tnx maedel?quote:Op zaterdag 14 april 2007 11:04 schreef maedel het volgende:
[..]
Nou ja, je kunt natuurlijk altijd gewoon twee zakjes in de kan hangen...
Afmaken? Hij is toch best mooi zo?quote:Op zaterdag 14 april 2007 11:08 schreef Viking84 het volgende:
*komt ook weer even om het hoekje kijken.
Alles goed hier?.
Ik zie dat er nieuwe posters zijn, dus jullie kunnen nu eindelijk die L uit de OP wel ff afmaken.
Ja, dat was nog eens de tip van de week hèquote:
het is een imperfecte L. Er moet nog een avatar onder die van Alicey komenquote:Op zaterdag 14 april 2007 11:23 schreef maedel het volgende:
[..]
Afmaken? Hij is toch best mooi zo?
En hoi
Ja hier is het voor het eerst sinds de winter fantastisch weer, dus ik heb zo het vermoeden dat iedereen zit te pilsen op het terras o.i.d.quote:Op zondag 15 april 2007 16:42 schreef wonderer het volgende:
Daar ben ik !
En ook BBQ gehouden op de parkeerplaats zoals het hoort ?quote:Op zondag 15 april 2007 19:30 schreef wonderer het volgende:
Uh, nee...
Ben gister naar een honkbal wedstrijd geweest. De rest van de foto's staat hier
maar dan wellicht gewoon bij iemand in de tuin, maar b.v. toch niet op de parkeerplaats van het PSV Stadion ?quote:Op zondag 15 april 2007 19:38 schreef Tha_Erik het volgende:
Wij hebben geBBQ'd.
ik blijf dagelijk ook nog aan de goede kant van het raam van de busquote:Op zondag 15 april 2007 19:42 schreef Tha_Erik het volgende:
Nee.
Ik ben nog nooit in het PSV stadion geweest.
Huh wat? ik weet niks over een barbecue die hoort... Sowieso met 25000 man barbecuen lijkt me niet zo handigquote:Op zondag 15 april 2007 19:36 schreef Stroekie het volgende:
[..]
En ook BBQ gehouden op de parkeerplaats zoals het hoort ?
Zowel bij Baseball als bij Football heb ik gezien dat op de parkeerplaatsen enorm veel gezinnen met een volle pickup truck komen aanrijden en dan eerst met hun gezin/vrienden op de parking lot gaan zitten bbq' en En dat was zowel in Milkaukee als in Miami,quote:Op zondag 15 april 2007 20:07 schreef wonderer het volgende:
[..]
Huh wat? ik weet niks over een barbecue die hoort... Sowieso met 25000 man barbecuen lijkt me niet zo handig
Ja, de hele dag vreten en het alleen maar over dingen hebben die er niet toe doen.quote:Op zondag 15 april 2007 20:14 schreef soapie het volgende:
Bij mij hier aan de overkant gaan hele families de hele dag op het grasveld met de koelbox zitten, en dan natuurlijk 's avonds bbqen daar, hoe triest.....
Whehe.quote:Op zondag 15 april 2007 20:26 schreef wonderer het volgende:
Overigens nog wel leuke anecdote van gisteren.
(dronken) vrouw van Brads collega had een maand of negen geleden een dochter gekregen. Foto's laten zien, mja, baby, wat moet ik ervan zeggen.
Ze had het later over "als jij kinderen hebt..." en ik zei "nee, die wil ik niet." Ging ze een heel verhaal houden over hoe zij daar ook zo over dacht vroeger en dat ze toen ze Jim (=collega) ontmoette eerst niet wilde daten omdat ze in haar vorige relatie niet zichzelf kon zijn, en dat ze zich nu aandacht gaf aan zichzelf, dat ze ondanks dat ze nu een echtgenote en een moeder was, toch zichzelf kon blijven zijn.
Ik luisterde en keek naar het spel.
Ze bleef er maar op hameren dat het belangrijk was om jezelf te blijven, en dat het me ook gelukt was in het huwelijk met Brad (toch knap dat zij dat weet. Het is wel zo, maar hoe wee... nou ja, omdat ik er nogal onaangepast uitzie, waarschijnlijk) en dat het ook zal lukken als ik moeder word. Ik probeerde ertussen te komen om te zeggen dat zij niet wist wie "ik" was en hoe kinderen dat zouden veranderen, maar dat lukte even niet. Afijn, ze groef haar eigen valkuil, want het ging steeds meer over jezelf zijn en ze sloot haar relaas af "whatever you do, you should see that YOU are the most important in your life and you should pay attention to YOU and be YOURSELF".
"Yeah. And that's why I don't want kids".
Okay temp was toen ongeveer 5 graden warmer, dus dat zal het dan wel geweest zijnquote:Op zondag 15 april 2007 20:20 schreef wonderer het volgende:
Nou, in hartje Boston bij hooguit tien graden boven nul zie je dat niet hoor, Stroek
Jij bent op de Beerendonck geweest ?quote:Op zondag 15 april 2007 23:20 schreef Sitethief het volgende:
Zaterdag lekker in natuurwater gezwommen.
ja ik weet niet... in t begin dacht ik van wel omdat ik m niet kon buigen of strekken...quote:Op zondag 15 april 2007 23:43 schreef wonderer het volgende:
Pijnlijk. Niks gebroken hoop ik? Als het na drie dagen nog zo'n pijn doet, lijkt het me toch dat het meer is dan een blauwe plek...
ja vroeger heb ik ook wel eens doorgelopen met een gebroken polsquote:Op zondag 15 april 2007 23:52 schreef wonderer het volgende:
Ook met een breuk kan je nog gewoon bewegen, ligt een beetje aan wat voor soort breuk. k heb wel eens van iemand gehoord die een week doorliep met een gebroken enkel.
Dat ie stjif is, komt door de bloeduitstorting. Misschien zijn er wat pezen gekneusd of zo, dat het daarom nog zo'n pijn doet.
Nee, Milligerplasquote:Op zondag 15 april 2007 23:30 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Jij bent op de Beerendonck geweest ?
ik niet echtquote:Op maandag 16 april 2007 00:02 schreef wonderer het volgende:
Ah, je bent zo'n "gaat vanzelf wel over" type?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |