Sja, Gmod werkt niet eens bij mij...quote:Op donderdag 12 april 2007 19:01 schreef andre347 het volgende:
Jup, deze mod volg ik al vanaf toen het werd aangekondigd. Lijkt me een leuke mod.. er zijn ook al filmpjes online en dat ziet er goed uit.
Hopen dat deze mod goed wordt ipv al de slechte mods die er nu zijn voor Hl2
Dat dacht ik ook al.quote:Op zondag 1 juli 2007 22:54 schreef Dubbeldrank het volgende:
Hmm, BF2 voor de HL2?
Ziet er strak uit iig.
quote:This is because we're very close to the release of the mod! (June 2007)
Hmm ik kan de site niet meer bereikenquote:Op maandag 2 juli 2007 22:48 schreef Gewas het volgende:
Hij is er. Voorlopig alleen nog bij Fileplanet te downloaden.
Ik ga er vanuit dat het geen probleem is, je hebt enkel de engine nodig plus de resources die HL2, CSS en DoD sharen inclusief de Source SDK kit.quote:Op dinsdag 3 juli 2007 12:47 schreef Kw4Kje het volgende:
Kan ik deze mod ook spelen? Heb namelijk geen half life 2 maar wel css, dod source en half life 2 dm.
Dat is site in het Engels is betekent niet dat het niet hier gehost kan zijn, er zijn wel meer sites in het Engels die in Nederland gehost worden.quote:
Ok, ik heb nu dus heel moeilijk gedaan met foto's en weet ik veel wat en als het goed is gaat Valve nu m'n password resettenquote:Op dinsdag 3 juli 2007 11:34 schreef -skippybal- het volgende:
Deze mod lijkt me best vet, alleen ben ik m'n wachtwoord van Steam vergeten en kan die op geen enkele manier veranderen
Geheime vragen
Ik heb 2 uitdraaien van mijn account in mijn kast en cd doos liggenquote:Op dinsdag 3 juli 2007 13:19 schreef -skippybal- het volgende:
[..]
Ok, ik heb nu dus heel moeilijk gedaan met foto's en weet ik veel wat en als het goed is gaat Valve nu m'n password resetten![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |