Sja, Gmod werkt niet eens bij mij...quote:Op donderdag 12 april 2007 19:01 schreef andre347 het volgende:
Jup, deze mod volg ik al vanaf toen het werd aangekondigd. Lijkt me een leuke mod.. er zijn ook al filmpjes online en dat ziet er goed uit.
Hopen dat deze mod goed wordt ipv al de slechte mods die er nu zijn voor Hl2
Dat dacht ik ook al.quote:Op zondag 1 juli 2007 22:54 schreef Dubbeldrank het volgende:
Hmm, BF2 voor de HL2?
Ziet er strak uit iig.
quote:This is because we're very close to the release of the mod! (June 2007)
Hmm ik kan de site niet meer bereikenquote:Op maandag 2 juli 2007 22:48 schreef Gewas het volgende:
Hij is er. Voorlopig alleen nog bij Fileplanet te downloaden.
Ik ga er vanuit dat het geen probleem is, je hebt enkel de engine nodig plus de resources die HL2, CSS en DoD sharen inclusief de Source SDK kit.quote:Op dinsdag 3 juli 2007 12:47 schreef Kw4Kje het volgende:
Kan ik deze mod ook spelen? Heb namelijk geen half life 2 maar wel css, dod source en half life 2 dm.
Dat is site in het Engels is betekent niet dat het niet hier gehost kan zijn, er zijn wel meer sites in het Engels die in Nederland gehost worden.quote:
Ok, ik heb nu dus heel moeilijk gedaan met foto's en weet ik veel wat en als het goed is gaat Valve nu m'n password resettenquote:Op dinsdag 3 juli 2007 11:34 schreef -skippybal- het volgende:
Deze mod lijkt me best vet, alleen ben ik m'n wachtwoord van Steam vergeten en kan die op geen enkele manier veranderen
Geheime vragen
Ik heb 2 uitdraaien van mijn account in mijn kast en cd doos liggenquote:Op dinsdag 3 juli 2007 13:19 schreef -skippybal- het volgende:
[..]
Ok, ik heb nu dus heel moeilijk gedaan met foto's en weet ik veel wat en als het goed is gaat Valve nu m'n password resetten![]()
Bij mij draait hij niet zo vloeiend. En het spel is 3 keer vastgelopen. Maar voor de rest een leuk spel.quote:Op dinsdag 3 juli 2007 14:56 schreef andre347 het volgende:
Heb de mod zonet even gespeeld, eg realistisch allemaal. 1 shot-Kill systeem is best wel vermakelijk want na dat je een paar keer neer bent geknald wordt je wel wat voorzichtiger. Het ziet er allemaal erg mooi uit en draait ook vloeiend
Ik ben benieuwd, op sommige plekken heb je behoorlijke framedrops. Ik heb HDR uitgezet en draai op 4x AA en 8x AF meestal soepeltjes, laat die optimalisaties maar komen.quote:Release 1.0a Changelist
--- code only
* ADDED: command "tkremove" and "tkdetect"
* CHANGED: alltalk is defaulted to "0"
* FIXED: attacking with grenades while sprinting
* FIXED: RPG playing the wrong draw animation when not loaded
* FIXED: the client crash XYZ ^
* FIXED: the server crash XYZ ^
* FIXED: flashpoint and spraypaint in spectator is now disabled
* FIXED: can not longer cook smoke grenades
* FIXED: reloading the M249
* FIXED: small problem for people that do not have SSE support on their CPU
* FIXED: strange behaviour in shotgun reload
* CHANGED: it wont suicide you when you select another class anymore
-- others
* FIXED: Lots of FPS Improvements
Beter, zal even kijkenquote:Op woensdag 4 juli 2007 16:00 schreef Dubbeldrank het volgende:
Eerste patch (1.0a) aangekondigd: http://forums.insmod.net/index.php?showtopic=6065
[..]
Ik ben benieuwd, op sommige plekken heb je behoorlijke framedrops. Ik heb HDR uitgezet en draai op 4x AA en 8x AF meestal soepeltjes, laat die optimalisaties maar komen.
Mooi... ik heb hoop dat die patch ook de 'connection problem' oplost.quote:Op woensdag 4 juli 2007 16:00 schreef Dubbeldrank het volgende:
Eerste patch (1.0a) aangekondigd: http://forums.insmod.net/index.php?showtopic=6065
[..]
Ik ben benieuwd, op sommige plekken heb je behoorlijke framedrops. Ik heb HDR uitgezet en draai op 4x AA en 8x AF meestal soepeltjes, laat die optimalisaties maar komen.
Daar ben ik ook nog niet echt goed achter inderaad. Maar voor de rest vind ik dit een van de beste mods die uitgekomen zijn voor Half-Life 2quote:Op vrijdag 6 juli 2007 18:14 schreef Gewas het volgende:
Ik speel het al de hele week, vet spel. Maar een paar minpunten. Het is moeilijk je te orienteren zonder map en ik weet vaak niet waar Objectives zijn. En hoe ik wapens kan kiezen snap ik nog niet helemaal.
Bedankt, was er zelf ondertussen ook al achterquote:Op vrijdag 6 juli 2007 19:48 schreef The-Brahma-Bull het volgende:
Je moet een commander hebben die je commands geeft, dan krijg je bovenin op de je radar een logo, 2 zwaarden is aanvallen en een schild is verdedigen. Logisch lijkt mij. En dan kan je gewoon dat volgen.
En de rest volgen helpt ook sinds het een team spel is.
Wapens kiezen is gewoon met je scroller scrollen. Maar ik denk dat je class bedoelt en dat is op , drukken (en aan het begin als je de server binnenkomt). Er zijn 2 squads en je hebt verschillende classen die allemaal andere wapens hebben.
Lees anders de manual op de site anders door.
http://www.insmod.net/downloadsquote:Op zondag 8 juli 2007 18:25 schreef -skippybal- het volgende:
Jeuh, Valve heeft m'n password gereset![]()
Nu aan het downloaden.
Heb je een link van die patch?
Inderdaad veel bugs... En het spel is alweer 2 keer gecrasht nadat ik de patch geinstalleerd had...quote:Op zondag 8 juli 2007 20:03 schreef The-Brahma-Bull het volgende:
Patch is ok, maar zitten helaas nog veel bugs en crashes in. Hij doet het nou wel eindelijk op mijn eigen PC, maar mijn PC is nogal kut dus kan niet eens inzoomen zonder ENORM veel lag te hebben. Maar met RPG als ins gaat het wel lekker
Het is soms inderdaad erg spannend, gister speelde ik in een map met een soort mijn en dan werd je soms gewoon in 1 keer neer gesniped en je zag niet eens waar wegquote:Op maandag 9 juli 2007 13:14 schreef -skippybal- het volgende:
Hij is wel vetMoet alleen nog een beetje de maps leren kennen.
Loopt hier ook als een tiet op een 7800gtx. 1280/8*AA/16*AF/high, alleen HDR uit want dat is kut in MP.
Laadtijden zijn alleen wel poep.
Wel vet als je met z'n vieren ergens loopt en dat ééntje ineens uit het niets gesniped wordt en dat iedereen dekking gaat zoeken onder cover van een machingegun
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |