Uhuquote:Op maandag 16 april 2007 00:18 schreef Stroekie het volgende:
[..]
je eigen beach om de hoek. doe je goed![]()
Op het land een vent, in het water een ventquote:Op maandag 16 april 2007 00:30 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Maar dan moet het water toch nog allerbarstents koud geweest zijn ?
Nou horen jullie hier een opmerking te lezen die bij nader inzien zeer ongepast is in het L topic maar die Sitetihef wel zal begrijpenquote:Op maandag 16 april 2007 00:32 schreef Sitethief het volgende:
[..]
Op het land een vent, in het water een vent
En dan niet 1 minuutje maar wel 45 minuten.
kom jij nu ook al hier?quote:Op maandag 16 april 2007 10:06 schreef Whoopsydaisy het volgende:
Zo, ik heb echt geen zin om te werken vandaag. Zit nu op kantoor, naar buiten te kijken naar de zon!
Ze behoort in elk geval niet tot de vaste bezoekers hierquote:Op maandag 16 april 2007 10:11 schreef liefie_ het volgende:
[..]
kom jij nu ook al hier?
of was dat al?
en net vandaag zit jij heel de dag in dat pand ?quote:Op maandag 16 april 2007 11:17 schreef maedel het volgende:
ok, naast het zeer luidruchtig vergaderen van de lui hier tegenover, hebben ze ook besloten om beneden de tegelvloer er uit te beuken...
Wat een k-herrie zeg![]()
Maar goed, toch een goedemorgen dan!![]()
Dat is een recente ontwikkeling. Volgens mij ontdekte ik dit topic afgelopen vrijdag of zo.quote:Op maandag 16 april 2007 10:11 schreef liefie_ het volgende:
[..]
kom jij nu ook al hier?
of was dat al?
Jij doet mijn waarschijnlijke toekomstige opleidingquote:Op maandag 16 april 2007 13:06 schreef Whoopsydaisy het volgende:
[..]
Dat is een recente ontwikkeling. Volgens mij ontdekte ik dit topic afgelopen vrijdag of zo.
Zwolle!quote:Op maandag 16 april 2007 13:08 schreef Sitethief het volgende:
[..]
Jij doet mijn waarschijnlijke toekomstige opleiding. Waar studeer je?
Dat meen je nietquote:
Nu niet stiekum met de nieuwe aanwist naar het Zwollywood topic verhuizenquote:Op maandag 16 april 2007 13:14 schreef Sitethief het volgende:
[..]
Dat meen je niet......
Moet je eens raden .......
Ik heb van ellende maar een paar klokuren ingeleverd.quote:Op maandag 16 april 2007 11:28 schreef Stroekie het volgende:
[..]
en net vandaag zit jij heel de dag in dat pand ?
Ik ben echt te visueel ingesteld hé, ik zag jou al met een Zwitserse klok dor het bedrijf heen lopenquote:Op maandag 16 april 2007 13:25 schreef maedel het volgende:
[..]
Ik heb van ellende maar een paar klokuren ingeleverd.![]()
da's toch te zot voor woorden dat jij op deze manier niet onder gewone omstandigheden je werk kan doen, en dat je "vrijwillig" dus tijd dient af te boekenquote:Op maandag 16 april 2007 13:25 schreef maedel het volgende:
[..]
Ik heb van ellende maar een paar klokuren ingeleverd.![]()
ja en als je dan een deur openmaakt komt er een vogel te voorschijn en die roept "koek koek "quote:Op maandag 16 april 2007 13:26 schreef Sitethief het volgende:
[..]
Ik ben echt te visueel ingesteld hé, ik zag jou al met een Zwitserse klok dor het bedrijf heen lopen
Ik kan gewoon jouw gedachten van afstand sturen lijkt het soms welquote:Op maandag 16 april 2007 13:30 schreef Stroekie het volgende:
[..]
ja en als je dan een deur openmaakt komt er een vogel te voorschijn en die roept "koek koek "
Maar nu ik deze zin zo type krijg ik weer andere gedachten en begin ik spontaan te zingen
There's a clock hanging on the wall in the hall![]()
Ik mag toch hopen dat jij daar niet zo'n fluitje voor nodig hebt zoals Vader Von Trapp dat gebruikte voor het dresseren van zijn kinderenquote:Op maandag 16 april 2007 13:31 schreef Sitethief het volgende:
[..]
Ik kan gewoon jouw gedachten van afstand sturen lijkt het soms wel.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |