Die moest ik twee keer lezenquote:Op vrijdag 13 april 2007 17:07 schreef wonderer het volgende:
Vandaag gaat de dochter van de beste vriend van mijn vader trouwen met een meisje
Tsja, ik ben bang dat als ik hem om 6 uur aanzet, hij niet lekker meer is op het moment dat jullie hem willen gaan opdrinken..quote:Op vrijdag 13 april 2007 10:56 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Nee ik was vanochtend eerst even naar de oogarts voor de jaarlijkse controle
en dat was in Nijmegen
Maar had er dan niemand anders koffie voor je gemaakt ?
Nou dan hierbij een verse bak![]()
da's geen blunder, dat is puur gelukquote:Op vrijdag 13 april 2007 17:27 schreef Stroekie het volgende:
Nou ja ik dus vanochtend netjes met de trein uit Oss naar Nijmegen
enkeltje zonder korting gekocht omdat het nog geen 9.00 uur was
toen ik terugkwam op het station was het 8.55 maar de trein richting Oss vertrok pas om 9.19 uur
echter daarin kan ik mooi blijven zitten tot in Den Bosch om direct naar me werk door te gaan
Echter met het binnenwandelen van het station ben ik dus straal vergeten om een kaarte MET korting te kopen voor het stukje Nijmegen Oss. Sterker nog ik had dus helemaal geen kaartje voor dat stukje van 20 minuten
bij het instappen zie ik de conducteren acheraan lopen. En als ik dag terug ging om kaartje te halen, nou dan was ik dus minimaal een half uur later op me werk. Dus ik heb de gok toch maar genomen voor die 35 euro
Natuurlijk wel zo onopvallend mogelijk naar de voorkant van de trein gelopen en daar toen zitten peentjes zweten.
En ja we waren nog een 5 minuten station Oss voorbij of daar kwamen de heren, en kon ik zonder enig probleem mijn eigen trajectkaart laten zien
En ik had dus dat kaartje gewoonweg glad vergeten te kopen![]()
tuurlijk wel een blunder, ik had verdorie ruim 20 minuten de tijd daarvoor gehad, en dan nog vergeet ik om even bij zo'n geel apparaat stil te staanquote:Op vrijdag 13 april 2007 17:30 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
da's geen blunder, dat is puur geluk
ja straks wil ik alle voordelen van het pompje wetenquote:Op vrijdag 13 april 2007 17:32 schreef DR34M3R het volgende:
Heerlijke dag gehad vandaag op het werk...
Bazen weg, vrijdag, zonnetje.... Je kent dat wel
zal straks wel e.e.a. vertellen, indien interesse aanwezig bij anderen
Wheheh, dat had ik na de Efteling Meet. Alleen had ik GEEN mazzel en moest ik voor een kaartje van 2 euro 35 piek dokkenquote:Op vrijdag 13 april 2007 17:27 schreef Stroekie het volgende:
Nou ja ik dus vanochtend netjes met de trein uit Oss naar Nijmegen
enkeltje zonder korting gekocht omdat het nog geen 9.00 uur was
toen ik terugkwam op het station was het 8.55 maar de trein richting Oss vertrok pas om 9.19 uur
echter daarin kan ik mooi blijven zitten tot in Den Bosch om direct naar me werk door te gaan
Echter met het binnenwandelen van het station ben ik dus straal vergeten om een kaarte MET korting te kopen voor het stukje Nijmegen Oss. Sterker nog ik had dus helemaal geen kaartje voor dat stukje van 20 minuten
bij het instappen zie ik de conducteren acheraan lopen. En als ik dag terug ging om kaartje te halen, nou dan was ik dus minimaal een half uur later op me werk. Dus ik heb de gok toch maar genomen voor die 35 euro
Natuurlijk wel zo onopvallend mogelijk naar de voorkant van de trein gelopen en daar toen zitten peentjes zweten.
En ja we waren nog een 5 minuten station Oss voorbij of daar kwamen de heren, en kon ik zonder enig probleem mijn eigen trajectkaart laten zien
En ik had dus dat kaartje gewoonweg glad vergeten te kopen![]()
Nou goed, hele gesprekken gehad (niet alleen op de kamer, ook met die leuke jongen van logistiek en die van de helpdesk) over cupmaten en omvangsmaten e.d.quote:Op vrijdag 13 april 2007 17:33 schreef Stroekie het volgende:
[..]
ja straks wil ik alle voordelen van het pompje weten![]()
Het was opvallend druk jaquote:Op vrijdag 13 april 2007 15:34 schreef Stroekie het volgende:
[..]
nou dan wens ik jullie een succesvolle jacht toe![]()
en nu maar hopen dat die zaken niet onder de voet gelopen worden door consumenten die er net zo over denken
Ach, dan kun je nog wat verder rondkijken. Is toch ook leuk...quote:Op vrijdag 13 april 2007 19:43 schreef maedel het volgende:
[..]
Het was opvallend druk ja
Wel wat gezien, maar dat hadden we al op het oog.
Nog niet besteld, pokkeduur, 2 weken levertijd...
quote:Op vrijdag 13 april 2007 20:17 schreef wonderer het volgende:
80 is toch normaal?
nou ik heb er wel eens eentje stuk gemaaktquote:Op vrijdag 13 april 2007 20:20 schreef DR34M3R het volgende:
[..]![]()
Ik had mezelf ingeschat dus op 90. Maar per ongeluk toch de goede maat gepakt . 80 dus.
Zeg Stroek, ff testen: Hoe is jouw kennis van bh-maten eigenlijk?
Maar de maten?quote:Op vrijdag 13 april 2007 20:42 schreef Stroekie het volgende:
[..]
nou ik heb er wel eens eentje stuk gemaakt
maar toen heeft mijn moeder wel zelf een vervangend exemplaar gekocht
ik heb wel een beetje manboobs maar daarvoor heb ik nog geen bh nodigquote:Op vrijdag 13 april 2007 20:43 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
Maar de maten?
cijfers / letters? betekenis? schatten van maten? Hoe zit dat bij jou?
*LOL*quote:Op vrijdag 13 april 2007 20:46 schreef Stroekie het volgende:
[..]
ik heb wel een beetje manboobs maar daarvoor heb ik nog geen bh nodig![]()
Oh, je bedoelt dat nichten te trots zijn om te zeggen dat ze het niet weten ?quote:Op vrijdag 13 april 2007 20:51 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
*LOL*
dat was niet wat ik bedoelde
Maar ik heb mijn antwoord inmiddelsJe weet het niet. Conclusie van vanmiddag was dus juist
Nee. Nichten weten het niet. Punt. Maar troost je, je kunt het leren blijkbaar. Zelfs als nicht zijnde.quote:Op vrijdag 13 april 2007 20:57 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Oh, je bedoelt dat nichten te trots zijn om te zeggen dat ze het niet weten ?
Jij bent ook een nichtquote:Op vrijdag 13 april 2007 21:07 schreef wonderer het volgende:
Brad wist het ook niet... in ieder geval niet precies. Ik ook niet trouwens...
Nou ik ken wel de indeling van A tot en met verder heurquote:Op vrijdag 13 april 2007 20:59 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
Nee. Nichten weten het niet. Punt. Maar troost je, je kunt het leren blijkbaar. Zelfs als nicht zijnde.
Ja. Na een half uur googlen. Dat telt nietquote:Op vrijdag 13 april 2007 21:23 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Nou ik ken wel de indeling van A tot en met verder heur![]()
het is dat ik niet zo muzikaal ben als Cor Bakker die met het aanslaan van een toets op de piano direct de cupmaat inschatquote:Op vrijdag 13 april 2007 21:24 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
Ja. Na een half uur googlen. Dat telt niet![]()
dag mop!quote:
Ik heb ooit vakantiewerk gedaan in een wasserette. Wat een lol we hebben gehad met de bh's die uit de bejaardenhuizen kwamen... Sommigen, daar pasten we met drieën in!quote:Op vrijdag 13 april 2007 21:29 schreef wonderer het volgende:
Ik had laatste een folder in handen waar de maten gingen tot 52-J. Dat wil je je NIET voorstellen... (52" dus).
Nee dank je. Die zal zowiezo wel oud zijn intussen. Doe mij maar een kopje thee. Heb je rooibos of kaneel?quote:
Nou ja, je kunt natuurlijk altijd gewoon twee zakjes in de kan hangen...quote:Op zaterdag 14 april 2007 09:36 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
Een combinatie van die twee zou natuurlijk helemaal perfect zijn
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |