quote:
Excuus. Ik bedoelde zijn belangrijkste films en die drie zijn datquote:Op vrijdag 13 april 2007 01:10 schreef AryaMehr het volgende:
Dat zijn volgens mij niet al zijn films hoor?
Of heb ik het mis?
Wat gek dat je nou juist een partner van deze man noemt!quote:Op vrijdag 13 april 2007 01:30 schreef erkel het volgende:
Steve Fosset?
Het is zo'n rijke stinkerd, dat weet ik welquote:Op vrijdag 13 april 2007 01:31 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Wat gek dat je nou juist een partner van deze man noemt!
Geweestquote:Op vrijdag 13 april 2007 01:33 schreef RareBreed het volgende:
Puntje van mijn tong... platenbizz toch?
Hij wordt excentriek genoemd. Geweldige vent. Tegenwoordig heet hij 'Sir'.quote:Op vrijdag 13 april 2007 01:32 schreef erkel het volgende:
Het is zo'n rijke stinkerd, dat weet ik wel
Ja, daar ken ik 'm vanquote:Op vrijdag 13 april 2007 01:36 schreef Wickedangel het volgende:
Oh, en hij doet idd aan ballonvaarten, erkel. Net als Steve Fossett.
Jazeker!quote:
Fout, sinds 2002 wel lid...quote:Op vrijdag 13 april 2007 01:58 schreef erkel het volgende:
Zwitserland
quote:Op vrijdag 13 april 2007 02:01 schreef ScottTracy het volgende:
Vaticaanstad
Allebei goed!quote:Op vrijdag 13 april 2007 02:01 schreef ScottTracy het volgende:
Taiwan ook niet, officieel geloof ik
'k vroeg me al af of ie te makkelijk zou zijn... toch werden er ook foute antwoorden gegeven: tuvalu en papua nieuw guinea zijn ook wel lid, maar dat wist je vast ook wel...quote:
quote:Love love is a verb
Love is a doing word
Feathers on my breath
quote:Op vrijdag 13 april 2007 02:13 schreef RareBreed het volgende:
massive attack ! teardrop
dat klopt.... 2e naam en achternaam zelfsquote:Op vrijdag 13 april 2007 02:21 schreef Cootz het volgende:
Iets met Barbara staat me bij... maar volgens mij was 't langer.
truste Cootz!quote:Op vrijdag 13 april 2007 02:30 schreef Cootz het volgende:
Langer toch... maar verder dan het woord Mattel (producent) kom ik vanavond niet meer in mijn gedachten over Barbie...![]()
I'm off to bed... lees het antwoord morgen wel... Truste!![]()
Moon (Unit), Dweezel, Diva en Ahmet.quote:Op vrijdag 13 april 2007 03:08 schreef tong80 het volgende:
Moon en Dweezel de andere twee ken ik nioet
Die mogen zeker weer de punten bijhouden?quote:
Hoi RoofingBurnerquote:
Ah, OK. Wist zeker dat er zoiets op Texel wasquote:Op vrijdag 13 april 2007 09:36 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
dat is De Nes
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |