]
Waarom doet Gabri dat wel dan? En niet alleen vanwege HTC hoor
Is HTC god voor hem dan? Hij is mede naar Ajax gekomen omdat het een goeie naam heeft, vooral in Barcelonaquote:Op vrijdag 13 april 2007 08:35 schreef Vakkie_W het volgende:
[..]
Ag lul toch niet. Als ten Cate niet naar Ajax was gegaan dan had Gabri nooit getekend bij Ajax.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |